• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FAEN

Started by R.I.P.Super-ray, August 20, 2005, 18:52:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

Elsker dette laget
Men det skuffer meg på ny
HVORFOR????????????
7 SUPER RAY - LEGENDE

Erik

For du forventer for mye...

Laksevåggutten

Andre omgang var som normalt. Som vi så Brann i vårsesongen.

MEN IGJEN!! Straffes vi p.g.a ELENDIG forsvars spill...

`Nisse

OG pga innvalide dommere.

Knasen

VIF spilte bra, det er vel ikke mer å si det. Det er en del i forsvar som er litt feil, men de var gode. VIF spilte glimrende spill til tider. Det var ikke så mye å gjøre med det, men jeg er stolt over at Brann klarte å gjøre det de gjorde.

McClane

Knasen, e du VIF supporter???

Stilongs

Pensjoner Opdal!!!!!!!!
ansasvingen 4ever!

McClane

...ka med å prøve Thorbjørnsen igjen? han gjorde ingen feil da han spilte for Opdal!

Erik

Feiler dere da? Røykt sokkene? Gjør Opdal feil??

Candyman

E dokkar sinnsyk?? Opdal var jo sjef i mål i kveld. Hadde jo ett par fantomredninger i verdensklasse. Det er forsvaret som sover på de to målene. Soma og Klock følger ikke med på løpene som går inn på 5 meteren...

Mye positivt og i dag. Ludviksen er preget av lite spilletid, og at han vil for mye. Miller er til tider strålende, skuddet noe av det flotteste jeg har sett på lenge lenge... Vi styrer mye av kampen og har mye av spillet. Reka sa han jaget 3-1, men vif lå jo bakpå, så enten lyger han eller så presset Brann så mye at de ble tvunget bakover. Mot ett hvilket som helst annet norsk lag ville denne insatsen i kveld endt med seier...

MEN ER VANNVITTIG SKUFFET I KVELD ALLIKEVEL.
Orker ikke mer fotball i dag, har leid Der Untergang, kanskje ikke det beste valget i kveld. Har jo allerede sett en Untergang!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

oppedal

Opdal var kanskje Branns beste. Utrolig at E. Johnsen ble valgt for Opdal til kampen mot Sveits. Det Brann viste i andre omgang ligner på det gode gamle Brann. De er på rett vei.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

lenuzen

mye positivt å se i kampen i dag, men i en kamp som dette, med cupfinal fra i fjord som minne burde de klart og komme seg endå lenger ned i kjelleren og hente de ekstra kreftene som skulle til for å få den ballen i mål..  :(
rann i våre hjerter

Lurkin

Opdal vekk? Hallo? De to målene er det elendig markering, Soma slipper Hulsker to ganger.
Berømte Brann fra Bergen

McClane

+ ved det første målet va det dårlig pasning av Klock i forkant! Han bruker itillegg ellers ALTFOR lang tid før han spiller ballen fra seg!

naitsirk

klock e rett og slett ikkje god nok.
vif slenge innpå muri når wæhler blir skada.brann erstatte ørn1 med klock.
ikkje bra nok spør du meg.

Jaja

Quote from: "naitsirk"klock e rett og slett ikkje god nok.
vif slenge innpå muri når wæhler blir skada.brann erstatte ørn1 med klock.
ikkje bra nok spør du meg.

Knasen

blir jeg plutselig VIF fan bare fordi jeg sa at de spilte godt??? Såklart er jeg Brann fan.

Opdal var konge i mål idag ja. han er en utrolig god kiper. Brann har fortsatt veldig mange gode spiller uansett om Kvisvik ikke er her lenger

Ginger

Alt i alt synes jeg guttene viste klar forbedring. Det lover godt

MFK

Godt det er noen supp som er nøgd etter dagens cup kamper.
Men Brann var gode, synd dommeren ikke sto 1/2 meter til venstre ved straffesituasjonen.

BL

Ka som skjer med folk? Skrive de innlegg halveis ut i vorspielet eller?

Brann spilte jo ganske bra, hadde vilje og innsats som vi ikkje har sett siden i vår. Og ikkje minst var jo spillet veldig bra til tider. Opdal var jo (som vanlig) veldig bra i mål. Faktumet er et Vif var litt bedre og hadde dommeren og marginene på sin side. Det er sånt som skjer og noe vi må kunne leve med. Uten å sparke hele idrettsveien...
Hansa-
Felt Z

`Nisse

Jeg la merke til noe før 1-0 målet. Tror ganske sikkert at det er Andresen som taper ballen på midtbanen og Vif fosser i angrep. Samtidig har vi FEM, 5 mann i forsvar og vif har to helt framme og Hulsker står mellom disse fem forsvarerne våre. SKjønner ikke hvordan det er mulig å la noen skåre så enkelt da. Men absolutt mye bra, er ikke skuffet heller (av en eller annen merkelig grunn) for Brann viste mye av vårformen i annen omgang. Fortsetter det slik ser det meget lovende ut.

Henki

Synes vi kom fra det med æren i behold. I andre omgang gjorde vi sakene bra og med litt hell kunne vi kanskje ha klart ekstraomganger. Hvis innsatsen er den samme utover høsten kan det godt være at det ikke blir så aller verst å være Brannsupporter de neste par månedene.
Ballen skal fremover!

Xminator

Riktig observert Nisse. På 1-0 blir vi offer for at Andresen nok er noe stiv i ræven enda. Samme Andresen spilte seg derimot klart opp utover kampen og viser hvor viktig han er for laget.

2-0 mener jeg er skylddeling på Haugen og Hanstveit. Mest Haugen. Han faller ikke ned i forsvar idet Hanstveit støter ut på høyrekanten til VIF. Haugen gjorde det samme helt 100% rett senere i kampen og brøt ett par VIF-kontringer på det. Ett resultat av spiller ute av posisjon, men tviler sterkt på om det hadde vert bedre med en annen spiller. Synest Haugen i helheten klarte seg bra og viser fremgang på ballsikkerheten.

Totalt sett er jeg fornøyd med hva laget presterte. Det er mye nesten og angrep som ikke helt når frem. Men for pokker - det var VIF vi spilte mot. Eksponenten for rævva alle-mann-i-forsvar fotball. Og på toppen av alt med en (ufortjent) 2-0 ledelse. På bortebane. Stort verre enn det kan det ikke bli... Derfor svir tapet mindre enn stoltheten over at brannlaget faktisk ville spille fotball. Fortsetter de å ta duellene, og går til verket mot FFK med samme innstilling har vi en sjanse til å rette på dette. Og samme innstilling mot Alliansi gir 40 målsjanser og 10-0 :p

Honør til Sanne for forarbeidet til scoringen vår. God pasning fra Andresen til Miller. Og avslutningen til Miller bør vises på video fra Flesland til Finland!

Mico

2-0 målet er som følge av et forsvar som ikke samarbeider i det hele tatt. De to mot høyre ligger jo langt bak Hanstveit.....


Klock er desverre alt for dårlig. Måten Hulske gikk forbi ham på før tverliggerskuddet var latterlig....

Geir

Quote from: "Stilongs"Pensjoner Opdal!!!!!!!!


Så du i det hele tatt kampen?????
ndelig SERIEMESTER

Jomo

Quote from: "Mico"
Klock er desverre alt for dårlig. Måten Hulske gikk forbi ham på før tverliggerskuddet var latterlig....


Skulle likt å se deg ta opp kampen mot Hulsker, kommer ikke på en midtstopper som ikke ville fått problemer med farten hans. Mange av dere er altfor nådeløs. Husk at Klock m.fl. fortsatt er ung og mangler rutine. Nytter ikke kappe hode av folk før de har fått litt tid å vise seg frem på. Vi som husker Guntveit fra gamle dager, vet at han var katastrofalt dårlig, men med erfaring kom også ferdighetene og han holdt jo så huskestue med blant annet venstrebacken til Werder Bremen. Forøvrig synes jeg Klock presterte en grei kamp, med tanke på at han kun har en 1-2 kamper på baken fra før.

Dette lover godt for framtiden, nå tar vi oss til første runde i Uefa-cupen og slår Fredrikstad hjemme, så er vi fortsatt med!

Lenge leve optimisme og godt humør, surmuling fører ingen vei folkens, her må vi stå sammen!

Lurkin

Hvorfor henge ut Klock? På 1-0 slipper Soma hulsker foran seg. Dårlig markering. På 2-0 så er Soma på Hulsker, men han følger ikke løpet og havner mellom.
Berømte Brann fra Bergen

Romani3

Opdal gjorde no en god kamp, han! Ikkje nåkke å klage på. De målene var ikkje hans feil, ikkje aleine i hvertfall.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

saibot

Quote from: "McClane"...ka med å prøve Thorbjørnsen igjen? han gjorde ingen feil da han spilte for Opdal!


Opdal gjorde da ingen spesielt dårlig kamp, han hadde jo en kanonredning som holdt oss inne i kampen!

Gaustad

Quote from: "oppedal"Utrolig at E. Johnsen ble valgt for Opdal til kampen mot Sveits.
Enig.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

runarnormann

Quote from: "Stilongs"Pensjoner Opdal!!!!!!!!


Godt tenkt.  Vi vraker den eneste spilleren som har holdt et stabilt, godt nivaa etter ferien.

Vi spiller jevnt mot trolig norges beste lag i gaar.  Det er ikke vits i aa henge noen ut fordi vi taper.  Naar det gjelder Opdal, er hans fremgang denne sesongen helt utrolig.  Til og med en lidenskapelig Mjelde motstander som meg, tar hatten av for at MIM satset paa HO da alle andre skrek etter ny keeper.
egenden Alf Dahl

enavgutta

Tross tapet og avlyst cupfinale, vi kan være stolt av innsatsen og gutsen i laget. Dette var noe helt annet enn det elendige late laget vi har sett de siste 5 kampene.

Herlig scoring av Miller, årets mål, årets mann !

runarnormann

Ja naar vi snakker om Miller, er det noe nytt om kontraktsforhandlingene?
egenden Alf Dahl

AtroZ

Opdal har vært god i hele år.

Var det ikke klock som sluttet å følge mannen sin?? Mener han stoppet opp å så bak seg. Der var en vif spiller til. Så endte han opp midt imellom dem, uten å dekke noen.

Ville mye heller hatt ørn2 som stopper, og Guntveit (som var skadet i går, jeg vet det), eller knutsen som høyre back.
Kalvenes kan vel og spille midtstopper når han blir skadefri.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

oppedal

Om ikke Opdal blir valgt til landslaget innen ett år, blir jeg overrasket. Espen Johnsen er en tabbemaskin i seg selv. Han er så utrolig overvurdert...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Xminator

På den første er det først og fremst midtbanen (og Andresen i særdeleshet) som feiler. Ikke bra av forsvaret heller, men det er i midtbanen de grove feilene skjer. Settes på kontoen "rusten etter skade" tenker jeg.

Den andre er en plasseringsfeil mellom Haugen og Hanstveit. Hanstveit støter på en spiller og Haugen faller ikke ned i linje med resten av forsvaret. Ett resultat av at Haugen ikke er vant til å spille kant. Haugen lærte av feilen og gjorde akkurat det samme riktig flere ganger senere i kampen.

Brann_ruler


Go Up