• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fans/spillere

Started by Kenny, August 14, 2005, 18:09:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kenny

Dette er noe som jeg har gitt uttrykk for lenge, og er glad at noen spillere tar et tak her selv.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286752

Som jeg har sagt ved flere anledninger, og mest ang Flo og VIF, supportere bør bruke energien sin på å støtte laget sitt, ikke drite ut og håne motspillere! Jeg står selv blant Bataljonen på Store Stå, og masse av det som blir ropt derfra gjør at jeg får lyst til å grave meg ned i skam!

Dette skaper bare misnøye og flaue ansikter på resten av banen, pluss at det er som jeg har sagt før; spillerene oppfatter hva som blir sagt, og som oftest tar de avstand fra det! Hvorfor må det være synonymt å være hardbarka fans det samme som å bli oppfattet som en brautende ape i brunst?

Vet at i hvertfall halvparten av dere ikke er enig med meg, men dette er nå i hvertfall det jeg mener. Skulle ønske at de værste av de som holder på og gauler skulle få sett seg selv. Ikke noe vakkert syn...

Mr_Soma

Jeg personlig synes ikke at hetsingen av Flo var noe å hyle å skrike over. Sånn er fotballen blitt idag!

Men det virker som folk tror at under Brann - VIF så var det kun Flo og resten av apekattene fra Oslo som stod i fokus.

Det er jo helt feil - klart vi støtter laget vårt!
Må jo være lov å hetse motstanderlaget ett par ganger iløpet av kampen.

Eneste jeg ble skikkelig skikkelig flau over under VIF kampen var når noen håpløse unger begynte å gaule :

"Hoset suger Flo"

Synk lavere da....

Northside

Flo hetsen har eg ikke noe negativt syn på, men folk som står hele kampen og bare slenger dritt til mot eller medspillere er det verre med, i noen tilfeller er det følelse, som f.eks Sanne bomme på åpent mål, då kan eg godta at noen få kommer med en ufin kommentar (selv om eg ikke støtter den), men dersom folk bare står der å slenger dritt så kan de gå et annet sted.

Tror ikke vi er så mye verre en alle andre, det er synd at noen glemmer å støtte laget av og til, men slik er fotball, mye følelser i sving.
Vil ikke si dette er så stort problem egentlig....

Stoffi

Tullball at slikt som dette får oppmerksomhet i pressen. Dette er endel av fotballen, og dette er ingenting i forhold til i andre land.
Get used to it.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

naitsirk

so sidan dei gjer da ute i europa då e da greit?

Knasen


jegløh

Quote from: "naitsirk"so sidan dei gjer da ute i europa då e da greit?


Det er jo ikke det som er poenget. Fra tid til annen blir spillere pepet ut og hetset på andre måter. Har alltid skjedd.

Er vi blitt så tander at dette støter oss. Skal alt være politisk korrekt på en fotballkamp blir det veldig gøyt.
Du får meg til å tenke på Knut Arild Hareide.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Knasen


Lene

Quote from: "Knasen"hvis de går utenfor en klippe så skal vi også gjøre det? Nei, å slenge dritt, er og blir dritt. Kan jo tenke at hvis vi var utpå bana så hadde ikke vi klart noe bedre, og det er menesklig å feile.


Men så er jo ikke vi proffe fotballspillere heller. Menneskelig å feile, ja, men det får da være måte på! Jeg går på skole, og det blir forventet at jeg følger med i timene og får gode karakterer. Om jeg gjør det eller ikke, er forskjellen på god og dårlig elev.
Vi får ikke betalt for å spille fotball, og trener neppe mer enn proffene. Blir helt på tryne å si at vi ikke hadde gjort det noe bedre selv, for da kunne jo hvilken som helst idiot blitt fotballspiller..!

Go Up