• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanne + McAllister

Started by jegløh, September 20, 2005, 08:02:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Xminator"Før Berre, Sundgot og West? Utvilsomt.

La oss heller krysse fingrene for at Sæternes får en hel oppkjøring uten skader, og at kroppen holder ut 2006. Da blir det gøy...


Mye rett i det sikkert, men vi kan vel også håpe at han tar lærdom av McAllister i disse dager og prøver å jobbe og slite litt for laget.


Det er jo dette som er problemet. Fyren gidder ofte ikke yte. Er det noen annen Brannspiller vi kan si dette om siste årene?

Vil heller ha spillere med hjert i Brann enn spillere som BS.

Og en annen ting; er det noen som tror at noen av lederne til Sæternes (MIM, CG eller EH) har skjelt han ut som følge av de tre hjernedøde gule kortene? Nei, ikke jeg heller.

BS minner meg litt om Paul Gascoigne uten talent og humor.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
BS minner meg litt om Paul Gascoigne uten talent og humor.


En jævlig lite gløgg fyr mener du? Gazza var aldri lat, han var nok en hyperaktiv liten gutt.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!


Sharpy

Quote from: "Xminator"For at fyren skyter som en hest og er bare litt målfarligere enn Mcallister bør det jo være enighet om.


Nei, det har du selvsagt rett i. Jeg har heller ikke kommet med noe ønske om at Brann bør kvitte seg med Sæternes, men stilt spørsmål ved hvor gunstig det er med en spiller som ikke kan/ikke vil yte maks på banen.

Da foretrekker jeg faktisk Dylan MacAllister.

Gleder meg dog til en skadefri Sæternes neste sesong.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Motyka

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Xminator"For at fyren skyter som en hest og er bare litt målfarligere enn Mcallister bør det jo være enighet om.


Nei, det har du selvsagt rett i. Jeg har heller ikke kommet med noe ønske om at Brann bør kvitte seg med Sæternes, men stilt spørsmål ved hvor gunstig det er med en spiller som ikke kan/ikke vil yte maks på banen.

Da foretrekker jeg faktisk Dylan MacAllister.

Gleder meg dog til en skadefri Sæternes neste sesong.


Helt enig med Sharpy, skadefri Sæternes eller ei neste sesong så er det her det må komme inn en ny spiller som kan ufordre Sæternes/Winters. MacAllister har bøttevis med innsats, men ikke nok talent.

Jeg vil oppsummere våre 3 spisser slik:

Winters: KAN og VIL
Sæternes: KAN men VIL ikke
MacAllister: KAN ikke, men VIL
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
BS minner meg litt om Paul Gascoigne uten talent og humor.


En jævlig lite gløgg fyr mener du? Gazza var aldri lat, han var nok en hyperaktiv liten gutt.


Man kan med respekt å melde ikke kalle BS hyperaktiv. Husker en gang BS ventet uberørlig på ballen som vanlig og legen løp innpå da han trodde han hadde svelgt tungen.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
BS minner meg litt om Paul Gascoigne uten talent og humor.


En jævlig lite gløgg fyr mener du? Gazza var aldri lat, han var nok en hyperaktiv liten gutt.


Man kan med respekt å melde ikke kalle BS hyperaktiv. Husker en gang BS ventet uberørlig på ballen som vanlig og legen løp innpå da han trodde han hadde svelgt tungen.


Mulig han sliter med den sykdommen, inkubasjonstiden er bare usedvanlig lang hos ham.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Nemesis"Det er tydelig at jeg bare må slutte å uttale  meg om disse spillerene......  

Jeg ser kun det negative de gjør (bigmac, sanne, knudsen, haugen). Samtidig som jeg bare ser det positvie i andre (huseklepp, miller, andresen)
:p


Er nok mange som føler det samme. Noen er lettere å kritisere enn andre.
Siden sist har Sanne spilt en ny god kamp mot Lyn. Når en spiller opplever så mye motgang er det gledelig å se han blomstre.

I sannhetens navn mener jeg at for å vinne serien bør vi ha et bedre alternativ enn Sanne, men som back-up er han tilstrekkelig. Vil ikke føle det som en svakhet lenger om han spiller.

Minner litt om situasjonen til Geir Hasund.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Er nok mange som føler det samme. Noen er lettere å kritisere enn andre.
Siden sist har Sanne spilt en ny god kamp mot Lyn. Når en spiller opplever så mye motgang er det gledelig å se han blomstre.

I sannhetens navn mener jeg at for å vinne serien bør vi ha et bedre alternativ enn Sanne, men som back-up er han tilstrekkelig. Vil ikke føle det som en svakhet lenger om han spiller.



Sanne bør være selskreven på laget resten av sesongen, og håper ikke han legger opp slik han truet med før i år. Vi trenger han som en reel konkurrent til TFL neste år. Han kan også bidra sentralt i banen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Dylans prestasjoner er såpass hederlige at han bør starte mot Viking likegyldig om BS spiller.
egenden Alf Dahl

runarnormann

Quote from: "jegløh"Man kan med respekt å melde ikke kalle BS hyperaktiv. Husker en gang BS ventet uberørlig på ballen som vanlig og legen løp innpå da han trodde han hadde svelgt tungen.


Hahahahaha! Litt av et bilde. Du overdriver selvsagt men vi kan alle se for oss situasjonen. Mulig at ryggplagen er årsaken til at han ikke jobber. I så fall er det MIMs oppgave å få han vekk fra banen.

Er forutinntatt mot MIM som alle vet.
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "jegløh"Man kan med respekt å melde ikke kalle BS hyperaktiv. Husker en gang BS ventet uberørlig på ballen som vanlig og legen løp innpå da han trodde han hadde svelgt tungen.


Hahahahaha! Litt av et bilde. Du overdriver selvsagt men vi kan alle se for oss situasjonen. Mulig at ryggplagen er årsaken til at han ikke jobber. I så fall er det MIMs oppgave å få han vekk fra banen.

Er forutinntatt mot MIM som alle vet.


Rolig nå runar, så artig var den dog ikke.
Men interessant tanke at ryggplagene skyldes inaktivitet.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Jada, men det viktiste maa naa likevel vaere aa sparke Mjelde naa!
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"Jada, men det viktiste maa naa likevel vaere aa sparke Mjelde naa!


Er det bare jeg som er så naiv og tror at han tar luen sin og går frivillig så vi slipper en stor skandale?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "runarnormann"Jada, men det viktiste maa naa likevel vaere aa sparke Mjelde naa!


Er det bare jeg som er så naiv og tror at han tar luen sin og går frivillig så vi slipper en stor skandale?


Hvordan har trenerspørsmålet havnet her?

Synes MIM har vært en skuffelse, men realistiske alternativer må være identifiseret før noe skjer. Hvem da???
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

For å si det slik: heller to spillere med 2 millioner i årslønn enn en trener med 4 (referanse er hvalen i kristiansand) :p

jegløh

Quote from: "Xminator"For å si det slik: heller to spillere med 2 millioner i årslønn enn en trener med 4 (referanse er hvalen i kristiansand) :p


Tallene vet jeg ingenting om, men om du har rett vil vel sørlendinger likevel hevde at pengene er vel brukt.

En god trener kan være verdt mye, og Tom Nordlie er vesentlig bedre enn MIM.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Tja, tror ikke Nordli hadde vert spesielt populær på våre sider etter å ha røket mot LSK, Brann og Tromsø i serieavslutningen. Tror ærlig talt forumet vårt hadde vært fullt av "Nordli må gå" tråder :p

nummer9

Hvorfor blir Nordlie betraktet som Messias?

Mannen er totalt blottet for sosiale egenskaper og å "tråkke i salaten" er tydelighvis noe som står skrevet i stein på hans lunsjmeny.

I tillegg har han ingen, jeg gjentar, INGEN resultater å vise til enda. Mannen greide ikke å rykke opp med Sandefjord flere år på rad. Han greide det jo tilogmed ikke mot Superbest-Knarvik, Rømlingen og resten av vårt begredelige 2002-mannskap.

Start har ledet mye av sesongen, og dermed har han fått genistempel. Nå har Start endelig fått formsvikten alle andre lag har hatt allerede. Start er i fritt fall og har ikke vunnet de fem siste bortekampene. Hadde det ikke vært for den fantastiske forsvikten fra sosialklientene i Oslo også, så hadde det sett mye styggere ut.

Uansett, folk kan si både det ene og det andre om MIM, men jeg mener at før man kan lansere et reelt alternativ, så kom heller med andre kontruktive forslag (forbedringer, nye folk i trenerteamet osv).

naitsirk

"Hvorfor blir Nordlie betraktet som Messias? "

kvifor diskuteres ikkje sanne+bigmac?

nummer9

Sorry, skjeiet helt ut her jeg.

Glemte å sjekke trådoverskrift, leste bare de tre siste inleggene og antok at det handlet om trener ol.

Superjack

Alle tråder her ender opp i Spark MIM og styret må gå tråder... evt sanne og Martin K er rævva... uansett hva som er starten. :) MORRO!
Brannsupporter.

runarnormann

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "runarnormann"Jada, men det viktiste maa naa likevel vaere aa sparke Mjelde naa!


Er det bare jeg som er så naiv og tror at han tar luen sin og går frivillig så vi slipper en stor skandale?


Hvordan har trenerspørsmålet havnet her?

Synes MIM har vært en skuffelse, men realistiske alternativer må være identifiseret før noe skjer. Hvem da???


Nei gud vet.  Hva tenkte jeg paa?
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "naitsirk""Hvorfor blir Nordlie betraktet som Messias? "

kvifor diskuteres ikkje sanne+bigmac?


En liten digresjon må vi tåle.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Candyman

Quote from: "Superjack"Alle tråder her ender opp i Spark MIM og styret må gå tråder... evt sanne og Martin K er rævva... uansett hva som er starten. :) MORRO!

Men allikevel....de fortsetter å diskutere Mjelde, sparking og annet fjas, i en tråd om sanne+bigmac! Hadde Mjelde hatt like dårlig konsentrasjonsevne som dere har, så burde han iallefall tatt hatten sin og gått. Men da hadde vi vel hatt null poeng og....skal dere svare: Mjelde tråden.

Tilbake til sanne+bigmac!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Motyka

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Superjack"Alle tråder her ender opp i Spark MIM og styret må gå tråder... evt sanne og Martin K er rævva... uansett hva som er starten. :) MORRO!

Men allikevel....de fortsetter å diskutere Mjelde, sparking og annet fjas, i en tråd om sanne+bigmac! Hadde Mjelde hatt like dårlig konsentrasjonsevne som dere har, så burde han iallefall tatt hatten sin og gått. Men da hadde vi vel hatt null poeng og....skal dere svare: Mjelde tråden.

Tilbake til sanne+bigmac!!


NEMLIG! Tilbake til Sanne + McAllister, hva har du å si om de Candyman?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Candyman

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "Superjack"Alle tråder her ender opp i Spark MIM og styret må gå tråder... evt sanne og Martin K er rævva... uansett hva som er starten. :) MORRO!

Men allikevel....de fortsetter å diskutere Mjelde, sparking og annet fjas, i en tråd om sanne+bigmac! Hadde Mjelde hatt like dårlig konsentrasjonsevne som dere har, så burde han iallefall tatt hatten sin og gått. Men da hadde vi vel hatt null poeng og....skal dere svare: Mjelde tråden.

Tilbake til sanne+bigmac!!


NEMLIG! Tilbake til Sanne + McAllister, hva har du å si om de Candyman?

Må på trening nå, men sånn helt kjapt så kan jeg vel si at Sanne har hatt en bra utvikling i høst, og at Dylan skriver etternavnet sitt Macallister.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.


jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.


Motyka

Quote from: "Xminator"


Peter Kovacs var ingen dum investering av Viging. De har nå 3 bra spisser, noe jeg håper Brann også har neste sesong.
Hva skjer egentlig med Sæternes? Når kan vi forvente å se hoftefeste i angrep igjen?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Kovacs er begrenset. Hadde ikke vært i gledesrus hadde Brann kjøpt han.

Vedr Sæternes sto det i avisen før Lyn-kampen at han var begynt å trene med ball og de tok sikte på Vikingkampen. Etter det har det vært stille. Nå er ikke en Lerkendalkamp en kamp hvor vi trenger Sæternes fra start, men mulig som jokerinnbytter.

Jeg er i grunnen meget urolig for spissplassen i Brann. Jeg frykter at Sæternes neppe vil noengang vise cupfinalform igjen. Ryggplager er fæle greier. I tillegg stiller jeg (som du, Motyka) spørsmål ved holdningen hans.

En spiss og sentralmidtbane må handles inn. Så kan vi tenke medalje.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Han fikk ett tilbakefall rett før Vikingkampen. Samme gjelder Guntveit.

Motyka

Gunn Tveit tilbakefall? Noen andre enn meg som har gitt opp denne fyren?
Enig at det er på spissplassen det er et skrikende behov etter forsterkning. Her bør neste års hovedkjøp gjøres.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"Gunn Tveit tilbakefall? Noen andre enn meg som har gitt opp denne fyren?
Enig at det er på spissplassen det er et skrikende behov etter forsterkning. Her bør neste års hovedkjøp gjøres.


Ja, kapteinen vår har ikke akkurat vært en suksess i år. Hvis sesongen skulle beskrives ved en kroppsvæske ville jeg faktisk valgt ditt eget "Rumpesaft" uttrykk.

Tror han er ferdig.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Gunn Tveit tilbakefall? Noen andre enn meg som har gitt opp denne fyren?
Enig at det er på spissplassen det er et skrikende behov etter forsterkning. Her bør neste års hovedkjøp gjøres.


Ja, kapteinen vår har ikke akkurat vært en suksess i år. Hvis sesongen skulle beskrives ved en kroppsvæske ville jeg faktisk valgt ditt eget "Rumpesaft" uttrykk.

Tror han er ferdig.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Se det slik: Gunntveit kommer ikke til å sutre når han sitter trygt plassert som benkesliter, saftbærer og sistereserver. Det må han gjerne får gjøre i 3 år til for min del. Spille ball kan han, og med såpass mye hvile er det jo en mulighet for at han ikke går konstant skadet også :p Kaptein blir han ihvertfall ikke.

Motyka

Quote from: "Xminator"Se det slik: Gunntveit kommer ikke til å sutre når han sitter trygt plassert som benkesliter, saftbærer og sistereserver. Det må han gjerne får gjøre i 3 år til for min del. Spille ball kan han, og med såpass mye hvile er det jo en mulighet for at han ikke går konstant skadet også :p Kaptein blir han ihvertfall ikke.


Dette er selvsagt fordelen med Haugen, Knudsen, Sanne og Gunn. De syter og klager aldri over lite spilletid.
Men av disse 4 så er det Gunn jeg helst vil ha vekk. De 3 andre trengs med jevne mellomrom.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Xminator"Se det slik: Gunntveit kommer ikke til å sutre når han sitter trygt plassert som benkesliter, saftbærer og sistereserver. Det må han gjerne får gjøre i 3 år til for min del. Spille ball kan han, og med såpass mye hvile er det jo en mulighet for at han ikke går konstant skadet også :p Kaptein blir han ihvertfall ikke.


Dette er selvsagt fordelen med Haugen, Knudsen, Sanne og Gunn. De syter og klager aldri over lite spilletid.
Men av disse 4 så er det Gunn jeg helst vil ha vekk. De 3 andre trengs med jevne mellomrom.


Ikke enig. Brann verken får eller bør få 22 utespiller bedre enn disse 4. Som dere begge skriver, de syter ikke over å være reserver. Dessuten har alle vist at de kan spille uten å dumme seg ut. I tillegg er alle untatt Haugen for potetspillere å regne. Alltid nyttig.

Derimot Klock og Walde burde det dessverre ikke vært plass til. Er og usikker på Kalvenes.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Xminator"Se det slik: Gunntveit kommer ikke til å sutre når han sitter trygt plassert som benkesliter, saftbærer og sistereserver. Det må han gjerne får gjøre i 3 år til for min del. Spille ball kan han, og med såpass mye hvile er det jo en mulighet for at han ikke går konstant skadet også :p Kaptein blir han ihvertfall ikke.


Dette er selvsagt fordelen med Haugen, Knudsen, Sanne og Gunn. De syter og klager aldri over lite spilletid.
Men av disse 4 så er det Gunn jeg helst vil ha vekk. De 3 andre trengs med jevne mellomrom.


Ikke enig. Brann verken får eller bør få 22 utespiller bedre enn disse 4. Som dere begge skriver, de syter ikke over å være reserver. Dessuten har alle vist at de kan spille uten å dumme seg ut. I tillegg er alle untatt Haugen for potetspillere å regne. Alltid nyttig.

Derimot Klock og Walde burde det dessverre ikke vært plass til. Er og usikker på Kalvenes.


Hva da ikke enig? Du sier jo det samme som oss stort sett!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

KEA

Denne lange tråden inneholder dessverre en god del bullshit om våre spillere, men også synspunkter som fortjener å bli tatt alvorlig. Jeg akter ikke å gå inn på dette, men når jegløh sier:

Quote from: "jegløh"Derimot Klock og Walde burde det dessverre ikke vært plass til. Er og usikker på Kalvenes.

så vil jeg gjerne gi uttrykk for at Kalvenes har gjort en god jobb de gangene har vært innpå, til dels veldig god. Til nå har han vært nødt til å spille annenfiolin etter Hansvteiten, men jeg ser ikke noen automatikk i at dette nødvendigvis skal fortsette. Litt tøffere konkurranse om vestrebackplassen hadde kanskje vært utviklende for både Hanstveit og Kalvenes.

Xminator

Jeg vil hevde det motsatte. Kalvenes var i beste fall rusten de kampene Hanstveit var ute i vår. Det var strengt tatt en lettelse å få Hanstveit tilbake. Bla litt i arkivet, jeg var ikke den eneste som mente det. Kalvenes er for meg backup, kriseløsning og 3. sortering på lik linje med Knudsen, Sanne og Haugen. Viktig spiller i stallen, men ikke en spiller man bygger en gullsesong rundt.

Nixon

Kalvenes spilt veldig godt? Når da? Han imponerte meg ikke de gangene han fikk sjansen. Så hvis det er nivået når han er skadefri er han ikke god nok for Brann.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


jegløh

Quote from: "KEA"At jeg synes Kalvenes har gjort en god jobb når han har fått sjansen, er nok i stor grad et resultat av at mine forventninger til ham var små da han kom til Brann. Dere har vel rett i at å si ”til dels veldig god” er en overdrivelse, og jeg har ikke så sterke synspunkter på dette at jeg ikke kan ete akkurat dét i meg igjen. Men nå er det vel med Kalvenes som med andre benkeslitere at de er preget av mangelen på spilletid når de først får sjansen, både i form av presisjon og for hans del av overtenning, som gjorde at det av og til gikk litt i hytt og pine. Jeg er likevel av den oppfatning at han har gjort jobben godt nok til å fortjene nye sjanser. Og jeg ser slett ikke bort fra at han med mer spilletid absolutt kan være et alternativ til Hanstveit som vel stort sett spiller på det jevne, og i hvert fall ikke imponerte i backrollen mot Viking – snarere tvert i mot (selv om han fikk mål og målgivende i protokollen). Jeg er blant dem som synes Hanstveit er stagnert, og det er åpenbart at han er blitt skadelidende av at Kvisvik forsvant. Det er å håpe at han tar seg opp igjen med PVM på plass. Uansett er jeg fortsatt overbevist om at litt tøffere konkurranse om venstrebackplassen vil være utviklende for både Hanstveit og Kalvenes.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "KEA"


Om det skal bli konkurranse om venstrebacken så må vel det komme inn en ny venstreback, for Kalvenes yter jo ingen konkurranse og Hanstveit har klippekort.

Om POL skulle komme over en høyre eller venstreback av bra kaliber og fornuftig pris så mener jeg de bør kjøpe. Men i angrep og midtbane vi trenger nye folk mest.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Det blir ikke lett å finne en bedre venstreback enn Hanstveit. Og siden både Kalvenes, Guntveit og Knudsen kan spille der når Hanstveit sette skulderen på plass neste gang, så tviler jeg sterkt på at vi ser forsterkninger på noen av backene egentlig.

De blir i midtforsvaret (om Scharner takker for seg, eller som en forberedelse), sentralt på midten og i angrepet. 3-4 gode spillere inn i vinter, beholde de vi har, og stallen er faktisk noenlunde klar for sesongen 2006.

Go Up