• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Huseklepp klar for Brann..

Started by arild, August 10, 2005, 12:23:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Veldig bra!

Men kan han spille i morgen?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

KNUDSEN

det var på tide de hente han, la oss håpe han spiller i morgen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen


Xminator

Da venter jeg på "Hvorfor i ****** brukes han ikke når han er kommet" :)

De vet hva han står for, han har tross alt trent med Brann en stund nå. Så ta sjansen Mjelde, la ham bryne seg på Hoftun!

brannsupporteren:-D

Herlig! Hjertelig velkommen skal han være!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Andrés

Velkommen Huseklepp!

Om ikke dette er på tide så vet ikke jeg.. :-)
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

el-diego

Meget bra.   Brann må tørre å satse på de beste lokale talentene.   Viser også at det hjelper for andre lokale talenter at det er mulig å få kontrakt med brann
udere est facere

EPPY

Hvis han spiller i nærheten av slik han spilte mot birmingham (ja jeg vet de ikke fikk lov å takle, men de gikk på alle fintene og han hadde gode innlegg) så blir han en umiddelbar suksess. Forutsatt at Mjelde gir han tillit. Noe han Bør gjøre, helst på høyre da Martin K ikke får til en dritt for tiden

sveines

Quote from: "Nixon"Veldig bra!

Men kan han spille i morgen?


Nei.

bt.no: " Han er spilleklar til søndagens eliteserieoppgjør mot Bodø/Glimt på bortebane, men............som ikke er spilleberettiget til torsdagens UEFA-cup kamp mot Allianssi. "
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Satan 3

Tipper han er like god som Tom Sanne.
Striler ut av Bergen

sekto

Artig at "Kinder" som han er kjent som er klar for Brann. Skal bli spennende å se ha han kan utrette om han får sjansen.

Lurkin

Er han høyrefotet eller venstrefotet (fotet, hva faen?)??
Berømte Brann fra Bergen

sekto

Er vel høyrefotet, men viste i kampen mot Birmingham at han i hvert fall kan bruke venstrefoten til mer enn å stå på.

KennethS

Dagens gladnyhet. E bare og kaste han inn mot Glimt i helgen.
tå på Brann

enavgutta

Nepp, blir Knutsen og Sanne som bekler de posisjonene :-D

TcK

#1: Er han virkelig så god? Jeg er i grunn ikke så veldig skeptisk eller i mot dem som sier positive ting om han, men kan folk utdype litt hvor god han er, hva han er god på etc? Fikk ikke med meg Birmingham-kampen.

#2: Er han kjent som "kinder"?

tck
Jesus elsker alle barna

Nixon

Vi må huske på at han ikke er kjøpt kun pga den gode innsatsen mot Firdalaget og Birmingham. Huseklepp har trent med Brann i hele år. Og det er mye på det grunnlaget Brann har hentet han.

Det som imponerte meg mest var teknikken, han fintet godt begge veier. Samt gode innlegg. Og han har stor vilje til å utfordre, noe jeg ofte savner hos Brann i dag.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

sekto

Quote from: "TcK"#2: Er han kjent som "kinder"?

I hvert fall gjennom tenårene blant venner og bekjente. Var vel knapt noen som visste hvem Erik Huskeklepp var før, men alle kjente Kinder.

Henki

Quote from: "Nixon"Vi må huske på at han ikke er kjøpt kun pga den gode innsatsen mot Firdalaget og Birmingham. Huseklepp har trent med Brann i hele år. Og det er mye på det grunnlaget Brann har hentet han.

Det som imponerte meg mest var teknikken, han fintet godt begge veier. Samt gode innlegg. Og han har stor vilje til å utfordre, noe jeg ofte savner hos Brann i dag.


Tror likevel ikke vi skal forvente noe messiastilstander av den grunn. Blir litt utopisk å tro at nå skal ting snu for nå har Huseklepp ankommet.
Men en mann for fremtiden er han sikkert!
Ballen skal fremover!

BL

Quote from: "TcK"#1: Er han virkelig så god? Jeg er i grunn ikke så veldig skeptisk eller i mot dem som sier positive ting om han, men kan folk utdype litt hvor god han er, hva han er god på etc? Fikk ikke med meg Birmingham-kampen.


Nei, han er ikkje så god! Han kommer til å sitte mye på benken  når Ludvigsen er tilbake. Men han kan bli veldig god! Et stort talent.
Hansa-
Felt Z

Candyman

Er det sønnen til "gamleving" Huseklepp?? Har jo noe å slekte på da. Bra med lokale talenter, men han burde fått en lengre kontrakt.


Spiste han ett par "Kinder"egg for mye eller, hehe?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KNUDSEN

Quote from: "Candyman"Er det sønnen til "gamleving" Huseklepp??


Ja det e sønen til Ingvald Huseklepp
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

BL

Quote from: "Candyman"Bra med lokale talenter, men han burde fått en lengre kontrakt.


Nja, hvis han ikkje har blitt en bedre spiller på 2 1/2 år er det like greit.
Hansa-
Felt Z

KennethS

Quote from: "BL"
Quote from: "TcK"#1: Er han virkelig så god? Jeg er i grunn ikke så veldig skeptisk eller i mot dem som sier positive ting om han, men kan folk utdype litt hvor god han er, hva han er god på etc? Fikk ikke med meg Birmingham-kampen.


Nei, han er ikkje så god! Han kommer til å sitte mye på benken  når Ludvigsen er tilbake. Men han kan bli veldig god! Et stort talent.


Nå må du huske på at de vi har suger big time, tror han får spille mer en mange tror.
tå på Brann

P-K

Med Ludvigsen frisk og PVM på plass må nok HUseklepp på benken. Inntil da kan det være greit å prøve ham. Men jeg skulle helst sette at Brann lånte han ut til Løv Ham denne sesongen, og ikke tok han videre før han er for god for førstedivisjon. Er redd vi også ødelegger denne guttungen ganske så raskt.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

KennethS

Quote from: "P-K"Med Ludvigsen frisk og PVM på plass må nok HUseklepp på benken. Inntil da kan det være greit å prøve ham. Men jeg skulle helst sette at Brann lånte han ut til Løv Ham denne sesongen, og ikke tok han videre før han er for god for førstedivisjon. Er redd vi også ødelegger denne guttungen ganske så raskt.


Låne han ut til Løv Ham? Fyren e 20 år og mer en nok moden til å ta opp kampen om plass på Brann's lag.
tå på Brann

EPPY

Da er det mye bedre å leie ut tom sanne, få vekk de med minst evne til å spille fotball, Huseklepp er en å satse på. Han kommer til å bli bedre og bedre for alle spark på ballen i eliten, Tom Sanne blir bare værre og værre. Og ikke minst... Huseklepp er Lokal

Xminator

Nå må vel både Helegbe og Huseklepp prestere langt over evne så snart Ludvigsen og Vaagan Moen er klare for spill. Det er tross alt de to siste som er stjernene våre. Om Huseklepp plasserer Ludvigsen på benken er det egentlig en ren bonus. :p

feriejan

Er sikker på at det blir hyggeligere på stadion om både Knutsen og Sanne forsvinner.... Få inn ungutta som er fremtiden, de kan jo ikke gjøre det værre !! :lol:

Go Up