• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFACUP på TV?

Started by motherfunker, August 30, 2005, 13:01:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

motherfunker

Noen som vet om hvilken lettest tilgjengelige tv-kanal som sender uefa cup? Og om branns første runde kamp vises? (både hjemme og borte)

hilsen brannsupporter i kristiansand  :(
quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

Xminator

Det må være rimelig uutholdelig å være Brannsupporter i Kristiansand for tiden :)

Har ikke satt meg inn i hvilken kanaler som sender hva av kampene våre, så ønsker også info!

KNUDSEN

det e viasat som har retigheten til uefa cupen, og det e ennå ikke bestemt om de skal vise brann
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

DJ_ADG

NRK sendte Kvalikrundene, og eg husker at de sendte Bodø/Glimt i fjor, så eg tror NRK har retigheter te å sende de norske lagene, mens Viasat kan sende resten. Men eg é ikkje helt sikker.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

For å gjøre det litt uoversiktlig så var det TV2 som sendre hjemmekampene på webtv. Eneste tv-sendte kamp var bortekampen til tromsø, noe som vel var et resultat av at viasat produserer for de danske lagene (gikk på en viasatkanal med "danmark" i navnet). Hjemmekampen blir nok vist, og med ett bra resultat er det nok noen som kjøper rettighetene fra russland.

Det som taler imot oss er at 3 andre norske lag spiller på samme tidspunkt. Og da er det langt fra sikkert våre kjære kanaler ikke velger å sende VIF eller Viking...

Bonaventura

Nå begynner vel vi borte denne runden?

Eivind

Nei, det ble forandret på så vi starter hjemme!

Bonaventura

Skandale da.. Da minket vel sjansen til avansement i enda større grad.

Green shirt mush

akkurat som om det noen gang har vært sjanse for avansement.
vi vinner 2-0 hjemme og taper 4-0 borte...
i!
ACAB

Go Up