• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dø og blø for Brann, alle mann!

Started by Klaus_Brann, August 08, 2005, 02:49:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Er det bare piss alt det vi står og synger om til vanlig, begynner jeg å lure på nå..
vi synger om hvor mye vi elsker dette laget og ikke minst hvor mye vi støtter laget vårt..
Vi støtter laget selv om laget kommer til å rykke ned vi! Og vi skal i alle fall både blø og dø for dette laget!
Men med en gang det kommer littegrann motgang, ja det er akkurat det det er..Litt motgang..
Så holder vi helt kjeft så å si i 90 minutter på hjemmebane, i en kamp som vi styrer store deler av kampen...
Og de få gangene vi gidder å åpne kjeften for laget vi skal blø for, så er det for å slenge drit om hvor dårlige de er, eller hvor dårlige treneren er, fordi han bytter ut en spiller som ber om det..
ja, jeg vet at det ikke var den beste kampen Brann har spilt noensinne, men det er akkurat i sånne kamper vi bør trå til litt ekstra og støtte de..
Et Brann stadion som er i fyr og flamme pleier å tenne laget, og hvis det ikke gjør det, så har i alle fall vi gjort vår del av jobben for å ta tre poeng...
I dag er det faen ikke Mjelde som bør sparkes, det er enkelte av oss supportere, som liksom skal støtte Brann i tykt og tynt!!!

Det er ikke skrevet i noen slags rus, bare sinnsykt forbanna over at vi gjorde en så dårlig jobb på tribunene idag!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KEO

Det virker på meg at dess mer vi snakker om kor dårlig stemning vi lager på stadion dess verre blir det.
Nu kør vi!

Northside

Og for de som er for 18års grense på ss. Det ville knapt nok blitt sunget en sang dersom det var tilfelle! Vi prøvde å synge så mange sanger som det e mulig å starte uten å virke helt klovn der vi stod aleine. De eneste som svarte av og til var de unge! De godt voksne som liksom er så forbanna viktig på ss sa ikke et pip (noen unntak var det).

Brannfrelst

Så lenge spillerne ikke blør for klubben så hvorfor i h****** skal vi gjøre det? Fra min posisjon fra felt A på Umbro ble det sunget når folk rundt prøvde å starte. Hansa må skjerpe seg. Mjelde må gå? Mannen tok sikkert til tårene. :cry:
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Spillerene gikk da til så det holdt.

Slostril

Quote from: "Xminator"Spillerene gikk da til så det holdt.


De gikk kanskje til i noen tacklinger.Bl.a. Scharner var tacklingsvillig på sitt sedvanlige vis.Det gav seg også utslag i suspensjon i neste kamp.

Det jeg savnet mest var at man ikke fikk laget med fremover de få gangene det bød seg overgangsmuligheter.Man stormet ikke i angrep slik man ser på f.eks. Start.
Dette medførte at Brann var svært underbemannet i boksen de få gangene vingene greidde å legge inn.
elt Z rad 16.

naitsirk

ette å ha sett kampen både live og på tv so sitte eg med to forskjellige inntrykk.
når eg såg kampen på tv so synst eg faktisk at brann ikkje spelte so altfor gale.aafk låg jo i forsvar i 90min og når brann ikkje har nokon gode alternativ på kanten so går da som i går.
va heller ikkje mykje om å gjera at brann hadde vunne i går då veldig mange situasjonar gjekk "feil" veg.

men uansett ikkje bra nok når me spele mot eit bunnlag.

Candyman

Quote from: "NorthsideFCDH"Og for de som er for 18års grense på ss. Det ville knapt nok blitt sunget en sang dersom det var tilfelle! Vi prøvde å synge så mange sanger som det e mulig å starte uten å virke helt klovn der vi stod aleine. De eneste som svarte av og til var de unge! De godt voksne som liksom er så forbanna viktig på ss sa ikke et pip (noen unntak var det).


Sang (dere kan alle melodien):

-----------SS-----------
Kor e alle helter hen?
Kom hem igjen
Kvisvik, kom tebake!
Vingene, de bare dro
Gull'et gikk i do
For de andre isje like go'

--------Hansa-----------
Kor e alle helter hen?
Stå fram igjen
Vilje, kom tilbake
Innsats, ka e' det for no?
De andre sto og lo
Onkel Mjelde e på TV2!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Mr_Soma

Beste jeg har hørt på lenge!
Hehe - hadde vært fenomenalt!

Northside

Sang ikke den du :wink:  Men han ene hadde vært lur Ã¥ ta med et gammelt sanghefte, var faktisk en del sanger vi ogsÃ¥ hadde glemt... Men var ingen vits Ã¥ prøve Ã¥ synge gjennom alle, de sangene vi prøvde pÃ¥ (av de eldre) var jo flau, ikke en eneste som sang med jo

Lurkin

Haha, Candyman er visst en kreativtetsbombe.
Berømte Brann fra Bergen

ekte kjuagutt

Nå skal ikke jeg påstå at jeg vet hvem du er Northside, men jeg har en uggen følelse at at du er med i den fryktede "ultras" gjengen. Grunnen til at kanskje ikke folk følger på når du/disse synger kan ha noe med at

1. Det blir sunget fra foran feltet mot banen.

2. Dere prøver alt for ofte.

3. Dere har temmelig pistrete stemmer.

Folk får nok, jeg har fått nok. Hvertfall av at disse klovnene står og hopper, danser og synger for seg selv foran feltet hele forbannade kampen

Northside

Quote from: "ekte kjuagutt"Nå skal ikke jeg påstå at jeg vet hvem du er Northside, men jeg har en uggen følelse at at du er med i den fryktede "ultras" gjengen. Grunnen til at kanskje ikke folk følger på når du/disse synger kan ha noe med at

1. Det blir sunget fra foran feltet mot banen.

2. Dere prøver alt for ofte.

3. Dere har temmelig pistrete stemmer.

Folk får nok, jeg har fått nok. Hvertfall av at disse klovnene står og hopper, danser og synger for seg selv foran feltet hele forbannade kampen


og det stemmer nok ja....

DJ_ADG

Det é bedre Ã¥ prøve for mye enn Ã¥ ikkje prøve.  VistÃ¥r mot bannen for Ã¥ se kampen, men eg snur meg ihvertfall pÃ¥ sanger som eg virkelig vill at folk skal synge pÃ¥. SÃ¥nn du vet det, é ikkje bare pÃ¥ stadda eg synger for meg selv, synger pÃ¥ Brann sanger hele tiden eg selv om ingen andre gjør det.

Det é mye bedre enn å holøde munn.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

evigRød

at når vi snakker litt om sanger, lurer jeg på en ting...
synges det :
sk brann
sk brann
skbrann skbrann skbrann
skbrann
skbraaan
sk sk sk brann BERGEN

eller blir det sunget ELSKER istedet for sk

har hørt forskjellig

Northside

Quote from: "evigRød"at når vi snakker litt om sanger, lurer jeg på en ting...
synges det :
sk brann
sk brann
skbrann skbrann skbrann
skbrann
skbraaan
sk sk sk brann BERGEN

eller blir det sunget ELSKER istedet for sk

har hørt forskjellig


skal være Sk, men veldig mange tror eg som synger elsker også, hvertfall ikke enkelt å høre forskjell

Alexåsane

Jeg skulle gjerne sett han som av og til fungerer som en capo på enkelte sanger vært aktiv. Starte flere sanger på samme måte.

Vist det hadde vært 18års grense på ss, hadde vi blitt kvitt sms garden, pipestemmene og fjortisene på sjekkeren. Eldre folk som har rømt ss vil kanksje komme tilbake. Men kem vet?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Alexåsane"Vist det hadde vært 18års grense på ss, hadde vi blitt kvitt sms garden, pipestemmene og fjortisene på sjekkeren. Eldre folk som har rømt ss vil kanksje komme tilbake. Men kem vet?


Jeg tror ikke at så veldig mange kommer tilbake hvis man setter opp aldersgrensen. At det er mange unge på SS er ikke hovedgrunnen til at mange eldre har "flyktet" til f.eks. Hansa.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

StoreS gutt 16

Quote from: "Alexåsane"Jeg skulle gjerne sett han som av og til fungerer som en capo på enkelte sanger vært aktiv. Starte flere sanger på samme måte.

Vist det hadde vært 18års grense på ss, hadde vi blitt kvitt sms garden, pipestemmene og fjortisene på sjekkeren. Eldre folk som har rømt ss vil kanksje komme tilbake. Men kem vet?


Han som fungerer som av og til fungerer som capo tror jeg heter Raymond hvis jeg ikke tar helt feil og han er vel en av de få aktive voksne som fungerer som et slags forbilde på SS. Flott type som gang på gang kommer i klammeri med sicuritas vaktene :wink: Raymond som offisiell capo på SS!

Go Up