Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Sanne inn, Scharner bak.
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanne inn, Scharner bak.

Started by YadaYada, August 27, 2005, 19:06:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

YadaYada

Nå vet jeg at det er en del Sanne-sympatisører her. Og at han sikkert har fått nok pes på forumet. Men at Sanne er lojal, setter klubben foran seg selv, jobber hardt på trening, vurderer å legge opp osv. er meg revnende likegyldig så lenge han ikke gjør jobben på banen.
At Mjelde vurderer Sanne på midten etter den forestillingen han presterte i Finland er jo utrolig. At han fremdeles stiller til start i hver bidige kamp uten at Helge B får prøve noen av fintene sine er meg en stor gåte. Er Helge B så dårlig?
Og nå skal Sanne altså inn i midten å få kontroll?
Personlig mener jeg Scharner er en spiller vi må ha med på angrepene, han er den offensive spilleren som vi trenger i fronten, for det er fremover det vakler nå. At Scharner vil bli en god midtstopper får være hans drøm, men Mjelde skal forsatt bestemme. Slike endringer midt i sesongen vår nå, kan bare gå en vei.

Ser for meg Sanne briljere sentralt på Lokomotiv Stadium om noen uker..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Sharpy

Nå er det vel ytterst få Sanne-fans her. Dog kan vel noen av oss sympatisere med ham pga. den overdrevne hetsen han får fra store deler av de såkalte innbitte supporterne.

Jeg har ingen mulighet for å vurdere hvor god Sanne er som sentral midtbanespiller, i og med at jeg har sett ham altfor lite i denne posisjonen, men jeg kjenner jeg er skeptisk.

Likevel; håper Sanne får en god mottakelse, og satser på at han gjør en ok jobb.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

oppedal

Quote from: "YadaYada"Ser for meg Sanne briljere sentralt på Lokomotiv Stadium om noen uker..


Det gjør nok ikke jeg. Men det er godt mulig han er det beste alternativet på midten siden Miller og Helge Haugen er ute med suspensjoner.

Ifølge BT.no så starter Huseklepp, det kan bli spennende å følge med på.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Lurkin

Sanne spilte faktisk bra mot Enga, men 1 av Gud-vet-hvor-mange kamper er ikke godt nok. Personlig ville jeg sett Scharner, Soma eller Opdal sentralt på midten.
Berømte Brann fra Bergen

Romani3

Quote from: "Lurkin"Sanne spilte faktisk bra mot Enga, men 1 av Gud-vet-hvor-mange kamper er ikke godt nok. Personlig ville jeg sett Scharner, Soma eller Opdal sentralt på midten.


Opdal?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Gud

Nå har jo Opdal faktisk spilt spiss i sine yngre dager så kanskje han kunne fungert på midtbanen;-)

Mr_Soma

Er også skeptisk til å ha Scharner i forsvaret... vi trenger ballvinnere på midtbanen som kan krige i luften.

Dette kan ikke Andresen,og ihvertfall ikke Sanne med den spinkle kroppsbyggningen han innehar.

Vi kommer garantert til å tape mange luftdueller sentralt på midten mot FFK, så får vi bare håpe at Sanne og Andresen får løpe som gale etter 2.ballene.

Brann - FFK 1-1 eller 0-0. SÃ¥ er hylekoret igang (igjen).


-  Soma har talt.

Xminator

Vi får se. Sanne er fortsatt en potensiell helt fra en dårlig amerikansk komedie. En gang må det jo gå bra :p

QuoteSanne og Andresen får løpe som gale


Det er noe galt med den setningen :p De har en ting til felles og det er manglende sideforskyvning. Begge kan springe rett frem og ikke til siden :p


Alexåsane

La no gutten få en sjanse, han e tross alt Brann spiller!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BL

Quote from: "Alexåsane"La no gutten få en sjanse, han e tross alt Brann spiller!


Syns han har fått alt for mange sjanser.
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

Quote from: "BL"
Quote from: "Alexåsane"La no gutten få en sjanse, han e tross alt Brann spiller!


Syns han har fått alt for mange sjanser.


Ikke på sentral midtbane hvor han skal være bedre. Kem vet, kanskje han er like dårlig der og, men vent med å døm han!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Falkman

.. at Sanne har fÃ¥tt sÃ¥ utrolig mange sjanser, e vel en sannhet med visse modifikasjoner. Han spilte mye like etter at han kom, uten Ã¥ imponere. siden den kun fÃ¥tt et innhopp i ny og ne.. i Ã¥r har han startet en  seriekamp, sÃ¥vidt eg husker, borte mot Molde. han spilte ikkje bra, men det va det ingen andre heller som gjorde, heller..eg e den første til Ã¥ erkjenne at  Sanne ikkje akkurat e Guds gave til fotballen, men eg e lar meg irrirtere over folk som benytter enhver anledning  til Ã¥ rakke ned pÃ¥ han.. og blir jævlig forbannet, hvis eg hører piping nÃ¥r navnet hans blir ropt opp i morgen. Han e Brann-spiller, pÃ¥ like linje med de ti andre som starter i morgen, og fortjener vÃ¥r uforbeholdne støtte.

BL

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "BL"
Quote from: "Alexåsane"La no gutten få en sjanse, han e tross alt Brann spiller!


Syns han har fått alt for mange sjanser.


Ikke på sentral midtbane hvor han skal være bedre. Kem vet, kanskje han er like dårlig der og, men vent med å døm han!


Det er for seint å dømme når vi er midt i 2. omgang, FFK leder 2-0 og midtbanen til Brann ikkje henger sammen i det hele tatt! Men vi får vel bare vente å se ja.
Hansa-
Felt Z

kenta

sanne trenger ikke en pipe-konsert når navnet hans ropes opp, la oss heller hylle han som alle andre, så kan han få denne siste sjansen til å vise om han duger eller ikke...! men er enig med de fleste her som mener at han ikke hører hjemme i SKB!

ellers må vi alle sammen ta tak imorgen, for innsatsen til de fleste på stadion mot aalesund var langt fra det vi kan forvente av oss selv...!

vi får håpe på en "kvisvik-effekt" imorgen :lol:
ANSA, aldri frydenbø...!

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hylle Sanne...

Yeah right!


Da foreslår jeg at du holder hjemme i morgen hvis du ikke kan gi han en hyllest før kampen på lik linje med de andre spillerne.
Jeg trodde litt av poenget her var å vinne kampen i morgen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Falkman


R.I.P.Super-ray

Quote from: "Nixon"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hylle Sanne...

Yeah right!


Da foreslår jeg at du holder hjemme i morgen hvis du ikke kan gi han en hyllest før kampen på lik linje med de andre spillerne.
Jeg trodde litt av poenget her var å vinne kampen i morgen.


Hvorfor i alle dager må eg holde meg hjemme fra kampen om eg ikke vil klappe for Tom Sanne? Min reaksjon når hanøyen leser opp navnet hans er ingenting. Ingen buing, ingen klapping. Om ikke du kan leve med det, er det DU som får holde deg hjemme.
7 SUPER RAY - LEGENDE

YadaYada

JA. Hvis Sanne spiller imorgen så skal han klart få like stor hyllest som resten av laget. Han vet at han ikke har prestert, og trenger all den støtten han kan få imorgen for å få senket skuldrene.
Mitt "spark" går ikke til Tom Sanne, men til strilen som velger å bruke han..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Falkman

noen ganger, fÃ¥r eg følelsen av at en del folk her inne, misliker personen Tom  Sanne like mye som fotballspillleren.. e klar over at der kan virke usaklig, og at eg ikkje egentlig har belegg for en sÃ¥nn pÃ¥stand.. men likevel..

Nemesis

At han starter sier mer om stallen enn om han og MIM.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1715186.ece

Sanne lover full gass. Så får tiden vise om han klarer å gjøre sitt for at Brann vinner.

Tom C

Jeg er vel like misfornøyd med innsatsen til Sanne som mange andre her inne, men jeg mener at fortiden spiller ingen rolle kl 19 i dag. Han kunne gjerne ha lagt en kabel på frokost-tallerkenen til Herman Friele for alt jeg bryr meg, for når kampen starter nullstiller vi oss og støtter alle på Brann uavhengig av hva som er gjort tidligere.

Bare fordi man har liten tro på at Sanne vil lykkes i dag, betyr ikke at han ikke vil lykkes. Men vi kan jo selsagt bidra til at sjansen for at han mislykkes øker betraktelig ved å la være å støtte ham, eller kanskje til og med slenge litt drit til han før kampen. Det virker som en jævelig lur ide...
Aldri mer Obos....

Toa

Quote from: "Tom C"... for når kampen starter nullstiller vi oss og støtter alle på Brann uavhengig av hva som er gjort tidligere.


...og buer på alle spillerne på motstanderlaget uavhengig av hva de har gjort tidligere.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

naitsirk

jækla mange som dømme sanne før kampen e spelt berre for å koma med utsagnet: ka sa eg!
trur han klare seg bra i dag, men forvente ingen krempasninger av han.

Xminator

Hadde han lagt en kabel på talerken til Friele hadde jeg forlangt livstidskontrakt og permanent plass i startoppstillingen til fylte 40 år! :D

La nå Sanne få spille og få den samme applausen som de 11 andre får før start. Om ikke annet så for å holde kjeft når han sitter på tribunen. Det er faktisk en sympatisk person og ekstremt lojal spiller. Vi har da hatt en delk *virkelig* dårlige ballspillere her som ikke har klart det samme.

Nei, jeg unner Sanne 3 scoringer (i riktig mål) og heltestatus i avisen i morgen. At jeg ikke tror det skjer er utelukkende fundert i sportslige argumenter. Laget sliter, da er det ekstremt vanskelig for en spiller som Sanne å lykkes.

Er også spent på om Brann tør å legge laget høyt i dag. Duellen Kvisvik mot Sigurdsson blir er jo verdt pengene alene.

6-1 Kvisvik scorer etter 5 minutter, halvparten av stadion går hjem, Sanne skjelles ut etter noter fra gamle sitte på vei til pause med 0-1. Så setter Knudsen 1, Sanne følger opp med 3 på 10 minutter før Dylan og Hanstveit følger opp på overtid.

:D :D

kabelmann

Quote from: "Xminator"Hadde han lagt en kabel på talerken til Friele hadde jeg forlangt livstidskontrakt og permanent plass i startoppstillingen til fylte 40 år! :D


Hadde nevnte kabel blitt fordelt mellom Anne Grethe Strøm-Erichsens frokosttallerken og bybanekontorets postkasse, så hadde jeg vært helt enig med deg: Livstidskontrakt og permanent plass i startoppstillingen til fylte 40 år.

(og dermed har vi unnagjort dagens barnsligste) :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Candyman

Quote from: "Xminator"La nå Sanne få spille og få den samme applausen som de 11 andre får før start.

Må bare kommentere denne. Hvis Sanne er tiltenkt rollen som den 12 mann av Mjelde, så er det greit for meg.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Tenker da selvfølgelig på dagens maskott i tillegg :D (så lett tar du meg ikke Candyman!)

Go Up