• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanne god i dag?

Started by abe78, August 29, 2005, 21:11:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Jeg fikk ikke sett kampen i dag. Spilte bedriftsfotball i 6 div. ;-)

Hvordan klarte Sanne seg på midten? Etter TV-bildene virket det som om Brann overkjørte Fredrikstad. Det var særlig fokus på Huseklepp forståelig nok.

Herlig å se at Big Mac scorer og sikrer Brann straffe.
.og husk!

BL

Han klarte seg bedre der enn på kanten hvertfall.
Hansa-
Felt Z

BrannSupporter

Synes Sanne spilte veldig bra. Ingenting å utsette på han i dag. Synd han ikke fikk en scoring. Hadde to meget gode muligheter i 1 omgang.

Xminator

Fikk store rom i første omgang og utnyttet samtlige. Gikk stadig frem mellom angriperene på dype løp og det var strengt tatt bare en meget god Lund-Hansen som hindret 2 mål derfra. For avslutningene var virkelig snert over (joda, vi snakker om Sanne her!). Virket som han spilte på seg en solid dose selvtillit etter den første headingen, og det var stor vilje over duellspillet.

Joda, Sanne spilte seg inn som alternativ på sentral midtbane... Om ikke annet kan Per-Ove føre de 200000 vi la ut for ham - og 1 år med lønn over på kontoen "tilbakebetalt". Bør belønnes med en 6'er på børsen!

rødesk

han var utrolig god i dag!.. Herlig å se Sanne spille på selvtillit..

Og også godt å se han klappe bort til store stå når han ble byttet ut..
oen må gå...!

monzilla

sanne overrasket meg positivt ihvertfall

the-g-

Tom Sanne viser gjennom sitt intervju i bt som nylig ble lagt ut på www.bt.no ; http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=JPESQQ2VXDDVDQFIMUNSFEQ?articleID=84748, at han er en utrolig lojal spiller, som spiller der MIM vil ha han etc. Kreditt til det!

Imponerte i dag, manglet bare scoringen som skulle vært kronen på "verket"..

Likevel blir det spennende å se hvilken rolle han får fremover, idag viste han iallefall takter som tilsvarer at han kan spille vell så godt som HH sentralt..
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

morten_61

Ja det er bare å gratulere, han bør få starte neste kamp også med den innsatsen som han la ned i dag.

Xminator

Regner fortsatt Haugen som en bedre spiller sentralt. Likevel veldig avhengig av kampbilde og motstander. Neste gang møter vi kanskje ett lag med spilllere sentralt på midtbanen ;)

En liten revansje for Sanne, men ta nå likevel ikke helt av. Det skal helt spesielle situasjoner med skader og karantener igjen før neste kamp sentralt. Vi kan ta med oss at han melder seg på og faktisk viser at han holder nivået. Ikke dårlig bare det.

Lurkin

Han spilte bra i dag, og jeg synes han var god i Oslo også (jeg sier bare forarbeidet til Charlie sitt 2-1 mål..).

Så ja, bedre enn Knudsen iallefall.
Berømte Brann fra Bergen

Mico

Sanne var god i dag, det er det ingen tvil om.
Men han mister nok plassen til Miller eller Haugen neste kamp, om da ikke Bjarnason dytter Scharner fram på midten igjen....

Miller er av helt annen kvalitet, og haugen har vist innsats over lang tid som gjør at han fortjener spilletid.

Andrés

Sanne har spilt bra siste 1½ kampen han har fått spilt.. Det begynte i 2 omgang mot engen i oslo og fortsatte i dag..
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

AtroZ

Sanne gjorde jobben sin og vel så det. Mye heller han en knudsen. Han er hvertfall ut av form.

Stemmer det at Ludvigsen er skadet igjen?? Så han ikke på benken.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Yngve

Som eg skreiv i ein annan tråd: Sanne sprang upressa med ballen, alikavel så klarde han å snubla midt på bana..Ikkje så imponerade. Men alikevel, han var heilt ok i dag. Ikkje strålande. han var så god som ein kan forvente av ein tippeligaspelar, eg føler fortsatt ikkje at han er god nok for Brann..

28966mustang

Traff ham utenfor stadion før kampen. Spurte hvorfor han ikke var med, han sa han var skadet, og han skulle ta seg god tid for å bli frisk. Kan nok bli en stund til vi ser ham igjen.
Hvil i fred- 1963!

Eikeland

Til vanlig er Sanne latterlig dårlig for å spille i tippeligaen, men idag overasket han meg så mye ved enkelte anledninger at jeg ikke trodde det jeg så. Han spilt rett og slett en mer enn godkjent kamp, og dette er første gang han har gjort det i branntrøyen. Selv om han spilte en god kamp idag skal vi ikke tro underet skjer flere ganger, selv om det spiller inn positivt med den selvtilliten han har fått seg av dagens kamp. Vi har nok fremdeles et par midtbanespillere som holder et par hakk høyere nivå enn Tom Sanne. Jeg har vært frustrert helt siden han kom til klubben etter å ha spilt morsomt dårlige kamper gang på gang, aldri prestert, men allikevel fått fornyet tillit, men idag vil jeg bare få gratulere selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg har sett riktig enda.

Eikeland
eir Hasund


Eikeland

Sanne har ikke spilt bra for 2. laget. Han har ikke briljert i det hele tatt. Jeg har sett en rekke kampen og en rekke spillerbørser, han har ikke vært i nærheten av å briljere. Sorry!
eir Hasund

Nixon

Har sett en del Brann2 kamper i år. Og Sanne har vært blant de beste på et svakt lag. Både som kantspiller, sentral midtbane og som (hold dere fast) midtstopper. Han har vært bedre enn Dylan som ikke har imponert.

Men slik Dylan spilte i går fortjener han en ny sjanse fra start!
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Ingen som har påstått at Sanne har briljert på Brann 2.

Men han har absolutt vært god! Og når han da viser spill og innsats som mot Fredrikstad bør han få kreditt for dette.

Ang. å briljere på Brann 2 var min påstand at jeg forventer at Dylan har både skikkelig innsats og er svært god på andrelaget før han kan forvente å danke ut mer meriterte spillere på førstelaget.

Snublefot

I den ene situasjonen som noen nevner, der sanne var en liten smule klønete, så hadde han faktisk en FFK spiller hengende på seg selv som en klegg.. men igjen gjorde sanne det som var riktig! I det han fikk ballen, satte han nesa mot FFK målet og satte fart.  Dette har vi manglet så lenge, noen som faktisk vet hvor de skal føre ballen!

At man ta plutselig løper litt fortere en hva man klarer med ball i beina ser jeg heller på som et positivt tegn på at denne gutten ville dit han skulle så raskt som mulig;)

Han klarte da å sette fart mot FFK målet gjentatte ganger, og skape situasjoner med møtende spiss eller ball ut på kant og innlegg!

Sanne var god i dag, absolut! Det fortjener han også å høre.

Xminator

Nå var etter det jeg forstår Miller meget god for Brann2 i går. Så da melder vel han seg på igjen også?

Nemesis

Leste en artikkel om Tom Sanne i bt nettopp: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=84844

Må si jeg begynner å mislike/hate disse såkalte journalistene mer og mer.  
Her starter han artikkelen med "mobbeofferet Tom Sanne" ka faen e det å si?, og forsetter med at han er vant med pipekonsert.?????   Saken er jo at på èn kamp i sommer, med få tilskuere, kunne en høre litt piping mot ham. Her inne diskuteres det, og da er det bare naturlig at mann møter folk av en annen oppfattning, og der er overhodet ikke den almene røst som kommer frem her inne, altså jeg kan ikke si hvor denne journalisten har dette med mobbing fra.....

Det må no te helvete gå ann å vinkle artikkelen litt anderledes, så mannen slipper å måtte lese om-igjen og om-igjen om fortiden... Nå har han endelig  fått litt selvtillit, hva gjør bt? jo de kjører en artikkel om mobbeofferets revansj... Oppkonstruert bullshi..... Hva skjedde med overskriften Sanne gjorde kritikerenes ord til skamme?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Straffe!!!

Miller var kanon han. Og melder seg vel absolutt på i spørsmålet om hvem som bør spille.

Men han var god som spiss og definitivt offensiv spiller. Lå mye på kanten og hentet opp, eller foran midtbanen. Og han var tidvis fremdeles treig med å sende ballen videre om ikke han hadde fått tatt en piruett eller finte først.

Med andre ord; absolutt en kandidat for spill i neste kamp, kanskje særlig som spiss/hengende spiss.

abe78

Tror du undervurderer situasjonen rundt Sanne litt Nemesis. Enkelte har buet på han hele sesongen. Her inne har han blitt kalt alt mulig negativt. Jeg er enig i innholdet i artikkelen. Tror enkelte supportere kan tenke litt gjennom hva de er med på. En del supportere hadde brann vært bedre foruten...
.og husk!

Nemesis

Quote from: "abe78"Tror du undervurderer situasjonen rundt Sanne litt Nemesis. Enkelte har buet på han hele sesongen. Her inne har han blitt kalt alt mulig negativt. Jeg er enig i innholdet i artikkelen. Tror enkelte supportere kan tenke litt gjennom hva de er med på. En del supportere hadde brann vært bedre foruten...


Hører hva du sier, men det jeg mener er at hvis 40 styk buer høylytt, mens 10-tusen er stille, så høres disse 40 godt, men de utgjør jo faktisk under 1% av tilskuerene.  Her inne er hovedsaklig alle enige i at Sanne ikke har noe i start elleveren å gjøre hvis vi har gull som mål. Det er langt fra den konklusjonen til mobbing.......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Quote from: "Nemesis"Hører hva du sier, men det jeg mener er at hvis 40 styk buer høylytt, mens 10-tusen er stille, så høres disse 40 godt, men de utgjør jo faktisk under 1% av tilskuerene.


Når over 10.000 er stille når Sanne har kommet inn som innbytter er det nesten like ille. For likegyldighet kan føles like mye som mobbing som piping.
Rød makt på Hansa

Go Up