• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Alliansi - Brann

Started by Xminator, August 22, 2005, 07:44:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bruiser

...og DER bekrefta VG det! :lol:

For en LETTELSE!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Jaja

Quote from: "mobli"Når var forrige gang Brann vant borte i Europa?


Shelbourne i 96 var det vel.

Nixon

Dette er starten på noen fine dager.
Seier i dag!
God trekning i morgen!
Seier mot Fredrikstad!
Og Miller skriver ny kontrakt!

Jeg føler det på meg!
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: "Nixon"Dette er starten på noen fine dager.
Seier i dag!
God trekning i morgen!
Seier mot Fredrikstad!
Og Miller skriver ny kontrakt!

Jeg føler det på meg!


Ikke for å ødelegge helt, men det kan også bli slik:

seier i dag (det vet vi)
Dårlig trekning i morgen
Tap mot plankebyen
Miller forsvinner uten å legge fra seg en krone.

Ka vil folk si då?


Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Ikke for å ødelegge helt, men det kan også bli slik:

seier i dag (det vet vi)
Dårlig trekning i morgen
Tap mot plankebyen
Miller forsvinner uten å legge fra seg en krone.

Ka vil folk si då?


Skal ikke du på skolen i morgen?
På tide å legge seg...

I kveld skal vi glede oss!
Rød makt på Hansa


enavgutta

Knepen seier mot et finnsk bånnlag ;-)

BrannSupporter

Vi er videre. Det er det viktigste i sånne kamper. Full fokus på FFK på mandag nå.

Knasen

nei, nå ble jeg glad at de vant. viste vel egentlig at de skulle vinne, men er lettet over at det ble som det ble. Får håpe kampen på mandag går like bra.

Nixon

Gullkorn fra oppsummeringen fra Henrik Færevåg (ibergen.no):

Brann nektet å ta dette ordinære finske laget alvorlig. Finnene vant fire av fem dueller. Bare Paul Scharner likte seg utpå i første omgang. Han så ut som om han hadde spilt midtstopper på et bedre lag i hele sitt liv.

Kan Scharner bli en permanent løsning som midtstopper?

Jon Poulsen kom alene med Håkon Opdal etter tull i midtforsvaret. Opdal gjorde opp for alt han har mottatt i lønn så lenge han har vært i Brann med den viktige redningen.

Vårt svake ledd? Kjøss meg...

Trond Fredrik Ludvigsen kom inn ved pause og ga Brann en helt ny dimensjon. Hans fart og rykk skapte store problemer på finnenes venstre side.

Siste gang vi ser Sanne fra start på høyresiden!:)
Rød makt på Hansa

naitsirk

"Siste gang vi ser Sanne fra start på høyresiden!:)"

får håpe.men når får me sjå helegbe!

Nixon

Vi får nok se Sanne igjen, for både Mjelde og TFL melder fra Finland at TFL fortsatt bare holder 45 minutter pga betennelsen.

Når det gjelder Scharner blir han betegnet som banens i særklasse beste spiller. Noe flere enn journalisten mener.

- Ellers var det veldig trygt med Paul bak der. Han vinner jo alle duellene i luften og på bakken og har en fart som vi kan trenge. (Andresen)

- Er det der han bør spille?

- Ja. Kommer det kontant


Og Mjelde:
- Jeg har jo visst at Paul kan spille midtstopper, sier Mons Ivar Mjelde.

- Er du enig i at han vil nå lengst i midtstopper?

- Ja, jeg er nok det. Han spilte en formidabel kamp.
Rød makt på Hansa

Falkman

..Ser ut som Sanne kommer til å spille sentralt mot FFK. (jfr BT). høres ut som et særdeles tvilsomt prosjekt i mine ører.. Og TFL sliter med kneet.. igjen.. håper å få se Huseklepp på høyrekanten på mandag!!

Nixon

Quote from: "Falkman"..Ser ut som Sanne kommer til å spille sentralt mot FFK. (jfr BT). høres ut som et særdeles tvilsomt prosjekt i mine ører.. Og TFL sliter med kneet.. igjen.. håper å få se Huseklepp på høyrekanten på mandag!!
Rød makt på Hansa

Falkman


Stoffi

sanne på midten....... Da kan vi like gjerne hive innpå meg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nemesis

Fikk ikke sett kampen, men ser at Scharner blir i avisene omtalt som den nye messias i midtforsvaret. Er kanskje greit å ha i bakhodet at verken laget eller spissene på mumi-laget er av særlig høy kvalitet. Men for all del, håper virkelig han storspiller like mye i forsvaret her hjemme.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Falkman


AtroZ

Med godt kjøp mener jeg naturligvis i forhold til det vi betalte for ham, under 1 mill så vidt jeg husker. Uten ham tror jeg vi ville hatt enda færre poeng i år.  Ikke missforstå, jeg mener bare at han er en spiller på det jevne, med god duellstyrke og fart. Vi kan helt sikkert få fatt i en bedre høyreback etter hvert. Brann ville ha Miika Koppinen, men han snappet rbk. Bortsett fra at han har slitt med skader i år, så hadde han vært god å ha.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Jaja"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Kenny"Ellers har Nhleko scoret 2 ganger for Viking allerede  :lol:


Den mannen skulle vi aldri sluppet. Makan til potensial. Nå ser han ut til å utvikler seg mer å mer, i tilegg til å få ut potensialet også. Knallspiss!


Nå scoret han jo faktisk to mål i en Uefa cupmatch i Branntrøyen også. Ingen grunn til å ta av over dette, laget Viking møter i dag er vel også om mulig svakere enn det Brann presterte å tape for den gang så...


Kansje ikke rette tråden, men det ble diskutert her!

Nhleko har scoret enda engang, sitt tredje TL mål for Viking.

Brann hadde absolutt hatt bruk for Toni.
Ville heller sett han fra start i måren fremfor Dylan...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Tull. Om Løven kommer hjem fra ferien uten dobbelthake (større enn nå) og faktisk møter til avtalt tid, så kan man si at han lykkes. Frem til da er han en brannflopp som nå spiller på ett lag uten ytre press og i medgang. Selv Tom Sanne scorer for slike lag.

krøvel vellevold

Har nesten glemt å fortelle dere at det var fritt Grandiosa-pizzavalg i Finland også! Tipper det var mange som var spent på om det var det! I Russland har jeg imildertid hørt at det er pizza-diktatur, selv om det har myket seg litt opp de siste 15 årene. Dere som har tenkt dere østover er herved advart!
Legg ned hele klubben!

Bruiser

Kødder du no? Selg dei Grandiosa utenlands?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

krøvel vellevold

Quote from: "Bruiser"Kødder du no? Selg dei Grandiosa utenlands?


Grandiosa selges både i Sverige og Finland. Skal bli spennende å se om de har det i Russland også...
Legg ned hele klubben!

jegløh

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Bruiser"Kødder du no? Selg dei Grandiosa utenlands?


Grandiosa selges både i Sverige og Finland. Skal bli spennende å se om de har det i Russland også...


Grandioskij!
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Go Up