• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK-Steaua Buchuresti

Started by Gaustad, August 22, 2005, 23:03:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gaustad

Dere kommer til å heie på oss, ja? :D
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Alexåsane

Heier heller på rbk i europe enn vif.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Gaustad

Klokt, klokt. Jeg ville heller kappa av meg arma enn å sett Rekdal & Co i CL, altså ...
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Xminator

Ideelt sett er det ingen norske lag i CL i gruppespillet. Og da ser jeg det utelukkende ut fra svært trangsynte Branninteresser. VIF i CL = VIF får 50-80 millioner ferske penger på bok = VIF går amokk med sjekkheftet = enda vanskeligere å ta steget helt til topps for Brann.

Jeg vil gå så langt som å si at om VIF klarer å slå Brugge, så trenger Brann 50 millioner investorkroner i vinter for å ikke bli fraseilt.

Gaustad

VIF klarer det, tror jeg. Synd, men sant.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Professoren

Quote from: "Gaustad"Dere kommer til å heie på oss, ja? :D


Nei

krøvel vellevold

Quote from: "Gaustad"Dere kommer til å heie på oss, ja? :D


Hvorfor i helvete skal vi det? Er det noe alvorlig i veien?
Erkerivaler den ene dagen og bestevenner den andre? 13 seriegull på rad og 9 CL-år siste 10 år: Tror du vi unner dere enda mer suksess? Heier ikke engang på landslaget, så dette "heia Norge"-greiene overlater vi til andre...
Legg ned hele klubben!

Straffe!!!

Har egentlig hatt det som filosofi at det er hyggelig med norsk suksess i Europa, bortsett fra Rosenborg. Gøy at enkelt-lag har hevdet seg i enkelt-kamper, og synes sågar det var morsomt når engen slo tyrkerne i sin tid. Har imidlertid alltid heiet på motstanderen til rosenborg, siden suksess for dem åpenbart bidrar til å ødelegge norsk fotball.

Er redd for at engen-suksess i europa i år vil bidra til akkurat det samme med de pengesummene dette genererer, og krysser fingre og tær for at Belgierne knekker de. Ikke akkurat vanskelig å ønske dem dit peppern gror heller, ettersom det for tiden er det suverent kvalmeste laget i landet. Faktisk muligens i Skandinavia (i tett konkurranse med FC København - arrogant fucks, og enkelte av de svenske lagene).

Konklusjon: Måtte både engen og trønderne ryke rett ut av både CL-kvalikk og første runde i Uefa, mens Brann tar seg greit av Odds-Alliansen fra Finland og både Viking, Tromsø og Brann greier det siste hinderet i neste runde.

eksilbergenser

Kunne ikke sagt det bedre selv, heier A L D R I på andre norske lag i europa enn Brann, og spesielt ikke Engen!!
lt for Brann!

krøvel vellevold

Quote from: "Straffe!!!"Har egentlig hatt det som filosofi at det er hyggelig med norsk suksess i Europa, bortsett fra Rosenborg. Gøy at enkelt-lag har hevdet seg i enkelt-kamper, og synes sÃ¥gar det var morsomt nÃ¥r engen slo tyrkerne i sin tid.  .


RBK-suksessen i Europa har vært tung å svelge. Noe av det verste jeg noen gang har opplevd var da RBK slo ut Milan i 1996. For da Brann en måned tidligere hadde slått ut PSV i cupvinnercupen, ble det regnet som tidenes beste norske klubbprestasjon. Endelig var Brann best i noe, og vi kunne peke nese av RBK som allerede den gang hadde 5 strake seriemesterskap og hadde slått oss 10-0 tidligere i sesongen. Så kommer altså RBK til kvarten i selveste CL samme sesong, og overskygger Branns e-cupeventyr. Så gikk det to år og så fikk faen Vålerengen like langt som Brann klarte i 96/97. Det var helt jævlig! Jeg ønsker faen ikke at andre norske lag skal gjøre det bedre enn eller like bra som Brann i e-cupen. Brann skal være det laget som gjør det bra, og så skal de andre drite seg ut og lure på hvordan i all verden Brann klarer seg så bra i Europa. Ut med alle andre norske lag!
Legg ned hele klubben!

Torvanger

RBK unner jeg 10 år med nedtur, ikke tale om at jeg engasjerer meg på dette lagets vegne. Håper selvsagt også at Brugge rævkjører VIF i Belgia.

Go Up