• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Legendariske kamper. (Torrent)

Started by atlascopo, September 02, 2005, 17:04:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

atlascopo

Hei. Vet dette har vært diskutert før, men det trenger en ny tråd.

Cupfinalen disk 1
http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289&tprq=brann%20-%20lillestr%F8m%206-2%2016%2005%2005%20dvdr

Cupfinalen disk 2
http://thepiratebay.org/details.php?id=3305426&tprq=cupfinalen04%20disk2%20torrent%20brann%20-%20lyn

Brann - LSK 6-2 16.05.05
http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289

Kan noen seede disse på torrent

Og ligger RBK kampen som torrent noe sted?

Vet det er flere som prøver å laste ned disse kampene men når ingen seeder blir det vanskelig.

YadaYada

Får ikke seedet på nytt igjen. Har du peiling så send meg en PM så kan vi sikkert ordne noe. Jeg sitter på mye filmer og klipp fra Brann de siste 10 årene.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Lurkin

Hvorfor ikke bare kjøpe Cupfinale DVD'en? Støtter vel Brann det?
Berømte Brann fra Bergen


atlascopo

Quote from: "YadaYada"Får ikke seedet på nytt igjen. Har du peiling så send meg en PM så kan vi sikkert ordne noe. Jeg sitter på mye filmer og klipp fra Brann de siste 10 årene.


dessverre ikke peil eg heller. kansje noen andre har.

YadaYada

Quote from: "Lurkin"Hvorfor ikke bare kjøpe Cupfinale DVD'en? Støtter vel Brann det?


De har sluttet å selge den på Brann sin web-butikk ihvertfall.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Xminator

Cupfinale DVD'en det refereres til er ikke den samme som solgt i Brannbutikken. Det snakkes vel om sendingen til NRK.

AtroZ

Er det noen som seder nå? jeg prøvde å laste ned cupfinalen i flere mnd, kom til ca 35%.. gav opp til slutt
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

atlascopo

er folk som sender rbk kampen og 16 mai kampen nå. ingen som  sender cupfinalen :(

Gud

Prøvde også å laste ned cup-finalen, men kom bare til 35,8 %. Da ble det slutt på seedingen. Veldig irriterende.

KEA

Quote from: "Gud"Prøvde også å laste ned cup-finalen, men kom bare til 35,8 %. Da ble det slutt på seedingen. Veldig irriterende.


Det fikser vel du, som er Gud.....

atlascopo

Quote from: "KEA"
Quote from: "Gud"Prøvde også å laste ned cup-finalen, men kom bare til 35,8 %. Da ble det slutt på seedingen. Veldig irriterende.


Det fikser vel du, som er Gud.....



Snakker han sant burde han klare det hvertfall ;-)

Gud

Dessverre er det guttungen som sitter med alle data-kunnskapeneog ikke jeg. Ja, han Jesus kan gjøre de mest utrolige ting...

Willy Wonka

Jeg har cupfinalen og kan gjerne ligge den ut hvis noen forteller meg hvor og hvordan.

abe78

Det kan du lese om andre steder. Tror ikke vi skal forklare hvordan her...

Prøv google.
.og husk!

Tom C

Hvis noen har Fredrikstad kampen et eller annet sted, hadde jeg blitt veldig glad. Selvfølgelig kanon å være der, men jeg skulle gjerne ha hørt hva komentatorene sa, se litt repriser osv...

Send en PM dersom du vet hvor den kan skaffes...
Aldri mer Obos....

dudo

Fredrikstad-kampen vises kl 13.00 i morgen (søn 4. sept) på Canal+ Sport, så hvis det er noen som har noe å ta opp med er vi ihvertfall flere sskritt nærmere! Jeg skal se om jeg finner ut hvordan man seeder ting på piratebay, så kommer cupfinalen om ikke så lenge. Og dere som laster ned; ikke fjern nedlastningene (ihvertfall av såpass smale ting som Brannkamper) fra torrentklientene deres, jeg seeder 4 kamper og sesongDVDen og synes alle andre som laster ned skal gjøre det samme.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Soma

Quote from: "dudo"Og da er cupfinalen seedet på http://thepiratebay.org/details.php?id=3378526


Hvordan fikk du til å seede?

dudo

Brukte BitComet, lage torrent og hentet trackeren fra piratebay. Svært enkelt, viste det seg! :)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bombefar


DanielH


Gud


dudo

Quote from: "Bombefar"kan noen seede Brann - RBK??


Den ligger på piratebay.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

DanielH

Quote from: "Gud"Går det an å kjøpe den?


Jeg kan legge ut Brann - FFK på en ftp, men har ikke anledning før på onsdag. Se innom http://free.hostdepartment.com/b/brann/ på onsdagen

Bombefar

Quote from: "dudo"
Quote from: "Bombefar"kan noen seede Brann - RBK??


Den ligger på piratebay.


Jeg ser det men det er bare leechere, ingen seedere

AtroZ

Kan noen seede Cupfinalen 04 torrenten?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

UnnamedFeeling

Her er kampene jeg har på dvd:

* Brann - FFK 29.08.05
* Cupfinalen 2004 disk 1 & 2
* Brann - RBK 19.06.05
* Brann - LSK 16.05.05
* Molde - Brann 03.10.99 (semi NM)
* Brann - Stabæk 24.05.01 (8-1)
* Brann - Ham Kam 03.07.05 (Kvisviks siste)
* Brann - VIF 30.07.05
* Brann - LSK 1995 (semi NM)

Hvis noen glupe hoder der ute kan fortelle meg hvordan jeg skal seede disse (må evt. først opprette torrent, og det er jeg ikke smart nok til...), eller andre måter å spre kampene på; gi meg beskjed!
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

AtroZ

Nå seeder jeg Brann - RBK

Jeg har veldig lyst på Brann - Stabæk 24.05.01 (8-1).. Kan noen hjelpe den mannen!


Ps: Flere må seede Cupfinalen 04
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

pusuren

Hvis noen har greie på DC++ så hadde det vært fett om noen kunne startet egen hub for brann supportere, der man kan dele brann filmer osv, men selvfølgelig ikke sanger å album å sånn fra brann butikken som støtter brann økonomisk, Noen som kan gjøre dette?

link til dc ++ for de som ikke har det forresten;)
http://www.download.com/DC-/3000-2196_4-10354164.html?tag=lst-0-1

DanielH

Alle dere som vil dele Brann DVDer med andre, kan gjøre dette på ftp45.myftp.org, eller gå inn på http://free.hostdepartment.com/b/brann/

Den lista til UnnamedFeeling hadde jo vært veldig greit å ha der inne :)

Mr_Z

Quote from: "DanielH"Alle dere som vil dele Brann DVDer med andre, kan gjøre dette på ftp45.myftp.org, eller gå inn på http://free.hostdepartment.com/b/brann/

Den lista til UnnamedFeeling hadde jo vært veldig greit å ha der inne :)


Kjempe! :D  Dette kan bli bra om alle bidrar! Jeg har fått tak i Brann-FFK og holder på å laste denne opp.

dudo

Quote from: "UnnamedFeeling"
Hvis noen glupe hoder der ute kan fortelle meg hvordan jeg skal seede disse (må evt. først opprette torrent, og det er jeg ikke smart nok til...), eller andre måter å spre kampene på; gi meg beskjed!


Hehe, det å opprette en torrent er lekende lett; jeg bruker bitcomet ( http://www.bitcomet.com ), velger opprett torrent og får spørsmål om hvilke(n) fil/mappe leg vil lage av, og bruker trackeren til nettsiden jeg seeder den på. Lekende lett!

Til Bamsefar (?); jeg seeder Brann - RBK på piratebay, ikke bry deg om statsene! :)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

UnnamedFeeling

Kan sikkert prøve å få lastet opp noen kamper etterhvert - noen spesielle som er ønskelig å begynne med?

Forresten, holder det å rippe dvd'en og legge rippen ut der?
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

dudo

Det holder da i aller høyeste grad å rippe kampene for mitt vedkommende. Sparer båndbredde, og om folk vil ha kampene selv finnes det veldig enkle konverteringsprogrammer (f eks avi2dvd)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

AtroZ

Jeg foretrekker egentlig å ha dem som avi. Kjappere å laste ned, og mindre å lagre på.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

atlascopo

Quote from: "Mr_Z"
Quote from: "DanielH"Alle dere som vil dele Brann DVDer med andre, kan gjøre dette på ftp45.myftp.org, eller gå inn på http://free.hostdepartment.com/b/brann/

Den lista til UnnamedFeeling hadde jo vært veldig greit å ha der inne :)


Kjempe! :D  Dette kan bli bra om alle bidrar! Jeg har fått tak i Brann-FFK og holder på å laste denne opp.


Får opp spørsmål om bruker navn og passord når eg skal koble meg på. Hva gjør jeg feil`?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

atlascopo

Quote from: "dudo"Bare å logge på som anonymous


Virket ikke hos meg å logge på som anonym. Noen som får det til?

Noddy

Har problemer med å komme inn her også. Noen kloke hoder som vet hvordan man skal klare dette?

dudo

Nei, virker som serveren ikke har nok anonym-tilkoblinger... Enten må eier lage en konto vi kan bruke, eller seede den på piratebay.org, jeg anbefaler helt klart det siste!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Kan ikke noen seede ffk-kampen på piratebay? Ligger en dvd der nå, men jeg får ikke lastet ned, og den er så jævla stor...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

AtroZ

Lastet ned Brann - FFK fra ftp-serveren. Der mangler de første 16 minuttene. Er det noen andre som har lastet denne ned som kan bekrefte det?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Mr_Soma

FTP'en tillater jo ikke anonym pålogging....?

dudo

Jo, det gjør den, men det kan virke som om den ikke tillater så mange anonyme pålogginger om gangen. Forøvrig en særs ustabil server, om jeg kunne fått kampen kunne jeg både rippet den til avi og seedet den på piratebay, har 2 mbit ut-linje.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

AtroZ

Brann - ffk  finnes ikke komplett på ftp45.myftp.org

Noen andre som har den komplett? (Jeg mangler bare de første 16 minuttene av den som ligger på ftp45.myftp.org)
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

DanielH

Vi kunne jo laget en "Brann-DVD-ring" da. Der alle som er med i ringen har èn person de mottar DVD'er fra, og èn person de sender DVD'er til, helt til alle har alle kampene. På denne måten slipper èn person å sende DVD'er til flere. Og da tenker jeg på å sende fysiske DVD'er i posten altså. Bare en tanke, siden det er så mange som gjerne vil ha legendariske kamper på DVD. Hva sier dere?

dudo

At det da er langt enklere å dele over nettet... Det er ikke noe problem for meg såfremt jeg har DVDene å rippe de til f eks avi og seede de på piratebay. Med 2 mbit ut får vi fort delt den blant oss. Vesentlig kjappere enn hva posten greier, for å si det sånn.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

DanielH

Ja, men kvaliteten blir jo dårligre når du rip'er DVD'ene. Hadde jo vært greit å ha DVD-kvalitet. Men ok, det var bare et forslag...

atlascopo

Ikke så dårlig forslag. men nette er nok kjappere. Og i går fikk vi jo en kamp til vi kan ta vare på. Selv om det bare ble 1-0

Go Up