• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin vil spille på Landslaget!

Started by megleren, August 21, 2005, 21:23:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

megleren

Jeg mener at nå bør Hareide holde seg langt unna selv om Martin vil spille på landslaget. Vi trenger han i form og ikke få han tilbake halvskadd fra et landslag som ikke funker for tiden. Hareide er desperat visst han tar ut Martin etter så kort tid som nesten frisk. Martin selv er vel bare glad for å spille kamper og komme i form igjen, men synes heller han bør tenke Brann nå. Det er tross alt vi som betaler lønnen og ikke landslaget. og de driter i om noen skader seg for de har jo flere å ta av? Men hvorfor da ta ut Martin? Joda fordi han tilfører landslaget det samme som til oss. Men jeg er redd Hareide tar han ut.
r og blir et sittesvin på Hansa

Xminator

Mjelde kan jo sette igjen Andresen i Bergen på torsdag med klistrelappen "tåler ikke to kamper i uken", og så se om Hareide tar hintet. Her må Andresen holdes tilbake. Det er en spiller med historie for å spille mye - og for mye - så vær sjef her Mjelde!

Nixon

Mjelde liker det ikke:
"Det er naturstridig hvis Martin blir tatt med mot Slovenia. Han har vært lenge ute og trenger tid. Martin skal prestere på Brann. Den landskampen kommer for tidlig for han".

Klarere kan det vel ikke sies.
HÃ¥per Hareide tar hensyn til dette.
Men det er vel tvilsomt...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Andrés

Det er vel like mye Martin som er idiot som sier han vil spille disse kampene. Hareide er en komplett idiot som tar ut en spiller som har spilt 110 minutter på de siste 6 ukene.

Ken e det som betaler lønnen hans da? Ken betaler lønnen hans om han kommer skadet hem fra samling? Iallefall ikke n**
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Nemesis

Jeg er totalt blottet for følelser for landslaget. Tror det var de enormt kjedelige høstkampene med Semb bak roret som var dødaren for min interesse.  NÃ¥ er det England som gjelder, pluss landslag med Brann-spillere, har et hÃ¥p om en Brann duo pÃ¥ Skottland :-)   Synes det var veldig trist at Andresen ble tatt ut, hÃ¥per Martin storspiller og at Norge taper.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

maximus1963

NÃ¥ er han tatt ut meldes det fra BT http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=84243
Synes dette blir for dumt , han kan da ikke ha noe særlig å tilføre enda ? Og tatt hans skadehistorie i betraktning blir dette ren gambling med ham fra Hareide sin side. Liker heller ikke innstillingen til MA som synes det er greit. Burde sørget for at han var 100% før han stillte opp for Hareide
Kniksen var kongen

megleren

Tror at Martin må kjøres jeg. Altså må han spille i finland og spille neste hjemmekamp. Da kjenner han gjerne på kroppen at han må hvile. Siden han nå er tatt ut tør ikke han å be om å stå over noen kamper. Visst han driver rovdrift på seg ang landslaget får heller Brann også drive han hardt med tanke på at det er bare åtte kamper igjen. Etter det er jo det vintertrening og han kan bli frisk igjen da. Visst Brann skal ha noen glede av han nå er dette eneste måte å gjøre det på.
r og blir et sittesvin på Hansa

Torvanger

Andresen tar ikke Brannfansen alvorlig dersom han risikerer helsen i de kommende landslagsoppgjørene. Tenk over hva du gjør, Martin.

enavgutta

Fyren bør holde seg hjemme i Eidsvåg, på treningsfeltet og Stadion - ingen andre steder. Ferdig arbeid. Hvis ikke er neste sesong også ødelagt.

Go Up