• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kong Scharner

Started by Superjack, September 19, 2005, 22:14:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Bare for å ha sagt det.
Brann før og etter Scharner i midtforsvaret? Natt og dag.
Og se samspillet mellom Soma og Scharner...

Når gikk kontrakten hans ut?
Ny kontrakt til 2010??!!

En Svante med teknikk og tempo... kan det bli bedre?

Han har Beckenbauer som forbilde.
Vi hadde kong Svante, tronen har vært ledig siden det, nå har vi Keiser Scharner!!!
Brannsupporter.

BrannSupporter

Paul Scharner har kontrakt til 31. desember 2006. Han kan mao begynne å snakke med andre klubber neste sommer.

Sharpy

Quote from: "BrannSupporter"Paul Scharner har kontrakt til 31. desember 2006. Han kan mao begynne å snakke med andre klubber neste sommer.


Grensen er utvidet til et år, så han kan vel strengt tatt begynne samtalene rundt nyttår:(
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

KEA

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen:

Og for øvrig bør guttene på felt Z henge opp "Scharner Fussballgott"-banneret opp igjen i gatekjøkkensvingen nærmest dem - jo før jo heller!

Og så har jeg registrert at mange på SS synger/roper noe sånt som "Fussballgud", eller hva det nå er de lirer av seg. Det heter GOTT (utt. )!!

Sharpy

Quote from: "KEA"
Og så har jeg registrert at mange på SS synger/roper noe sånt som "Fussballgud", eller hva det nå er de lirer av seg. Det heter GOTT (utt. )!!


Hjelper ikke når alle andre begynner å klappe mellom Scharner-ropene uansett...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Candyman

Den der klappingen er døden bare så det er sagt. Tar liv av hele ropet. Folk begynner å klappe, man hører ingenting. Det går fortere og fortere og dør ut. Det er mye mer mektig om folk driter i klappingen på slike rop.
De som leser dette: TIL HELVETTE se å slutt med klappingen. OG det skader ikke å si det til sidemannen på SS neste gang heller. Bare sånn kan vi komme det til livs.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Hansakongen

Quote from: "Superjack"Bare for å ha sagt det.
Brann før og etter Scharner i midtforsvaret? Natt og dag.
Og se samspillet mellom Soma og Scharner...

Når gikk kontrakten hans ut?
Ny kontrakt til 2010??!!

En Svante med teknikk og tempo... kan det bli bedre?

Han har Beckenbauer som forbilde.
Vi hadde kong Svante, tronen har vært ledig siden det, nå har vi Keiser Scharner!!!


For noen mnd siden sa jo fyren at han godt kunne tenke seg å bli i brann resten av fotball karieren... så tolker det dit henn han vil skrive ny kontrakt om BRANN bare snart ser å få fingen ut med både han og miller og soma sin kontrakt går vel også ut i 2006 vist jeg ikke husker helt feil  :evil:  :evil:  nok i henge fingrene dine i POL &CO

Nixon

Ny langtidskontrakt tviler jeg litt på. For noen måneder siden sa Scharner også at Brann var et midlertidig stoppested før noe større og bedre et annet sted i Europa. Så vi skal være veldig glad hvis Scharner plusser på ett eller to år på kontrakten sin. Veldig glad, for slik han spiller nå er han for god for Norge.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Det er vel heller sannsynlig at vi starter sesongen 2006 uten Scharner på Brann. Og 20 millioner på bok.

Du kan ikke holde en spiller som Scharner mot hans vilje. Så får de som ikke innser at Brann i det store og hele er en liten klubb i europeisk målestokk, og at Brann for Scharner ikke eksisterte før i fjor, snakke om at vi selger gullet.

johsmag

Brann har oposisjon til å forlenge Scharners kontrakt med ett år, noe de høyst sannsynlig gjør. Dermed har han to år igjenn av kontrakten!

enavgutta

Scharner er uerstattelig. Jeg tror vi kan trøste oss med at når han først forlater oss, så er det til fordel for en europeisk storklubb. Jeg håper han velger Premier League hvis han først skulle velge å takke nei til livstidskontrakt med oss.

Bonusmateriale funnet på "Barten": Fotballguden und Winters klikker gal i Russland og sender oss mirakuløst videre.

Herlig :-)

Xminator

Det hadde jo vært en drøm om Scharner sa noe som at "Jeg forlenger til 2009, og blir garantert i Brann ut 2007". Det skjer ikke. Han er 25 år gammel og mer enn klar til å ta ett steg videre i karrieren.

Det er uansett ett klart pluss at han ikke vil til Belgia ;)

KEA


Nixon

Gode spillere vil alltid søke videre etter større utfordringer. Målsettingen for Brann må jo være å tjene penger på det, slik vi gjorde med Olofinjana. Hvis Brann selger Scharner etter sesongen for rundt 20 mill vil det selvsagt føles trist å miste en så god spiller som Scharner. Men friske penger gir også store muligheter til å forsterke laget. For de pengene kan Brann kjøpe en ny midtstopper og en ny midtbanespiller. Og dermed komme styrket ut av det.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

oppedal

Quote from: "Nixon"Men friske penger gir også store muligheter til å forsterke laget. For de pengene kan Brann kjøpe en ny midtstopper og en ny midtbanespiller. Og dermed komme styrket ut av det.


Jeg vil heller ha Scharner... Han er ikke til salgs! Iallefall ikke ennå.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

BL

Quote from: "Nixon"Gode spillere vil alltid søke videre etter større utfordringer. Målsettingen for Brann må jo være å tjene penger på det, slik vi gjorde med Olofinjana. Hvis Brann selger Scharner etter sesongen for rundt 20 mill vil det selvsagt føles trist å miste en så god spiller som Scharner. Men friske penger gir også store muligheter til å forsterke laget. For de pengene kan Brann kjøpe en ny midtstopper og en ny midtbanespiller. Og dermed komme styrket ut av det.


Spørsmålet er jo og om en spiller på linje med Scharner er villig til å spille i den norske tippeligaen...?
Hansa-
Felt Z

Motyka

Quote from: "BL"
Quote from: "Nixon"Gode spillere vil alltid søke videre etter større utfordringer. Målsettingen for Brann må jo være å tjene penger på det, slik vi gjorde med Olofinjana. Hvis Brann selger Scharner etter sesongen for rundt 20 mill vil det selvsagt føles trist å miste en så god spiller som Scharner. Men friske penger gir også store muligheter til å forsterke laget. For de pengene kan Brann kjøpe en ny midtstopper og en ny midtbanespiller. Og dermed komme styrket ut av det.


Spørsmålet er jo og om en spiller på linje med Scharner er villig til å spille i den norske tippeligaen...?


Og det er et knakende godt spørsmål også!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "BL"Spørsmålet er jo og om en spiller på linje med Scharner er villig til å spille i den norske tippeligaen...?


Linjeoffside finnes ikke lenger. Hva faen har offside å gjøre med Scharners arbeidsplass?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "BL"Spørsmålet er jo og om en spiller på linje med Scharner er villig til å spille i den norske tippeligaen...?


Linjeoffside finnes ikke lenger. Hva faen har offside å gjøre med Scharners arbeidsplass?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Henki

Noen som vet hvor lang kontrakt han har?
Ballen skal fremover!

jegløh

Quote from: "Henki"Noen som vet hvor lang kontrakt han har?


Ut 2006. Brann har en enveisavtale med opsjon på å ha han ut 2007.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

BL

Quote from: "jegløh"
Quote from: "BL"Spørsmålet er jo og om en spiller på linje med Scharner er villig til å spille i den norske tippeligaen...?


Linjeoffside finnes ikke lenger. Hva faen har offside å gjøre med Scharners arbeidsplass?


Eg ler nesten, men bare nesten........
Hansa-
Felt Z

Laksevåggutten

Det er bare og gi han det han krever. Og om det er biler og hus.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

EPPY

Han forsvinner nok i løpet av vinteren, for bare håpe at vi får nok penger til, å hente en skikkelig erstatter. Scharner er nok litt for god for lille Norge, og det er bedre å få Penger for han enn at han forsvinner gratis etter sesongen 2006.

Xminator

Tror ikke vi får en fullgod erstatter. Tror egentlig ikke det han viste mot Start kan erstattes for penger. Det Brann må se på når Scharner er solgt er hvordan duoen Bjarnason/Soma kan forsterkes. Om de i det hele tatt kan forsterkes til en fornuftig pris. Med mindre noe helt spesielt dukker opp blir det "backupen" for de to som hentes. Slik planen vel har vert hele sesongen. Pengene skal jo rekke til en midtbanespiller eller to også.

naitsirk

synst vel ikkje scharner bruker hovudet sitt riktig om han går til birmingham.
ein middelmådig engelsk klubb som ikkje kjem te å spela ute i europa på lang tid.
forskjellen på brann og birmingham e ikkje so veldig store, einaste fysikken i premier league.

Nixon

Quote from: "naitsirk"synst vel ikkje scharner bruker hovudet sitt riktig om han går til birmingham.
ein middelmådig engelsk klubb som ikkje kjem te å spela ute i europa på lang tid.
forskjellen på brann og birmingham e ikkje so veldig store, einaste fysikken i premier league.


Greit nok at Scharner har større sjanse til å spille europacup i Brann enn i Birmingham. Men husk på at det som for Brann da blir et enkeltstående cupeventyr vil Scharner likevel oppleve med Birmingham hver uke hele sesongen: Kamper mot Arsenal, Chelsea, Liverpool, Man. Utd og helt ned til Middlesbrough som vi ønskte sterkt å møte i stedet for dette russerlaget.
Så ikke kom her og si at man kan sammenligne å spille i Brann og Birmingham!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nemesis

Det kommer aldri til å skje at en nyinnkjøpt går inn og tar plassen til Scharner og gjør jobben like bra som ham.......

Et par alternativer finnes det:

*Hente en 30+ spiller med masse erfaring og 1-2 år igjen av karrieren.
Vil gi trygghet bak, men ikke samme offensiv kåthet som Scharner har.
Eksempel på slik spiller:Lundekvam eller tilsvarende. Finnes sikkert en del av samme kaliber i andre land også.

*Hente inn et super-talent. Kan nok bidra mye offensivt, men pga alder og uerfarenhet vil spilleren gjøre akkurat nok tabber til at vi ikke tar gullet i 06. Forøvrig passer dette bra med stein på stein filosofien.

*Se mot land der prisnivået generellt sett er lavere enn i Norge. Der er det muligheter for å finne en "Scharner-lignende" type, men igjen, vil det ta et år-to før spilleren vil være på nivå med Scharner.

Konklusjonen blir nok at vi ikke klarer å kjøpe en spiller på Scharners nivå, og i og med at han har kontrakt ut 06-ses med opsjon på et år til, bør Brann ta høyde for dette når det gjelder prissetting av ham.  Da vil vi ha råd til å kjøpe en av de overnevnte alternativer, itillegg til en forsterkning på f.eks midtbanen, slik at mulighetene for at vi samlet sett kan komme styrket ut av det er tilstede.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Tom C

Synes faktisk at Brann skal gjøre seg litt vanskelig for en gangs skyld. Hvorfor skal Brann alltid være den klubben som takker og bukker for at noen vil ha spillerne våre og sender de avgårde bare vi får noen mill på konto?

Hvorfor ikke si (hvis det blir aktuelt) at vi skal ha scharner minimum ut neste sesong, men at de evt kan få ham etter det? (ref f.eks Vågan-Moen)

Tror ikke at vi alltid skal sette spillernes ønsker om å komme seg videre i høysetet. Det er jo tross alt derfor vi har bindende kontrakter, og jeg tror ikke Scharner blir dødelig fornærmet om vi utsetter et evt eventyr for ham til etter neste sesong.

Skal vi ha sjangs å kjempe om gullet neste sesong, mener jeg Scharner er en uunnværlig brikke.
Aldri mer Obos....

Xminator

Tom C, ikke glem at Scharner selv har ett ord med i laget her. Vi snakke om hvor uheldig det var å ha en umotivert Kvisvik på laget. En umotivert Scharner ... jeg vil ikke tenke tanken en gang :p

Tom C

Jeg tror ikke at scharner har så veldig mye til felles med Kvisvik, bortsett fra at de er fantastiske spillere begge to (når de er i form).

Dessuten er det en sjanse jeg mener vi må være villig til å ta, dersom vi noensinne skal være i stand til å være seriøse gull-kandidater. Vi kan ikke alltid kvitte oss med de beste spillerne ved første og beste bud.

Dessuten, en småsur Scharner er utrolig mye bedre å ha enn f-eks en topp-motivert Klock. (for å være litt brutalt ærlig)
Aldri mer Obos....

Andrés

Enig med Tom C...

Korfor skal vi gjøre oss så jævla billige når det kommer til Kong Paul av Staddaen? Om Hangeland var verdsatt til 12 millioner av Viking, så er iallefall Paul verdt minst 20, kanskje 25..  Slik han har spilt i år, så er det klart at han er verdt en del. Om han hadde hatt litt flere landskamper under beltet, så hadde vi sikkert kunna fått litt mer enn det også..

Vi må slutte å hoppe på første og beste bud.. Der er garantert flere lag som er intressert i Scharner som ikke er ute i det åpne enda for oss supportere, men Brann er vel garantert klar over det.. Det må jo Brann bruke for det det er verdt...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Xminator

Branninvestorene vil ikke selge :)

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/sport/brann/article460471.ece

30-40 mill må Brann ha for at det skal "lønne" seg. Da blir det ikke Birmingham.

Jeg tror også det er en klar fordel for Scharner å prestere over tid i Brann. Samtidig er det VM neste år. Da vet vi av erfaring at pengene i fotballen går med til spillere som spilte VM. De fra nasjoner som ikke var med er ikke like "hete" da.

Vent til etter 2007 Scharner! Med litt flaks har du da vist deg frem i Europacup/CL for Brann. Scharner kan fortsatt utvikle seg mye ved å spille tippeliga. Og 27 år er ingen alder for en midtstopper :p

naitsirk

"Så ikke kom her og si at man kan sammenligne å spille i Brann og Birmingham!"

da va vel heller ikkje da eg meinte, men når scharner snakker om at han vil ut og spela cl so e vel ikkje birmingham rette klubben.
sjansen e faktisk større for at da ska skje i brann.
birmingham e jo ein god klubb som møter store lag heile tida, men scharner vil vel heller spela på eit stort lag enn heller å møta store lag.

håper berre brann ikkje selger til ein sånn klubb, men heller til ein ressurs sterk klubb.
alt under 20 mill e jo forkastelig=)

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KEA


Nixon

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article461086.ece

- Paul har likt seg i Bergen fra første dag og nå er han overlykkelig. Han spiller midtstopper og han viser i hver kamp hvilken spiller han er. Det skal litt av et tilbud til for å lokke Paul Sharner fra Bergen, sier hans rådgiver Valentin Hobel.

Har han rett i at Scharner vil spille 20-30 kamper til for Brann som midtstopper vil han tidligst forlate Brann i løpet av neste sommers overgangsvindu.


Gode nyheter! Få opp banneret til neste kamp gutter!!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator



Lurkin

Faen, snakk om å selge gullet..
Berømte Brann fra Bergen

Motyka

Quote from: "Xminator"
Det er ellers godt å se en rådgiver som tenker mer på spilleren enn egen lommebok :)


Du og enavgutta har iblant ett så herlig naivt syn på ting. Beundringsverdig.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Ricky

Quote from: "arild"http://home.skysports.com/list.asp?hlid=314978&CPID=8&clid=&lid=2&title=Scharner+takes+Blues+liking
Ser ut som han ønsker seg til Birmingham..


Tja, kom egentlig ingenting nytt derifra. At Scharner ønsker seg til Premier League har vi visst lenge, men han vil helst ikke til noen middelhavsfarer eller en klubb som kjemper i bunnen. Derfor tviler jeg på at han havner i Birmingham, med mindre han får "Olofinjana-syndromet" og slenger seg på det første og beste tilbudet fra en større liga. Tror Scharner gjør lurt i å vente, spesielt nå når han har skaffet seg litt oppmerksomhet og spalteplass i engelsk presse.

Den egentlige artikkelen er forøvrig denne:
http://icbirmingham.icnetwork.co.uk/mail/football/tm_objectid=16230650%26method=full%26siteid=50002%26headline=scharner%2dkeen%2don%2dblues%2dmove-name_page.html

viks

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article471489.ece

Enda mer Scharner spekulasjoner. Så teamtalk.com hadde nevnt han i en Blues artikkel idag og...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Candyman

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Xminator"
Det er ellers godt å se en rådgiver som tenker mer på spilleren enn egen lommebok :)


Du og enavgutta har iblant ett så herlig naivt syn på ting. Beundringsverdig.

På samme måte som du hele tiden har ett sånt herlig negativt syn på ting. Ikke så veldig beundringsverdig, men ett tankekors.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Kruxleiven

Hva blir det til med hans tilbakestående islandske konkurrent? Er vi kvitt helten som tidligere har spilt for fantastiske Grindavik snart? Kontrakten går ut slutten av 2006 i hvertfall. Strømsgodset vil kanskje ha han i hvertfall?

Til Scharner. Ja, han er en spiller som kan spille uansett hvor på banen han selv vil. Nesten da. Som spiss får han nok ikke spille. Stopper, back, alle plassene på midtbanen og han forsvarer en plass på SKB. Veldig viktig spiller som ikke bør gå for en kr mindre en 20 mill. Uansett må jeg si jeg lot meg imponere mer av hans arbeid som off midtbane. Synd at det er større behov for han i forsvar.

Spørsmålet blir da hvem som skal ta over for han som off mid. Det blir ikke Martin selv om han har gjort det bra der. Andresen har vist seg som den ubestridte sjef i den defensive rollen på midten. Vi trenger en ny solid off midtbane! Gjerne Seyi tilbake. Ellers foreslår jeg Hoset (ja, ute av form og dyr), Djuric, Sokolowski, Berg Hestad, Bernier eller Runar Berg (gammel ja, men han har vært god nærmest hver gang han møter Brann i hvertfall). Finnes vel noe annet ute i verden et sted vi kan satse på. Lokalt kan vi i hvertfall bare glmme det. Har ikke vært et eneste talent her i nærheten siden Alex Valencia. Huseklepp er nå en eller annen fyr ja, men landslagssspiller blir han aldri.

Mr_Soma

Quote from: "Kruxleiven"Spørsmålet blir da hvem som skal ta over for han som off mid. Det blir ikke Martin selv om han har gjort det bra der. Andresen har vist seg som den ubestridte sjef i den defensive rollen på midten. Vi trenger en ny solid off midtbane! Gjerne Seyi tilbake. Ellers foreslår jeg Hoset (ja, ute av form og dyr), Djuric, Sokolowski, Berg Hestad, Bernier eller Runar Berg (gammel ja, men han har vært god nærmest hver gang han møter Brann i hvertfall). Finnes vel noe annet ute i verden et sted vi kan satse på. Lokalt kan vi i hvertfall bare glmme det. Har ikke vært et eneste talent her i nærheten siden Alex Valencia. Huseklepp er nå en eller annen fyr ja, men landslagssspiller blir han aldri.


- Hoset?
- Berg Hestad?
- Runar Berg?

Er du alvorlig eller?

Xminator

Berg Hestad er en spiller tett oppunder landslagsplass. Klart han ville gjort en god jobb som sentral midtbane for Brann. Det er derimot ett urealistisk prosjekt. Han er Molde spiller med stor M.

Det virker for meg klart at Scharner ikke spiller for oss i 2006. Desverre. Jeg tror også at Brann selger seg billig her. Desverre. Tror ikke det blir igjen nok penger av de £2 mill pundene han blir solgt for til å hente en erstatter. Tror ærlig talt ikke det finnes en fullgod erstatter for en spiller som Scharner. Dagens artikkel i BA levner for meg ikke tvil om at Scharner spiller for nedrykksklubben Birmingham i 2006. Alt kan desverre kjøpes for penger.

viks

Quote from: "Xminator"Berg Hestad er en spiller tett oppunder landslagsplass. Klart han ville gjort en god jobb som sentral midtbane for Brann. Det er derimot ett urealistisk prosjekt. Han er Molde spiller med stor M.

Det virker for meg klart at Scharner ikke spiller for oss i 2006. Desverre. Jeg tror også at Brann selger seg billig her. Desverre. Tror ikke det blir igjen nok penger av de £2 mill pundene han blir solgt for til å hente en erstatter. Tror ærlig talt ikke det finnes en fullgod erstatter for en spiller som Scharner. Dagens artikkel i BA levner for meg ikke tvil om at Scharner spiller for nedrykksklubben Birmingham i 2006. Alt kan desverre kjøpes for penger.


Hardball eier vel noe sånn som halve Scharner? Hvis du ungikk og få med deg likningen i avisene her om dagen, noe jeg tviler på siden eksempelvis BA hadde 18 sider om dette, så er det jo gitt at Hardball gutta ikke er i beit for og realisere investeringene sine. I så måte vil jeg tippe med 99,99% sikkerhet at ved et Fuzzbalgott salg, vil alle midlene kunne disponeres til kjøp av erstatter...

Problemet blir vel snarere og finne denne erstatteren.

Paul er vel sannsynligvis den beste spilleren vi har hatt i Brann i min tid. Jokkes fart og tacklingsstyrke, Tore Pedersens posisjonering og fotballhode (nesten hvertfall:) og Svantes innstilling..

Paul skulle vært klonet...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

MrNossy

Quote from: "Kruxleiven"................ Huseklepp er nå en eller annen fyr ja, men landslagssspiller blir han aldri.



Er du villig til å vedde penger på det....sikkert noen som sa det samme om han for to år siden da han ble vraket i øst og vest.
".....Huseklepp er nå en bra spiller, men Brannspiller blir han aldri, han vil iallfall ikke score etter 19 sekunder i debutkampen....."......

Det er slik holdning du utviser her mot unge talenter, som gjenspeiler Brann sitt syn på ungdomssatsing..........Huseklepp kan klare AKKURAT det han vil, og komme like langt.......talent har han, og noe de fleste andre spillere på vårt elskede Brann IKKE har, kjærlighet til klubben og innsatsvilje. Pluss et utrolig humør.........og forresten så er han allerede landslagsspiller numbnuts....han debuterte på fredag mot Moldova.
8)

Go Up