• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanne + McAllister

Started by jegløh, September 20, 2005, 08:02:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jegløh

Godt at TS og DM synes å være inne i varmen. Ikke det at de nødvendigvis alltid er god nok for laget, men at de får sjanser nå på lik linje med andre.

Sanne gjorde en del feile valg i går men helhetsinntrykket var bra. Fikk lagt noen gode innlegg. Ble vesentlig dårligere når MK kom inn. Synes og han fikk utrettet mye mer en Huseklepp (som nok ennå har immunitet mot kritikk). Var optimistisk men lite fruktbart det han gjorde.

Dylans begrensninger er tydelige. Men for en innsats. Hvis Sæternes kommer innpå i nærmeste fremtid (vet ikke hvor lenge skadet han er) blir jeg irritert. Hans søndagsspaserturer står i sterk kontrast til Dylans helhjertede innsats.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

R.I.P.Super-ray

Er totalt uenig med det du skriver. At sanne ble dårligere etter at MK kom inn er vel ikke så rart, siden det var nettopp Sanne som ble erstattet av MK. Ellers synes eg Sanne gjør en under middels kamp, og Huseklepp er BB etter Scharner og Winters.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

Rød makt på Hansa

Lennono8


Nemesis

Det er tydelig at jeg bare mÃ¥ slutte Ã¥ uttale  meg om disse spillerene......  

Jeg ser kun det negative de gjør (bigmac, sanne, knudsen, haugen). Samtidig som jeg bare ser det positvie i andre (huseklepp, miller, andresen)
:p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Skjønner ikke mye av 4'erene Sanne høstet etter sin førsteomgang. Det er litt Opdal over det, han trekkes 3 karakterer før kampstart. Det er en helt annen Sanne enn den vi så i fjor høst og i vår. Da var det en pinglete usikker fotballspiller som gjemte seg i pasningskygger og overhode ikke ville vinne ball.

Nå er det en spiller med stigende selvtillit. Som faktisk går til litt i duellene (skulle fortsatt ønske at det ble gjort enda tøffere), som tør å spille pasninger (stikkeren til Winters er jo genial), som faktisk tør å utfordre motspillere.

Ikke misfortså meg, jeg tror fortsatt ikke Sanne har noe å gjøre på ett førstelag som vil vinne seriegull. Som erstatter derimot har han de siste kampene vist at han duger.

Straffe!!!

Veldig synd med den ene giganttabben til Sanne igår. Egentlig ikke noe stor ting at en spiller mister ballen, men det er jo måten det skjer på med snubling i ballen og egne føtter... Fører automatisk til dårlig karakter i avisene (for de som egentlig bryr seg) og sannsynligvis ny uke med latterliggjøring av den godeste Sanne - Fussball-gutt her inne på forumet.

Faktum er jo at gutten er til tider strålende igår. Kommer seg fri på kanten, slår 4-5 skikkelig gode innlegg og er mer rettet mot mål enn noen gang i Brann-drakten. Synes faktisk han begynner å spille med et snev av selvtillit, og det tror jeg ikke vi her inne skal ta på oss skylden for.

Er forøvrig i det store og hele enig med første innlegg. Ikke nødvendigvis de aller beste spillerne på laget, men de prøver ihvertfall.

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

andreas27

a.walde trenger å bli lånt ut,samme med storesund som alle redde er utlånt. tenker jeg på 1.divisjonspill.
har også luftet tanken rundt å låne ut klock tideligere, k.walde har jo hatt en vis sukksess i løv-ham.

nye spillere trengs i de possisjonene du nevner.
vist rosenboorg rykker ned kunne jo vi hentet mika koppinen også for å få sikkelig konnkuranse der bak.
helstad også kansje? sikkert mange som er uenig...

Nixon

Quote from: "jegløh"Venstrekant: PVM, Huseklepp.
Ingen problemer

Høyrekant: TFL, Sanne
Ingen problemer


Jeg ser Huseklepp som en backup og reell utfordrer på begge kantene før Sanne. Jeg tror (håper) Huseklepp kommer til å vokse voldsomt resten av sesongen og gjennom vinteren.
Rød makt på Hansa

Xminator

Ser også for meg at Huseklepp er andrevalget bak enerene på både høyre og venstre. En spiller som faktisk kan få motstanderen til å si "å helvete, de satte innpå Huseklepp".

Nå har Sigurdsson avlyst jakten på en fullgod høyreback. Miller avlyst jakten på en makker til Andresen. Scharner har sørget for at vi har en fullgod midtstopper på benken. Sanne har mot alle ods rotet seg inn som en stallspiller, omtrent på samtlige plasser på midtbanen. Mcallister kan om han vil spille tredjefiolin i angrepet.

Slik jeg ser det trenger vi en sentral midtbane og en angriper. Om Miller etter all sannsynlighet drar trenger vi faktisk 2 sentral midtbanespillere på plass før neste sesong.

Motyka

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Ellers synes eg Sanne gjør en under middels kamp


Merkelig ting å si siden Tom Nordli uttaler i pausen: "Tom Sanne ser ut som Louis Figo utpå sia der"
Ved å si at TS presterer under middels og Huseklepp er kandidat til BB så tror jeg du er en smule forutinntatt.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

andreas27


jegløh

Quote from: "andreas27"


Tvilsomt om vi får alle disse.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"


Helt enig i at POL ikke skal bruke store ressurser i forsvar (og da mener jeg at han ikke skal bruke i det hele tatt, for når han kjøper billige spillere så får vi bare rompesaft).

Selv vil jeg betrakte PVM som alternativ som sentral midtbane i tillegg til venstrekanten, og Charles Miller som et soleklart alternativ på topp.

Mener at det skal komme inn klare utfordrere både på topp og på midtbanen, men enig med denne jegløhfyren i at stjernen bør komme i form av sentral midtbane.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Motyka

Quote from: "jegløh"

Tvilsomt om vi får alle disse.


Vi har jo 4 av de allerede, så vil ikke si at det er en umulighet.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"

.....får vi bare rumpesaft).



Rumpesaft. Nydelig uttrykk.

Hvis denne væsken har et ekvivalent innenfor spillerkjøp mener jeg det må være Klockhandelen.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Hva skal vi med alle de der :p Jeg vet da pokker hvem jeg vil ha på sentral midtbane. Ingen av de i den listen er tilgjengelige. Om Miller blir har vi strengt tatt en veldig OK førsteelver, og ett kobbel av gode spillere på benken. En eller to sentrale på midtbanen og en angriper. Er likevel redd for at vi nok en gang må se etter en ny midtstopper.

oppedal

Kjøper vi noen forsvarsspillere, bør vi allefall ta en sånn medisinsk test!!
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"

.....får vi bare rumpesaft).



Rumpesaft. Nydelig uttrykk.

Hvis denne væsken har et ekvivalent innenfor spillerkjøp mener jeg det må være Klockhandelen.


Det mest soleklare rompesafthandelen klarte jo styret å tørke vekk, nemlig Kim Larsen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

andreas27

Quote from: "jegløh"
Quote from: "andreas27"


Tvilsomt om vi får alle disse.


mener ikke at vi skal få alle disse, det jeg tenker på er tippeligaen skjennerellt, kall det gjerne "the best of tippeligaen".

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"

.....får vi bare rumpesaft).



Rumpesaft. Nydelig uttrykk.

Hvis denne væsken har et ekvivalent innenfor spillerkjøp mener jeg det må være Klockhandelen.


Det mest soleklare rompesafthandelen klarte jo styret å tørke vekk, nemlig Kim Larsen.


Den var ganske røv, ja.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"

.....får vi bare rumpesaft).



Rumpesaft. Nydelig uttrykk.

Hvis denne væsken har et ekvivalent innenfor spillerkjøp mener jeg det må være Klockhandelen.


Det mest soleklare rompesafthandelen klarte jo styret å tørke vekk, nemlig Kim Larsen.


Den var ganske røv, ja.


Røvsaft? Er det ordet du leter etter?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

evigRød


Motyka

Quote from: "evigRød"


Du har mange gode poenger som vanlig, men sliter også denne gangen med enkelte deler av budskapet ditt.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Vår egen høyreback er da fullt på høyde med de du har satt opp. Soma er strengt tatt en spiller som bør inn på listen din av midtstoppere. Hanstveit er tett oppunder de du nevner som venstrebacker. Opdal har ingenting å skamme seg over i årets sesong.

Braaten har like lite å gjøre på en høyrekant som Helstad, og Valencia presterer langt over evne for Start, og på toppen av det hele passer han ikke i 4-4-2. Vi har en bedre høyrekant i Ludvigsen. Slik Miller spilte i går skal han inn på listen din for sentral midtbane. Og å droppe spillere som Rudi og Berg-Hestad er en ren undervurdering. Venstrekanten vår blir jo konge neste sesong.

I angrepet kunne kanskje Branns heksedoktorer se litt på Rune Lange som ett intressant oppusningsprosjekt? Det er uansett ett hav av spillere på nivå med eller bedre enn Løven i tippeligaen. Odd sitter vel på to av dem.

Uansett blir det vel sett litt an på hvilke lag som rykker ned. VIF har vel etter hvert fyllt opp stallen sin så pass at de ikke vil være like aktive på overgangene. Det samme gjelder til dels Viking. Vi kan fort havne i en situasjon der prisene ikke er i nærheten så presset som sist høst. RBK kommer ikke til å avgi spillere på annet enn Bosman uavhengig av divisjon. De har pengene til å holde på dem, og selv ikke den mest paranoide agent har lagt inn noen nedrykksklausul i kontraktene der i gården.

Ser det som mest sannsynlig at det hentes enda en utlending eller to. Og glem ikke at om Helegbe settes på flyet og Mcallister gjør alvor av trusselen sin om å reise hjem om han ikke får spille, så har vi to åpne plasser til ikke-EU-spillere.

Nixon

RBK vil nok som sagt ikke frigi noen spillere uansett. Men skulle jeg valgt noen spillere fra listen ville det blitt Helstad. Han er for det første veldig god. Og så er det noe eget med spillere som har følelser for Brann...
Rød makt på Hansa

Sharpy

Quote from: "Motyka"Helt fra Nixon til Paldan, har mitt hjerte stått i Brann!


Knall signatur...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Motyka

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Motyka"Helt fra Nixon til Paldan, har mitt hjerte stått i Brann!


Knall signatur...


Takktakk.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "andreas27"skjennerellt


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhh!!!!!!!
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "andreas27"skjennerellt


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhh!!!!!!!


Selv om Simon Wiesenthal døde tidligere i dag så betyr ikke dette fritt leide for alle språknazister!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "andreas27"skjennerellt


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhh!!!!!!!


Selv om Simon Wiesenthal døde tidligere i dag så betyr ikke dette fritt leide for alle språknazister!


Er akkurat det det gjør.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "andreas27"skjennerellt


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhh!!!!!!!


Selv om Simon Wiesenthal døde tidligere i dag så betyr ikke dette fritt leide for alle språknazister!


Er akkurat det det gjør.


Prøver du å si at innbyggerantallet i Argentina vil synke drastisk nå?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "andreas27"skjennerellt


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhh!!!!!!!


Selv om Simon Wiesenthal døde tidligere i dag så betyr ikke dette fritt leide for alle språknazister!


Er akkurat det det gjør.


Prøver du å si at innbyggerantallet i Argentina vil synke drastisk nå?


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhhh!!!!
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "andreas27"skjennerellt


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhh!!!!!!!


Selv om Simon Wiesenthal døde tidligere i dag så betyr ikke dette fritt leide for alle språknazister!


Er akkurat det det gjør.


Prøver du å si at innbyggerantallet i Argentina vil synke drastisk nå?


Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhhh!!!!


Ja?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

koffe

Quote from: "andreas27"


Hei sveis. første meldingen min her på forumet. :)

Ville bare si at eg savner Soma og Sæternes på denne listen din. Ellers en helt grei liste.
Her é Bergen,
vårt eget lille land.
Kjent for Hansa øl og SK Brann!

Sharpy

Quote from: "koffe"
Hei sveis. første meldingen min her på forumet. :)

Ville bare si at eg savner Soma og Sæternes på denne listen din. Ellers en helt grei liste.


Slik som Sæternes har prestert i år er det vel ingen grunn til å savne ham på denne listen...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

R.I.P.Super-ray

Hva i helvete er det som skjer på dette forumet? Les gjennom denne posten..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Candyman

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hva i helvete er det som skjer på dette forumet? Les gjennom denne posten..

Hvis du vil at vi skal lese en post, så må du legge ved en link eller noe.

Og jegløh:
Aaaaaaaaaggghhhhhhhhhhh!!!! skrives med r slik:
Aaaaaaaaarrrrrrggghhhhhhhhhhh!!!!

:-) Ellers er jeg helt enig med deg. Folk kan iallefall prøve å skrive skikkelig. Ikke sjikkælig....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Alexåsane

Quote from: "Motyka"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"Ellers synes eg Sanne gjør en under middels kamp


Merkelig ting å si siden Tom Nordli uttaler i pausen: "Tom Sanne ser ut som Louis Figo utpå sia der"
Ved å si at TS presterer under middels og Huseklepp er kandidat til BB så tror jeg du er en smule forutinntatt.


Etter den utalelsen til R.I.P så begynner jeg å lure på fotball kunskapene hans. Sanne var god, myyye bedre en knutsen. Huseklepp var god i 2. omgang, men Laaangt ifra banens beste.

Men folk har forskjellige meninger. Og han har vel et annet syn på fotball kunskaper enn jeg, som forsåvitt er helt greit!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

andreas27

Quote from: "Xminator"Vår egen høyreback er da fullt på høyde med de du har satt opp. Soma er strengt tatt en spiller som bør inn på listen din av midtstoppere. Hanstveit er tett oppunder de du nevner som venstrebacker. Opdal har ingenting å skamme seg over i årets sesong.

Braaten har like lite å gjøre på en høyrekant som Helstad, og Valencia presterer langt over evne for Start, og på toppen av det hele passer han ikke i 4-4-2. Vi har en bedre høyrekant i Ludvigsen. Slik Miller spilte i går skal han inn på listen din for sentral midtbane. Og å droppe spillere som Rudi og Berg-Hestad er en ren undervurdering. Venstrekanten vår blir jo konge neste sesong.

I angrepet kunne kanskje Branns heksedoktorer se litt på Rune Lange som ett intressant oppusningsprosjekt? Det er uansett ett hav av spillere på nivå med eller bedre enn Løven i tippeligaen. Odd sitter vel på to av dem.

Uansett blir det vel sett litt an på hvilke lag som rykker ned. VIF har vel etter hvert fyllt opp stallen sin så pass at de ikke vil være like aktive på overgangene. Det samme gjelder til dels Viking. Vi kan fort havne i en situasjon der prisene ikke er i nærheten så presset som sist høst. RBK kommer ikke til å avgi spillere på annet enn Bosman uavhengig av divisjon. De har pengene til å holde på dem, og selv ikke den mest paranoide agent har lagt inn noen nedrykksklausul i kontraktene der i gården.

Ser det som mest sannsynlig at det hentes enda en utlending eller to. Og glem ikke at om Helegbe settes på flyet og Mcallister gjør alvor av trusselen sin om å reise hjem om han ikke får spille, så har vi to åpne plasser til ikke-EU-spillere.


Tenker på sesongen fram til nå.

da har vel ikke akkurat sigurdson storspilt,selv om han har glimmtet til inimellom.

soma har ikke hatt en likegod sesong som de "utvalgte" jeg har skrevet opp.

det samme gjelder vel for hanstveit.

riktig med valencia i 4-4-2,men gjelder ikke det samme for t.f.ludvigsen å??

miller ble høyst vudert men føler de andre har levert varene bedre over lengre tid.
rudi og berg? ta kunne jeg også dradd fram spillere som bernier i tromsø,runar berg og gashi.

jegløh

Quote from: "Alexåsane"Etter den utalelsen til R.I.P så begynner jeg å lure på fotball kunskapene hans. Sanne var god, myyye bedre en knutsen. Huseklepp var god i 2. omgang, men Laaangt ifra banens beste.


Helt enig. Huseklepp var god i 2.omgang. I første var han mye borti ballen men helt ufruktbar. Enig i at gutten skal få slingringsmonn men at han var blant Branns beste er etter min mening tøys.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Henki

Quote from: "Alexåsane"

Etter den utalelsen til R.I.P så begynner jeg å lure på fotball kunskapene hans. Sanne var god, myyye bedre en knutsen. Huseklepp var god i 2. omgang, men Laaangt ifra banens beste.

Men folk har forskjellige meninger. Og han har vel et annet syn på fotball kunskaper enn jeg, som forsåvitt er helt greit!


Etter den uttalelsen der begynner jeg å lure på norskkunskapene dine... :D
Ballen skal fremover!

koffe

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "koffe"
Hei sveis. første meldingen min her på forumet. :)

Ville bare si at eg savner Soma og Sæternes på denne listen din. Ellers en helt grei liste.


Slik som Sæternes har prestert i år er det vel ingen grunn til å savne ham på denne listen...


Han er jo en ellers god spiss. Så lenge han får restituere seg fra skader, og bli helt frisk, så er han langt bedre enn, ihvertfall, Toni Nhleko.
Her é Bergen,
vårt eget lille land.
Kjent for Hansa øl og SK Brann!

Tom C

Quote from: "Henki"
Quote from: "Alexåsane"

Etter den utalelsen til R.I.P så begynner jeg å lure på fotball kunskapene hans. Sanne var god, myyye bedre en knutsen. Huseklepp var god i 2. omgang, men Laaangt ifra banens beste.

Men folk har forskjellige meninger. Og han har vel et annet syn på fotball kunskaper enn jeg, som forsåvitt er helt greit!


Etter den uttalelsen der begynner jeg å lure på norskkunskapene dine... :D


Skal man fleipe med folks evne til å stave riktig, bør man vel gjerne stave "norskkunnskapene" riktig selv... ;)
Aldri mer Obos....

Motyka

Quote from: "Tom C"
Quote from: "Henki"
Quote from: "Alexåsane"

Etter den utalelsen til R.I.P så begynner jeg å lure på fotball kunskapene hans. Sanne var god, myyye bedre en knutsen. Huseklepp var god i 2. omgang, men Laaangt ifra banens beste.

Men folk har forskjellige meninger. Og han har vel et annet syn på fotball kunskaper enn jeg, som forsåvitt er helt greit!


Etter den uttalelsen der begynner jeg å lure på norskkunskapene dine... :D


Skal man fleipe med folks evne til å stave riktig, bør man vel gjerne stave "norskkunnskapene" riktig selv... ;)


Om man skriver riktig så vet jo man rett og slett ikke om svaret er ironisk eller ei.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Sharpy

Quote from: "koffe"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "koffe"
Hei sveis. første meldingen min her på forumet. :)

Ville bare si at eg savner Soma og Sæternes på denne listen din. Ellers en helt grei liste.


Slik som Sæternes har prestert i år er det vel ingen grunn til å savne ham på denne listen...


Han er jo en ellers god spiss. Så lenge han får restituere seg fra skader, og bli helt frisk, så er han langt bedre enn, ihvertfall, Toni Nhleko.


Jeg kjenner meg faktisk ikke helt overbevist. Dog skal det sies at jeg alltid har vært fan av Nhlekos fotballmessige kvaliteter. Treningsiveren, derimot.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

jegløh

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "koffe"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "koffe"
Hei sveis. første meldingen min her på forumet. :)

Ville bare si at eg savner Soma og Sæternes på denne listen din. Ellers en helt grei liste.


Slik som Sæternes har prestert i år er det vel ingen grunn til å savne ham på denne listen...


Han er jo en ellers god spiss. Så lenge han får restituere seg fra skader, og bli helt frisk, så er han langt bedre enn, ihvertfall, Toni Nhleko.


Jeg kjenner meg faktisk ikke helt overbevist. Dog skal det sies at jeg alltid har vært fan av Nhlekos fotballmessige kvaliteter. Treningsiveren, derimot.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Før Berre, Sundgot og West? Utvilsomt.

La oss heller krysse fingrene for at Sæternes får en hel oppkjøring uten skader, og at kroppen holder ut 2006. Da blir det gøy...

Motyka

Quote from: "Xminator"Før Berre, Sundgot og West? Utvilsomt.

La oss heller krysse fingrene for at Sæternes får en hel oppkjøring uten skader, og at kroppen holder ut 2006. Da blir det gøy...


Mye rett i det sikkert, men vi kan vel også håpe at han tar lærdom av McAllister i disse dager og prøver å jobbe og slite litt for laget.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Go Up