• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA cup - 1. runde

Started by mobli, August 26, 2005, 07:32:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Geir

Av de du nevner der, har vi jo en høne å plukke med Basel. De slo oss jo ut for noen år siden etter å ha tatt igjen 3-målsledelsen vår på Stadda, og klarte 4-4, noe som førte dem videre og ikke oss.
Ellers hadde det belgiske laget vært ok, (tror jeg). Vi har jo møtt belgiske lag før og klart oss bra (Cercle Brugge)
ndelig SERIEMESTER

KEO

Nu kør vi!

Nixon

Quote from: "KEO"Da er Gruppene klar!!

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=XPMYNEXVLWB2ZQFIMUNCFEQ?articleID=84393

Vi får håpe på GAK.


Branns potensielle motstandere: Sporting Lisboa, Lokomotiv Moskva, Middlesbrough, Grazer og Palermo.

Er vel kanskje det enkleste laget ja. Men båttur til Newcastle og buss til Middlesbrough er en klar vinner som bortetur!:)

Palermo virker litt skummelt. Hørte jeg ordet mafia?
Rød makt på Hansa

mobli

Jeg håper på GAK eller Boro.

GAK fordi jeg ser på de som den svakeste i vår gruppe, Boro fordi det er bare en liten togtur dit.
Lurer på om det blir artig for en viss person her inne å se det engelske laget sitt bli høvlet over av Brann.

atlascopo

Håper på Grazer eller Boro. De andre tror eg blir litt for gode med ball for brann sin del. Hvertfall Sporting og Moskva. Litt usikker på Palermo i grunn

Candyman

Når det ikke ble Stuttgart som jeg håpet på, så håper jeg at det blir Boro….satser på at det blir mest peng i kassen av det, samt blir kanonkult å få de på stadda. Moskva blir dritt, hater østeuropeiske lag… Etter Boro vil jeg helst ha Lisboa. Grazer og Palermo har jeg ikke noe forhold til. Same shit.

Håper på Boro!! Da blir det flest Brannsupportere på tur og. Og sikkert en fantastisk tur med båten….hehe…
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Falkman

etter denne (foreløpige) trekningen vil eg si vi har ca 10 prosents sjanse te å gå videre. Lokomotiv, Sporting, Boro og Palermo e eg temmelig sikker på at vi ryker mot. De sistnevnte kan vi slå hjemme, men neppe over to kamper. Grazer (de siste 20 prosentene)  tror eg vi har en 50/50 sjanse te å slå.

mobli

Quote from: "Nixon"Palermo virker litt skummelt. Hørte jeg ordet mafia?


Siliciansk mafia er vel fløtepuser i forhold til russisk mafia, så jeg tror jeg heller ville reist til Palermo enn Moskva. Dessuten er det billigere.

Straffe!!!

Palermo var vel overraskelseslaget i Italia ifjor, usikker på hvor mye som er igjen av laget? Men plutselig hadde de jo flere spillere i landslagstroppen, bl.a. mot Norge.

Moskva tror jeg er gode, og har lyst til å unngå både dem og Lissabon. Da står vi igjen med Grazer og Boro, som mest attraktive sportslig og utenom-sportslig.

Grazer - det antatt dårligste laget?
Boro - Spiller en type fotball som Brann kan være med på? Uansett blir det mest blest rundt denne kampen, og muligheten for en hælvettes harry bortetur :-)

Vidarvalium


Rudi

Palermo er et h******, en heksegryte uten like. Var der under Italia-Norge, da var stadion visstnok bare halvfull. Men med det lokale laget og superspissen Luca Toni som nærmest er en gud der ned, tror jeg det blir den tøffeste motstanden vi kan får, sammen med Moskva.

Forøvrig er mafiavirksomheten der ned oppskryt, det skal visst være mye verre i sør-italia rundt Napoli  8)



- Rudi
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Geir

Vi bør jo håpe på det svakeste laget. Det attraktive her er jo gruppespillet som vi kommer til om vi kjemper oss gjennom denne 1. runden. Da kan de attraktive komme. Da kan vi jo få både boro, sporting lissabon og andre attraktive lag.
ndelig SERIEMESTER

KEA

Her må hovedmålet helt klart være å komme helskinnet gjennom 1. runde, slik at vi blir med i gruppespillet. SåKonklusjon: Håper på Grazer AK, vil unngå Sporting Lisboa og Lokomotiv Moskva, og kan leve med Palermo og Middlesbrough.

Nixon

Rød makt på Hansa

naitsirk


Vidarvalium

LOk Moskva...easy Match folkens!!

Jaja


mobli

Vi møter Lokomotiv Moskva, de jeg ville minst møte
Brann spiller først på bortebane den 15. september.
Bare til å begynne å bestille flybilletter og hotell, folken

Nixon

Vi skal til Moskva.

Typisk...
Rød makt på Hansa

Eivind

da ble det Moskva.. Huff har en meget dårlig følelse for et russisk lag

KEO

faen dette var ikke bra!!
Nu kør vi!

Mico

Kjip trekning..
Godt lag, uten særlig publikumsapell. Får vel mindre tv-innekter enn man ville fått fra en del av de andre.

Vidarvalium

Ka faen...satse på uavgjort der borte!! Knuses på Stadion...så kan vi konse på neste trekning!!! Toget er startet nå....vi skal videre!!!!!

Eivind

utrolig synd at det ikkje ble Boro. Tenk den heidundranes turen det hadde blitt til England!! Og tror faktisk vi kunne tuktet Boro fremfor hva vi kan med Moskva

panZer micky


Vidarvalium

Så satser vi på Hamburg i andre runde. Full rulle i St Pauli!!

Reperbahn next?

pags

Fjorårets mestre i første runde? Eller var det ett annet moskva lag?

Tror den blir tøff. Men det har skjedd større undre.....

Er ikke dette det russiske laget til mister chelski.... Han er aktivt inne i ett moskva lag... Husker ikke i farten

naitsirk

typisk brann.
vif og viking fekk lett motstand.TIL fekk tøffare motstand enn brann, men hadde aldri gått vidare uansett kva lag dei møter

Falkman

Faen!! det va det verste som kunne skje..et veldig bra lag, uten publimumsappell som vi har minimale sjanser te å slå..Vi ryker 3-0 borte.. og  0-1 hjemme.. foran 4000 tilskuere.. Yummi!!

panZer micky

Quote from: "pags"Fjorårets mestre i første runde....

Tror den blir tøff. Men det har skjedd større undre.....

Nok ett abromovitch lag.... Han støtter de via bedriften og ikke privat for å omgå reglene om 2 klubber i som kan møte hverandre...


Var nok CSKA Moskva som vant å ikkje lokomotiv moskva men disse har skapt problemer for store lag i champions leauge så blir vanskelig men eg e sterk i troen

naitsirk

vollevik, om du høyrer meg:HENT PVM.
Dahl, om du og høyrer meg:HENT EIN NY KLASSESPELAR SENTRALT
Om ikkje so ryk nok uefa-gruppespel

Xminator

Med tom sanne og helge haugen sentralt på midtbanen :) Kanskje vi får solgt knudsen og sanne til russland? :p

KEO

Quote from: "Xminator"Med tom sanne og helge haugen sentralt på midtbanen :) Kanskje vi får solgt knudsen og sanne til russland? :p


Ja, det er vell eneste måten vi kan tene noe penger på i denne cupen i år!!
Nu kør vi!

Jaja

Graver litt i hodet nå. Slo vi dem ikke i treningskamp på La Manga i vinter da`?

Vidarvalium

Herregud for en gjeng negative sauer...

Say no more...

naitsirk

trur mange blander lokomotiv moskva med cska moskva.
sistnevnte vant uefa-cupen i fjor

Jaja

Litt feil i hukommelsen, 1-1 spilte vi mot dem, i en kamp vi burde ha punktert i følge rapportene. Slutt å være så fordømt negative til dette..

KEA

Quote from: "panZer micky"
Quote from: "pags"Fjorårets mestre i første runde....

Tror den blir tøff. Men det har skjedd større undre.....

Nok ett abromovitch lag.... Han støtter de via bedriften og ikke privat for å omgå reglene om 2 klubber i som kan møte hverandre...


Var nok CSKA Moskva som vant å ikkje lokomotiv moskva men disse har skapt problemer for store lag i champions leauge så blir vanskelig men eg e sterk i troen


Lokomotiv Moskva spilte i Champions League for to sesonger siden, og da ble de nr. 2 bak Arsenal i grunnspillet, foran Inter og Dynamo Kiev. De røk deretter ut på bortemål mot Monaco, som jo gikk helt til finale.

Joda, vi får nok noe å bryne oss på...

For øvrig er jo Moskva helt forandret etter at det gamle systemet der borte kollapset - men dyrt å reise dit fordi man må booke (dyrt) hotell for å få visum. For øvrig er der lettere å få tak i øl til frokost enn kaffe... Stadion til Lokomotiv Moskva (ca. 31.000) skal for øvrig være helt praktfull. Noe for Bjørn Dahl?

pags

For de med gode russisk kunnskaper....

http://www.fclm.ru/

Forstår ikke en dritt.....

Nixon

Quote from: "KEA"For øvrig er jo Moskva helt forandret etter at det gamle systemet der borte kollapset - men dyrt å reise dit fordi man må booke (dyrt) hotell for å få visum. For øvrig er der lettere å få tak i øl til frokost enn kaffe... Stadion til Lokomotiv Moskva (ca. 31.000) skal for øvrig være helt praktfull. Noe for Bjørn Dahl?


Noen som har noen gode reisetips?
Et søk på ebookers gir fly til ca 5000 kroner.
Og så blir det hotell i tre netter utenom.
Må vel kunne finnes noe billigere enn det?

Her burde absolutt BBB og Brann snakke sammen kjapt om å leie et litt større charterfly. Hører dere?
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "pags"For de med gode russisk kunnskaper....

http://www.fclm.ru/

Forstår ikke en dritt.....


De ønsker oss velkommen og så skal de gruse oss!
Fritt oversatt...:)
Rød makt på Hansa

supporter78

Jeg vil reis, men det er jo så forbaska dyrt!!!

pags

Ikke helt umulig som vi ser....

Satser på samme resultat borte.

Fra skbrann.org

Brann - Lok. Moskva 1 - 1 (0-0)

· Treningskamp - 03.02.2005 1600
Stadion: La Manga
Tilskuere: -
Dommer: -
Gule kort: Brann: Kristjan Sigurdsson, Dylan Macallister, Ragnvald Soma.
Røde kort: Lokomotiv: Kotsedalov.

Mål:
1-0 Kristian Ystaas (57.)
1-1 Vadim Eseev (88.)

KEO

Dette laget leder tross alt den russiske serien, og det betyr mye kvalitet. Har vi flaks så får vi ett godt utganspunkt etter første kamp ellers er vi ferdig.
Nu kør vi!

KEA

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KEA"For øvrig er jo Moskva helt forandret etter at det gamle systemet der borte kollapset - men dyrt å reise dit fordi man må booke (dyrt) hotell for å få visum. For øvrig er der lettere å få tak i øl til frokost enn kaffe... Stadion til Lokomotiv Moskva (ca. 31.000) skal for øvrig være helt praktfull. Noe for Bjørn Dahl?


Noen som har noen gode reisetips?
Et søk på ebookers gir fly til ca 5000 kroner.
Og så blir det hotell i tre netter utenom.
Må vel kunne finnes noe billigere enn det?

Her burde absolutt BBB og Brann snakke sammen kjapt om å leie et litt større charterfly. Hører dere?


Enig - et chartefly hadde vært tingen!

Men bortsett fra å skaffe en fornuftig billett bortover, så man booke hotell for å få visum. Det er ikke lenger mulig å ordne visum per post. Man må enten møte opp personlig på konsulatet (som er i Oslo), eller så må man få et reisebyrå til å gjøre det for seg. Konsulatet har egen webside der man finner informasjon og søknadsskjema: http://www.norway.mid.ru/cons.html). Man bør være uke i god tid, for gebyret øker kraftig jo nærmere avreise man kommer. Et reisebyrå som kan ordne dette er Intourist Norway i Oslo (http://www.intourist.no/). Kalinka Tours i Kragerø kan også benyttes (http://www.kalinkatours.no/).

Det er like greit å gå i gang med én gang, siden bortekampen er allerede den 15. september. Visumgebyret er 300 kr for mer enn 10 dagers behandlingstid, 600 kr for 4-10 dagers behandlingstid, osv.

Nixon

Mye styr for 90 minutter...

Tipper Krøvel svetter godt borte i Helsinki nå...:)
Rød makt på Hansa

Green shirt mush

kan forøvrig legge til at lokomotiv moskva leder serien i russland foran cska.

Kan bli jævli vanskelig
i!
ACAB

Medved

Greetings from Moscow!
Let this will be a honored play and beatyfull football

R.I.P.Super-ray

http://www.worldstadiums.com/stadium_pictures/europe/russia/moscow_lokomotiv.shtml

Dette kan jo bli litt av en heksegryte..

Anslår 80-20 fordel Lokomtiv for avansement..

Og som POL sa det, Lokomotiv stilte med B-laget i treningskampen i vinter..

Satan dette blir tøft!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Go Up