• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann har fått ny kaptein!

Started by Nixon, August 17, 2005, 16:32:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article439672.ece

Mjelde tar grep og gir Andresen kapteinsbindet.
Ikke et øyeblikk for tidlig vil nok mange si...
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Det var på tide. Er det bare eg som tror det eller gir ikke Cato instrukser i det hele tatt??
2.10.07-Gullet kom hem!

tj00m

Ja det var på tide, håper Martin pisker de litt mer utpå banen.
Brann Bergens Stolthet!

BL

Kan dette bety at han er 100% skadefri? Ikkje skadefri en uke og skadet neste uke. Hadde vel ikkje fått rollen som kaptein då.
Hansa-
Felt Z

nummer9

Håper og tror at dette betyr at han er tilbake for fullt. Mange sier man ikke skal tro at Andresen er messias, men jeg er fast overbevist at Brann med og uten Andresen er to forskjellige lag. Der det med er klart bedre. Har en god følelse foran VIF-kampen.

R.I.P.Super-ray

Ser med dette mye mer postivt på fremtiden og enga kampen..

På tide at Martin får bindet, bare piss at han er en leder med eller uten bindet. Han SKAL ha det.. Skulle nesten hatt en klausul i kontrakten om at han skual være kaptein.. Vi tar enga!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Geir

Quote from: "nummer9"Håper og tror at dette betyr at han er tilbake for fullt. Mange sier man ikke skal tro at Andresen er messias, men jeg er fast overbevist at Brann med og uten Andresen er to forskjellige lag. Der det med er klart bedre. Har en god følelse foran VIF-kampen.
ndelig SERIEMESTER

KennethS

Sier jo seg selv at vi ikkje kan ha en spiller som ikkje e god nok for laget som kaptein.
tå på Brann

naitsirk

Mjelde innsåg endelig da dei fleste innsåg før sesongen.
Men no ska han ta tak.hadde jo muligheten tidligare.

arneg

Blir det ikke bare tull med en kaptein som stort sett ikke spiller da?

naitsirk

betre da enn med ein som ikkje gjev lyd i frå seg.
trur ein høyre andresen betre frå tribunen enn guntveit gjer i frå banen.

Knasen

QuoteBlir det ikke bare tull med en kaptein som stort sett ikke spiller da?


Tror du ikke Andresen spiller hvis han sier at han er klar. I mine øyne er han en veldig alvorlig spiller. Har også sett på tv der han driver å roper på gutta og de hører på han. dette er en bra ting. Tommel opp!!!

oppedal

Dette var bra. Bare lurer: er det bare mot VIF han er kaptein, eller resten av sesongen?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Xminator

Siden Hanstveit spiller regner jeg med at det er en permanent løsning. Er også rimelig sikker på at det ikke hadde blitt kapteinsbytte om Guntveit hadde vært skadefri denne sommeren.

P-K

Ville ikke bli overrasket dersom Andresen må hinke av banen lørdag. Brann kaster ham innpå selv om han selv sier at han ikke kan løpe sidelengs.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Quote from: "P-K"Ville ikke bli overrasket dersom Andresen må hinke av banen lørdag. Brann kaster ham innpå selv om han selv sier at han ikke kan løpe sidelengs.


Nå er Andresen en voksen mann. Og både han og det medisinske støtteapparatet kan sette seg over Mjelde hvis de føler at det er for tidlig. Og jeg tror neppe heller Brann vil gamble på å forlenge Andresen sitt skademareritt.
Rød makt på Hansa

P-K

Quote from: "Nixon"
Quote from: "P-K"Ville ikke bli overrasket dersom Andresen må hinke av banen lørdag. Brann kaster ham innpå selv om han selv sier at han ikke kan løpe sidelengs.


Nå er Andresen en voksen mann. Og både han og det medisinske støtteapparatet kan sette seg over Mjelde hvis de føler at det er for tidlig. Og jeg tror neppe heller Brann vil gamble på å forlenge Andresen sitt skademareritt.


Vet nå ikke jeg....

Dette er vel tredje gangen siden han kom til Brann at han skal være rehabilitert. I Stabæk burde han ikke vært i nærheten av banen den siste halve sesongen, men spilte like fullt hele tiden.

Scenariet her er klassisk. Brann sliter --> Martin er nesten frisk --> Mjelde presser på --> Martin har lyst til å hjelpe til --> Det medisinske apparatet sier at han nok greier å spille en hel kamp --> Mjelde bruker ham --> Andresen takler/blir taklet hardt --> Martin må til osteopat igjen.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Xminator

Er det bare meg, eller er ikke hele kapteins-saken en skikkelig avispotet. I dagens BT står det jo svart på hvitt at Hanstveit har bindet, og Andresen føringen...

Nixon

Quote from: "Xminator"Er det bare meg, eller er ikke hele kapteins-saken en skikkelig avispotet. I dagens BT står det jo svart på hvitt at Hanstveit har bindet, og Andresen føringen...


Er nok ikke bare deg. Jeg burde nok tenkt meg om to ganger når saken kom fra Henrik Færevåg og en nystartet nettside som har som mål å sette dagsorden når det gjelder Bergen og Brann. Da kan det gå litt fort i svingene og konklusjonene blir litt kjappe.

Men med Martin på banen blir Hanstveit bare en som hilser på dommeren før kampen. Kanskje litt rart, men det bør ikke ha noe praktisk betydning for prestasjonene til hverken Martin eller laget.
Rød makt på Hansa

Opacus

Quote from: "Brannfrelst"Det var på tide. Er det bare eg som tror det eller gir ikke Cato instrukser i det hele tatt??

Cato skriker som et helvete han, og det gikk jo også bra med Brann de få kampene han spilte denne sesongen. Erlend derimot... Tause Birgitte?
ttp://www.fotballsupporter.com/ - Norges supporterforum


Gud

Ja vi ser jo at Brann spiller fest-fotball. Synd vi blir snytt for straffe. Vi får bare konse på Uefa-cupen i stedet.

Vidarvalium

Ja , det er ikke enkelt når dommer så til de grader viser sin fullstendige inkompentanse...Kan også minne reporterne om at det faktisk ikke bare er 1 dommer derutpå. Om ikke linjedommer så denne situasjonen så vet ikke jeg.

At Holm slipper klar nok engang det røde kortet gjør jo det hele til en parodi...Trodde regelverket var nokså klart jeg....

Men uansett, det er MYE positivt med laget i denne kampen sammenlignet med de 4 -5 siste..MYE.

Har fortsatt troen. Men håper TFL får muligheten og gjerne Sæternes som joker mot slutten??

Go Up