• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK-Brann

Started by dons599, September 21, 2005, 11:45:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dons599

Noen som vet hvordan turen opp dit blir arrangert? Blir det buss eller noe lignende? På lørdagen kanskje?

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

runarnormann

Enig med Nemesis.  (En setning jeg ikke trodde jeg skulle faa bruke...)  Viktigheten med aa sende RBK ned er ubeskrivelig.  De fleste er vel enige om at RBK aldri kommer til aa ha et slikt marerittaar igjen, med mindre de ender opp med Loev-Ham og co.  Har ikke selv mulighet til aa dra til kampen, men oppfordrer alle som drar til aa synge til dere er hese.  Dette kan oedelegge en konkurrent for Brann i flere aar.
egenden Alf Dahl

Alexåsane

Eg skal i hvertfall opp!! Håper på langhelg i Trondheim.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

enavgutta

Jeg har tradisjonen tro dratt på kun èn bortekamp pr. sesong (Viking) utenom cupfinalen da. Men denne gangen skal jeg sannelig avlegge Nidaros og pakket en visitt. Dette kan bli en utrolig fin opplevelse.

Nixon

Husker godt da vi stod på Lerkendal siste kamp i 2002 og holdt på å rykke ned. Trønderpakket jublet og klappet da Moss (som kunne klart kvalikkplassen på bekostning av oss med seier) skårte mål. Så ingen sympatier herfra heller. Ned med pakket!
Rød makt på Hansa

BrannSupporter

Men sÃ¥ tapte de 2-7 eller noe sÃ¥ vidt jeg husker.  :D

Sharpy

Quote from: "runarnormann"Viktigheten med aa sende RBK ned er ubeskrivelig.


Eventuelt hadde det vært morsomt å sende RBK ned, men livsviktig er det selvsagt ikke.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

runarnormann

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "runarnormann"Viktigheten med aa sende RBK ned er ubeskrivelig.


Eventuelt hadde det vært morsomt å sende RBK ned, men livsviktig er det selvsagt ikke.


Noe som er litt av grunnen til at jeg ikke skrev livsviktig.
egenden Alf Dahl

Sharpy

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "runarnormann"Viktigheten med aa sende RBK ned er ubeskrivelig.


Eventuelt hadde det vært morsomt å sende RBK ned, men livsviktig er det selvsagt ikke.


Noe som er litt av grunnen til at jeg ikke skrev livsviktig.


Unnskyld. Ubeskrivelig viktig er det selvsagt ikke.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

runarnormann

Denne sesongen har paa mange maater vaert en stor fiasko for oss bergensere.  Store forhaapninger, med nyinnkjoept landslagskaptein og vi er jo regjerende cupmestre.  Det gikk ikke saa bra som forventet.  Den eneste maaten vi kunne bli kvitt fortvilelesen var aa gjoere narr av troenderne.

Da er det godt at vi har slike som deg, Shapy, som klarer aa holde oss paa bakken, og minne oss om at det er viktigere ting her i livet.  Som tar seg tid til aa minne fotballidioter som Nemesis og meg om at vi ikke maa godte oss paa andres bekostning.  Du er en stor mann, Sharpy!!!  Minn meg paa aa ikke komme til deg naar jeg vil ha det moro.  

Kos deg med kveldsnytt, og la stakkare som Nemesis og meg konsentrere oss om fotballen.
egenden Alf Dahl

Tom C

Regner med hun kommenterer denne selv...
Aldri mer Obos....

Sharpy

Quote from: "runarnormann"Denne sesongen har paa mange maater vaert en stor fiasko for oss bergensere.  Store forhaapninger, med nyinnkjoept landslagskaptein og vi er jo regjerende cupmestre.  Det gikk ikke saa bra som forventet.  Den eneste maaten vi kunne bli kvitt fortvilelesen var aa gjoere narr av troenderne.

Da er det godt at vi har slike som deg, Shapy, som klarer aa holde oss paa bakken, og minne oss om at det er viktigere ting her i livet.  Som tar seg tid til aa minne fotballidioter som Nemesis og meg om at vi ikke maa godte oss paa andres bekostning.  Du er en stor mann, Sharpy!!!  Minn meg paa aa ikke komme til deg naar jeg vil ha det moro.  

Kos deg med kveldsnytt, og la stakkare som Nemesis og meg konsentrere oss om fotballen.


Beklager, men for meg er det viktigere at VIF ikke vinner serien enn at RBK rykker ned. Og viktigere enn dette er selvsagt at Brann kommer til Royal League.

Dog har du rett i at skadefryd er en unik form for fryd. Og ja, jeg koser meg med kveldsnytt.

Men hvem f*** er du til å kalle meg feit??? (les: "Du er en stor mann, Sharpy!!!")
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Xminator

Hvem som vinner serien blir pest/kolera/aids/kreft uansett hva som skjer.

At RBK rykker ned er like virkelighetsfjernt som å si at RBK rykker ned. Vent litt... Bare det at RBK kan rykke ned 5 runder før slutt er på mange måter motvekt god nok til at Viking og VIF slåss om seriegull.

Det er faktis en objektiv grunn til å ønske RBK ned i 1. divisjon. Det betyr at sesongen 2006 er helt åpen. Totalt fritt for trusselen om ett RBK på vinnersporet.

NÃ¥r det er sagt tror jeg Brann holder tradisjonen i hevd og gir bort 3 poeng til ett lag som ikke vinner for mye...

Sharpy

Quote from: "Xminator"Hvem som vinner serien blir pest/kolera/aids/kreft uansett hva som skjer.


Sant nok, men det blir så utålelig med disse oppblåste klansskallene som ikke engang hadde godt av sølvmedaljen i fjor...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Enig med Sharpy her. Alt annet enn VIF-gull. Da inkludert at RBK ikke rykker ned.
Rød makt på Hansa

Motyka

Quote from: "Nixon"Enig med Sharpy her. Alt annet enn VIF-gull. Da inkludert at RBK ikke rykker ned.


Ikke enig, ser heller josenbårg gå ned enn at vålerengen ikke vinner serien.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Sharpy

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Nixon"Enig med Sharpy her. Alt annet enn VIF-gull. Da inkludert at RBK ikke rykker ned.


Ikke enig, ser heller josenbårg gå ned enn at vålerengen ikke vinner serien.


Etter en halv sesong med suksess var klansskallene mer oppblåste enn hva RBK-supporterne var noensinne i løpet av gullalderen sin...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Motyka

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Nixon"Enig med Sharpy her. Alt annet enn VIF-gull. Da inkludert at RBK ikke rykker ned.


Ikke enig, ser heller josenbårg gå ned enn at vålerengen ikke vinner serien.


Etter en halv sesong med suksess var klansskallene mer oppblåste enn hva RBK-supporterne var noensinne i løpet av gullalderen sin...


Dette vet jeg bedre enn de aller fleste. Men jeg velger fortsatt ett josenbårg nedrykk.
Tror egentlig ikke vålerengen er mere oppblåste enn hva vi ville vært i samme posisjon. Josenbårg derimot har hatt denne utrolig ekle vi-vet-best og falsk sympati mentaliteten hele tiden overfor alle andre lag.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Sharpy

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Nixon"Enig med Sharpy her. Alt annet enn VIF-gull. Da inkludert at RBK ikke rykker ned.


Ikke enig, ser heller josenbårg gå ned enn at vålerengen ikke vinner serien.


Etter en halv sesong med suksess var klansskallene mer oppblåste enn hva RBK-supporterne var noensinne i løpet av gullalderen sin...


Josenbårg derimot har hatt denne utrolig ekle vi-vet-best og falsk sympati mentaliteten hele tiden overfor alle andre lag.


Supporterne; egentlig ikke. Bratseth og co; definitivt ja!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Motyka

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Nixon"Enig med Sharpy her. Alt annet enn VIF-gull. Da inkludert at RBK ikke rykker ned.


Ikke enig, ser heller josenbårg gå ned enn at vålerengen ikke vinner serien.


Etter en halv sesong med suksess var klansskallene mer oppblåste enn hva RBK-supporterne var noensinne i løpet av gullalderen sin...


Josenbårg derimot har hatt denne utrolig ekle vi-vet-best og falsk sympati mentaliteten hele tiden overfor alle andre lag.


Supporterne; egentlig ikke. Bratseth og co; definitivt ja!


Da kan jo man si det samme om Siem og Rekdal og co. De er overhodet ikke oppblåste slik Brathseth og co er.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Velger Rosenborg nedrykk fremfor Start gull.  Hvis vaar prioritering er at Vaalerengen ikke skal vinne serien, blir det aa akseptere at de er bedre enn oss.  Heller bare gi blanke f hva som skjer med dem.  Dette er foroevrig grunnen til at sangen 'Stand up if you hate Man U' aldri blir synget paa Anfield.
egenden Alf Dahl

Go Up