• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Landslagsspiller, landslagspiller lalalalala...

Started by Yngve, September 16, 2005, 13:03:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Ser i dagens avis at "Mr masse støttepassningar for 15 mill" vil få fri frå klubben i enkelte kampar framover slik at han kan få lov til å spele nokre landskampar i oktober.

Om Brann gjer han fri for dette synst eg dette er ein skandale. Sist eg sjekka så var det Brann som betalte lønna hans, det er Brann som fortsatt har noko å kjempe for, og det er Brann som har manko på dugandes midtbane spelarar.

Om eg ikkje hugsar feil så var det vel på landslaget mot italia han skada seg og, same skada som han slit med.

Argumentasjonen hans om at han slit seg heilt ut etter kvar kamp underbyggjer vel berre påstanden om at han bør ta seg fri frå landslaget, ikkje klubblaget.  hadde han sagt nei til plass i troppen mot slovenia og skottland for å få i litt grunntrening mykje det same no i neste landslagstropp, då hadde eg skjønt han. Men eg meiner at det ikkje er akseptabelt at han skal ha fri frå klubben for å spele på landslaget.

Det er ovafor Brann han har forpliktelsar, det er i Brann han ikkje har vore på topp, då får han for sin del, klubben sin del og suportararne sin del gjere det han kan for at me får ei ok avslutning på sesongen, me har fortsatt ein (teoretisk) sjangs for å klare kongeligaen, så prioriter Brann her andresen.

Landslaget klarar seg utan deg, det gjer ikkje Brann. Sanne kan IKKJE erstatte deg..

Toa

Nå har vel landslaget viktigere kamper enn Brann framover? Brann har lite å spille for.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Superjack

Skal Martin hvile, så bør han først si nei takk til landslaget først, så Brann.
Det er fortsatt en mulighet for 4 plassen, for å si det som jeg ser det:
Martin er en sur sutrekopp!
"Sesongen er over" hvilken uttalelse er det? Det er fortsatt 18 poeng å spille om. Det er ikke så mange sesongene siden at Brann vant de siste 6 kampene og tok 2. plassen. Med 18 poeng på de siste 6 kampene i år, så gir det minst 4. plass og RL. Så Mr Sutrekopp bør ta seg sammen og bite tenna sammen.

Er han for sliten til å spille, så er det helt ok, men ikke om han er bra nok for Landslaget, men ikke Brann...

Det er her Kvisvik var unik. Han hadde en unik personlighet som smittet godt humør, og tro på at "dette klarer vi" holdning til hele laget.

Håper jeg tar feil, men slik Martin fremstår i media om dagen så ser han ut som tidenes Brann-flopp...

Mika kommer ikke i nærheten en gang.
Brannsupporter.

Mico

Her skal Brann betale lønn til en spiller som hviler, men likevel kan spille landslaget.

Dette er rimelig håpløst. Som Mjelde selv heldigvis sier er det ikke landslaget som blir avgjørende for om han skal spille eller ikke. Tror det blir vanskelig for meg å være glad i Andresen som spiller om Brann nå kommer fram til at det er best han hviler resten av sesogen, samtidig som han dukker opp på landslaget. Merker at jeg blir slitt sint.

Blir naturlig å tenke på Whæler i denne sammenheng. Vi husker vel alle hva han gjorde i en noenlunde lignende sak.

Northside

Så lenge det er Brann som betaler lønnen hans og ikke landslaget så er det Brann han skal prioritere! En hver mann med fornuft må se at dette er fornuftig...

Go Up