• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Internasjonal storkamp - Alle mann på Stadion!

Started by KEA, September 13, 2005, 10:48:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

the-g-

fortell meg hvorfor en skal være fornøyd med knappe 6000 på stadion, mot et lag som antageligvis er det beste internasjonale laget som har huset brann stadion? dette er en storkamp som burde vært fulgt av fulle tribuner! tatt i betraktning at det er urealistisk me gull i serien, burde alle skjønt det at uefa cupen er det som brann burde satse mest på nå i slutten av sesongen..
og ikke skyld på været, det er perfekte forhold i kveld!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!


Xminator


Mr_Soma

Hehe... en morromann også Xminator! Bra vi kan le litt i en sådan stund ;)

Men for alt vi vet så kan Lokomotivet spilt med et tilnærmet B-Lag idag.

Så skal Brann vinne borte i Russland, med 30 000 + på tribunene og med en Sanne,Klock osv i første 11'eren.

Tvilsomt ;)

Xminator

Det er jo ikke helt umulig de tar ENDA letter på det neste gang ;)


Stoffi

Quote from: "the-g-"fortell meg hvorfor en skal være fornøyd med knappe 6000 på stadion, mot et lag som antageligvis er det beste internasjonale laget som har huset brann stadion? quote]

Hukommelsen din kan ikke være god, gitt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Quote from: "Xminator"Brann vinner 2-0 i Moskva :p


Greit å være optimist. Personlig e eg veldig pessimistisk til kampen og tror vi taper med 4-5 mål. Brann laget spiller totalt uten noen som helst plan om dagen.
tå på Brann

Toa

Quote from: "Mr_Soma"Hehe... en morromann også Xminator! Bra vi kan le litt i en sådan stund ;)

Men for alt vi vet så kan Lokomotivet spilt med et tilnærmet B-Lag idag.

Så skal Brann vinne borte i Russland, med 30 000 + på tribunene og med en Sanne,Klock osv i første 11'eren.

Tvilsomt ;)


Toppen 2000 russere gidder gå på den kampen...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

enavgutta

Ser for meg en kjølig høstkveld på et ødslig og tomt stadionanlegg i Moskva. Et Brann lag blottet for engasjement og selvtillit går på jobb denne kvelden uten noen særlig ambisjoner eller interesse for noen verdens ting. En bedre middag og en liten kikk på byens natteliv venter senere uansett. Flomlysene blender guttene våre, de hvite spiller ball i hatt. Russiske gloser henger i luften. Mjelde er vitne til mange mål, men ingen røde. Skjelvan har fått fri. Steffensen skriver brev hjem... og tenker; når begynner neste sesong?

KEA

Quote from: "Toa"Toppen 2000 russere gidder gå på den kampen...

Vel, her kom ca. 1/50 av byens beflokning, ca. 5.000 av totalt knapt 250.000. Ettersom det bor 10 millioner i Moskva, så skulle tilsvarende dårlig oppmøte bety 200.000, og ikke 2.000. Men Lokomotivs stadion rommer jo bare 31.000.... så vi får bare håpe at de er 1/100 så interesserte som oss, da Toa.

Professoren

Quote from: "KEA"
Quote from: "Toa"Toppen 2000 russere gidder gå på den kampen...

Vel, her kom ca. 1/50 av byens beflokning, ca. 5.000 av totalt knapt 250.000. Ettersom det bor 10 millioner i Moskva, så skulle tilsvarende dårlig oppmøte bety 200.000, og ikke 2.000. Men Lokomotivs stadion rommer jo bare 31.000.... så vi får bare håpe at de er 1/100 så interesserte som oss, da Toa.


Et annet regnestykke er at Bergen har et lag i den overste divisjonen, Moskva har syv...

krøvel vellevold

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Tenkte eg kunne poste denne og håpe at dei som blir heime fordi Brann ikkje har sjans, likevel kjem;) Tenkjer sjølvsagt ikkje på Brann Bataljonen, men dei "vanlege" som berre vurderar å gå. Har skrive den sjølv og det er ikkje difor eg postar den her, hehe. Vi har sjans!!

http://www.alltidfotball.no/?module=articles&id=449&tournament=1


Herlig nick, Alzheimer! Har du noen connection til dette knallbra bandet fra begynnelsen av 90-tallet?

Men over til temaet i tråden:

Vi hadde faktisk best besøk av alle de 4 norske UEFA-cup-lagene i går. Men det var vel bare Tromsø (4000+) som kan si seg fornøyd med oppmøtet. Resten var elendig i forhold til vanlig oppmøte på seriekamper. (Både Viking og VIF hadde 4000+). Merkelig fenomen dette!
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Jeg verken fatter eller begriper dette her. Etter cupseieren var det jo 12 000 mot Malmö på Stadda en iskald vinterdag, forøvrig en helt ubetydelig kamp i en ubetydelig turnering sammenlignet med UEFA. Og da fikk vi spill og god stemning til de grader !
Er overbevist om at vi kanskje kunne unngått gåfotballen og det treige defensive spillet i 2.omgangen hvis det faktisk hadde vært publikum på Stadion. Kampen kunne med andre ord sett helt annerledes ut.

Jeg skuffet, nedbrutt, trist og lei meg... for Europaeventyret var noe vi virkelig trengte nå.

krøvel vellevold

Folk i utlandet som ser publikumstallet fra Brann - Loko må jo tro at vi har 3000 på seriekampene - ikke 15000. Kan ikke med min beste godvilje skjønne hvordan Brann kan ha 2-3 ganger så mye folk på ordinære seriekamper mot Aalesund og Fredrikstad, som mot internasjonale storlag! Er det slik at folk kun gidder å kjøpe billett en gang i året, og det er når de skal kjøpe partoutkort? Det kommer jo ikke mye folk på noen av kampene der partoutkortene ikke gjelder; hverken cup, e-cup eller kvalikkamper. Med en slik tendens skulle en jo tro at partoutkortfolket heller ikke gadd å stille på alle seriekampene. Men det ser det jo ut til at de gjør, for det er ikke der partoutkortfolket sitter at det er tomme seter på seriekampene. Det er jo også mystisk at det var færre folk i går enn på 4.runde i cupen mot Aalesund, og knapt flere enn det var på treningskampen mot Birmingham! Jeg begriper meg ikke på dette Brann-publikummet...

Eneste lyspunkt i går, var trøkket vi fikk til i Hansasvingen. Mye bedre enn vi klarer på Store Stå. Supporterne stod mer spredt denne gangen, noe som gjør at vi lettere trekker med dem som sitter innimellom og normalt sett ikke ville vært med. Hansasvingen har et enormt stemningspotensiale! Jeg gleder meg stort til det blir supporternes faste plass etter ombyggingen!
Legg ned hele klubben!

nummer9


Toa

Jeg kjenner mange som ikke gadd gå fordi det kostet... hold dere fast: 250 kroner!!! Det er et ran! Jeg kunne sett 3 filmer på kino for den prisen. Eller hatt meg en bedre middag på restaurant.

Ikke alle som går på stadion kan bla opp 250 kroner på stående fot. Og det for å se de 2 første omgangene av en kamp som har 4 omganger. Hadde Brann hatt hjemmebane sist, og en sjanse til avansement, så hadde saken vært en HELT annen.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Erik

Jeg vil nokk tro at det er prisen ja. Brann sier supporterene svikter, De kan jo se på prisene og tenke litt på hvorfor de gjør det..

Men hvordan var det å vere på Hansa igjen da? Bedre enn Store Stå?

krøvel vellevold

Quote from: "Erik"Men hvordan var det å vere på Hansa igjen da? Bedre enn Store Stå?
JA! JA! JA!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "nummer9"


Skjønner poenget ditt, men satt litt på spissen burde det jo da kommet 17000 mot Hovding i cupen og 2000 mot Real Madrid i e-cupen... :)
Legg ned hele klubben!

Brann-Peter!

Quote from: "Erik"Men hvordan var det å vere på Hansa igjen da? Bedre enn Store Stå?


Det kan du si! jeg synes denne kampen er enda et argument til hvorfor jeg med flere synes at bbb feltet bor flyttes opp i hansa et sted! Bare se hvordan det fungerte! haaper de som har vaert negative til dette har skiftet mening etter gaarsdagen.. Felt z guttene bor faa ha feltet for seg selv, fordi de insisterer paa aa ha det, og fordi de er en viktig gruppe naar det gjelder aa faa stemningen opp og starte sanger! Aere vaere felt z!

Hva synes dere andre?
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

pusuren

Quote from: "Brann-Peter!"
Quote from: "Erik"Men hvordan var det å vere på Hansa igjen da? Bedre enn Store Stå?


Det kan du si! jeg synes denne kampen er enda et argument til hvorfor jeg med flere synes at bbb feltet bor flyttes opp i hansa et sted! Bare se hvordan det fungerte! haaper de som har vaert negative til dette har skiftet mening etter gaarsdagen.. Felt z guttene bor faa ha feltet for seg selv, fordi de insisterer paa aa ha det, og fordi de er en viktig gruppe naar det gjelder aa faa stemningen opp og starte sanger! Aere vaere felt z!

Hva synes dere andre?

Synes det funket bra eg å, men hvor skal vi gjøre av alle famillie folkene som sitter der fra før av då?

SKB e BEST!!!

Syns absolutt vi bør flytte over til Hansa! I går sto tilogmed familie folk og sang!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

syma

synes ikke stemningen var så fantastisk. Hadde jo vert greit å høre hva de på de andre tribunene syns. Om det var bedre eller verre enn da vi stod på store stå.

En annen ting er at det nytter ikke å synge bare når vi spiller bra. Det er jo når de sliter spillerene trenger støtte!

Mener at 2.omg. igår må være årsverste stemningsmessig.

Fatter ikke at folk syns det var så bra igår(med enkelte unntak).

Brann-Peter!

Aa ikke synge naar det ikke gaar branns vei er jo en annen sak, som vi maa jobbe hardt med, alle som en! men naar det var sang, var det mye mye bedre enn om vi hadde staatt paa storestaa..
alt i alt var det bedre enn om det bare hadde vaert de vanlige paa hansa og oss paa ss!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Tenkte eg kunne poste denne og håpe at dei som blir heime fordi Brann ikkje har sjans, likevel kjem;) Tenkjer sjølvsagt ikkje på Brann Bataljonen, men dei "vanlege" som berre vurderar å gå. Har skrive den sjølv og det er ikkje difor eg postar den her, hehe. Vi har sjans!!

http://www.alltidfotball.no/?module=articles&id=449&tournament=1


Herlig nick, Alzheimer! Har du noen connection til dette knallbra bandet fra begynnelsen av 90-tallet?

Men over til temaet i tråden:

Vi hadde faktisk best besøk av alle de 4 norske UEFA-cup-lagene i går. Men det var vel bare Tromsø (4000+) som kan si seg fornøyd med oppmøtet. Resten var elendig i forhold til vanlig oppmøte på seriekamper. (Både Viking og VIF hadde 4000+). Merkelig fenomen dette!



Nei, har dessverre ikkje det. Kom som uvitande student til Bergen og oppdaga cd'en "Mysteriet med den glemte sangen". Den er rett og slett fantastisk, av dei beste som er gitt ut på rockefronten i Norge nokosinne!! Har du connection kanskje?

Og så kan eg også gå over til tema, hehe:

Syns Store Stå sang bra på Hansa, men det er reagerer litt på er at dokke står så høgt oppe. Ideelt sett burde det vore på nedre felt for er det noko som er fett så er det å sjå Store Stå klikke fullstendig når det blir mål eller feilaktig dommeravgjerdsle:) Blir veldig, veldig ufarlige på øverste felt.
Slik sett håpar eg Store Stå er tilbake på gamle trakter mot Start.

Var det eit bra argument? Trur det.

Erik

Jeg syns BBB bør gå inn for flytting fra Store stå til Hansa sesongen 2006.

På bilde viser jeg hva BBB bør lage til på Hansa.. 2 felt med stående supportere.. 2 ytterste felt kan vere sittetribune for supportere..

Om vi flytter kan Brann sette opp stolene fra Hansa bort til SS.. Hva syns dere?


DJ_ADG

Eg synne det veldig, men eg vill heller ha  øvre del av de samme feltene.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Tja, eg ville heller hatt bbb på de feltene over pga tror flere ville sunget når de får hele bbb rett i ryggen. På den måten ville vi muligens fått med oss hele Hansa. Kanskje hatt det slik at "ss" var oppe hvor de står hele kampen men hansa er nede hvor de synger innimellom og står av og til...  

men om guttene vil like å ha bbb helt oppi seg tviler eg på, e jo så mange under der :roll:

Erik

Jeg tror det er best å stå nede pga vi får mer lyd ut der + at vi blir bedre sett av folk/tvkamper..

DJ_ADG

Quote from: "Erik"Jeg tror det er best å stå nede pga vi får mer lyd ut der + at vi blir bedre sett av folk/tvkamper..


Vi hadde blitt bedre sett, men dårligere hørt.

Blitt sett pga rett bak mål, dårligere hørt pga,  står man oppe med taket reflekterer lyden i taket å gjør lyden høyere.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

brannfrik

tror vi kommer til å bli flyttet bort i hansa til neste år enten vi liker det eller ei. såvidt eg vet skal det bygges nye tribuner på nordre langside til neste år, og eg tror ikkje at det verken e forsvarlig eller fristende å stå på en byggeplass uten tak;)

Erik

Du tar nokk litt feil der:) Gammletribunen er først ut no etter sesongen, etter det så er det klokkesvingen.. vinteren 2008 er meningen Umbro tribunen skal rives. Så Store stå skal no vere der 1-2 sesonger til..

Xminator

Nordre langside er den siste tribunen som blir bygget. Bare sånn i tilfelle noen har gått glipp av det.

Professoren

Skal den syngende gjengen plasseres i Hansa, haaper jeg virkelig det ikke innfoeres noe form for barnerabatt der. Hoeye priser holder ungene borte fra feltene som da eventuelt maatte bli tildelt de som vil synge. Saa kan de minste kose seg med billige priser paa store staa.

Nixon

Quote from: "Professoren"Skal den syngende gjengen plasseres i Hansa, haaper jeg virkelig det ikke innfoeres noe form for barnerabatt der. Hoeye priser holder ungene borte fra feltene som da eventuelt maatte bli tildelt de som vil synge. Saa kan de minste kose seg med billige priser paa store staa.


Til å være professor skorter det litt her. Når gjengen samles på Hansa vil det ikke finnes noe Store Stå som ungene kan samles på...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

SKB e BEST!!!

Har alltid vært for at SS skal flyttes til Hansa. Syns at det var herlig å stå der mot L Moskva.. Lyden e mye bedre der også.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Professoren

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Professoren"Skal den syngende gjengen plasseres i Hansa, haaper jeg virkelig det ikke innfoeres noe form for barnerabatt der. Hoeye priser holder ungene borte fra feltene som da eventuelt maatte bli tildelt de som vil synge. Saa kan de minste kose seg med billige priser paa store staa.


Til å være professor skorter det litt her. Når gjengen samles på Hansa vil det ikke finnes noe Store Stå som ungene kan samles på...


Vet ikke helt om du forstod meg her, mente at de bli staaende paa store staa-tribunen selv om de syngende supporterne er flyttet. Saa kan de faa en finfin barnerabatt

Nixon

Quote from: "Professoren"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Professoren"Skal den syngende gjengen plasseres i Hansa, haaper jeg virkelig det ikke innfoeres noe form for barnerabatt der. Hoeye priser holder ungene borte fra feltene som da eventuelt maatte bli tildelt de som vil synge. Saa kan de minste kose seg med billige priser paa store staa.


Til å være professor skorter det litt her. Når gjengen samles på Hansa vil det ikke finnes noe Store Stå som ungene kan samles på...


Vet ikke helt om du forstod meg her, mente at de bli staaende paa store staa-tribunen selv om de syngende supporterne er flyttet. Saa kan de faa en finfin barnerabatt


Tror ikke du forstår helt. Poenget her er at det ikke vil finnes noen SS-tribune i det hele tatt. Hele nordre langside vil bli sitteplasser.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

La oss nå for all del håpe at SS kan fortsette sin eksistens på ett eller to felt sentralt på Nordre Langside... Til full pris så vi slipper alle disse studentene der :p

Nixon

Quote from: "Xminator"La oss nå for all del håpe at SS kan fortsette sin eksistens på ett eller to felt sentralt på Nordre Langside... Til full pris så vi slipper alle disse studentene der :p


Jeg er redd at begge våre kongstanker blir død og begravet. Du får ikke fortsatt en syngende gruppe på langsiden. Og jeg får ikke to syngende svinger. Men det er kanskje like greit da SS ikke akkurat klarer å stå på egne bein for tiden...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"La oss nå for all del håpe at SS kan fortsette sin eksistens på ett eller to felt sentralt på Nordre Langside... Til full pris så vi slipper alle disse studentene der :p
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det som skjer da Krøvel er at hele stadion holder kjeft til vi vinner - mye. Selv Hansa holder jo kjeft til vi vinner - mye - eller de ikke liker trynet på noen.

SS er faktisk de eneste som holder litt liv uavhengig av kampforløp - noen ganger - men de begynner bedre enn de avslutter. Kan det være kondisjonsproblemer? Send hele SS ut på strafferunde etter tap, og for all del, det må legges inn litt ekstratrening i Isdalen!

Nixon

Quote from: "Xminator"Det som skjer da Krøvel er at hele stadion holder kjeft til vi vinner - mye. Selv Hansa holder jo kjeft til vi vinner - mye - eller de ikke liker trynet på noen.


Korrekt observasjon. I en perfekt verden ville Krøvel sitt opplegg funke. Men ikke i den verden vi lever i.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Det som skjer da Krøvel er at hele stadion holder kjeft til vi vinner - mye. Selv Hansa holder jo kjeft til vi vinner - mye - eller de ikke liker trynet på noen.

SS er faktisk de eneste som holder litt liv uavhengig av kampforløp - noen ganger - men de begynner bedre enn de avslutter. Kan det være kondisjonsproblemer? Send hele SS ut på strafferunde etter tap, og for all del, det må legges inn litt ekstratrening i Isdalen!


Hele Stadion holder ikke kjeft hvis det er syngende fans spredt rundt over hele. Da vil disse kunne trekke med seg de andre som sitter rundt. Det er i hvert fall større sannsynlighet da, enn når de syngende står samlet ett sted. Da blir det KUN de som synger - ingen andre! Det er ingen som lar seg imponere av 700 stykker som synger uansett om det er hele kampen eller ikke. Vi må få HELE Stadion med!
Legg ned hele klubben!

Professoren

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Professoren"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Professoren"Skal den syngende gjengen plasseres i Hansa, haaper jeg virkelig det ikke innfoeres noe form for barnerabatt der. Hoeye priser holder ungene borte fra feltene som da eventuelt maatte bli tildelt de som vil synge. Saa kan de minste kose seg med billige priser paa store staa.


Til å være professor skorter det litt her. Når gjengen samles på Hansa vil det ikke finnes noe Store Stå som ungene kan samles på...


Vet ikke helt om du forstod meg her, mente at de bli staaende paa store staa-tribunen selv om de syngende supporterne er flyttet. Saa kan de faa en finfin barnerabatt


Tror ikke du forstår helt. Poenget her er at det ikke vil finnes noen SS-tribune i det hele tatt. Hele nordre langside vil bli sitteplasser.


Saann gaar det naar en er i utlandet og ikke er helt oppdatert...tabbe...

Go Up