• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Da skjer det endelig noe...

Started by Xminator, August 10, 2005, 09:19:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Brann snakker med Fyllingen om Huseklepp. Pokker meg på tide. Måtte han bli med til Bodø. Om VIF skal ha en lang tynn en kan vel vi også :)

jegløh

Quote from: "Xminator"Brann snakker med Fyllingen om Huseklepp. Pokker meg på tide. Måtte han bli med til Bodø.


Ja nå kan de angre alle som har avskrevet Brann i gullkampen. EH er siste brikken i puslespillet.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nixon

Veldig bra! Spesielt nå som TFL er ute på ubestemt tid.

Så blir det jo spennende å se hvor god han egentlig er. For hypen er jo strengt tatt kommet etter den ene omgangen mot Birmingham. Og, som vi har sett i ettertid, den var ikke særlig representativ for hva spillerne har klart i ettertid...
Rød makt på Hansa

Xminator

All erfaring tilsier jo at han flopper vilt og blir skjelt ut på stadion for å slå feilpasninger en gang før september. Men det skjer noe :p

KennethS

Så må du tenke på at han har bedre medspillere i Brann enn Fyllingen også.
tå på Brann

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Har kun sett Huseklepp mot Birmingham, men her er mitt inntrykk.

Rask? Ja.
Kantspiller - Ja
Teknisk? Klart, men hvor bra det faktisk er får vi se.
Defensive fibre? Nei.
Fysikk til å klare eliteserien. Jeg tror det. Han var mye mye lenger enn hva jeg hadde inbilt meg selv på forhånd. Fortsatt for tynn, men det blir ikke fysikken som stopper denne spillerens karriere.

Nixon

Er ikke redd for fysikken. Greit at han er tynn, men det er jo mange tynne fotballspillere som gjør det veldig bra. Huseklepp minner faktisk litt om Peter Crouch som klarte seg tålig bra på Southampton i fjor selv om han er en spjæling. Så bra at han spiller på Liverpool i år. Det gjelder å spille på det man er god på!
Rød makt på Hansa

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

el-diego

Quote from: "Xminator"Brann snakker med Fyllingen om Huseklepp. Pokker meg på tide. Måtte han bli med til Bodø. Om VIF skal ha en lang tynn en kan vel vi også :)


Har du link eller?
udere est facere

el-diego

Quote from: "Nixon"Veldig bra! Spesielt nå som TFL er ute på ubestemt tid.

...


Hvilken skade er det TFL har?
udere est facere


el-diego

udere est facere

Go Up