• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Oslo-kvart fainlen: Ullevaall

Started by erik1, August 15, 2005, 21:22:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erik1

ser at BBB setter opp tur ja... e det noen som vet vi så ikke reiser med den bussen om vi kan komme å måte opp der å ta bussen opp til Ulevaal eller bare de som e med bussen fra bergen det?bare lurer fordi jeg reiser med meg selv! heia BRann!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Nixon

Han lurer på om han kan haike med bussen fra Sir Winston opp til Ullevaal.
Vi sier ja, det kan du sikkert!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Snublefot


BL

Quote from: "erik1"ser at BBB setter opp tur ja... e det noen som vet vi så ikke reiser med den bussen om vi kan komme å måte opp der å ta bussen opp til Ulevaal eller bare de som e med bussen fra bergen det?bare lurer fordi jeg reiser med meg selv! heia BRann!


Veldig får som reiser uten seg selv. Men jada, hopp ombord.
Hansa-
Felt Z

piddi

Mange som tar turen over fjellet ?

Northside

Quote from: "piddi"Mange som tar turen over fjellet ?


Virker som det er en del, men skulle bare mangle! lørdagskamp, kvartfinale mot VIF og ikke minst, laget vårt har motgang og trenger støtte!!

megleren

Vi er 8 stk som skal reise og gleder oss noe sykt til turen. Selv om det butter i mot for laget våres bør vi vise at det er nå vi er der for de! Og klart jeg håper på en ny finale! For oss alle sammen.
r og blir et sittesvin på Hansa

Mr_Soma

Vi er en gjeng som inntar Oslo lørdag morgen!

Brann reiser seg i helgen!

Vi skal tilbake i november igjen!

1 års ventetid er nok.

megleren

Vi flyr bortover lørdag morgen og tilbake Søndag. Må jo feire seieren og at vi skal tilbake når finalen er dags.
r og blir et sittesvin på Hansa

Romani3

Eg og en an tar nattoget fra Bergen på fredag!
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Andrés

Jeg hørte at det bare var 38 som var påmeldte til bussturen... Stemmer dette? Klart at en del folk skal kjøre nedover selv, eller ta toget, eller fly, men 38? Hørtest litt lite ut...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Andrés

niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

tj00m

Eg e 1 av de 38 vaffall :D Vi ska knuse enga på lørdag! Sæternes kommer inn å avgjør i slutten han.
Brann Bergens Stolthet!

DjZilver

Tror d e en del som kjører sjøl!! eg har no i hvert fall fire i bilen til oslo!!!!!!

Klaus_Brann

Så må vi regne med at det kommer en del fra oslo også...
Får håpe vi klarer å fylle det vi er tildelt..Med tanke på hvordan det gikk i fjor så burde folk være tent på denne kampen, og mot Norges største møkkalag...
Blir det no arrangert hooligan virksomhet?:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Andrés"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287082

Sæternes er vraket på lørdag :-O


Flott!


Klart det er flott å vrake toppscoreren i Brann og mannen som ligger 1 mål bak toppscoreren i TL.. Bengt fra start! (om han er frisk da)
7 SUPER RAY - LEGENDE

Northside

Quote from: "Klaus_Brann"
Blir det no arrangert hooligan virksomhet?:-)


Blir sikkert noe, men det kommer garantert ikke til å diskuteres her :P

Kan nevne at eg har sydd 7 flagg i dag, så no e snart eg klar for kampen, må bare male 2 av de :D

DJ_ADG

Quote from: "Klaus_Brann"
Blir det no arrangert hooligan virksomhet?:-)


Får håpeat det blir tl nærmet null. Eg tror det blir noe, men tviler på noe "alvorlig"

Håper at folk som reiser og skal på kampen går i rødt, og bruker skjerfet i sang og har du flaggm, TA DET MED.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BrannSupporter

Jeg reiser nedover til Oslo fra Hamar på dagstur. Høyst sannsynlig har jeg vunnet 2 gratisbilletter til kampen. (Endelig avgjort 23:59 i kveld)

Erik

NorthsideFCDH, prøv å del de 7 flaggene litt ut da, så slepper vi sånn som dere gjør på stadion, står med 2 stangsflagg bakhverandre..

Mr_Soma

Jeg sitter her med skikkelig sommerfugler i magen - gleder meg som en UNGE til lørdag! Andresen og Ludde klar - dette skal vi klare.

Men jeg har ett forslag til "TIFO" til kampen - kanskje noe seint,men prøver uansett. Hva med en stor banner, hvor det står noe sånn som :

VI KOMMER TILBAKE I NOVEMBER!

Noe må vi finne på!

pusuren

Tifo bør være selvfølge til denne kampen...(spesielt ettersom det var null tifo i cupfinalen)

Noen som vet hvor mange påmeldte det er?

krøvel vellevold

Leser at returen fra Oslo blir etter at en eller an nattklubb har stengt. Ja, det blir herlig! 7 timer i Oslo etter at vi har fått juling i kvartfinalen... Lykke til!
Legg ned hele klubben!

Andrés

Hvorfor så negativ? Jeg har troen på en seier, ellers hadde jeg aldri gadda å reist nedover... Det er på tide å vise at vi ikke bare har baller, men at vi kan bruke dem også... heheh... På tide å gå ut å blø for klubben. Folk kan mene hva de vil, men de som ikke gir 100% for klubben og drakta på lørdag kan reise til helvete... De skal få høre det... Serietoget er gått for lengst, vi skal tilbake i november, det er nå det gjelder...

Jeg har troen, og jeg er sikker på at det er mange av oss, Krøvel... :-)
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

krøvel vellevold

Seier eller tap; 7 timer ekstra i Oslo er uansett 7 timer for mye!
Legg ned hele klubben!

panZer micky

Quote from: "Romani3"Eg og en an tar nattoget fra Bergen på fredag!


meg å en kompis gjør det samme

Northside

Quote from: "Erik"NorthsideFCDH, prøv å del de 7 flaggene litt ut da, så slepper vi sånn som dere gjør på stadion, står med 2 stangsflagg bakhverandre..


hehe, skal gjøre et forsøk, men sist vi gjorde det på stadion endte vi opp med ett mindre flagg! Derfor liker eg ikke å dele ut i hytt å pine... Men vi en lyd dersom noen vil ha, dokkar finner oss sikkert :wink:

Geir

Quote from: "krøvel vellevold"Seier eller tap; 7 timer ekstra i Oslo er uansett 7 timer for mye!


Ikke når man er sammen med andre rødkledde og feirer at vi måkte pakket av banen.
ndelig SERIEMESTER

jokken

Quote from: "Geir"
Quote from: "krøvel vellevold"Seier eller tap; 7 timer ekstra i Oslo er uansett 7 timer for mye!


Ikke når man er sammen med andre rødkledde og feirer at vi måkte pakket av banen.
..jokke...


Slostril

Quote from: "megleren"Vi flyr bortover lørdag morgen og tilbake Søndag. Må jo feire seieren og at vi skal tilbake når finalen er dags.


Samme her.0810 fra Flesland.
Hvor samles vi i Oslo?
elt Z rad 16.

EPPY

vi er en gjeng på fem som  setter oss på flyet i kveld, skal klargjøre byen for storinnrykket i morgen. dette blir bra. stakkers oslo, nå kommer de nok en gang til å se hvor mye bedre bergensere er til å feste[/b]

Andrés

Quote from: "Slostril"Samme her.0810 fra Flesland.
Hvor samles vi i Oslo?
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Geir

ndelig SERIEMESTER

Mr_Soma

Snart er det klart for "take-off" her...

Er det flere som kjører over fjellet i natt med bil?

Vi er en gjeng som reiser i 19-20 tiden.

Vif - Brann 1-2

Vi skal tilbake i november!

YadaYada

Quote from: "EPPY"vi er en gjeng på fem som  setter oss på flyet i kveld, skal klargjøre byen for storinnrykket i morgen. dette blir bra. stakkers oslo, nå kommer de nok en gang til å se hvor mye bedre bergensere er til å feste[/b]


Da regner jeg med at dere også tømmer Sir Winston for de få Hansaproduktene de har. Slik at det blir Ringnes produkter på oss som kommer på lørdag ;)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

arild

Quote from: "Mr_Soma"Snart er det klart for "take-off" her...

Er det flere som kjører over fjellet i natt med bil?

Vi er en gjeng som reiser i 19-20 tiden.

Vif - Brann 1-2

Vi skal tilbake i november!


Da e jo dere fremme i oslo kl 4-5.. ka skal dere gjøre på der? hehe

Geir

De kan jo male Oslo rød frem til Sir Winston åpner.
ndelig SERIEMESTER

Mr_Soma

Quote from: "arild"
Quote from: "Mr_Soma"Snart er det klart for "take-off" her...
Er det flere som kjører over fjellet i natt med bil?
Vi er en gjeng som reiser i 19-20 tiden.
Vif - Brann 1-2
Vi skal tilbake i november!

Da e jo dere fremme i oslo kl 4-5.. ka skal dere gjøre på der? hehe


Vi reiser direkte til Sverige, er en gjeng som Høybråten fortsatt ikke har "avvendt", som skal ha diverse.
Så er det tilbake til Oslo, er vel der i 12 tiden.

Da er det klart for vannhullet Sir Winston!

Og Oslo skal males rød!

Klaus_Brann

Hvis det er noen folk som ikke har klart å skaffe seg billett enda så har jeg to til spers...
100 spenn stk.....
93025042 bare ring...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr_Soma

2 i nedre del av VG'svingen sant?

tj00m

De som reiser med bataljon bussen er jo sikret billett. Noen som vet om de har billetter som kan kjøpes av andre også, eller om eg kan kjøpe flere? Har en kompis som studerer på hamar som ville vært med på kampen, og hadde vært kult å stått attmed han liksom.
Brann Bergens Stolthet!

Northside

Quote from: "tj00m"De som reiser med bataljon bussen er jo sikret billett. Noen som vet om de har billetter som kan kjøpes av andre også, eller om eg kan kjøpe flere? Har en kompis som studerer på hamar som ville vært med på kampen, og hadde vært kult å stått attmed han liksom.


tviler på det er nummererte plasser, dermed så kan dere helt sikkert stå med hverandre :wink:

tj00m

ok. Men det e jo flottings :D:D
Brann Bergens Stolthet!

megleren

Jeg har kjøpt billetter allerede og det er unummerte plasser på nedre vg. Så det er bare å få billetter til nedre vg og velge selv hvor man vil stå.
r og blir et sittesvin på Hansa

megleren

Til de som kommer nedover tidlig er jo det bare å møte opp på Winston. Der blir det sannsynligvis full rulle fra de åpner til vi kommer tilbake fra Nullevål med seier. Håper jeg!
r og blir et sittesvin på Hansa

Nettn

Hei! Vi er en gjeng som reiser med toget i kveld, og vet om fler som gjør det samme. Noen som vet når bussen går fra Sir Winston og opp til Ullevaal lørdag?

Charlie Winters

sang til ullevål::::

Gashi fåkkje perm,
gashi fåkkje perm,
d e sikkert, d e sikkert,
gashi fåkkje perm
RANN vinner!

Kruxleiven

Det kjennes utrolig lenge siden vi sist spilte kamp. Heldigvis er vi fremdeles med i cupen. Ellers ville det blitt 14 dagers pause siden den ubrukelige kampen i Bodø. Mye negativitet her. Forståelig nok, men jeg tror på morgendagens kamp. I alle kampene vi har møtt dem de siste årene har de vunnet knapt og mer eller mindre uten grunn. Nå er det slutt. Vi tar dem på senga med innsats. Kampene VIF vinner er heller aldri noe spesielt imponerende. Er vel mest det at de er så flink til å ikke slippe inn mål som gir utslag. Vil bare minne om at vi kjørte rundt med dem noe så vanvittig innendørs i Vestlandshallen tidligere i år, men det var selvfølgelig utenfor sesong, mange nye fjes på VIF og innendørs. Tror ikke på det, men det er fullt mulig at vi kan gjøre det igjen i morgen. Er present på Ullevål i mrg også jeg. Alt under 1000 Brann supp er skuffelse.

Om det skal være sang til Gashi imorgen vil jeg heller ha melodien "non mollare mai" (synges av Inter, Real Madrid og Laziofans. Elfsborg sine fans synger den også) til nesten samme tekst.

Gashi får ikkje perm
Gashi er for dum
Han må spikre paller,
spikre, spikre paller!

KennethS

Quote from: "Charlie Winters"sang til ullevål::::

Gashi fåkkje perm,
gashi fåkkje perm,
d e sikkert, d e sikkert,
gashi fåkkje perm


Bruk heller energien på Brann og Brann spillerne. Støtt eget lag istedenfor og bruk energien på Vif. Dessuten ser eg ikkje ka du vil oppnå med denne sangen, tror du vif spiller dårligere fordet om du synger noe så tåplig? nei få opp øynene og bruk stemmen på Brann.
tå på Brann

Go Up