• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Start

Started by Candyman, September 17, 2005, 13:04:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alastor

Aaaaahhhh dette var digg!

Fantastisk spill!! rævkjøring i 90 minutter  :twisted:

engapaatur

Tusen takk brann, trodde ikke jeg skulle smile over en Brannseier :D

startRæga

Hvordan i helsikke har deres lag bare tatt 5 poeng før Startkampen i høst? :P

overkjørsel fra 15 minutt og til det 80, så fikk vi ballen (endelig) men skapte ikke en shitt..

mhm.

Nixon

Dette var saker folkens!
Og i likhet med vår venn her fra sørlandet er det ganske så uforståelig at Brann har vandret i skyggenes dal i stort sett hele høstsesongen.
Men det er ikke noe å tenke på i kveld. Det var rett og slett deilig!:)

Men til reka vil jeg si: Vinn mot VIF slik at vi slipper at gullet går til Oslo...
Rød makt på Hansa

enavgutta

Håper dette er med å stille pipekoret. Brann leverer varene. Langeland og Doddo, shame on you ! Hadde vi f.eks hatt 6 poeng mer pr. dags dato, altså unngått et par feilaktige dommeravgjørelser mot oss og hatt marginene på vår side, hadde folk vært i ekstase nå. En utrolig jevnspilt serie, neste år blir vi den store forskjellen. Faktisk kan vi bli uslåelige med en fullblods stall uten skaderekken vi har hatt denne sesongen.

naitsirk

kan vel ikkje hugsa at brann har dominert ein tl kamp so til de grader.
ingenting negativt å sei på nokon av spelarane.
får ikkje samtlige ca 7 på børsen i måro so får de da aldri.

Mr_Soma

Quote from: "naitsirk"kan vel ikkje hugsa at brann har dominert ein tl kamp so til de grader.
ingenting negativt å sei på nokon av spelarane.
får ikkje samtlige ca 7 på børsen i måro so får de da aldri.


7 på spillerbørsen til samtlige er vel å ta hardt i -
Synes Dylan og Knutsen bl.a blir alt for stasjonære.

Var utrolig mangel på løp idag - og hva i ALLE dager er det Andresen roter med i første omgang?

Alt i alt en herlig seier.

Xminator

Er ikke Mod tilbake fra Stadion enda? Her er det jo rikelig å slette på :p

SÃ¥nn bortsett fra de vanlige Scharner og Winters, vil jeg trekker frem Charlie Miller

Mr_Soma

Figo uttalelsen fra Nordlie er noe av det mest spektakulere jeg har hørt på evig lenge....hehehe.

naitsirk

"7 på spillerbørsen til samtlige er vel å ta hardt i -
Synes Dylan og Knutsen bl.a blir alt for stasjonære. "

ja, meinte berre at ca alle bør få 7. Dylan jobba bra, men slit pga at han e hurtig.ikkje alltid han rekk å koma seg inn i feltet.
knudsen spelte vel te 5.
uansett, sinnsjukt bra kamp.

einaste negative e at brann e altfor ineffektive.skape unødvendig mykje spenning mot slutten. hadde jo vore typisk om start putta på overtid.[/code][/quote]

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator


KEA

SÃ¥ var den i boks!

Og Scharner var ENORM - igjen! Hører at både AC Milan, Anderlecht og Birmingham var representert på tribunen i kveldens kamp. Maldini senior var angivelig kommet for å se på Startspillere, men merket seg kanskje seg heller en viss østerriker. Fingrene av fatet!

Nå gjenstår bare en liten bagatell før vi er oppe på 5. plass, å valse over Lyn til helgen. Og så er det Viking i neste hjemmekamp.

Joda, høsten kan bli gøy den!


Andrés

AC Milan kan iallefall bare glemme Kong Paul av Stadion...

Han må bli i Bergen om vi nokken gang skal ha sjans på seriegullet...


http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/19/443863.html

Sanne ligna på Figo??????
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Xminator

For de som ikke skjønner denne "Figo" greien, så var det en del av oppsummeringen til Tom Nordli i pausen.

Så fra i dag heter det Tom Figo Sanne. Litt ironi, men flott å se at han kan spille bra for Brann og ikke bare mot Brann :p

BrannSupporter

Dette var en fantastisk kamp og vi burde jo scoret langt flere mål. Men seier er tross alt det viktigste. Slår vi Lyn og Viking er vi absolutt med og kjemper om 3-plassen.

andreas27

opdal-5
sigurdson-7
scharner-8
soma-7
hanstveit-6
sanne-7
miller-7
andressen-6
huseklepp-6
dylan-6(han jobber)
winters-8
knudsen-5

men hvorfor i allverden ble sanne byttet ut i pausen???

Andrés

Quote from: "Xminator"For de som ikke skjønner denne "Figo" greien, så var det en del av oppsummeringen til Tom Nordli i pausen.

Så fra i dag heter det Tom Figo Sanne. Litt ironi, men flott å se at han kan spille bra for Brann og ikke bare mot Brann :p


Skjønte såppass.. Sanne skal ha: Etter de 20 første minutta av 2 omgang i oslo mot bydelslaget i cupen (han ble bytta ut etter 20 min), så har han spilt bedre enn ka han har gjort på hele sin karriere i Bergen tilsammen..

Synes ikke han var så god som fks. mot FFK i dag før han gikk ut pga. skade i pausa, men håper han fortsetter slik han har gjort tidligere...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

the-g-

sanne sliter med nakkeproblemer, var ogsÃ¥ det samme problemet som slo han ut idag, slik som i sist kamp...;/   typisk for hans egen del!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

naitsirk

"men hvorfor i allverden ble sanne byttet ut i pausen???"

sanne sleit med skaden i nakken frå forrige kamp.
synst forøvrig at hanstveit fortene ein 7ar og.såg vel fint lite til valencia.

Xminator

Valencia fikk stadionknær igjen ja. Han er tydelig ikke helt kvitt tvangstankene enda.

BigDipper

Quote from: "naitsirk""7 på spillerbørsen til samtlige er vel å ta hardt i -
Synes Dylan og Knutsen bl.a blir alt for stasjonære. "

ja, meinte berre at ca alle bør få 7. Dylan jobba bra, men slit pga at han e hurtig.ikkje alltid han rekk å koma seg inn i feltet.
knudsen spelte vel te 5.
uansett, sinnsjukt bra kamp.

einaste negative e at brann e altfor ineffektive.skape unødvendig mykje spenning mot slutten. hadde jo vore typisk om start putta på overtid.[/code]
[/quote]

Er vel litt tåpelig å si at dylan sliter med farten, derfor er det kke alltid han komme seg inn i feltet.. Det er jo ikke farten det kommer an på, men hvordan en plasserer seg i forhold til spillet.. Dylan har lite fotballforståelse, det viser han til det fulle da han i første omgang prøver å avslutte med ryggen mot mål når miller står på 16 klar til å fyre til. Men, kanskje andre som har dårlig fotballforståelse og..
ar du sett min fetter styggen?

Xminator

For to kamper siden var Mcallister helt og burde få mye spilletid fremover. Lenge leve tålmodigheten!

BigDipper

Quote from: "Xminator"For to kamper siden var Mcallister helt og burde få mye spilletid fremover. Lenge leve tålmodigheten!


Jeg har vel aldri sagt at Mcallister er helt og bør få mer spilletid. Jeg mener jo han burde bli sendt tilbake til Australia for lenge siden.. (og han kan ta med seg svigerfaren og)
ar du sett min fetter styggen?

KEA

Quote from: "BigDipper"Jeg har vel aldri sagt at Mcallister er helt og bør få mer spilletid. Jeg mener jo han burde bli sendt tilbake til Australia for lenge siden.. (og han kan ta med seg svigerfaren og)

Hva med Ã¥ bare sende "svigerfaren" Dén støtter  jeg!

BigDipper

Quote from: "KEA"
Quote from: "BigDipper"Jeg har vel aldri sagt at Mcallister er helt og bør få mer spilletid. Jeg mener jo han burde bli sendt tilbake til Australia for lenge siden.. (og han kan ta med seg svigerfaren og)

Hva med Ã¥ bare sende "svigerfaren" Dén støtter  jeg!


SÃ¥ lenge datteren til svigerfaren blir igjen til meg :D
ar du sett min fetter styggen?


BigDipper

ar du sett min fetter styggen?

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bajas

Etter å ha fått ut litt eder & galle på vårt eget forum må jeg få gratulerer dere med en høyst fortjent seier. Vi var helt ræva i dag. Har ikke sett Start så dårlige siden J.H.Halvorsens verste kamper.

Isolert sett er det ikke sÃ¥ ille Ã¥ tape nÃ¥r motstanderen er sÃ¥pass mye bedre enn oss. Men nÃ¥r det kan fÃ¥ avgjørende betydning i forhold til seriegullet, blir jeg mildt sagt harm. Ingenting funket!  :cry:

Vi får se om det rekker likevel. Det kommer til å gå en liten satan i guttane nå, det vet jeg. Gjett hvem som skal få merke det...

Lykke til videre. Tross alt.

Bill. mrk. "Deppet, forbannet, men hevnlysten."
 IK Start te æ dør! ¤

Alzheimer/Silverspurs

Smadr gjerne Enga for min del :) :)

Varmar at Brann faktisk var gode i dag, utan at ein kan skulde pÃ¥ at det var fordi  Start var dÃ¥rlege. Det var rett og slett vi som var knallgode!!!

Lykke til mot mannskoret frå Kristiania, Doffen hevar seg vel til den bataljen? !

Sharpy

Quote from: "Candyman"Huseklepp er respektløs som mot Ffk. Gøy. Blir så godt humør av å se han i fri flyt på vingen. Tok meg selv i å synge: Huseklepp Huseklepp running down the wing når han spant fra Valencia ene gangen.....hehe.


Hva med:

Huseklepp, Huseklepp, driller nedpå ving
Huseklepp, Huseklepp, driller nedpå ving
Fryktet av de,
Elsket av oss,
Huseklepp - Huseklepp - Huseklepp

Fy faen, det varmet å se unggutten prøve og prøve på det "umulige" gang på gang. Noen ganger gikk det ikke, andre ganger fikk han motstanderen til å se ut som en middels bedriftsspiller.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Bajas

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Lykke til mot mannskoret frå Kristiania, Doffen hevar seg vel til den bataljen? !


Det gjør han garantert. Han er så samvittighetsfull og stolt at han aldri vil tillate seg å levere samme varen som i kveld. I likhet med resten av laget.

Start har ikke tapt to kamper etter hverandre siden 2003, det skal heller ikke skje i 2005. Sann mine ord.
 IK Start te æ dør! ¤

naitsirk

"Er vel litt tåpelig å si at dylan sliter med farten, derfor er det kke alltid han komme seg inn i feltet.. Det er jo ikke farten det kommer an på, men hvordan en plasserer seg i forhold til spillet.. Dylan har lite fotballforståelse, det viser han til det fulle da han i første omgang prøver å avslutte med ryggen mot mål når miller står på 16 klar til å fyre til. Men, kanskje andre som har dårlig fotballforståelse og.."

kanskje, men når bigmac møter eit oppspel og sentrer ut på kanten, so kjem han seg ikkje raskt nok inn i feltet.
synst han og winters hadde mange fikse kombinasjoner som nesten resulterte i store sjanser og oppfatter vel ikkje speleforståelsen te bigmac som dårlig. der sliter vel heller andre, som walde.

Superjack

"- Tom Sanne ser ut som Luis Figo utpå der." Sitat Tom Nordlie beskriver kampen!
Brannsupporter.

BigDipper

Quote from: "naitsirk""Er vel litt tåpelig å si at dylan sliter med farten, derfor er det kke alltid han komme seg inn i feltet.. Det er jo ikke farten det kommer an på, men hvordan en plasserer seg i forhold til spillet.. Dylan har lite fotballforståelse, det viser han til det fulle da han i første omgang prøver å avslutte med ryggen mot mål når miller står på 16 klar til å fyre til. Men, kanskje andre som har dårlig fotballforståelse og.."

kanskje, men når bigmac møter eit oppspel og sentrer ut på kanten, so kjem han seg ikkje raskt nok inn i feltet.
synst han og winters hadde mange fikse kombinasjoner som nesten resulterte i store sjanser og oppfatter vel ikkje speleforståelsen te bigmac som dårlig. der sliter vel heller andre, som walde.


Hva mener du med inn i feltet da? Og hvor møter han ballen? Blir lite konkretisert her.
ar du sett min fetter styggen?

jegløh

Quote from: "Stoffi"Vel, dette er blasfemi, men jeg håper innerst inne at Start vinner imorgen. Vi har ingenting å kjempe for lenger, og Vålerenga må for alle del ALDRI vinne gullet.


Slik skal det lyde. Får nakkehårene til å reise seg. Har bare lyst til å reise meg og synge internasjonalen. Du er innspirerende, Stoffi. Vår helt.

Hvorfor tenker jeg på Shakespeares "Jeg kan gi dere ingenting annet enn blod, svette, slit og tårer".

Minn meg på aldri å snu ryggen til deg, Stoffi.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Stoffi"Vel, dette er blasfemi, men jeg håper innerst inne at Start vinner imorgen. Vi har ingenting å kjempe for lenger, og Vålerenga må for alle del ALDRI vinne gullet.


Slik skal det lyde. Får nakkehårene til å reise seg. Har bare lyst til å reise meg og synge internasjonalen. Du er innspirerende, Stoffi. Vår helt.

Hvorfor tenker jeg på Shakespeares "Jeg kan gi dere ingenting annet enn blod, svette, slit og tårer".

Minn meg på aldri å snu ryggen til deg, Stoffi.


Er Stoffi favoritt til å bli kåret til årets supporter?
Jeg vil på SKB's spillere, ledelse, sponsorer og supportere beklage av vi skuffet deg i gårsdagens kamp.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Henki

Quote from: "Bajas"Etter å ha fått ut litt eder & galle på vårt eget forum må jeg få gratulerer dere med en høyst fortjent seier. Vi var helt ræva i dag. Har ikke sett Start så dårlige siden J.H.Halvorsens verste kamper.

Isolert sett er det ikke sÃ¥ ille Ã¥ tape nÃ¥r motstanderen er sÃ¥pass mye bedre enn oss. Men nÃ¥r det kan fÃ¥ avgjørende betydning i forhold til seriegullet, blir jeg mildt sagt harm. Ingenting funket!  :cry:

Vi får se om det rekker likevel. Det kommer til å gå en liten satan i guttane nå, det vet jeg. Gjett hvem som skal få merke det...

Lykke til videre. Tross alt.

Bill. mrk. "Deppet, forbannet, men hevnlysten."


Personlig tror jeg Start er ferdig for i år. Kan ikke i min beste vilje se for meg at det laget der klarer å reise seg mot engen. Og med tap der er nok sørlandets stolthet i fritt fall. Omtrent som med den der dugnadsgjengen fra den der fjorden oppi gokk for et par år tilbake.
Ballen skal fremover!

Bajas

Quote from: "Henki"Personlig tror jeg Start er ferdig for i år. Kan ikke i min beste vilje se for meg at det laget der klarer å reise seg mot engen. quote]

Da foreslår jeg at du benker deg foran TV'en på søndag i 20-tia. Da tror jeg du kan se det for deg.
 IK Start te æ dør! ¤

enavgutta

Start slår Engen. Hvem er det som har sagt at VIF er så fryktelig gode? Vi slo Start hjemme fordi vi er legendarisk når vi først får spillet til å sitte og setter inn det ekstra giret. Grunnen til at vi ikke er med i tetstriden nå er enkelt og greit marginer, skader og feilaktige dommeravgjørelser.
Pakket taper mot Start, ferdig arbeid.

andreas27

Stemmer tror Start tar VIF. de tør ikke tape to ganger på rad av frykt for keiko.

Men når brann for spillet til å stemme er den høy klasse over det.

Go Up