• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva med å hente....

Started by Rudi, August 07, 2005, 13:04:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rudi

......Harald Aabrekk tilbake som spillerutvikler og "taktisk"-konsulent. Aarbrekk er en ringrev og dyktig på sitt felt. Tror dette kunne vært et godt alternativ. Han og Mjelde kjenner jo hverandre godt så det skulle vel ikke skapt så store problemer, (imotsetning til Aabrekk og Teitur, for de som husker den historien).



- Rudi
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

enavgutta

Hva med å ikke skru tiden tilbake til steinalderen Rudi? Aabrekk klarte utmerket godt å rykke ned med Haugesund, så la denne snodige "talentutvikleren" ligge.

AtroZ

Aabrekk har ingenting å bevise som spillerutvikler. Jeg har lenge ment at han ville vært en klar forsterkning i trenerteamet.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

sveines

Ja, Aabrekk er suveren som spillerutvikler. Og så har han hjertet i Brann. Han påsto sjøl at han var medlem i Brann lenge etter at han måtte gå fra Brann.
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

enavgutta

Dere kan ikke være riktig kloke. Ta dere en tur på foppisen og drikk dere riktig dritings !

AtroZ

Quote from: "enavgutta"Dere kan ikke være riktig kloke. Ta dere en tur på foppisen og drikk dere riktig dritings !


Buhu de andre guttene vil ikke være enig med meg
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

morten_61

Støtter forslaget fullt ut.

abe78

Støtter også forslaget. Var ikke alltid tilhenger av Aabrekk sine kyniske stil, men jeg tror vi kunne trengt han som rådgiver og spillerutvikler. Her er han blant de beste i Norge. De som bare ler av dette er ikke gamle nok til å huske hva han laget av spillerne i Tromsø for en tid tilbake.
.og husk!

Stoffi

Støtter opp. Aabrekk som spillerutvikler og hjelpetrener hadde vært en god ting.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lurkin

2 poeng på 4 kamper, vi mangler 3/4 av midtbanen og folk roper på krisehjelp. Husk: Vi ligger på 6. plass. Det er 4 poeng ned til 7. plass og 5 poeng opp til 2.

Nå må folk gi seg snart.. Skal vi hente inn noen så kan vi heller reise til Sandefjord og hente treneren der som støtte.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

Quote from: "AtroZ"
Quote from: "enavgutta"Dere kan ikke være riktig kloke. Ta dere en tur på foppisen og drikk dere riktig dritings !


Buhu de andre guttene vil ikke være enig med meg


Ikke mobb enavgutta. Mer enn normalt kritisk til dagens regime og spillerstall, men han har likevel problemer med forandringer. Det være seg Grindheim, Hassan eller Aabrekk...:)
Rød makt på Hansa

AtroZ

At jeg ønsker flere i trenerteamet har ingenting med prestasjonene sålangt i sesongen å gjøre. Aabrekk ønsker jeg fordi jeg vil at walde og spurkeland, Haugen, og alle de andre skal utvikle seg raskere som spillere. Han kunne tatt over spillerutvikling og hatt overordnet ansvar for fotballgymnaset. Har selv hatt robert hauge som trener, han har INGENTING å tilføre ungdom. Kunne gjerne fått inn Todesen også, jeg vet ikke hva han har å tilføre, men generelle forsterkninger i trenerteamet er jeg for.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Lurkin

Todesen hadde vært supert, men neste gang vi ser han på Stadion så er vel han trener for Sandefjord i TL.
Berømte Brann fra Bergen

KEO

Quote from: "Lurkin"Todesen hadde vært supert, men neste gang vi ser han på Stadion så er vel han trener for Sandefjord i TL.


Eller i kvallik
Nu kør vi!

Candyman

Slik jeg ser det er det eneste problemet at vi ikke har to gode vinger. Hadde vi hatt det, i tillegg til det laget vi allerede har, tipper jeg vi ville stått med 11-4-2 istedenfor dagens 7-5-5, og hatt 37 poeng og ledet serien eller hvert likt med Start (alt etter hva de presterer i kveld).

Og dette mener jeg helt seriøst. Det er ikke noe bredde i angrepene våre, noe som tar liv av Sæternes og Winters på topp, som begge lever av rom å løpe i. Helt forbanna seriøst. Ett perfekt eksempel er Lsk kampen, hvor vi lå bredt og Sæternes fikk løpe sikksakk mellom forsvaret til kanarifuglene. Ett fotballag uten raske vinger er som en bil uten motor...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

abe78

Helt enig med deg, men du glemmer at vi nettopp har handlet inn to vinger. TFL og PVM.
.og husk!

Candyman

Quote from: "abe78"Helt enig med deg, men du glemmer at vi nettopp har handlet inn to vinger. TFL og PVM.

Vel kan jeg glemme mye, men at vi har kjøpt TFL og PVM glemmer jeg ikke :-) Da hadde jeg jaggu ikke vært mye med...

Men de spiller jo ikke da, så utfallet er jo det samme. Men hadde begge disse spillt nå, så tror jeg mye kunne løsnet. Men nå kommer vel ikke PVM før til høsten, og da har vi vel rotet bort ett par spillere, så er det på an igjen...(sikkert solgt Miller og Scharner, snufs...)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

AtroZ

http://www.ba.no/sport/fotball/article1707409.ece


Harald Aabrekk er ledig! Den perfekte spillerutvikler til brann. Håper POL viser seg som en handlingens mann og huker han før noen andre gjør det.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Mr_Soma

Quote from: "AtroZ"Håper POL viser seg som en handlingens mann og huker han før noen andre gjør det.


Tror POL har god tid akkurat der.

Xminator

Kaaaaaaanskje kommer Azar :) Neida, men han ble pepet av banen i england:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106886

Spørst vel om han ikke tar turen innom Norge igjen en gang neste sesong. For å få fart på ting igjen liksom. Hørt det før?

Go Up