• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Legendariske kamper. (Torrent)

Started by atlascopo, September 02, 2005, 17:04:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

UnnamedFeeling

Quote from: "arild"bare si ka eg må gjøre du.. hehe.. Bruker Azureus eg å.. bare til å la de stå nede så seeder eg?

Ja, sånn har jeg forstått det i hvert fall. Så snart du er ferdig med å laste ned flyttes den jo automatisk ned, og du seeder...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

arild

ok.. satser på den kommer ned engang da.. hehe den e stoppet igjen..

brannjente

Kan noen seede Brann - stabæk? den stopper på 11,7% hos meg.
RANN Bergens stolthet

UnnamedFeeling

Bran-Stabæk er startet igjen - den stod på vent mens jeg gjorde ferdig Molde-kampen.

Jeg regner med at alle de som har fått ned Molde-kampen tar seg tid til å seede den, sånn at andre også kan få tak i den.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

brannjente

Kjempe flott. Nå har den begynt å laste ned igjen. Jeg har lastet ned Molde kampen og den seeder jeg nå.
RANN Bergens stolthet

UnnamedFeeling

Brann - Ham Kam 03. juli 2005 - Kvisviks siste kamp for Brann.

http://thepiratebay.org/details.php?id=3389219

Seeding kommer etterhvert, prøver å få ferdig Stabæk-kampen først. Men sett gjerne Ham Kam på nedlasting, så går det raskere når den først starter!
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Roffarne

Kan noen av de unge skarpe hoder forklare en gammel knall hvordan man kjører denne .ISO-filen som SKB-LSK-kampen kommer ned i form av?
Merkelige greier.

UnnamedFeeling

En ISO-fil kan du brenne i (f.eks.) NERO. Du finner det under "Brenn image" eller noe i den duren. Så velger du bare ISO-filen du ønsker å brenne, og vips!
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Gud

Har nå lastet ned Molde-Brann kampen. Då jeg åpnet mappen fant jeg åtte vob-filer. Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg skal gjøre for å kunne spille av kampen?

Nixon

BBB burde utvidet medlemsmøtet sitt til også å ta for seg "Hvordan laste ned legendariske Brannkamper fra nettet"!:)
Rød makt på Hansa

Mr_Z

Her er link til Fredrikstadkampen også, ble lagt ut for et par dager siden.

http://thepiratebay.org/details.php?id=3388991

Forøvrig brenner man filene i molde-kampen ut på en DVD som da kan spilles av på PC eller DVD-spiller. I Nero gjøres dette ved å velge å brenne ut "DVD-Video Files" og deretter legge til filene i VIDEO_TS mappen. (I siste versjon finnes ikke VIDEO_TS mappen så da puttes bare filene rett inn).

HÃ¥per dette var til hjelp  :)

Toa

Eller man kan mounte filene i f.eks Daemon Tools, og dermed slippe å brenne noe som helst. Dette programmet brukes til å emulere CD/DVD-rom. Du får dermed en "ny" DVD-spiller i maskinen som du kobler f.eks iso filer til. Men er jo bare aktuelt om du skal se saken på PC'en...

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

UnnamedFeeling

Det må da vel være bedre å se kampen på tv?

Nok om det. Siden Ham Kam-kampen står på vent, er det fint om noen kan si fra om de har fått ned Molde og Stabæk-kampene (og seeder disse!), sånn at jeg kan starte Ham Kam-kampen...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

brannjente

Molde kampen er nede så den seeder jeg.

Stabæk kampen min er på 79% ca 11/2 t igjen. Når denne er nede seeder jeg den og.
RANN Bergens stolthet

UnnamedFeeling

Den e god! Håper alle andre som laster ned seeder en stund og, sånn at flere kan få ned kampene.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

brannjente

Ja vi får håpe det :-)

Nå er stabæk kampen ferdig lastet..
RANN Bergens stolthet

Gud

Seeder nå Molde kampen. Får bare håpe jeg klarer og se den og...

Ã?yvindH

noen som kan seede stabæk kampen ? står fast på 99.8 prosent....

brannjente

Jeg seeder stabæk kampen. Håper at du får lastet den ned nå :-)
RANN Bergens stolthet

AtroZ

Testet nettopp RTR SPORT, viser hockey nå. Vis den funker og sender brann kamp, så kommer jeg til å ta den opp på dreamboxen. Så vidt jeg vet finnes det verktøy til å konventere den til Divx (700 mb, fra de over 4gb'ene som filene på dreamboxen blir). Har ikke tenkt å bruke mye tid på dette (skal ha eksamen på mandag.

Ps: Da med russisk komentator...

[/b]
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

arild

Fikk ned Stabæk kampen nå.. men den funker ikke normalt.. hopper fra 3min til 20 osv.. Flere som sliter med det?

UnnamedFeeling

Er det noe interesse for Start-kampen eller?

I så fall kan jeg legge den ut etterhvert.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

sigg

Det er det selvsagt. Alle Brann-kamper med noenlunde bra spill er interessant spør du meg. Men jeg venter fremdeles på å få fullført Cupfinalen 04, så viss noen hadde giddet å dele den hadde det vært fint...

DeeDee

Kan noen seede Brann Hamkam, står fast på 67%.

Og er det noen som har opptaket på nrk fra Brann- Lyn 3-2 i cupen 1990?

nilsen

Hei. Lurte på om noen har vært så lur/grei at de har tatt opp kampen og kan legge den ut på nettet. Takker og bukker på forhånd!!

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mr_Soma

Quote from: "viks"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=293185

Må være litt forsiktig her...


Tror nok den personen har videreformidlet atskillig mer enn ett par uskyldige Brannkamper, som er privat opptak.

viks

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "viks"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=293185

Må være litt forsiktig her...


Tror nok den personen har videreformidlet atskillig mer enn ett par uskyldige Brannkamper, som er privat opptak.


Jeg skal ikke sladre altså!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

DeeDee

Torrents er fremdeles lovlig i Norge, så bare slapp av.

dudo

Er det noen som sitter på alle godkampene fra 2005? Har Brann-RBK, Brann-LSK og Brann-Lyn selv, de jeg umiddelbart kommer på at jeg vil ha er begge kampene mot FFK, hjemmekampen mot Start, borte mot AaFK, , Molde og Ham-Kam hjemme.. Dere skjønner tegningen, de vi vant! ;p Kunne forsåvidt tenke meg å se VIF-Brann én gang til og, ihvertfall, om ikke annet for å se om den kampen hadde så mye nerve som jeg trodde den hadde.

Uansett; til poenget. Jeg sitter for tiden på tsjekkisk treskeverkinternett, pluss at brorparten av disse kampene finner jeg ingen steder heller. (Selvsagt, om noen har en bra FTP-server med dem liggende og kan gi meg noen dager skal jeg alltid få lastet dem ned...) Kunne noen vært så elskverdig og brent dem på DVD for meg? Jeg betaler kostpris +et eller annet fra taxfree'en! ;p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up