• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Start

Started by Candyman, September 17, 2005, 13:04:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Candyman

Noen som har gode forslag til lagoppstillingen vår på mandag. Ser Monsamjelden mener Fussballgott bør være klar etter han fikk litt synsproblemer etter en hodesmell mot lokomotivet. Mot Start trenger vi han i slag, det er nå iallefall bare greit. Klock får ta seg noen treninger til istedenfor kamp.

Ser forresten og at de koser seg over skadesituasjonen vår på menighedsforumet sitt.... Men forrige gang vi slapp inn mange "nye" pga skader kjørte vi jo over ffk så...

(Hehe... Kan det være tilfeldig at når jeg satt og skrev dette, så av alle de ørten tusen sangene i winamp'en min, så kom sibbelåten "Lyngdal 2 e bedre enn Start". Kanskje jeg skal tippe i dag og... :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Alzheimer/Silverspurs

Hm kanskje den her:

Sigurdsson - Scharnergott - Soma - Hanstveit
Huseklepp - Andresen - Haugen - Sanne
Winters - Miller

Walde bør ikkje starte og i følge MIM er Andresen og Scharner truleg klare. Trur kanskje Sanne er betre å starte med en Helge B. Helge B har ikkje defensive fibrar i kroppen foreløpig virkar det som :)

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Alzheimer/Silverspurs

Forsvaret er så bra at vi ikkje treng keeper. Men om du vil ha keeper:

Birkir Kristinsson.

Xminator

Opdal
Sigurdsson - Scharner - Soma - Hanstveit
Huseklepp - Andresen - Miller - Sanne
Winters - Mcallister

Synest Miller gjorde en sterk kamp på midtbanen mot Moskva.

Alexåsane

Miller er veldig god sentralt på midten!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sharpy

Quote from: "Alexåsane"Miller er veldig god sentralt på midten!!


Ny ordning, det?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

DonCorlione

har litt lyst te å bytte ut huseklepp..
mannen kan jo ikkje løpe.. både def og off.
greit at han tør å utfordre og har gode innlegg.. men det bør ikkje være godt nok for å komme i start 11`en
rann + Hansa = Ekte Bergenser

andreas27

vet mange er i mot dette,men mot start trenger vi vel en løpssterk midtbane ,det åpner vel for helge haugen eller??

Rasmus_brann

Helt enig....
Sanne e løpssterk, men det e haugen også... Og haugen e mye bedre med ball også. Pluss han kan skyte.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

nummer9

Er virkelig Haugen mye bedre med ball enn Sanne?

Kan gå med på at Haugen kan være en bedre ballvinner, men bedre med ball er en sterk overdrivelse. Haugen var skyld i flere overganger til Loko i UEAFA-kampen, iallefall som jeg la merke til.

Xminator

Sanne er en mer typisk kantspiller enn Haugen. Vi får se hva Mjelde finner på denne gangen. Ikke helt umulig Haugen starter med tanke på løpsstyrken Start har på sin midtbane.

monzilla

sanne har ikke vært den dårligste på laget de kampene han har spilt sentralt.

Brann/Bergen

Sanne spilte en ganske bra kamp mot lokomotiv moskva, han fikk "liv" i spillet, en merket faktisk at han gikk ut, håper han er med i start 11`ren i morgen. Denne kampen skal vi vinne!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Stoffi

Vel, dette er blasfemi, men jeg håper innerst inne at Start vinner imorgen. Vi har ingenting å kjempe for lenger, og Vålerenga må for alle del ALDRI vinne gullet.

Sanne bør ikke spille, punktum. Jeg ville ikke engang latt ham spille på andrelaget.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

"Vi har ingenting Ã¥ kjempe for lenger"  helvetes pisspreik.. Kan like greit sitte hjemme du da..

Stoffi

Quote from: "Erik""Vi har ingenting Ã¥ kjempe for lenger"  helvetes pisspreik.. Kan like greit sitte hjemme du da..


Fortell meg, hva kjemper vi for? 6. plass?
Vi rykker ikke ned. Vi kan teoretisk sett ta 4.plass og royal league, men da må vi vinne så godt som alle resterende kamper.
Jeg vil mye heller at VÃ¥lerengen IKKE vinner serien, enn at vi skal ta en ubrukelig 5.plass. Det er den eneste gleden vi har igjen av sesongen.

Hjernen vil tape mot start, hjertet vil vinne mot start.

Og nei, jeg skal ikke sitte hjemme. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KEA

Quote from: "Stoffi"Vel, dette er blasfemi, men jeg håper innerst inne at Start vinner imorgen. Vi har ingenting å kjempe for lenger.

Si meg, har det rablet helt for deg?

Med seier mot Start er vi bare 2 poeng bak Lyn og 5 poeng bak LSK og Viking, og med 5 kamper igjen. I tillegg har vi mye bedre målforskjell. Jeg har vært pessimist en stund, men formstigningen og resultatene i denne serierunden viser at det fortsatt er mulig å komme blant de 4 beste, og jeg kjenner at optimismen ikke er død enda!

monzilla

Jeg sier meg enig med stoffi, hadde en tråd om det her for litt siden og da ble jeg steinet. Nå kommer vel hyklere som hevder at vi er mindre brannsupportere. Dere kan bare spare dere. Det er en ærlig sak.

BrannSupporter

Jeg blir faktisk sjokkert over dere som håper at Start vinner i morgen. Uansett hva slags konsekvenser en Brann-kamp vil få for andre lag, så håper jeg selfølgelig alltid at Brann skal vinne!

naitsirk

ein ska kjempa te siste slutt.
uansett so blir da både tåpelig å urettferdig for dei andre laga om brann skulle tapa med vilje berre for at vif ikkje ska vinna serien.

kvart lag får stå te ansvar for sine prestansjoner og tabellplassering og ikkje rekna med hjelp frå andre klubbar for å vinna seriegull.

Xminator

Det vil smake virkelig godt å klå start å eget gress. Spesielt siden de ikke akkurat har vært spesielt ydmyke på sørlandet oppi all suksessen.

Stoffi

Quote from: "KEA"
Si meg, har det rablet helt for deg?

Med seier mot Start er vi bare 2 poeng bak Lyn og 5 poeng bak LSK og Viking, og med 5 kamper igjen. I tillegg har vi mye bedre målforskjell. Jeg har vært pessimist en stund, men formstigningen og resultatene i denne serierunden viser at det fortsatt er mulig å komme blant de 4 beste, og jeg kjenner at optimismen ikke er død enda!


Som sagt, hjernen sier tap, hjertet sier vinn.

At vi tar Royal League plass, skal nesten et lite under til. Vil mye heller sette aksjene på at Vif IKKE vinner serien, enn at vi kanskje hvis absolutt alt klaffer, tar 4.plass. Sannsynligheten for 4.plass er meget liten.

Hatet mitt mot Rekdal og co brenner som en flamme inne i meg, slik som følelsene for Brann og Bergen brenner i hjertet mitt.
MÃ¥tte VÃ¥lerengen ALDRI ta seriegull.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sharpy

Quote from: "Stoffi"
Hatet mitt mot Rekdal og co brenner som en flamme inne i meg, slik som følelsene for Brann og Bergen brenner i hjertet mitt.
MÃ¥tte VÃ¥lerengen ALDRI ta seriegull.


Enkel løsning: Vi banker Start i morgen. Start utklasser VIF neste helg. Alle er fornøyde.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

KEA

Quote from: "Sharpy"Enkel løsning: Vi banker Start i morgen. Start utklasser VIF neste helg. Alle er fornøyde.

Exactly! Det er vel ikke Brann som skal ordne saken for dem!

Og til Stoffi vil jeg bare si at du blander sammen to ting, og det ser du sikkert selv også.

For å gjenta meg selv: Med seier mot Start i morgen er avstanden til lagene foran 2, 5 og 5 poeng, og vi har 15 flere poeng å spille for. Jeg er likevel enig med deg i at det vil være vanskelig å komme blant de 4 beste og ta en plass i Royal League, som jeg har argumentert for i flere tråder i det siste. Vanskelig, ja. Men umulig, jeg tror ikke det! Det jeg ikke kan akseptere er at man gir opp før løpet faktisk er kjørt.

Ingen her vil vel at VIF vinner serien, men (som Sharpy sier) for Start er det bare å selv banke VIF i Kristiansand neste helg, så har de saken i sin hule hånd, uansett resultat i morgen.

Slostril

Dersom Miller,Scharner,Winters,Andresen,Sæternes og Ludvigsen alle er ute er jeg redd dette går til helvete.. Unnskyld at jeg er litt negativ,men Start møter knapt nok et B-lag..
elt Z rad 16.

HÃ¥kon Moldestad

rann bergens stolthet.

andreas27

b-lag? dette laget her spilte jo 0-0 mot start i vinter i vestlandshallen

opdal
sigurdson-ophaug-klock-guntveit
sanne-haugen-scharner-knudsen
miller-dylan

litt rart å tenke på????

og i dag kan vi jo stille med dettte laget mest sannnsynlig.

opdal
sigurdson-scharner-soma-hanstveit
huseklepp-haugen-andressen-sanne
miller-winters

eilifBrun

or etter å ha snakket i nesten tre minutter, var det åpenbart at noe forsvant i oversettelsen da tolken oppsummerte Esjtrekovs foredrag med følgende:

«Han sa noe generelt om kampen».

Ricky

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "KEA"
At vi tar Royal League plass, skal nesten et lite under til. Vil mye heller sette aksjene på at Vif IKKE vinner serien, enn at vi kanskje hvis absolutt alt klaffer, tar 4.plass. Sannsynligheten for 4.plass er meget liten.


Sannsynligheten for 4.plass meget liten? Slår vi Start i dag, så er det jo helt vidåpent..
I tillegg har vi jo e-cup til de 5 (?) beste, siden det antageligvis blir VIF eller LSK som får plass som cupvinner. Her skal det kjempes for hvert eneste av de 18 poengene vi har å spille for.

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Helginho

Hææ??   Ka som skjer ? Dette tok **** med kaken...SÃ¥nne supportere kan holde seg hjemme..

KEA

Ricky,

Jeg vil ha meg frabedt at du siterer slik at det ser ut som om det er jeg som "vil sette aksjene på at Vif IKKE vinner serien", og det vil jeg faenmeg ikke ha sittende på meg. Det er det motsatte som er tilfelle, nemlig at dette sitatet stammer fra Stoffi, og jeg er rykende uenig med ham, som det vil gå fram av tidligere innlegg på denne tråden. Her er det blitt rot med siteringen.....noe feil med parentesene sannsynligvis...

Det korrekte sitatet er:

Quote from: "Stoffi"
At vi tar Royal League plass, skal nesten et lite under til. Vil mye heller sette aksjene på at Vif IKKE vinner serien, enn at vi kanskje hvis absolutt alt klaffer, tar 4.plass. Sannsynligheten for 4.plass er meget liten.


Derimot er jeg helt enig med deg i at: "Slår vi Start i dag, så er det jo helt vidåpent.. I tillegg har vi jo e-cup til de 5 (?) beste, siden det antageligvis blir VIF eller LSK som får plass som cupvinner. Her skal det kjempes for hvert eneste av de 18 poengene vi har å spille for."

Motyka

Quote from: "Stoffi"
Som sagt, hjernen sier tap, hjertet sier vinn.

At vi tar Royal League plass, skal nesten et lite under til. Vil mye heller sette aksjene på at Vif IKKE vinner serien, enn at vi kanskje hvis absolutt alt klaffer, tar 4.plass. Sannsynligheten for 4.plass er meget liten.



Hjernen er alene synger De Lillos, ser ut som du er enig i det.
Synes også du bør ta tapet som en mann nå og ikke drive å prøve å prakke disse T5PC aksjene dine over på oss andre gang på gang.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannSupporter

Quote from: "andreas27"andressen


Nixon, skal du ikke kommentere hvordan han staver etternavnet til Martin?  :lol:  :lol:

Ellers håper jeg på følgende lag i dag:

Opdal
Sigurdsson - Soma - Scharner - Hanstveit
Miller - Haugen - Andresen - Huseklepp
Winters - Macallister

DanielH

Ufattelig enig med deg, Bruiser. At noen i det hele tatt tør tenke tanken, at de håper Brann taper, sier sitt. Og når de til og med går så langt som å dele denne sinnsyke tanken med andre kan de jo like godt gå til innkjøp av en Start-drakt, ta med tromme, stille seg opp på felt W og synge river-sangen sammen med resten av disse reservedanskene. SKAM DERE!!

NÃ¥r det gjelder laget tipper jeg det blir det samme som mot Moskva, bortsett fra at BigMac kommer inn for Walde og Knudsen kommer inn for Sanne.

Dinho

Regner ikke med at noen virkelig håper Brann taper, det blir litt for sykt. Men eg må innrømme at hvis vi skulle tape, så blir eg minst sur for dette tapet enn de andre tapene vi har hatt denne sesongen.

Bruiser

Eg blir faktisk like sur på alle tap sia det alltid er noke vi gjer galt. Vi blir aldri utspelt, vi gjer berre enorme feil som fører til at vi taper, og det skal både enkeltspelera og trenera ta ansvaret for, og å love at dei skal få slike barnefeil fjerna.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bruiser

13   Tom Sanne snubler i sine egne ben i det Brann har en god kontringsmulighet.

..For den har vi aldri hørt før.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

the-g-

idiot bruiser, greit nok det har skjedd før, men herregud sanne og sigurdson er jo de eneste som har produsert noe kvalitativt på den offansive biten, men så klart trekker du fram d negative, idiotsupporter!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

Bruiser

Drete på deg eller? Take a fucking chillpill.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

erikdale

Håper alle de som bare kritiserer til de tar sin død av det legger merke til at Sanne gjør det usedvanlig bra om dagen?

Mot Lillestrøm var han lagets beste (!!, min meget kvalifiserte vurdering, eg va dr).. Og selv om eg ikke har canal + så får eg inntrykk av at han gjør d rimelig godt i dag også, med unntak av en snublesituasjon :P Alt som skapes skjer jo hos ham og Sigurdsson!

Noter!!!
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

the-g-

bruiser hva er grunnen til at du igjen og igjen underkamp-forløp trekker fram sanne og putter han synonymt med noe negativ, grow up å face d at det er en grunn til at han får starte noe du kan se idag om du faktisk følger med på kampen, i stedet for a paste fra vg.no....tT
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

ajjah

frykter Nordlies garderobe motivering, men satser pÃ¥ Ã¥ ta start i andre,           noen som vet om en radio kanal som sender?

Bruiser

Vokse opp er nok noke du treng å gjere "the g". Makan til hissy fit må man nesten gå i barnehagen for å finne. Eg rakker da heller nesten aldri ned på spelera under kamp. Hadde eg gjort det hadde eg hatt langt fleire innlegg.

Sanne har kanskje 4-5 "gode" kamper i sesongen, noke som er langt frå bra nok. Fint at han har hatt en god førsteomgang, men det er masse han må forbedre før han får mitt "godkjent" stempel. Ikkje berre speler han sjeldent godt, han er altfor endimensjonell i spelet og er så lett å lese det er på Donald Duck & co. nivå. Et bedre lag som er vande med å lese Sigmund Freud vil ha null problemer med å forsvare seg mot Sanne.

Ingenting personlig mot Sanne, men fyren som speler har eg lite sans for og eg har full rett i å ytre min misnøye med han i fora som omhander Sportsklubben.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

the-g-

selvsagt kan du få lov å yttre deg med hva du vil, men jeg må få lov å yttre min missnøye i din kvasse kommentar eller ironiske utsagt.. synes at folk bør rette fokus mot det positive i forhold til det negative!

menmen nå gikk sanne ut med nakkeskade, domt for han, skulle ønske han fikk det til også i den andre omgangen, men nå leder vi 1-0 og det er vell trossalt det viktigste?!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

Bruiser

Ikkje faen om eg aksepterer å bli kalt IDIOT pga mine synspunkt på Sanne. Om det er slik du oppfatter det å ha retten til å ytre synspunkt er det du som er idioten her.

Men ja, VI LEDER WHOOPEE!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

the-g-

godt du tok d til deg iallefall, sanne er en spiller å regne, med; sjekk henvisning; de tre siste kampene... å dømme han etter fortiden blir bare for domt, en spiller trener hver dag for en progressiv utvikling, ikke sant.. stav idiot..
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

Bruiser

Tatt til meg? Tvert imot, eg synes Sanne ikkje har vist noke som tilseier at han har forbedra seg som speler dei siste kampane. I mine auge er han en middels speler med sjeldne gode dager på jobb.

Skal eg stave idiot for deg? Korleis funker "the -g-" for deg? Eg har berre en ting å seie til deg; trapp ned den arrogante holdninga di overfor andre med andre synspunkt en deg sjøl.

Tilbake til topic: Klarer vi å fullføre noda uten å gjere noke idiotisk, som feks å la Start komme inn igjen i kampen?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bruiser

Whopee det blei seier, men ikkje uten å ha latt bortelaget komme inn igjen i kampen unødvendig mot slutten, om man skal stole på samtlige LIVE's. Det er defintivt en fortjent seier, men vi må også jobbe med det å kunne drepe kampane mot slutten.

Men alt er latter og godt humør no for med seier er vi med igjen!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Go Up