• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gå her og gi beskjed til Doddo!

Started by zyntax, August 03, 2005, 22:36:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

zyntax

http://www.bt.no/blogg/index.php?act=art&aid=61&id=1

Gi beskjed til Doddo om at det er HAN som må gå!

Må jo skjønne at å la Mjelde gå ikke er noen som helst akseptabel løsning!!

MrNossy

Quote from: ----------------

Må jo skjønne at å la Mjelde gå ikke er noen som helst akseptabel løsning!![/quote


Hvorfor er ikke det en løsning.....vi stiller opp kamp etter kamp og heier laget frem, vi bruker tusenvis av kroner i året på å følge laget vårt. Vi har på papiret et av det, om ikke det sterkeste laget i tippeligaen.
Om Mjelde ikke kan motivere spillerene er det påtide han tar sin sauebonde cap og lusker tilbake til Osterøy og trener smågutter.
Jeg hadde sansen for det Mjelde presterte i fjor og året før, men denne steingarden til Mjelde er ikke stødig, og la meg minne deg på at 25 poeng fremdeles kan bety nedrykk, Stabæk rykket ned med 27 i fjor.

God bedring, men la Doddo skrive det han vil.

MJELDE UT AV BERGEN!!


Northside

han derre Doddo fyren skriver det pga han får penger får det av BT, tydlig at det funker også, folk ser overskriften "Mjelde må gå", då leser jo folk det med en gang...

Synes hele Doddo fyren er tåpelig og har aldri lest noe han har skreve, ble også irritert at TV2 intervjuet han angående Flo hets.

enavgutta

Hadde vært litt vittig om Brann tok gull og Doddo måtte se tilbake på den der etter sesongslutt :-D

AtroZ

Doddo er en klovn. Ikke supporter- Det er ikke det beste for brann om mjelde blir sparket. Brann tok nesten aldri poeng i tromsø før mjelde overtok.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Bent

leste innlegget hans ja.. Skrevet for å provosere og det klarer han jo. Men hvorfor fyren blir intervjuet av tv og faktisk har fast plass i en avis det skjønner jeg ikke. Han utgir seg som brannsupporter, men tror ikke han hadde vært det om han ikke hadde fått betalt for det.

For et par dager kritiserte han de som hetset flo i å prioritere hetsingen istedet for å støtte laget, og nå vil han selv plutselig fjerne treneren nesten midt i sesongen ? -Tidligere i år mente han at mjelde var rett mann for brann.

Det med at mjelde har mange dyre spillere hjelper ikke akkurat når de ligger hjemme på sin skeidar sofa og slapper av. At kvisvik forsvant er ikke akkurat mjeldes feil, og jeg personlig tror at avgangen til kvisvik er en stor grunn til den siste tidens resultater.

kanskje vi heller skulle få doddo fjernet fra bt & bergen

Med mjelde vant vi cupen, det er en god stund og mange trenere siden vi vant den forrige gang, og han har 1 år igjen på seg før brann skulle være et topplag ifølge ham selv.
Ut med RBH

Nemesis

Som siste taler sa; så var doddo kritisk til disse som slengte dritt til flo, han mente vi burde støtte laget. Nå går han ut i avisen og sier at MIM må gå!?  Jaja doddo, det var jo en MYE bedre måte å støtte laget på!  Du viser jo at du har like mye ryggrad som en kokt spagetti!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Stoffi

Når han mener at å pipe på Flo er tull, da virker han ikke mye seriøs brannsupporter.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lilleheil

det irriterer at doddo går ut å sier det som han gjør, pågrunn av sin faste spalte på bt.no kommer sikkert snart både tv2 og vg og sier at Brannsupporterene ønsker Mjelde vekk.. noe som ikkje eier rot i virkeligheten... Doddo e IKKJE vår talsmann!!!!

Tom C

Aldri mer Obos....

megleren

Jeg har vært på Doddos blogg og blitt sensurert bort av de i redaksjonen. De ville ikke ha kritikk av doddo. Og det verste er at jeg var saklig også. Jeg skrev at han burde legge ned bloggen sin og heller gå i seg selv. Ikke være så opptatt med å skape blest om bloggen hans. Dette ble visst i meste laget for de!Han er kun opptatt å fyre oppunder og få oppmeksomhet. Stakkars patetiske mann..
r og blir et sittesvin på Hansa

Northside

hehe, ble sensuret eg også... var seriøs og brukte fine ord, men de tåler visst ikke kritikk der inne

Nemesis

Det dansebandet han er medlem av skulle skiftet navn til "unge patetiske menn!"
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Sharpy

Quote from: "MrNossy"

Vi har på papiret et av det, om ikke det sterkeste laget i tippeligaen.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Lurkin

Hyggelig å se at vi har noen fornuftige supportere også (Mr. Soma, Northside, Nemesis osv), for Doddo er en latterlig medgangssupporter som skal kritisere og prøve å få oppmerksomhet hver gang det går dårlig, men nå vi vinner cupen så er det musikkvideo og han skal fremstilles som Brann-supporter nr. 1.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

http://www.bt.no/blogg/index.php?act=art&aid=62&id=1

Duddo har kommer på bedre tanker.
Vel, i alle fall på litt bedre tanker. Nå vil han ikke sparke Mjelde midt i sesongen. Men håper at Mjelde går frivillig etter sesongen.

Men han kommer fortsatt ikke med et bedre alternativ. Og skriver ingenting om hvorfor dette er et bedre alternativ.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "NorthsideFCDH"hehe, ble sensuret eg også... var seriøs og brukte fine ord, men de tåler visst ikke kritikk der inne


Jeg ble sensurert da jeg kritiserte Doddo, i fine ordlag og full høflighet, samtidig som jeg holdt meg til saken, "Flo".  Må tåle litt saklig kritikk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

gull05

Nå må dere slutte! Han skriver det han skriver for å skape en diskusjon, han maner til entusiasme hos Bergenserne, så langt har han klart det. Men Doddo e ikke en medgangs supporter. Han står laget bi i tykt å tynt!
ød makt.

Xminator

Doddo er ett godt eksempel på manisk depresiv supporter. Det er slik man blir etter å ha fulgt Brann i mer enn 10 år. Kombinert med godt utviklet paranoia. De fleste av oss har tendenesen :p

Lurkin

Når vi taper så er jeg gretten, snuser mye, drikker mye, paranoid og asosial.. - selv om jeg ikke går ut i media og prøver å starte tog MOT laget.
Berømte Brann fra Bergen

Bombefar

Det jeg savner fra Mjelde er engasjement på siden under kampen. Kamp etter kamp sitter han jo som spikret fast i benken. Det må jo for faen være mulig å lette på ræven og gi noen beskjeder eller oppmuntringer til spillerne

Northside

Quote from: "Bombefar"Det jeg savner fra Mjelde er engasjement på siden under kampen. Kamp etter kamp sitter han jo som spikret fast i benken. Det må jo for faen være mulig å lette på ræven og gi noen beskjeder eller oppmuntringer til spillerne

Go Up