• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Legendariske kamper. (Torrent)

Started by atlascopo, September 02, 2005, 17:04:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sigg

Ingen som gidder å dele cupfinalen 04 på piratebay lenger? Har prøvd å få den ned flere ganger nå, men stopper som regel rundt 50%...

Tom C

Hvis noen kan si meg hvor jeg kan se Brann - Start, ville jeg blitt veldig takknemlig. Kunne ikke finne noe reprise på Canal Plus.
Aldri mer Obos....

brannjente

Er det noen som kan ligge ut BRANN - Start på Pirat el?
RANN Bergens stolthet

FUGLEBRYST

Er noen så snille at de seeder Cupfinalen 04 (denne på nesten 9 gb) litt til? Jeg ligger på nesten 90% og skulle gjerne blitt ferdig!

Jeg seeder den en stund hvis jeg blir ferdig, ser at det er flere andre som laster den ned..

UnnamedFeeling

Prøver med min første torrent noensinne... Fint om noen kan prøve, og gi en tilbakemelding så snart de ser om det funker eller ikke...

Minner alle om at det er den første, prøver å lære meg dette her...

http://thepiratebay.org/details.php?id=3386456

Hvis det fungerer har jeg en del andre kamper å legge ut...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

sigg

Ser ikke ut til at det virker viss du faktisk deler den nå..

UnnamedFeeling

Hmm..

Står at jeg sprer men... Har du forsøkt å laste den ned eller?
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

sigg

Den har stått på 'connecting' i flere timer nå. Finner ikke seeds..

UnnamedFeeling

Hmm... La meg prøve noe annet...

>>slett<<

Hvis noen her inne de nærmeste minuttene kan sjekke om denne virker, blir jeg svært fornøyd... Skal være mulig å hente cupfinalen her.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

sigg

Funket bedre. Laster ned med 30-40KB/sec nå..

UnnamedFeeling

Okei, ikke akkurat "speed of sound" men... Er snart en zip-fil der, med alle småfilene i... Så kan man laste ned èn i stedet for mange små...

Hvis det fungerer har jeg en del andre kamper å legge ut. som du kan se av tidligere liste her inne.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

FUGLEBRYST

Det er HEEEELT nydelig!
Tusen takk!  :D

UnnamedFeeling

De av dere som er inne og laster ned, ser jo at det ikke akkurat går lynkjapt... Men man er vel tålmodig hvis man vil ha kampen, så...

Håper å få lagt ut flere kamper i løpet av helgen. Noen ønsker? Sjekk gjerne listen min i et tidligere innlegg..
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Mico

Dette er vel de av kampene som ikke har vært lagt ut på torrent før:

* Brann - FFK 29.08.05
* Molde - Brann 03.10.99 (semi NM)
* Brann - Stabæk 24.05.01 (8-1)
* Brann - Ham Kam 03.07.05 (Kvisviks siste)
* Brann - VIF 30.07.05

Hadde ikke vært dumt med stabæk og molde kampene....

UnnamedFeeling

Molde-kampen fra 99 ligger ute nå. Jobber med Stabæk-kampen, gi meg en time eller to så er den der.

Så kommer de andre etterhvert.

Til "nye lesere" vil jeg bare gjøre oppmerksom på at jeg ikke har superrask linje ut, så det krever litt tålmodighet å laste ned... Sorry.

>>EDIT<< Stabæk-kampen er også klar nå...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Mico


UnnamedFeeling

Ser at det går himla tregt å laste ned, så jeg har stengt tilgangen midlertidig, sånn at de som nå driver å laster ned får ned en del av kampene før flere slipper til...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Mr_Soma

Du e meg en herlig en!
Som atpåtil ikke krever penger for dette...

Stå på :D

UnnamedFeeling

Hmm, glemte jeg å nevne det? Alle som laster ned får sitt kredittkort belastet med kr 100 til min private konto...

Just kidding, selvfølgelig. Enjoy!
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

nummer9

Noen som sitter på Cupfinalen 04 disk 1 av 2?

Tror det er denne jeg prøver å laste ned, har stått på 99.9% i snart 6 mnd. Hadde vært fint å få den komplett :)
LINK: http://thepiratebay.org/details.php?id=3254778

PS: Dette er den versjonen som noen har snekret sammen selv, ikke den ofisielle, så trenger dere ikke mase om at jeg bør støtte brann osv osv...

brannjente

RANN Bergens stolthet

FUGLEBRYST

Jeg klarer ikke å kobe til på den ftp-adressen lenger, har det skjedd noe?  :?

nummer9

brannjente:

Hjelper lite, er fortsatt ingen som seeder der heller... :(

brannjente

RANN Bergens stolthet

brannjente

Her har jeg lagt ut hele Cupfinalen 04
http://thepiratebay.org/details.php?id=3387749

Håper at dere får lastet den ned nå. Hvis ikke send meg en melding.
RANN Bergens stolthet

DanielH

Quote from: "FUGLEBRYST"Jeg klarer ikke å kobe til på den ftp-adressen lenger, har det skjedd noe?  :?


FTP'n er lagt ned. Alt for stor pågang, alt for liten ut-linje, ingen som lastet opp noe som helst.

nummer9

Hade jo vært en klar fordel om man kjørte ut disse på torrents istedet, så kan alle være med på å dele godene. Flott initiativ av alle som har tatt opp og/eller distribuert dette folkens.

Hva med feks å starte en tråd her der trådstarter i første post har link til alle torrentene, og oppdaterer det når det kommer nye (evt om trådstarter i denne tråden vil gjøre det her). Hadde vært mye lettere å holde oversikt.

Toa

Var ganske fett å se SKB-LSK fra 1995! Ikke sett den siden jeg var der... :) Lundekvam, Strandli, POL, Hasund, Bakkerud, Geddi, osv...

Og det var den gang alle var velkommen på storestå..........
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

sigg

Noen her som har fått lastet ned Brann sesongvideo 97 ifra BP? Har hatt 99.4% en stund nå. Ingen som seeder lenger? Anyone?

UnnamedFeeling

Begynner å gi opp dette med torrent, men prøver en siste gang...

Kan noen se om denne kan lastes ned?

http://thepiratebay.org/details.php?id=3388369
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

arild

Quote from: "UnnamedFeeling"Begynner å gi opp dette med torrent, men prøver en siste gang...

Kan noen se om denne kan lastes ned?

http://thepiratebay.org/details.php?id=3388369


den virker nå her.. farten ligger på ca 17kbs nå..

UnnamedFeeling

Takk for det! Er i så fall første gang jeg får det til å funke...

Hvis det virker kan jeg legge opp flere etterhvert...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

sigg

Jepp. Fungerte utmerket! No må bare folk her dele disse lenge etter at de har blitt lastet ned, viss ikke er dette ikke til stor hjelp...

UnnamedFeeling

Siden den første fungerer fint, prøver jeg med en til.

Brann - Stabæk 8-1:

http://thepiratebay.org/details.php?id=3388620

Og gjentar den første:

Molde - Brann, semi 1999 (mener jeg å huske??)

http://thepiratebay.org/details.php?id=3388369

Dette skal ikke være nødvendig å si, men det er viktig at alle hjelper til å seede - ellers er dette meningsløst...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

UnnamedFeeling

Er det forresten noen som kan forklare hvorfor det står 0 spredere? Jeg driver såvidt jeg kan se med spredning...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

nummer9

Det er ikke alltid den viser korekt der. Mulig også det er en viss forsinkelse, om du sjekket nylig etter du begynte å seede.

UnnamedFeeling

Har stått sånn siden mandag kveld.

Status: Sprer
Spredere 0 (0)
Delere 8 (6)

Er som nevnt første gang jeg får dette til å funke, men kanskje jeg ikke gjør alt helt riktig...

Bruker Azureus.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

sigg

Begge fungerer nå, men dersom du ikke har vanvittig fet uploadhastighet på linjen din, kan det nok være smartere at du oploader en og en. Uansett; takk så mye! Skal bli storveis å se disse igjen..

UnnamedFeeling

Jeg har absolutt ikke en fet upload... Så jeg har stanset Stabæk-kampen, og det doblet jo hastigheten på Molde-kampen.

Gjør den ferdig først, så er det opp til alle andre å opprettholde seeding osv.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Mico

Når folk snakker om å seede er det da bare snakk om at man lar filen ligge i vinduet nede etter at man er ferdig?

Og dersom man flytter filen man laster ned, hvordan kan man da dele den igjen?

Mr_Soma

Kan noen være så snill å seede Brann-LSK kampen fra semien i 95?

Den står bom fast på 99,5%! Og har gjort det i flere dager nå...

Vær så snill her.

Mico

Kan gjerne gjøre det, men vet ikke hvordan...

YadaYada

Quote from: "Mr_Soma"Kan noen være så snill å seede Brann-LSK kampen fra semien i 95?

Den står bom fast på 99,5%! Og har gjort det i flere dager nå...

Vær så snill her.


Seeder nå..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Mr_Soma

Du er meg en engel :D

Der var den nede!

Tusen hjertlig:)

UnnamedFeeling

Kan noen oppklare følgende for meg:

Når min delingsrate er over 1, betyr det at noen har fått den 100% lastet ned - slik at jeg kan laste opp neste kamp?
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

arild

E molde kampen stoppet nå? Stoppet helt opp her på 76%

AtroZ

Quote from: "UnnamedFeeling"Kan noen oppklare følgende for meg:

Når min delingsrate er over 1, betyr det at noen har fått den 100% lastet ned - slik at jeg kan laste opp neste kamp?


Nei, tror ikke det. Mener det bare betyr at du har lastet opp like mange MB som Torrenten er totalt. Dvs du kan ha lastet de samme MB til flere for å oppnå det.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

AtroZ

Quote from: "Mr_Soma"Du er meg en engel :D

Der var den nede!

Tusen hjertlig:)
Seed da så andre kan få den og!
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

UnnamedFeeling

Quote from: "arild"E molde kampen stoppet nå? Stoppet helt opp her på 76%

Beklager min uvitenhet... Trodde at en delingsrate på over 1 betydde at den var "ferdig". Men har startet den igjen, og funnet ut hvor jeg kan sjekke om noen har fått den 100% ned.

Håper flere kan seede den når dere har fått den ned.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

arild

bare si ka eg må gjøre du.. hehe.. Bruker Azureus eg å.. bare til å la de stå nede så seeder eg?

Go Up