• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

B/G-Brann

Started by Vidarvalium, August 14, 2005, 17:32:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brems

Hva er det med spissene, da? Virker skikkelig uengasjerte, jo...  :?:


Breeeems!

Vidarvalium

Kan ikke se at Brann har noe å TAPE på å erstatte Knutsen med Huseklepp...Skulle ikke Mjelde finne på noe da? Skulle han ikke prøve nye ting????

Vidarvalium


Leffen

dette er det mest tafatte jeg noen gang har sett. det virker som spillerne har gitt opp, som om de gir helt faen i hva som skjer.
skjerp dere, primadonnaer!

Vidarvalium

fy faen altså....mot BUNNLAGET

fettnok

er typisk at bg scorer på ett angrep satt igang av krokdal...
ette går aaaaaldri bra!

Vidarvalium

Om ikke Mjelde foretar seg noe i denne kampen så må vel det være rene falliterklæringen??????


BL

Quote from: "Vidarvalium"


Uten deg og
Hansa-
Felt Z

Vidarvalium

Hehe ja og bra er det!!

nummer9

BL: Var vel ment fordi begge fikk gult kort, har de ikke 3 hver nå?

Ser stygt ut dette...

Eneste håpet jeg er ser Andresen, evt også Huseklepp og/eller Helegbe. Optimistisk at noen av disse tre kan komme inn og gjøre underverker direkte, men ser ut som om det er dette er eneste håpet vi har...

Deppa...

Xminator

Joda, det blir ett kanonlag mot Fredrikstad :p

Brems

At jeg kastet bort kroner for å se på denne kampen, får meg til å føle meg som en komplett idiot!

Breeems!

oj3

Det må da være en lettelse for Brann og Sæternes selv at han må stå over neste kamp. Herregud så dårlig han er nå - som akkurat resten ...

Vidarvalium

Kan UMULIG bli verre om man satser på nye krefter....Noen som husker sist Knutsen fikk til å legge den j... ballen inn foran mål?? Er sikker på at Huseklepp klarer den jobben like bra og muligens noe bedre også...

Northside

Tror de bør stenge forumet etter denne kampen, vil komme så utrolig mye usaklig drit etter denne kampen (dersom det ikke skjer noe snart)!

Nei, vi får glede oss til neste kamp! Reise til tiggerstaden og piske disse guttene til å jobbe!!!

nummer9

At det vil være en fordel for Mjelde å ha enda færre spillere å velge mellom før neste kamp? Den var ny...

Candyman

Usakelig? Det eneste usakelige her er innsatsen til gutta på banen. Herregud mann, hva er det som skjer? Krever Huseklepp og Helege innpå med en gang. De kan jo ikke gjøre det verre enn å tape. Fra bunnen er det bare en vei, opp.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Vidarvalium

Kan du utdype hva du mener med usakligheter?

Er det usaklig at man klager over manglende innsats i ALLE ledd?
Er det usaklig at jeg kritiserer Knutsen for manglende ferdigheter foran mål?

Tror heller dette er FAKTA -altså IKKE usakligheter...

Kan godt ta med Haugen...I denne kampen har han gjort MYE feil...3 stygge feil på 45 min er 3 for mye....

ENESTE mannen som viser kvaliteter der ute er SOMA.

Dette er FAKTA også

Xminator

De har nok fått kjeft i pausen :p Fine tendenser (eller som Scheie sier det: Pent gjennomført hopp, idet den norske lander 2 meter nedenfor kulen).

Xminator

Slik jeg ser det stiller vi med 4 mann på midtbanen som ALLE trenger 3 andre klassespillere i form rundt seg for å spille bra. Og en del av dem har ikke noe på en midtbane i eliteserien å gjør i det hele tatt.

Vidarvalium


Xminator

Og det reddet Opdal ræven vår - igjen...

Northside

Quote from: "Vidarvalium"Kan du utdype hva du mener med usakligheter?

Er det usaklig at man klager over manglende innsats i ALLE ledd?
Er det usaklig at jeg kritiserer Knutsen for manglende ferdigheter foran mål?

Tror heller dette er FAKTA -altså IKKE usakligheter...

Kan godt ta med Haugen...I denne kampen har han gjort MYE feil...3 stygge feil på 45 min er 3 for mye....

ENESTE mannen som viser kvaliteter der ute er SOMA.

Dette er FAKTA også


usakligheter som pleier å komme etter et tap, du vet det godt selv. Som spark Mjelde, han suger, ditt og datt som folk egentlig angrer på at de sa dagen etter.

Vidarvalium

Er vel ingen i denne tråden som har nevnt "spark Mjelde" og denslags du sikter til....

Dessuten har vi ikke tapt kampen helt enda;)
1-1 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Og det skjer ENDRINGER - Dette lover bra!!

Xminator


R.I.P.Super-ray

Elsker Knudsen :)
7 SUPER RAY - LEGENDE

Kruxleiven

Scoring av Knudsen? Nå står ikke verden til påske. Snu dette da. Og uansett. Ut med Knudsen og Haugen!

Xminator

Sanne og Huseklepp inn.

Romani3

Var det ikkje en her i stad som sa nåkke om Knudsen og korti han hadde klart å score sist? =P Han e'kkje så verst som en del ska ha det te, asså.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

oj3

Så den var ny for deg, nummer9?

Jeg mener ærlig talt at Sæternes har godt av å hvile nå - han tør ikke engang å ta straffer. Og mot Glimt har han vært som en 3. divisjonsspiller.

Når åpenbart Mjelde ikke ser det, er det fint at Sæternes hjelper til å få seg et meningsløst gult kort. Det virket nesten som han ville ha det kortet ...

Jeg har i det hele tatt inntrykk av at det er finnes ingen grenser for hvor dårlig det er lov å spille på Brann uten at det får konsekvenser. Tenker særlig på Tom Sanne, Martin Knudsen og Sigurdsson, i tillegg til Sæternes.

Kruxleiven

Jeg ble hørt. Knudsen gikk ut. Huseklepp inn, men utrolig nok kommer Sanne inn fremfor Helegbe. Et hån mot Helge B.

Candyman

YES!!!

Klippet fra BA:
" Martin Knudsen! Håvard Halvorsen sleiver skikkelig med et tilbakespill. Knudsen er våken og snapper. Alene med Tor Egil Horn gjør kantspilleren ingen feil. Utilgivelig av Glimt-backen"

Jaja...selv en blind høne finner korn en gang i blandt.
Håper gutta får litt fyr i ræven no, og klarer å hente hjem 3 poeng i kveld. VI i TRENGER det!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Noen må ta kortstokken fra dagens dommer.

Vidarvalium

Spørsmålet var vel når han klarte å legge et skikkelig innlegg sist...

Står fast ved det fordet om han scoret etter forsvarstabbe av B/G.

Men, ok , Takk Knutsen for målet!!

Nixon

Sæternes, Miller og Haugen må stå over neste kamp.
Enda godt at det ikke er før 29. august og vi kan (må) ha Andresen, Guntveit og TFL tilbake!
Rød makt på Hansa

nummer9

Hvor UTROLIG lett skal det være for brannspillerne å pådra seg gule kort?!?

Synes Hanstveit og Haugen sitt var vel billige, spess når begge kommer i samme kamp.

Motyka

Quote from: "oj3"Så den var ny for deg, nummer9?

Jeg mener ærlig at Sæternes har godt av å hvile litt nå - han tør ikke engang å ta straffer. Og mot Glimt har han vært som en 3. divisjonsspiller.

Når ikke Mjelde åpenbart skjønner det, er det fint at Sæternes selv hjelper til å skaffe seg et meningsløst gult kort. Det virket nesten som han ville ha det kortet ...

Jeg har i det hele tatt inntrykk av at det er finnes ingen grenser for hvor dårlig det er lov å spille på Brann uten at det får konsekvenser. Tenker særlig på Tom Sanne, Martin Knudsen og Sigurdsson, i tillegg til Sæternes.


Endelig en som tør å oppheve imuniteten som Xminator og andre har gitt Sæternes. 100% enig i innlegget ditt oj3
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Romani3

Quote from: "Vidarvalium"Spørsmålet var vel når han klarte å legge et skikkelig innlegg sist...

Står fast ved det fordet om han scoret etter forsvarstabbe av B/G.

Men, ok , Takk Knutsen for målet!!


Han gjorde no det i cupfinalen i hvertfall...
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Vidarvalium

Ja og Frank Strandli var god på hodet i en kamp jeg husker også...

Motyka

Quote from: "Nixon"Sæternes, Miller og Haugen må stå over neste kamp.
Enda godt at det ikke er før 29. august og vi kan (må) ha Andresen, Guntveit og TFL tilbake!


Kan bli tynt på benken mot FFK ja. Andresen er nok klar, få han innpå så han kan styre litt nå siste minuttene.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Sæternes bommet på et par feite sjanser.
#&%/$#&%$?/%$!!!!!!
Rød makt på Hansa

Vidarvalium


Kruxleiven

Helvete for en gjeng! Vekk med Mjelde!

Xminator

Midtbane i sen tango...

Candyman

2-1??

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BL

No kan Mjelde rase det forbanna steintårnet sitt og begynne på nytt.
Hansa-
Felt Z

Brems

Vekk med Mjelde?!?!? *LER*

Brems!

Nixon

Typisk at det skjedde i en god Brannperiode.
Men det er jo Mjelde sin feil...
Rød makt på Hansa

Go Up