• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Alliansi - Brann

Started by Xminator, August 22, 2005, 07:44:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Det blir ikke fult om noen gidder å forteller hvordan i helvete de får bildene fra finland til norge. Det kan da umulig være utelukkende til Dubliners :p

Luckysod

Ser ikke ut som om denne blir vist på TV2 web - noen som vet noe annet?????

sc

How many Brann fans is coming to Vantaa today?

Nixon

Quote from: "Candyman"Greit nok. Men hva hvis vi ikke vinner da? Hva hvis Sanne legger 9 innlegg bak mål, det ender 0-0 igjen og vi ryker på straffe som Vif?
Sier bare hva hvis...?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: "Xminator"Det blir ikke fult om noen gidder å forteller hvordan i helvete de får bildene fra finland til norge. Det kan da umulig være utelukkende til Dubliners :p


Jeg prøvde for noen dager siden å søke på google.fi. Men finsk er et uanstendig vanskelig språk...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Laxevaag

At least six of our boys are over. Drinking your beer and shagging your women, if I'm not mistaking.

Xminator

Det er jo lov å håpe Viasat sport 2 bytter CL finalereprisen med livekamp, men litt av grunnen til at de sendte esbjerg-tromsø var vel at den også ble sendt på viasat-danmark (eller noe slikt). Google fi gav ingen resultater (trenger ikke kunne finsk for å finne ut at ingen av de 4 resultatene på søket hadde noe med tv å gjøre :p)

Candyman

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Candyman"Greit nok. Men hva hvis vi ikke vinner da? Hva hvis Sanne legger 9 innlegg bak mål, det ender 0-0 igjen og vi ryker på straffe som Vif?
Sier bare hva hvis...?

Ja, det SKAL gå bra!

Og til vår finske venn om hvilken tv kanal som viser kampen?

Hello SC:
I can't answer your question about how many of us that are going to come to Finland, maybe someone else can. But I have a question for you, are there any tv channels in Finland that are broadcasting this match?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

sc

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Candyman"Greit nok. Men hva hvis vi ikke vinner da? Hva hvis Sanne legger 9 innlegg bak mål, det ender 0-0 igjen og vi ryker på straffe som Vif?
Sier bare hva hvis...?

Ja, det SKAL gå bra!

Og til vår finske venn om hvilken tv kanal som viser kampen?

Hello SC:
I can't answer your question about how many of us that are going to come to Finland, maybe someone else can. But I have a question for you, are there any tv channels in Finland that are broadcasting this match?


No. YLE2 had to broadcast that match mut for some reason they cancelled it, i don't know why. YLE2 has showed every home match of finnish teams in eurogames this season.


Candyman

Crap! Det vil si at det kanskje ikke produseres ett eneste bilde fra stadioon der? Vil vi aldri få se alle de vakre målene Miller har planlagt å score på hel volley i kveld?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Vi får satse på at Brann har med seg videokamera og masseproduserer denne historiske kampen neste uke :p

Nixon

TVHordaland er sikkert der med kamera. Vi får håpe på "Etter kampen" i morgen...

...skriver jeg og kommer på at jeg skal på blåtur i morgen...

...dere får håpe på "Etter kampen" i morgen!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Vidarvalium

Noen som vet om denne kampen overføres på web - tv eller noe??

Kenny

Quote from: "Vidarvalium"Noen som vet om denne kampen overføres på web - tv eller noe??


Velkommen i gjengen!

Vidarvalium

hehe, leste ikke forgående poster....

Kenny

Ellers har Nhleko scoret 2 ganger for Viking allerede  :lol:

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Kenny"Ellers har Nhleko scoret 2 ganger for Viking allerede  :lol:


Den mannen skulle vi aldri sluppet. Makan til potensial. Nå ser han ut til å utvikler seg mer å mer, i tilegg til å få ut potensialet også. Knallspiss!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Kenny

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Kenny"Ellers har Nhleko scoret 2 ganger for Viking allerede  :lol:


Den mannen skulle vi aldri sluppet. Makan til potensial. Nå ser han ut til å utvikler seg mer å mer, i tilegg til å få ut potensialet også. Knallspiss!


Det er lett Ã¥ si nÃ¥... Jeg var en av dem som synes det bodde noe bra i gutten, men han var litt for mye pÃ¥ og av i tiden i Brann. PÃ¥ slutten var han mest av...  :lol:

Mr_Soma

Vent å se... når høsten og vinteren slår til for fult i Stavanger så begynner Toni å småtrippe, og pluttselig befinner han seg på en strand i Afrika igjen.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Mr_Soma"Vent å se... når høsten og vinteren slår til for fult i Stavanger så begynner Toni å småtrippe, og pluttselig befinner han seg på en strand i Afrika igjen.


Det tror eg faktisk ikke. Tipper Toni som toppscorer i TL år 2006.
Og kontrakt med Barcelona fom. 01.01.2007
7 SUPER RAY - LEGENDE

Jaja

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Kenny"Ellers har Nhleko scoret 2 ganger for Viking allerede  :lol:


Den mannen skulle vi aldri sluppet. Makan til potensial. Nå ser han ut til å utvikler seg mer å mer, i tilegg til å få ut potensialet også. Knallspiss!


Nå scoret han jo faktisk to mål i en Uefa cupmatch i Branntrøyen også. Ingen grunn til å ta av over dette, laget Viking møter i dag er vel også om mulig svakere enn det Brann presterte å tape for den gang så...

bernu

Hva er det Brann driver med borte i Finland ?? 30 min og knapt en sjanse !!!
Trodde de hadde snudd trenden jeg nå.... tydligvis ikke. Lukter ikke Uefacup av dette....
HANSA - Z

Jaja

Virker tregt ja, men samtidig er det vel vi som har ballen, dette skal jo gå uansett.

bernu

Vi hadde ballen relativt mye hjemme på stadion, men det ble ikke mye mål av det... Der skapte vi ihvertfall sjanser.. det gjør vi ikke nå
Hmmm....
HANSA - Z

Jaja

Quote from: "bernu"Vi hadde ballen relativt mye hjemme på stadion, men det ble ikke mye mål av det... Der skapte vi ihvertfall sjanser.. det gjør vi ikke nå
Hmmm....


Ikke sjanser? Hvor følger du kampen? De stedene jeg leser ser det ut som vi har skapt noe. Men selvsagt ikke bra dette. Trenger et mål i løpet av de første tyve, ellers er jeg redd det blir mye krampaktige avslutninger som det har vært mye av i det siste. Håpet får jo være at våre gutter er bedre trent og orker mer av finnene mot slutten. (Men finner har jo for vane å være pumpet fulle på EPO på hjemmebane, så hvem vet.. ;))

Tom C

Litt interessant å følge med hvor forskjellig folk kommenterer kampen avhengig av om de liker spilleren eller ei.

Fra BA: Sanne på raid på høyrekanten gir dårlig innlegg som likevel blir snappet opp av Winters. Skotten serverer ballen som "pasning" til finnenes målvakt. Trond Fredrik Ludvigsen er satt i oppvarming.

Fra BT: Glimrende kantspill av Tom Sanne. Innlegget når Winters innenfor femmeteren. Usikkert hva skotten forsøker på, men ballen triller i alle fall inn til keeper.

Blir jo litt usikker på om dette var bra eller dårlig av Sanne...?
Aldri mer Obos....

mobli


Ã?rnen

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article444758.ece

I følge nettavisen spiller Scharner meget bra som stopper. Kan bli spennende å følge han som stopper fremover nå når Bjarnason er ute.

Tom C

Snadder. 0-1 TFL... :D
Aldri mer Obos....

mobli

MÃ¥l! TFL

Kongebytte av Mjelde for en gangs skyld

R.I.P.Super-ray

Elsker TFL... JAAA, deilig!
7 SUPER RAY - LEGENDE

nummer9

JAAAA!

TFL Forever! (ok, kanskje lit overdrevet menmen...)

Mr_Soma

Dette blir vendepunktet

Tro meg!

panZer micky


Candyman

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ka sa eg?? Mons som spare på TFL.....
Dette må gå!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

R.I.P.Super-ray

Aldri i livet om vi slipper inn 2 mål, da skal eg løpe naken til Finland.
7 SUPER RAY - LEGENDE

enavgutta

Blir heller ikke noe Brann skjerf måltid på meg ... 2 mål fra disse korrupte finnene ville vel vært like drøyt som om Loddefjords herrelag hadde slått Real Madrid.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "enavgutta"Blir heller ikke noe Brann skjerf måltid på meg ... 2 mål fra disse korrupte finnene ville vel vært like drøyt som om Loddefjords herrelag hadde slått Real Madrid.


Nåja, med Misund på topp kan Loddefjord slå de fleste.. På en god dag...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

TFL! Verdt å vente på!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Candyman

Har sagt det før, fotball uten vinger er som en bil uten motor....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KEA


megleren

Jada Miller  avgjorde det hele.. Vi er videre!
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Candyman

YES!!!!!!!!!
Ahhh, så vannvittig deilig!!
Nå blir det bra! Håper på Stuttgart og 4 mill rett inn på konto for bare tvrettigheter!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bruiser

Hmm?? Kor faen er det dere følger med'a? VG er jo minutter bak der dere følger med.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

lenuzen

dette var deilig:D nå blir det nok et kjekt gjennsyn med raymond;);)
rann i våre hjerter

panZer micky

jadda

dÃ¥ var vi videre :D  :D  :D

ba ser eg på

megleren

r og blir et sittesvin på Hansa

mobli

NÃ¥r var forrige gang Brann vant borte i Europa?

Go Up