• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forsiden på BA i morgen?

Started by BL, August 31, 2005, 22:40:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Bare 20 min igjen til vinduet stenger no. Vet jo alle ka som skjedde på denne tiden for et år tilbake, så det er jo lov å håpe. Noen som har et råtips på hvilket ansikt som pryder BA i morgen?  :wink:
Hansa-
Felt Z

Falkman

.. hadde ikkje akkurat hatt noe mot en  reprise, nei.. men ingenting (og då mener eg INGENTING ) tyder på at det kommer te å skje.

jinxter

sitter bare her og refresher brann.no jeg, i håp om at det kommer noe om en ny signering. hadde vært moro :)

oppedal

Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer flere spillere til Brann nå.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Knasen

jaja, får håpe dette lage holde da. Det blir jo spennende å se han 17åringen videre nå. Hvordan gjorde han seg i de 7min han spilte. er ikke akurat mye å gjøre på, men var den noen som så noe til han? fikk nemlig ikke sett kampen. :S

Lurkin

Han åpnet med en demping på brystet og en feilpasning. Men Misje skal visst være veldig god, har desverre vært skadet 1 år.
Berømte Brann fra Bergen

oppedal

Bra at Misje har fått proffkontrakt. Vi trenger flere lokale talenter.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Bolsen

Han tørde også å utfordre og fikk lagt inn engang, men ingen va på første stolpe, og han skaffa en corner og.

Straffe!!!

Folkens!
Stikk innom Brann 2 sine kamper innimellom, så får dere sett alle disse unge, lovende guttene. Til tider riktig festlig, som med 6-0 mot Fana på tirsdag.

Reager litt på innlegg som Knasen sitt, hvor han referer til "han 17-åringen".

Misje har riktignok vært skadet et år, men har jo vært en stund i systemet, og tross alt spilt de fleste andrelagskampene den siste tiden.

Vel møtt da :-)

domino

QuoteHan tørde også å utfordre og fikk lagt inn engang, men ingen va på første stolpe, og han skaffa en corner og.


Hvis jeg ikke tar feil var det denne corneren som førte til Scharners mål på overtid på mandag!

Go Up