• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til Brann Lokomotiv

Started by Northside, September 02, 2005, 18:50:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Kan ikke kjøpes i Brann administrasjonen endå... men de seller for bbb medlemmer på puben no.

Var bare en liten opplysning for de som er tidlig ute :wink:

en annen ting, tror dere vi skal bruke nummererte plasser? ser de har det på billetten, men vil folk bry seg?

Gidder forresten ikke nevne at billetten er dyr, begynt å venne meg til det....

atlascopo

Selvfølgelig er det nummererte plasser.

Alle med Partout kort har jo forkjøpsrett på sin plass også. Så sitter det en tulling fra BBB på min plass skal eg garantere at han ikke blir møtt med ett smil.

DJ_ADG

Quote from: "atlascopo"Selvfølgelig er det nummererte plasser.

Alle med Partout kort har jo forkjøpsrett på sin plass også. Så sitter det en tulling fra BBB på min plass skal eg garantere at han ikke blir møtt med ett smil.


De som har partout kort på de aktuele plassene får plasser på Gammle Sitte. Menner det var det de sa då eg var å skulle kjøpe bilett.

Og nummererte plasser é det. Men eks då vi var på Viking Stadion var det også nummererte plasser mendet var få som brydde seg og mot Allanssi? var det noen på den plassen de hadde kjøpt.  Eg menner det bør gå på første mann te Møllen på kamp dagen, MEN står eg på "feil" plass og den som har bilett te den plassen skal han/hun selvsakt få stå der.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Snublefot

jeg bryr meg lite om nr. på plassen, jeg synes vi skal prøve å samle oss best mulig, og lage mest mulig støy og bråk(positivt ment)..   tror ikke at det blir mange med tanke på billett-prisene..

Northside

Quote from: "Snublefot"jeg bryr meg lite om nr. på plassen, jeg synes vi skal prøve å samle oss best mulig, og lage mest mulig støy og bråk(positivt ment)..   tror ikke at det blir mange med tanke på billett-prisene..


enig med deg på den... så får heller de som er litt grinete få plassen sin dersom de virkelig må det!

grei

Av ren nysgjerrighet: Hva ligger bak dette ønsket som så mange åpenbart har om å ha samme plass i kamp etter kamp? Hvorfor betyr det så mye (eller noe i det hele tatt), blir det ikke kjedelig i lengden å alltid være på samme sted, omgitt av de samme folkene? Er det samme mekanisme som ligger bak det at man alltid ligger på samme side av sengen og at man kanskje setter seg samem sted i en buss hver gang? En simpel og trygg vane?

abe78

Ja hvorfor har vi faste plasser i det hele tatt. Alle kunne jo bare finne seg en sitteplass. Kino også - samme greien - la folk få sitte der de vil. Alt dette ubehaget om å vite hvor en skal sitte hver kamp har plaget meg i flere år...
.og husk!

Nixon

Quote from: "grei"Av ren nysgjerrighet: Hva ligger bak dette ønsket som så mange åpenbart har om å ha samme plass i kamp etter kamp? Hvorfor betyr det så mye (eller noe i det hele tatt), blir det ikke kjedelig i lengden å alltid være på samme sted, omgitt av de samme folkene? Er det samme mekanisme som ligger bak det at man alltid ligger på samme side av sengen og at man kanskje setter seg samem sted i en buss hver gang? En simpel og trygg vane?


Jeg har tenkt litt, og finner egentlig ingen gode grunner til IKKE å ha partoutkort. Jeg sitter rett nok helt andre steder når det er unummererte billetter på tidlige cuprunder og treningskamper. Mot Aalesund i cupen stod jeg sågar på SS. Men i seriekamper finner jeg min faste plass på felt Z.

Det er jo veldig lettvint, man slipper å kjøpe billetter til hver kamp. Sitter man flere sammen (som man ofte gjør) kan det bli problem å få plasser sammen til de mest populære kampene. Kan jo bare bestille i god tid vil noen kanskje si. Javel, men det er jo akkurat det stresset man slipper med å ha partoutkort. Og så må noen legge ut og så skal de andre betale på kampdagen da alltid noen har drukket for mye øl på puben og har sluppet opp for penger og skal betale tilbake neste uke noe som de selvsagt glemmer og da har vi det gående!

Under forutsetning av at man er fornøyd med plassen sin er det jo ikke sikkert man er like heldig hvis man bytter plasser. Bestill på gamle sitte og du får garantert en søyle rett i front. Og hvor spennende er det egentlig å se kampen fra en annen vinkel? Ser ikke helt hvordan det skulle gjøre opplevelsen noe bedre. Spesielt ikke når man akkurat har lært seg hva som ikke er offside på Winters (uansett hva linjedommeren måtte mene) fra akkurat min vinkel...

Der noen synes det er kjedelig å sitte omgitt av de samme folkene synes jeg det er betryggende. En kamp på Stadion er et rituale og da er medsupportere en viktig del av dette ritualet. Der jeg sitter kan man reise seg akkurat når man vil, man kan synge med uten at man blir solist, man kan skrike ut forbannelser til dommer, motspillere og Martin Knudsen uten at noen ser stygt på deg.

Simpelt? Kanskje. Men guttene liker det!
Rød makt på Hansa

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

syma

Hadde det ikke vært for sesongkortene hadde det vært mye! ferre tilskuere på mange kamper. Kan selv innrømme at jeg noen ganger har vurdert å ikke gå, men siden jeg har billett så...

abe78

Quote from: "DJ_ADG"


Sett deg inn i situasjonen til en barnefar med fire unger på kamp før du poster slike innlegg... Nedre Hansa er familiefeltet på stadion.
.og husk!

DJ_ADG

Quote from: "abe78"
Sett deg inn i situasjonen til en barnefar med fire unger på kamp før du poster slike innlegg... Nedre Hansa er familiefeltet på stadion.

Det é ikkje det som é poenget. Poenget mitt é at man sikkrer seg eks 5 plasser på et felt, ikkje nødvendigvis Rad 5 plas , 5-6-7-8-9. Men man kan sitte/stå der man vil på det feltet.

Quote from: "syma"Hadde det ikke vært for sesongkortene hadde det vært mye! ferre tilskuere på mange kamper. Kan selv innrømme at jeg noen ganger har vurdert å ikke gå, men siden jeg har billett så...


Partout kort må det altid være, men det går ann å "forandre" litt på måtte.

La oss si at du har Partout kort på Felt Z rad 20 plass 16. Hadde det eks vært mulig at du hadde hat partout kort på Felt Z. Man trenger ikkje å ha den på alle felt, men på de feltene som Bataljonen står på.

For meg é det sosliale rundt kampen kansje det viktigste. Og dersom eg skal stå med mange venner é det tungvint at eks 7 stykker går sammen for å kjøpe bilett vedsiden av hverandre, derfor ville eg likt å bare kjøpe te feltet på den måtte hadde sitte tribunner blit mer som stå tribunne at man kjøper på felttet og stiller seg der man vill på det feltet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

nummer9

Tom Bjerne: Kontruktivt, veeeldig konstruktivt.

DJ_ADG: Det du snakker om er jo tydelig basert på "førstemann til mølla" prinsippet. Hva er vitsen å være en vennegjeng som kjøper partourkort sammen, om man alltid må møte opp en time før for å få plass ved siden av hverandre.

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

DJ_ADG

Quote from: "Lurkin"Hvor mye koster billetten?


250kr for Voksne, 100kr for barn på Familie feltene

200kr for Bataljonen. De får man kjøpt på Fotball puben, ikkje stadion, eg var på Stadda i går og måtte reise ned på puben for å kjøpe.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann-Peter!

Er det aapent paa puben paa sondager? og nei, jeg er ikke der saa ofte at jeg burde vite det.. he he
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

syma

Får de som har sesongkort på store stå brev i posten om forkjøpsrett? Og da evt. tilbud om billetter på hansa? Hadde jo vert greit å slippe å stresse innom puben for å spare 50 kr på bill.

syma


BL

http://www.brann.no/index.php?mapping=102

QuoteHar du spørsmål vedrørende billetter send oss en e-mail
Hansa-
Felt Z

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Yngve

Quote from: "Nemesis"


Heldigvis jeld dette berre for øvre del av hansaen,eg fekk plassen min nede på ø..
Det eg slit med er kvifor skal gjengen på SS, alle 600, legge beslag på 1500 plassar oppe på hansa?

Northside

Quote from: "Yngve"
Quote from: "Nemesis"


Heldigvis jeld dette berre for øvre del av hansaen,eg fekk plassen min nede på ø..
Det eg slit med er kvifor skal gjengen på SS, alle 600, legge beslag på 1500 plassar oppe på hansa?


hvor skal vi ellers stå når ss e stengt då? Som bbb medlem må også vi få noen goder, dette er en av de. Meld deg inn i bbb og du kan ha samme goden som oss andre.
Grunnen til at det ble Hansa og ikke Umbro/gamle de flyttet oss til har sikkert mye med at de billigste plassene e på Hansa og dette er en tribune hvor folk synger av og til.

Brannfrelst

Enig med at det ikke trengs 1500 plasser når det er 2000 medlemmer. Mange som bor "utenlands",ikke gidder,eller sitter andre plasser.
2.10.07-Gullet kom hem!

Yngve

Quote from: "Brannfrelst"Enig med at det ikke trengs 1500 plasser når det er 2000 medlemmer. Mange som bor "utenlands",ikke gidder,eller sitter andre plasser.


No har det seg slik at det er SS som er flytta, ikkje bat al jonen. Og eg er medlem av bat al jonen, men det betyr ikkje at eg vil sitje med SS, difor eg har partoukort ein annan plass enn der dei oppheld seg.

At ss måtte flytta på seg, kom ikkje så ei bomba på nokon, men kva med alle dei som har partoukort på hansaen, kvifor må dei flytte? No reknar eg ikkje med at lokomotiv moskva møterr med så mange bortesuporterar, så felt w er ledig til SS..

syma

Hvorfor får ikke de med sesongkort på store stå brev om forkjøpsrett?

Tror det desverre kommer til å bli glissent på stadion mot lokomotiv. Og litt av dette pga. mange tror ikke vi har sjanse til å vinne. Men vi kan jo håpe på 10000?

Hva tror dere?

Eikeland

Ingen som nekter oss å håpe noen ting nei. Jeg tror det kommer mellom 4-7000 avhengig av hvordan brann klarer seg i LSK kampen. Syns det får være grenser på hvor mye dere klarer og sutre over plasseringen åp billettene deres.
eir Hasund

Bombefar

selvfølgelig blir det fullt mo Lokomotiv. Alt annet er en skandale

moffy_

Koffor kan ikke denne gjengen fra SS bli flyttet til NFF-tribunen (klokkesvingen) i stedet for å stjele plassene til partourkortinnehaverne på Hansa?? Dette e jo helt latterlig.. Har jo vært fryktelig dårlig stemning på SS den siste tiden, så har ingen forståelse for at denne gjengen skal prioriteres foran andre faste supportere på Stadion..
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Northside

Quote from: "moffy_"Koffor kan ikke denne gjengen fra SS bli flyttet til NFF-tribunen (klokkesvingen) i stedet for å stjele plassene til partourkortinnehaverne på Hansa?? Dette e jo helt latterlig.. Har jo vært fryktelig dårlig stemning på SS den siste tiden, så har ingen forståelse for at denne gjengen skal prioriteres foran andre faste supportere på Stadion..


ja si det du... må være mye bedre å samle ss på den beste sang tribunen vi har sammen med bortesupporterene (dersom det kommer noen). Sikkert det bbb-medlemmene på ss har mest lyst til, å samles ute i regnet sammen med bortesupportere. Merkelig at ingen har tenkt denne tanken før då....

og, vi på ss som ikke synger må jo ikke samles oppe på hansa hvor den syngende gruppen er, ville jo blitt elendig stemning då!

moffy_

det kommer nok ikke så alt for mange russere på kampen nei, så tror ikke du trenger være redd for dem.. men poenget er jo at det ikke er noen grunn til å premiere denne gjengen fra SS med å gi dem andres faste plasser! Jeg sto før på SS, men har meldt overgang til Hansa rett og slett fordi nivået på dagens SS er til å være flau av! men jeg skal ikke plage deg - du har vel noen nye "hoseth er homo" -kamprop å planlegge.. Eller gjerne samle en god gjeng slik at dere kan bue på Sanne.. Er ikke mye positivt en kan si om denne gjengen på SS om dagen, og da syns jeg heller ikke d e noen vits i å gi dem noen som helst fordeler...
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Snublefot

herregud....

Pappaen min er sterkere en pappaen din, og jeg har iskrem, den får ikke du smake.


ufattelig barnslig mentalitet synes jeg...

Jeg har ikke kjøpt partour kort enda på staddaen, men jeg skal gjøre det neste sesong.

Etter hva jeg har forstått så gjelder partour kort kun seriekamper?  kanskje cupkamper og? eller?

For hvis det er tilfelle, og dere vet det når dere kjøper partourkort, så er det vell for faen ikke noe å klage over at andre kan kjøpe "din" plass når det først er uefacup? Vet at det er mulig å kjøpe plasser med navnet sitt på, og de som gjør det må for all del for meg få den plassen, men alle andre med partourkort kan da vell bare forstå at uefacup, da er plassene ledig for alle..   hmm, kanskje et annet sete er litt hardere en det jeg pleier å sitte på??.............

og hvis jeg tar feil anngående partourkort, så beklager jeg veldig, og da er det bare å se bort i fra dette innlegget;)

Tom C

Quote from: "Snublefot"herregud....

Pappaen min er sterkere en pappaen din, og jeg har iskrem, den får ikke du smake.


ufattelig barnslig mentalitet synes jeg...

Jeg har ikke kjøpt partour kort enda på staddaen, men jeg skal gjøre det neste sesong.

Etter hva jeg har forstått så gjelder partour kort kun seriekamper?  kanskje cupkamper og? eller?

For hvis det er tilfelle, og dere vet det når dere kjøper partourkort, så er det vell for faen ikke noe å klage over at andre kan kjøpe "din" plass når det først er uefacup? Vet at det er mulig å kjøpe plasser med navnet sitt på, og de som gjør det må for all del for meg få den plassen, men alle andre med partourkort kan da vell bare forstå at uefacup, da er plassene ledig for alle..   hmm, kanskje et annet sete er litt hardere en det jeg pleier å sitte på??.............

og hvis jeg tar feil anngående partourkort, så beklager jeg veldig, og da er det bare å se bort i fra dette innlegget;)


Du greide ihvertfall å stave partoutkort feil intet mindre enn 5 ganger på ett innlegg... Det må da være en slags rekord..? Og ja, jeg vet dette innlegget blir slettet så snart noen av moderatorene ser det... ;)
Aldri mer Obos....

Xminator

Sesongkort for å gjøre det enkelt. Snublefot har ett godt poeng. Sesongkort gjelder til seriekamper. Det er ett rent privilegium å faktisk få forhåndskjøpe billett til de andre kampene. Nå er ikke problemet det største med Moskva, men det kunne blitt lag med stor publikusmappel.

Det var faktisk slik i år at om vi hadde spilt cupfinale så hadde Brann hatt 3000 billetter for lite til å gi alle med sesongkort muligheten til å kjøpe billett. *Da* hadde det blitt rabalder. Selv regner jeg med å stå først i alle køene om billetter til neste år ;) Mini-vippen :p

Nixon

Quote from: "Xminator"Sesongkort for å gjøre det enkelt. Snublefot har ett godt poeng. Sesongkort gjelder til seriekamper. Det er ett rent privilegium å faktisk få forhåndskjøpe billett til de andre kampene.


Nå er denne forkjøpsretten en av fordelene man får ved å betale inn flere tusen kroner til Brann i desember. Det er ikke noe tilfeldig privilegium Brann skjenker sine partoutkortinnehavere fra kamp til kamp. Så jeg skjønner de som blir sur når de blir kastet vekk fra plassen sin. Men selvsagt; de overlever.

Ellers har du rett i at ved senere cupfinaler blir fjorårets cupbillettfarse rene brisen i forhold til det som kommer. Ved ferdig utbygget Stadion vil jo etter alle solemerker partoutkortsalget øke. Og skal man følge Viking sitt eksempel vil også sponsorinntektene øke, og de skal også ha sitt. Plusser man på at man nok ikke vil møte lag som Lyn hele tiden så blir summen på regnestykket ganske mye over på minussiden for Brann.
Og som du sier, dere som har vi-har-vår-egen-storskjerm-VIP-plasser vil nok stille først i køen. Uavhengig av både fartstid på Stadion eller innbetalingsdato.

Nei, den sikreste garantien for en cupfinalebillett er vel medlemskap i ARG...:)
Rød makt på Hansa

syma

Det ble jo sagt før denne sesongen at kun de som hadde sesongkort ifjor, og i år ville være sikret cupfinalebillett ved eventuell cupfinale denne sesongen. Og de billettene måtte være betalt innen en viss dato. Og slik kommer det nok til å være fremover også.

syma

Quote from: "moffy_"det kommer nok ikke så alt for mange russere på kampen nei, så tror ikke du trenger være redd for dem.. men poenget er jo at det ikke er noen grunn til å premiere denne gjengen fra SS med å gi dem andres faste plasser! Jeg sto før på SS, men har meldt overgang til Hansa rett og slett fordi nivået på dagens SS er til å være flau av! men jeg skal ikke plage deg - du har vel noen nye "hoseth er homo" -kamprop å planlegge.. Eller gjerne samle en god gjeng slik at dere kan bue på Sanne.. Er ikke mye positivt en kan si om denne gjengen på SS om dagen, og da syns jeg heller ikke d e noen vits i å gi dem noen som helst fordeler...



Dette med piping på Sanne er det vel Hansa som pleier å stå for? Så jeg synes du skyter deg selv litt i foten her moffy!

Sanne fikk faktisk bra støtte fra storestå i forrige kamp.

Er enig i at det ikke er godt nok nivå på storestå. Men det er vel ikke noen grunn til å ikke bli flyttet til hansa?

Brannfrelst

Er det fler her som sliter med å bestille billetter der de vil ha på ticnet.no? Hos meg er det slik at uansett kor du vil ha blir du plassert på felt M.
2.10.07-Gullet kom hem!

Rasmus_brann

Quote from: "Brannfrelst"Er det fler her som sliter med å bestille billetter der de vil ha på ticnet.no? Hos meg er det slik at uansett kor du vil ha blir du plassert på felt M.

Skal du ha billetter med BBB? Då må du nok nedom stadda, de e` åpen 9-16, ta med medlemskort og legitimasjon...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

syma

Synes det er litt bekymringsverdig at det er under 2500 av 8000? sesongkortinnehavere som har benyttet seg av forkjøpsretten.

Rasmus_brann

Quote from: "syma"Synes det er litt bekymringsverdig at det er under 2500 av 8000? sesongkortinnehavere som har benyttet seg av forkjøpsretten.

Det e` jo bare 12.000 plasser til den kampen då, eg tror eg skal vente   hvertfall til onsdag med å klage på lite interesse.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

syma

Ja men poenget var at det er ca. 9700 ledige seter, etter at de med sesongkort har hatt forkjøpsrett. Siden det da er så liten interesse blandt de som pleier å gå på stadion blir det nok langt fra fullt.

Nixon

Noen som trodde det ville bli fullt?
Herlig naivt!:)
Rød makt på Hansa

moffy_

Quote from: "syma"
Quote from: "moffy_"det kommer nok ikke så alt for mange russere på kampen nei, så tror ikke du trenger være redd for dem.. men poenget er jo at det ikke er noen grunn til å premiere denne gjengen fra SS med å gi dem andres faste plasser! Jeg sto før på SS, men har meldt overgang til Hansa rett og slett fordi nivået på dagens SS er til å være flau av! men jeg skal ikke plage deg - du har vel noen nye "hoseth er homo" -kamprop å planlegge.. Eller gjerne samle en god gjeng slik at dere kan bue på Sanne.. Er ikke mye positivt en kan si om denne gjengen på SS om dagen, og da syns jeg heller ikke d e noen vits i å gi dem noen som helst fordeler...



Dette med piping på Sanne er det vel Hansa som pleier å stå for? Så jeg synes du skyter deg selv litt i foten her moffy!

Sanne fikk faktisk bra støtte fra storestå i forrige kamp.

Er enig i at det ikke er godt nok nivå på storestå. Men det er vel ikke noen grunn til å ikke bli flyttet til hansa?


Synes du skyter deg selv litt i hodet i denne samtalen.. Store Stå er kjent for å mobbe egne spillere. Se på Alex Valencia - d er faktisk en grunn til at han ikke fikk det til når brann spilte mot Hansa, og Alex fikk all shitkastingen fra SS midt i tryne! E en grunn til at spillere som Sanne ikke strutter av selvtillit når de blir pepet på og ledd av av gjengen på SS! E faktisk STORT at Håkon Oppdal har reist seg og blitt en av Norges beste keepere, til tross for hetsingen fra denne gjengen!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Northside

Quote from: "moffy_"
Synes du skyter deg selv litt i hodet i denne samtalen.. Store Stå er kjent for å mobbe egne spillere. Se på Alex Valencia - d er faktisk en grunn til at han ikke fikk det til når brann spilte mot Hansa, og Alex fikk all shitkastingen fra SS midt i tryne! E en grunn til at spillere som Sanne ikke strutter av selvtillit når de blir pepet på og ledd av av gjengen på SS! E faktisk STORT at Håkon Oppdal har reist seg og blitt en av Norges beste keepere, til tross for hetsingen fra denne gjengen!


ironi eller bare litt treig i skolten? Er no faktisk Hansa som har hatt en tendens til å bue ut egne spillere når det har vært noe! Ser det ofte når Knudsen, Sanne eller Opdal (Før i tiden) gjør feil, då spretter jo halve hansa opp fra kosestolene sin og skriker å hyler så maten og alt flyger vegg i mellom... Tviler på at fedrene nedenfor holder barne foran ørerne pga de skriker for høyt, har vel mer med hva de sier som gjør det....

Nixon

Hansa har sine svin på skogen. Men SS er like ille. Har hørt om flere Brannspillere som har vegret seg mot å spille på den siden. SS tok i alle fall mer eller mindre knekken på Alex. Ingen tvil om det.
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: "Nixon"Hansa har sine svin på skogen. Men SS er like ille. Har hørt om flere Brannspillere som har vegret seg mot å spille på den siden. SS tok i alle fall mer eller mindre knekken på Alex. Ingen tvil om det.


stemmer nok det, tenke mer på nåtiden eg... Men så var jo ikke Hansa like "hip" på den tiden hvor alex ble hetset då, mange av Hansa folket stod jo på ss under den tiden :wink:

Nixon

Jeg glemte helt at du må tenke i nåtid, siden du nok neppe opplevde Alex live på Stadion...
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Her holder vi oss til tema ja. Skal ikke ha på de 3 feltene i hansa under BBB nei. Men uansett hvor jeg søker havner jeg en plass på hovedtribunen.
Er det trygt å kjøpe billett på kampdag,og komme seg godt under tak?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

BBB klarer aldri i verden å fylle øvre Hansa. Så det blir som vanlig nok av plasser å sitte seg på selv om man kjøper andre steder.
Rød makt på Hansa

Lskgutt

Jeg ønsker brann lykke til i denne kampen og håper dere kommer videre til UEFA  :)

Go Up