• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opdal - igjen

Started by Molla, September 04, 2005, 21:14:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Molla

Sjekk denne artikkelen: http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article450284.ece

Erik Thorstvedt sier Håkon snart kommer på landslaget hvis han fortsetter å spille godt.

Hva mener dere?

R.I.P.Super-ray

Enig med Erik, håper Håkon snart får sjansen!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Men igjen så fyrer den godeste Erik opp under myten om at Opdal gjør feil i her 4. kamp. Greit nok, det er ett steg frem fra i fjor da ekspertene mente han gjorde 2 feil i hver kamp. Det er likevel en myte jeg tror Torstveit skal få problemer med å dokumentere. Og om det skal dokumenteres, så må jo tilsvarende feil hos de andre eliteseriekeeperene også dokumenteres. Er rimelig sikker på at "feilfrekvensen" er minst like stor hos våre konkurrenter .p

obiwan

Synes Opdal har kommet seg betraktelig fra fjoråret og har blitt en meget habil keeper. Men skjelver fremdeles i buksene hver gang han går ut i feltet. Men dette er ikke noe nytt når det gjelder keepere i Brann. Så mitt spørsmål er: er

Dan Risnes en god keepertrener? Eller burde han bli byttet ut?

Nemesis

Quote from: "obiwan"Synes Opdal har kommet seg betraktelig fra fjoråret og har blitt en meget habil keeper. Men skjelver fremdeles i buksene hver gang han går ut i feltet. Men dette er ikke noe nytt når det gjelder keepere i Brann. Så mitt spørsmål er: er

Dan Risnes en god keepertrener? Eller burde han bli byttet ut?


Stillte samme spørsmålet selv her inne for en stund tilbake uten at det ble noe diskusjon rundt saken.  Jeg konkluderte vel for meg selv at det var vanskelig å ta stilling til, da vi baserer hele svaret på Opdals prestasjoner under kamp.  Hva som går under "personlig feil" og hva som går under "for dårlig trent" er det vanskelig å ta stilling til. Vi har to talenter i Opdal og Torbjørnsen, og det er vel strengt tatt keepertreners oppgave at disse går fra å være talenter til å bli stabile toppkeepere. Men som vi alle vet, er det en del som stagnerer etter hvert, så igjen blir det vanskelig å ta stilling til om stagnasjonen skylles for dårlig trener eller keeperens begrensninger..............
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Og det er uansett ikke stagnasjon som preger Opdal for tiden. Snarere solid fremgang...

oppedal

Innen 1 år bør Opdal bli tatt med i landslagstroppen. Han gjør noen feil i feltet av og til, men øvelse gjør mester. Thomas Myhre blir ikke lett å dytte vekk, men F. Johnsen skal han klare å passere.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "oppedal"Innen 1 år bør Opdal bli tatt med i landslagstroppen. Han gjør noen feil i feltet av og til, men øvelse gjør mester. Thomas Myhre blir ikke lett å dytte vekk, men F. Johnsen skal han klare å passere.


Hehe, regner virkelig med at han skal danke ut Frode Johnsen fra keeper-plassen.. Espen Johnsen derimot..
7 SUPER RAY - LEGENDE

naitsirk

keeper-spelet te både f og e johsen går vel for det samme.
eg har sagt lenge, og står fortsatt fast ved det, at opdal e fast landslagskeeper i løpet 2007.

oppedal

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hehe, regner virkelig med at han skal danke ut Frode Johnsen fra keeper-plassen.. Espen Johnsen derimot..


Mente Espen Johnsen, jeg tar ofte feil av de to. He he...

Quote from: "naitsirk"keeper-spelet te både f og e johsen går vel for det samme.
eg har sagt lenge, og står fortsatt fast ved det, at opdal e fast landslagskeeper i løpet 2007.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up