• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start kampen

Started by Rasmus_brann, September 17, 2005, 19:54:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rasmus_brann

På start kampen må vi få til nokke utenom det vanlige..... Det e jo tross alt an topp kamp.
Håper riversangen kommer, nå har eg printet ut en del tekster, det e også en del folk som har "lovet" at de skal printe tekster.
Og dokkar som leser dette: kan ikke dokkar printe nokken tekster då?? det ligger tekster inne på forumet: "river "sangen". Og dokkar som kan få lånt nokken trommer til søndag må ta de med.
Sangen blir mye bedre med trommer, då klarer vi å holde takten( hvis da den personen/personene som holder takten e` edru).....
Håper også det blir nokke blussing på kampen... TIFO gruppen??
Og dokkar som leser dette, og finner ut at de skal printe ut, kan dokkar poste et svar så vi har nokken lunde oversikt om det blir nok tekster....
Så skal eg se om eg får lånt en tromme eller to...
>>tipper det blir 2-0 for å gå litt over på det sportslige...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Northside

Kjøpt mer ark no så eg hiver meg på printeren igjen :)

Rasmus_brann

et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Northside

Ka skal eg med ovn når eg har en rødglødene printer som varmer opp huset? :lol:

neida, har 300 tekster no, hvor mange trenger vi egentlig?

Rasmus_brann

Vetsje helt....
Eg har printet 150, (tom for ark)
Vi kan vente litt med å printe flere. Men hvis ingen har gitt beskjed innen i morgen/mandag, at de hjelper til å printe, kan vi hive oss over printeren igjen.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Skyscraper

Hm... er det opplest og vedtatt at man skal bruke trommer på SS nå da?
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Northside

Quote from: "Skyscraper"Hm... er det opplest og vedtatt at man skal bruke trommer på SS nå da?


nei, men det virker som det er litt 50-50 her hva folk mener og siden ingen klarer å få bedre stemning uten tromme så må vi vel bare pørve det??

SKB e BEST!!!

Det e verdt å prøve ja! Det en ting som irriterer meg så jævlig når SS synger. Mot slutten av sangene blir det bare daffere og daffere til sangen dabber helt ut.. Det blir for dumt hvis dere ikkje kan fullføre en sang en gang i noen lunde høyt volum!     Måtte bare få det ut;)

Håper at River-sangen kommer denne kampen, noen må bare gå inn for å starte den. E den på print skal jo ikke det være et problem.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Erik

Blir det noe form for tifo i morgen? Kan jo ikke akkurat juble for tifo-sesongen 2005..

Northside

Quote from: "Erik"Blir det noe form for tifo i morgen? Kan jo ikke akkurat juble for tifo-sesongen 2005..


tror ikke det vil bli postet før kampen uansett.

Ikke juble over tifoen? hmm... vi har no hvertfall aldri hatt bedre tifo.

Kanskje du kan komme med en liste på hva du savner og vil ha mer av (ikke bare skriv "mer tifo").

eg mener de 10+- som har jobbet med tifo gjør en god jobb med tanke på at 14990 stykker ikke har hjulpet til noe særlig.

Erik

Bra tifo? lage noen tynne bannere + stripes? Utifra alle pengene tifo-gruppen skulle få, er jeg svært skuffet.. Det har ikke noe med hvor mangen som hjelper med ting, men hva som blir planlagt & gjort..

Skyscraper

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Skyscraper"Hm... er det opplest og vedtatt at man skal bruke trommer på SS nå da?


nei, men det virker som det er litt 50-50 her hva folk mener og siden ingen klarer å få bedre stemning uten tromme så må vi vel bare pørve det??


Jah... kanskje men er det ikke bedre å IKKE innføre en såpass stor forandring når det er 50-50? Og Heller vente med det til det er et klart flertall?... for 50 % er en for stor andel som misliker. Hvis det nå er såpass lite.
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Mr_Soma

Om noen har en tromme tilgjengelig så ta den med å samkjør den med denne såkalte "River-sangen" - ikke vær redd for at noen kommer til å kaste dere ut pga en tromme. For det skjer ikke.

- Da skal vi heller få fryst ut de som mener at tromme er en "uting" på SS, for de har ikke peiling på hva de snakker om. Ingenting skal være uprøvd før man begir seg ut på en endelig konklusjon om det er bra eller ikke.

Andelen er langt fra 50-50.
Jeg vil annslå den som 70-30,fordel "Ja-til-tromme".

De resterende 30 kommer til å bli overbevist i positiv rettning om alt klaffer!

Kjør på gutter! Imorgen tar vi første steget i riktig rettning når det gjelder noe "revolusjonerende" på SS, så lenge man gjør alvor av planene.

Brann - Start 3-1!

abe78

Stiller meg bak Mr_Soma her. Ta med tromme - vi har nesten ingenting å tape på prøve det. Blir det fiasko kan vi bare kutte det ut - tror det vil fungere ypperlig.
.og husk!

krøvel vellevold

Ja kom igjen med tromme! Vi må prøve alt som Kanarifansen har!
Legg ned hele klubben!

Motyka

To ting som slår meg i denne tråden, hvorfor ikke bruke kopimaskin, og hvor faen skal vi få trommer fra? Er det bare meg som ikke har en tromme liggende å slenge hjemme?

Vil også komme med forslag til en sang som passer bra i disse tider, Jokke & Valentinernes "Nederlag på nederlag" vil nok de fleste kjenne seg igjen i.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

SKB e BEST!!!

E det noen som har planer om å ta med seg tromme i det hele tatt egentlig? Tviler jæææævlig sterkt på at vi ser en eneste tromme under kampen idag.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Motyka

Quote from: "SKB e BEST!!!"E det noen som har planer om å ta med seg tromme i det hele tatt egentlig? Tviler jæææævlig sterkt på at vi ser en eneste tromme under kampen idag.


Skal vi ikke tromme allikevel nå da? Nå har jo jeg vært og kjøpt meg ett helt slagverk!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

En ting er sikkert: Skal man ta med seg tromme må man ha en plan. Nytter ikke å begynne å tromme i vilden sky, og så tro at det hele skal utarte seg i kongestemning. For så enkelt er det neppe.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Mr_Soma

Quote from: "Nixon"En ting er sikkert: Skal man ta med seg tromme må man ha en plan. Nytter ikke å begynne å tromme i vilden sky, og så tro at det hele skal utarte seg i kongestemning. For så enkelt er det neppe.


Selvfølgelig må det være en plan over det - nytter ikke å ha en tonedøv "Jåhnny fra Laksevåg" som har stjålet buekorpstrommen til nabogutten - for så å gå banan med den i tide og utide på Stadion.

Men om man samkjører den med denne "River-sangen" så lukter det ferske boller lang vei.

Go Up