• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VÃ¥lerenga desperat?

Started by ThomasC, September 07, 2005, 14:53:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ThomasC

Viser til denne artikkelen hos TV2 Nettavisen nå i ettermiddag. VIF gjør det samme som i fjor, gir vekk mange tusen billetter til kamper, bare for å forsøke å fylle Ullevaal. Tåler de ikke ligge bak Brann på gjennomsnittstilskuertall?

Uansett er det helt tragisk at de ikke klarer å selge ut Ullevaal, de er tross alt med i gullkampen for fullt. Brann Stadion hadde jo vært utsolgt laaaang tid i forveien, om Brann hadde vært i samme situasjon..
Enga har kanskje ikke så mange, og gode, supportere som de selv hevder...?

Thomas.

Northside

Kanskje Brann skulle tenkt på det samme noen ganger mot "kjedelige" lag i cup eller RL av og til... Men desverre så er Brann litt mer gniten enn Enga som eg faktisk missunner litt der.

Alexåsane

Quote from: "NorthsideFCDH"Kanskje Brann skulle tenkt på det samme noen ganger mot "kjedelige" lag i cup eller RL av og til... Men desverre så er Brann litt mer gniten enn Enga som eg faktisk missunner litt der.


Tror nok at hafslud eller ka de heter betaler for dette, og at det ikke har noe med at vif ikke er gniten.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

krøvel vellevold

Både RBK og VIF driver jo med sånne kampanjer som dette for å trekke folk til de minst attraktive kampene. Syns vi skal være stolte av at vi har rundt 15000 i snitt som faktisk betaler for billetten sin, selv om vi er en middelhavsfarer på tabellen. Helt greit at ikke Brann prostituerer seg og kaster billetter etter folk! Vil ikke ha et stadion fylt opp med 10000 unger fra idrettslag som er blitt hentet gratis med buss fra hele Vestlandet, og som er mer opptatte av å kaste papirfly og popcorn på hverandre, enn å se på kampen. VIF har lavere snitt enn oss, til tross for at de i snitt har ca 1500 bortesupportere pr. hjemmekamp (se vpn.no for statistikk), mens vi vel knapt har 150 i snitt. (VIF, AaFK og kanskje LSK er vel omtrent de eneste som har kommet med mer enn 50 på Stadion i år). Dessuten er jo VIF gullfavoritt, mens vi har skuffet voldsomt denne sesongen. Men VIF kommer til å knuse oss på snittet til slutt. For nå fyller de jo altså opp med 10000 unger, og dessuten har de kampene mot Lyn, LSK og RBK igjen.
Legg ned hele klubben!

Xminator


Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Helt greit at ikke Brann prostituerer seg og kaster billetter etter folk!


En annen innfallsvinkel er at Brann og Stadion hadde blitt introdusert for en hel haug med barn og unge. Slik Hafslund nå gjør i Oslo.
Kan ikke se at det skal være noe negativt. Så kan heller publikumstall-purister som Krøvel heller trekke det fra statistikken sin...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Svante!!

Dette er jo egentlig en genial ting Ã¥ gjøre.  Gi mennekser i lokalsamfunnet en opplevelse pÃ¥ stadion.  Slik skaper man ekstra engasjemnet og supportere.  BÃ¥de pÃ¥ kort og lang sikt.  Hadde Brann gjort det hadde mine drømmer om "30.000 fulle seter jubler for Brann, hver søndag" gÃ¥tt i oppfyllelse.  Og da kan jeg love dere noe annet som gÃ¥r ogsÃ¥...
rann er best

BrannSupporter

Noe jeg kan si til VIFs forsvar er at de teller kun med de som fysisk er inne på stadion. Altså hvis noen med frikort, gratisbillett etc ikke dukker opp, vil det heller ikke telles med på tilskuertallet. På Stadion er det så vidt jeg vet ikke sånn. Der regnes det vel antall solgte billetter, ikke hvor mange som faktisk er inne på stadion.

Lurkin

Tilskuerkampen gir jeg blanke f i, vi vet jo allerede at hvis både Brann og Enga hadde rykket ned så hadde vi vært de som hadde støttet laget mest.
Berømte Brann fra Bergen

YadaYada

Det verste eksempelet jeg har sett på fylle tomrommene på stadion var i Bodø. Der har de en tribune dedikert til Forsvaret (Bodø hovedflystasjon) på enkelte kamper. En gjeng på flere hundre soldater iført joggedress og "ludvig sekk". Kan tenke meg at flere gjorde dette mer eller mindre motvillig. Riktignok klarte de å skape noe lyd fra den ene kortsiden, men tipper at 90% av dem ikke brydde seg døyten om kampen.
Tenk om Brann hadde fyllt opp klokkesvingen med marinegaster fra Haakonsvern, det hadde virkelig tatt seg ut det.. :p
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

BL

La no enga få kjøpe seg tilskuere hvis de vil synke så lavt...
Hansa-
Felt Z

Candyman

Quote from: "YadaYada"Tenk om Brann hadde fyllt opp klokkesvingen med marinegaster fra Haakonsvern, det hadde virkelig tatt seg ut det.. :p

Eller alle sykepleierne fra Haukeland og sykepleierhøyskolen...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

enavgutta

Det er en kjent sak at Brann har vært elendige på markedsføring de siste årene. Det vil si; det har nesten ikke eksistert noen form for branding og merkevarebygging. Herrer som Revheim, Giske og Herstad har fått trakke inn og ut Stadionporten som om Sk Brann var en anonym kommunal funksjonærinstitusjon. Ting har blitt bedre etter at Dahl flyttet inn med litt ferskere forretningsmetoder, men det kan tilsynelatende virke som om det også nå er litt på stedet vil. Først nå nylig klarte de å kvitte seg med pensjonisten(e) på "sentralbordet". Men fremdeles klarer ikke markedssjefen å svare på mail eller telefonhenvendelser fra interessenter enten det gjelder spons eller borteturer til utlandet. Det hjelper lite å se på andre hvis man ikke har ressurspersoner til å gjøre jobben sjøl !

Xminator

Ja det er en skam at vi selger nesten 9000 sesongkort og stort sett ikke har en sitteplass igjen på hjemmekampene.

Roffarne

Quote from: "krøvel vellevold"Helt greit at ikke Brann prostituerer seg og kaster billetter etter folk! Vil ikke ha et stadion fylt opp med 10000 unger fra idrettslag som er blitt hentet gratis med buss fra hele Vestlandet, og som er mer opptatte av å kaste papirfly og popcorn på hverandre, enn å se på kampen.


Ser ikke noe galt i å spre litt entusiame til hos ungdommen når anledninger byr seg. Greit nok at man gjerne vil unngå papirfly og popcorn i nakken, men det er vel ikke så stor fare for slikt dersom man tilbyr dette til unge deltagere i lokalfotballen.
Hadde man sendt dem på opera hadde det nok rådet ville tilstander, men Brann er tross alt "the big thing" for de fleste unge fotballspillere.
Dette er omtrendt gratis PR som Brann burde sett snitt snitt til å benytte seg av.

krøvel vellevold

Hadde Robbie Williams opptrådt i pausen og inngangen var gratis + alle fikk gratis mobiltelefon med 20000 gratis sms, kunne vi fylt opp Stadion med 30000 fjortisjenter og dermed fått nye tilhengerskarer...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Egentlig burde man ikke annonsert kampene heller, eller offentliggjort terminlisten for den saks skyld. Da hadde det bare vært de som var skikkelig SKIKKELIG interessert som hadde kommet på kamp...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Egentlig burde man ikke annonsert kampene heller, eller offentliggjort terminlisten for den saks skyld. Da hadde det bare vært de som var skikkelig SKIKKELIG interessert som hadde kommet på kamp...


Eller en mellomting. Markedsføre godt og selge billettene for penger. 10000 gratisbilletter kan de heller dele ut på 3.runde i cupen, treningskamper eller UEFA-cup mot lugubre klubber fra Finland.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det der funker i Oslo. Der de får ett helt stadion til å ta på seg rosa capser (eller som i går - hvite (hva faen var det for noe!)). Du kunne delt ut 15000 gratisbilletter til DDE - og ikke en kjeft mer enn de som kom hadde kommet.

Hadde du lokket med gratis bompengepassering derimot :)

EngaiBergen

Så lenge det er ledige plasser på stadion, og det vil det jo være mot Molde på et stadion som rommer 25 000 tilskuere, så er vel dette et PR-stunt som er helt i orden. Mange av de som kommer vil få en fin opplevelse, og vil ganske sikkert komme tilbake. Man får ikke nye supportere av annonser i avisene, man får nye supportere av å gi folk opplevelser. Er sikker på at mange her inne som har fulgt Brann i lang tid fortsatt husker hvordan det var å gå på fotballkamp som barn, og vet hvor viktige de opplevelsene har vært med tanke på å danne en supporteridentitet. Tenk om Brann hadde gitt bort 5000 billetter til kampen mot Alliansi til lokale idrettslag. Kampen hadde fått en fet ramme, og mange av disse ungene hadde tynt foreldrene sine godt for å få komme tilbake på kamp. Kan hende dette ville vært en god investering for klubben, til tross for at man ville være nødt til å dele ut noen gratisbilletter.

Av de ti tusen som kommer på Molde-kampen vil mange komme tilbake, og mange vil kanskje bli fast inventar på Ullevaal med årene. Hvordan dette innvirker på tilskuersnittet driter jeg egentlig i. Det viktigste i fotballen er tross alt å toppe tabellen, og ikke tilskuerstatistikken. Slik det ser ut per i dag kan vi vinne serien. Om vi da har hatt 5000, 10000, 15000 eller 20000 i snitt, eller hvordan disse har anskaffet seg billett er kun av akademisk interesse, og kun fattig trøst for taperne.

PS! De rosa capsene ble delt ut av VG i forbindelse med en landskamp. Tror det var mot Italia.

krøvel vellevold

Quote from: "EngaiBergen"Så lenge det er ledige plasser på stadion, og det vil det jo være mot Molde på et stadion som rommer 25 000 tilskuere, så er vel dette et PR-stunt som er helt i orden. Mange av de som kommer vil få en fin opplevelse, og vil ganske sikkert komme tilbake. Man får ikke nye supportere av annonser i avisene, man får nye supportere av å gi folk opplevelser. Er sikker på at mange her inne som har fulgt Brann i lang tid fortsatt husker hvordan det var å gå på fotballkamp som barn, og vet hvor viktige de opplevelsene har vært med tanke på å danne en supporteridentitet. Tenk om Brann hadde gitt bort 5000 billetter til kampen mot Alliansi til lokale idrettslag. Kampen hadde fått en fet ramme, og mange av disse ungene hadde tynt foreldrene sine godt for å få komme tilbake på kamp. Kan hende dette ville vært en god investering for klubben, til tross for at man ville være nødt til å dele ut noen gratisbilletter.

Av de ti tusen som kommer på Molde-kampen vil mange komme tilbake, og mange vil kanskje bli fast inventar på Ullevaal med årene. Hvordan dette innvirker på tilskuersnittet driter jeg egentlig i. Det viktigste i fotballen er tross alt å toppe tabellen, og ikke tilskuerstatistikken. Slik det ser ut per i dag kan vi vinne serien. Om vi da har hatt 5000, 10000, 15000 eller 20000 i snitt, eller hvordan disse har anskaffet seg billett er kun av akademisk interesse, og kun fattig trøst for taperne.

PS! De rosa capsene ble delt ut av VG i forbindelse med en landskamp. Tror det var mot Italia.


At det er viktigst å toppe tabellen, er noe dere har funnet på det siste året... :) Klart publikumsstatistikken er viktig for oss som ikke har vunnet serien siden 1963! Og da vil vi ha oss frabedt juks! Jeg er enig i at det kan være en god fremtidsinvestering, selv om det kan bli vel mye unger på akkurat den ene kampen med gratisbilletter. Men blir det gratisbilletter for ofte, kan man risikere at mange går kun når det er gratisbilletter tilgjengelig, fordi de vet at tilbudet vil dukke opp med jevne mellomrom.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Du er på glid Krøvel!:)
Selvsagt må ikke dette skje for ofte, men som en gimmick en gang i året er det vel ingen som kan si noe på.

Apropos juks. Kanskje vi ikke skal snakke så høyt før vi får et system som faktisk teller alle som er inne på Stadion. Ikke bare de som har kjøpt billett...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

jegløh

I fjor betalte Hafslund 10000 billetter i kampen VIF-TIL. Mener Krøvel og Nixon de ikke hadde likt det hvis f.eks Toro hadde gjort det samme? Jeg hadde i hvertfall. Det samme om det er barn, voksne, tykke eller tynne.

Synes vi skal berømme sponsoren og innrømme at gesten var prisverdig.

Det at Ullevål tar flere tilskuere enn Brann Stadion er òg et dårlig argument; det har kun vært utsolgt èn gang i år (16.mai, LSK).

Ber hver natt om at noe fælt skal hende VIF, men tilskuerne deres må berømmes.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

EngaiBergen

Quote from: "krøvel vellevold"
At det er viktigst å toppe tabellen, er noe dere har funnet på det siste året... :) Klart publikumsstatistikken er viktig for oss som ikke har vunnet serien siden 1963!


Her har du rett, og jeg synes faktisk jeg kjenner meg litt igjen i dette:) Uansett, så er dette noe som skjer en gang i året, altså i en av 13 hjemmekamper, så det er jo ikke veldig vanlig slik som man skulle tro når man leser noen av innleggene overfor. Jeg synes det er en smart måte å sponse en klubb på. God reklame for Enga, god PR for Hafslund. Sparebanken Vest, Chess eller Hansa kunne gjort det samme for dere, og det ville nok blitt en vinn-vinn sitauasjon. Nye supportere for dere, og mye goodwill for sponsoren. Jeg tror heller ikke at folk vil gå å vente på gratisbilletter, ettersom det kun er snakk om en match, og gjerne om en kamp hvor motstanderen er lite attraktiv(slik som f. eks Molde).

Hvis vi trekker over 20 000 tilskuere i kampene mot Lyn, RBK og LSK, noe jeg tror vi gjør, så vil vi jo havne på et anstendig snitt, selv uten hjelp fra Hafslund. Et snitt på rundt 16-17 000 vil være en bra prestasjon uansett hvordan man snur og vender på det.

krøvel vellevold

Ja vi må berømme VIF for at de stiller over 8000 på en kamp til tross for at de fremdeles kan unngå å ta gull! Det står det respekt av! Tydelig at de 10000 gratisbillettene de delte ut til TIL-kampen i fjor har gitt en langvarig effekt på publikumstilstrømningen... :)

10000 gratisbilletter er som sagt ok hvis vi snakker om en kamp der det ellers ikke ville kommet mer enn 2-3000. Men det er pinlig om vi må dele ut 10000 gratisbilletter for å fylle Stadion til seriekampene! Og stemningen ville jo blitt som i en barnehage. Eller damehåndballkamp. Jeg vil ha publikum som er interessert i Brann - ikke popcorn og papirfly!

Dessuten er gratisbilletter juks og fanteri! Tilskuertallet gir jo da et helt feil bilde av den faktiske interessen :(    Vi som liker tilskuerstatistikk blir jo helt satt ut av sÃ¥nt!

Når det gjelder det med at Brann "lyger" på publikumstallet fordi de regner med partoutkortene uansett om de kommer eller ikke, så tror jeg ikke det har gjort noe særlig utslag i år. Når det har vært ledige sitteplasser, har disse vært samlet i hjørnene på langsidene. Det er ikke her partoutkortfolket sitter. (Og det ville uansett være rart om alle som har partoutkort i samme området, plutselig ikke kom...) Det med partoutkortfolk som ikke kommer, har først og fremst vært et problem i fellesferiekamper / tv-kamper de sesongene vi har gjort det helt forferdelig. Uansett er jo billettene kjøpt og betalt.
Legg ned hele klubben!

EngaiBergen

Det er tydeligvis fryktelig viktig for deg dette her, Krøvel ;). Vi fylte stadion 16. mai med over 23 000 mot Fredrikstad, vi kommer til å fylle opp mot Lyn, LSK og muligens mot Rosenborg. Uten hjelp selvsagt. Om det kommer 8000 på en kamp har lite å si så lenge man kan vise til at det gjennomsnittlig dukker opp 16-17 000. Det er et tall vi vil være godt fornøyde med.

Det er også naturlig at tallene svinger litt mer hos oss ettersom vi ikke selger like mange sesongkort som dere. På Brann Stadion vil det m.a.o alltid være 9000, hvis det var det antallet sesongkort dere solgte, selv om det reelt sett kun skulle befinne seg tre personer innenfor portene. Lavere salg av sesongkort er nok en av grunnene til at tallene våre svinger litt mer enn hva som er tilfelle her i Bergen. I 2003 og 2004 ble det for eksempel solgt færre sesongkort til Brann Stadion, og gapet mellom det høyeste og laveste tilskuertallet var følgelig større.

For statistikkens skyld kunne det vært spennende å plassere tellere på arenaene i Tippeligaen, for å se avviket mellom antall solgte billetter og de tilskuerne som faktisk dukker opp.

Ellers skal det bli spennende å se om alle de som har kjøpt sesongkort på Brann Stadion foran denne sesongen kommer til å gjøre det samme til neste år. Jeg tror tallet nok kan synke litt hvis gutta deres ikke får opp dampen utover høsten. Sesongkortsalget her i byen i forkant av denne sesongen er nok et resultat av en opptur for Brann mot slutten av forrige sesong, med medalje, cup-seier og ankomst av en del store fotball-navn. Hvordan det blir foran neste sesong gjenstår jo å se.

Yngve

Quote from: "EngaiBergen"Ellers skal det bli spennende å se om alle de som har kjøpt sesongkort på Brann Stadion foran denne sesongen kommer til å gjøre det samme til neste år. Jeg tror tallet nok kan synke litt hvis gutta deres ikke får opp dampen utover høsten. Sesongkortsalget her i byen i forkant av denne sesongen er nok et resultat av en opptur for Brann mot slutten av forrige sesong, med medalje, cup-seier og ankomst av en del store fotball-navn. Hvordan det blir foran neste sesong gjenstår jo å se.


Sjølvsagt kjem antalet solgte sesongkort til å gå ned, dette som ein naturleg konsekvens av at Brann skal byrje å bygge ny stadion og i den samanhengen så vert hovudtribune revet. Der er det vel åleine ca 4500 (?) sitteplassar.

Dessutan var det vel 2 kampar i fjor som hafslund kjøpta opp samla sett 20.000 bill.

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

megleren

Dette med å gi bort billetter som en sponsor betaler er en uting. Fordi det har noe med markedsverdi å gjøre. Dette vet Engen og deres direktører. Engen kan ikke leve med at antallet tilskuere ikke øker med deres innsats i serien. Og selge seg til sponsorer blir lettere ved masse og jevn tilskuer masse. Og klart de må fremstå som et publikumslag selv med spark og løp foppballen de spiller og at folk faktisk liker det. Og folk i Oslo har jo ikke bedre vett. Det ville jo være synd og skam om de vant serien på den type foppball. Og jeg forstår jo at de gir vekk billettene gratis. Jeg skulle hatt betalt for å se på slikt.
r og blir et sittesvin på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "EngaiBergen"Det er tydeligvis fryktelig viktig for deg dette her, Krøvel ;). Vi fylte stadion 16. mai med over 23 000 mot Fredrikstad, vi kommer til Ã¥ fylle opp mot Lyn, LSK og muligens mot Rosenborg. Uten hjelp selvsagt. Om det kommer 8000 pÃ¥ en kamp har lite Ã¥ si sÃ¥ lenge man kan vise til at det gjennomsnittlig dukker opp 16-17 000. Det er et tall vi vil være godt fornøyde med.  


Uten hjelp? 5000 av dem på 16/5 var jo FFK-fans. Og jeg tipper det vil være en god del tusen bortefans også på kampene mot Lyn, LSK og RBK...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Må jo le litt av VIF som deler ut 10000 gratisbilletter, og så kommer bare 14000! Hvis vi er greie med VIF, så sier vi at f.eks. 5000 av gratisbillettene ikke ble benyttet (og eventuelt ikke tas med i publikumstallet). I så fall var det 9000 betalende tilskuere. Og hvis vi antar at kanskje 1000 av de som benyttet seg av gratisbilletten ville kommet uansett, så ville tilskuertallet blitt 10000 hvis det ikke ble delt ut gratisbilletter. Og da snakker vi om et lag som er storfavoritt til å vinne serien når det gjenstår 6-7 kamper... Hadde Brann lagt der VIF ligger, hadde vi glatt hatt 16-17000 på kampene. Og det uten en eneste gratisbillett, uten en eneste bortesupporter, og med dårligere stadionfasiliteter.
Legg ned hele klubben!

piraya

Så det betyr at vi kun støtter laget for fullt når det er snakk om gull? At vålerenga gir vekk billetter, ser jeg på som noe positivt. Man gir noe tilbake til fansen på et vis, og man sørger for at oppslutningen ikke slukner. Er håpløst så naive vi brannsupportere er! Hadde Brann gjort dette så hadde det vært en genistrek for å få flere på kampene og yngre publikummere til å oppdage hvor bra det er på Stadion. Mao AKKURAT de samme tingene som gjør at vi nå skal rakke ned på VIF..

Professoren

Quote from: "piraya"Så det betyr at vi kun støtter laget for fullt når det er snakk om gull? At vålerenga gir vekk billetter, ser jeg på som noe positivt. Man gir noe tilbake til fansen på et vis, og man sørger for at oppslutningen ikke slukner.


Som flere allerede har paapekt, saa er det vel Hafslund og ikke Vif som gir vekk disse gratisbillettene

naitsirk

"Som flere allerede har paapekt, saa er det vel Hafslund og ikke Vif som gir vekk disse gratisbillettene"

Så sant. Folk får heller skriva eit innlegg i BA, som vistnok ska vera avisa for Brannsupportera. Eller kjøp deg ein bil på Frydenbø mens du samtidig snakker om 10000 gratis billetter.
For VIF e da eit fett. Dei får betalt for 10000 billettar.

EPPY

Quote from: "naitsirk""Som flere allerede har paapekt, saa er det vel Hafslund og ikke Vif som gir vekk disse gratisbillettene"

Så sant. Folk får heller skriva eit innlegg i BA, som vistnok ska vera avisa for Brannsupportera. Eller kjøp deg ein bil på Frydenbø mens du samtidig snakker om 10000 gratis billetter.
For VIF e da eit fett. Dei får betalt for 10000 billettar.


Tror du ikke Hafslund allerede har betalt for disse i sponsoravtalen??????
De er ikke en snill onkel, dette gjør de for Ã¥ tjene penger ikke for Ã¥ være grei med oslos befolkning, slik at de slipper Ã¥ bruke penger pÃ¥ et  møkkalag!!

krøvel vellevold

Har lest at vel 8000 av de 14100 på VIF- MFK var folk med gratisbilletter. (De klarte altså bare å få 80% av gratisbillettene til å bli brukt). Dvs. 6100 betalende. Og da snakker vi om en klubb som har 13000 medlemmer i supporterklubben og som er storfavoritt til gullet...

Forresten var de 1800 på Fredrikstad Stadion, selv om de i utgangspunktet var tildelt 2500 billetter. Tror ikke vi akkurat hadde hatt problemer med å stille 2500 på en bortekamp 1 times motorveikjøring fra Bergen hvis vi hadde kjempet om gull 6 runder før slutt...
Legg ned hele klubben!

mobli

Quote from: "krøvel vellevold"Dvs. 6100 betalende.


Det skal også sies at, av de 6152 betalende, er det mest sannsynligvis 244 Moldefolk, så da blir det under 6000 betalende hjemmesupportere.

Imponerende!

piraya

For ikke å snakke om oss da, som samlet 5100 tilskuere til den viktigste kampen som var igjen denne sesongen! Uten en times motorveikjøring..

krøvel vellevold

Quote from: "piraya"For ikke å snakke om oss da, som samlet 5100 tilskuere til den viktigste kampen som var igjen denne sesongen! Uten en times motorveikjøring..


Det var jo likevel mer enn hva VIF hadde på sin e-cupkamp... Men UEFA-cup trekker ikke mye folk noen steder her til lands. Merkelig nok.
Legg ned hele klubben!

Go Up