• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

en ting

Started by Kristin, August 21, 2005, 09:30:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristin

Andresen var S-J-E-F i går!!!!
den spilleren der har faen meg mye å si for laget
selv om han roter vekk ballen av og til med dumme små tekniske ting
var han jevlig god i går!

Gi den mannen en GOD sang med en gang!
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

mr-bolstad

Andresen blir etter alt å dømme tatt ut til landslagstroppen mot Slovenia og jeg er nesten sikker på at han får en skade igjen der!
Det er Hareide som er problemet til Brann ikke dårlig moral!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Erik

Mons burde sakt nei til Hareide.. La Martin stå over en kamp for Norge...

Lurkin

Hva faen gjør han på ene målet? Han mister ballen og bare står 1 meter i fra Enga spilleren med ballen uten å gjøre noe... Argh.
Berømte Brann fra Bergen

BrannSupporter

Jeg har nå sett opptaket fra sporten i går hvor Mons sier at Martin overhode ikke er klar til å spille landskamp.

panZer micky

Mjelde har sagt at Martin SKAL prestere på brann først før han overhode Hareide skal tenke på å bruke han på landslaget

oppedal

Han har vaert skadet i seks uker. Han må få formen tilbake, han sa jo at han nesten ikke hadde trent kondisjon på seks uker. Klart det preger en kropp til en fotballspiller.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Høyrebacken

Virker nesten som om Hareide og Mons har litt til felles her - er Martin frisk, så spiller han. Uansett form.
Jeg synes det er litt sykt at Martin skal rett inn på landslaget igjen så snart Hr. Skjelvan kan underskrive på at han er skadefri.
Det må da være andre somkan fylle plassen på midtbanen vel?
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Alexåsane

Quote from: "Høyrebacken"Virker nesten som om Hareide og Mons har litt til felles her - er Martin frisk, så spiller han. Uansett form.
Jeg synes det er litt sykt at Martin skal rett inn på landslaget igjen så snart Hr. Skjelvan kan underskrive på at han er skadefri.
Det må da være andre somkan fylle plassen på midtbanen vel?


Det er nok andre som skal fylle plassen på midtbanen spillemessig, men det er ingen andre i norge som styrer et lag ute på banen like godt som Andresen gjør. Derfor er han veldig verdifull for Brann og landslaget.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Han er jo mye bedre på sentral midtbane enn Miller. Selv halvskadet. Slik midtbanen er nå mister vi enten den defensive delen (om Miller spiller) eller den offensive delen (om Haugen spiller). I Andresen får vi begge deler.

Ingenting hadde vert bedre enn om Miller etter en vinter under Solvangs vinger hadde stått frem som løpsmaskinen Miller. Tviler egentlig på at det skjer.

Kanskje er det vi trenger en ny makker til Andresen på midtbanen? Scharner er jo selvskreven der nå, men han har vikariert med overbevisning i midtforsvaret ett par ganger nå. Enda en grunn til å få Stadheim og Bolset til Brann. Det vil gi Mjelde større valgfrihet både når Andresen er skadet, men også til å flytte Scharner ned i forsvaret.

Go Up