• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ett poeng i Tromsø

Started by Idiakez, August 03, 2005, 19:51:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Idiakez

Vi må si oss fornøyd med det!

Vi bygger jo for fremtiden. Med unge spillere som Sæternes, Andresen, Winters og Miller ser fremtiden lys ut!

Håper vi klarer en plass på øvre halvdel.

Mjelde er en gud!

sveines

Quote from: "Idiakez"

Mjelde er en gud!


IKKE MIN GUD!!

Mjelde er for svak taktisk. Har fått tid til og bevise hva han kan no, la oss få en ny trener på plass!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Vidarvalium

Hvor gammel er Miller da??? Er vel ikke den yngste spilleren i eliteserien nei......Men for all del - han er god!! Men det hjelper lite når det er Mjeldes taktiske kvaliteter det står i....

Hent Ulseth Pronto!!:)

jokken

Mjelde er en gud![/quote]

IKKE MIN GUD!!

Mjelde er for svak taktisk. Har fått tid til og bevise hva han kan no, la oss få en ny trener på plass![/quote]


ditta e ein skandale...eg e heilt enig me deg mjelde e altfor dårlig når da gjelde taktikk...eg trur me sku ha hatt ein trenar som norli eller nåken so e litt sånn so han...han har no klart å holda start på 1. plass nesten heile sesongen...
..jokke...

power

Må være bittert for Dylan og råtne på benken. Brann lemper langt, Dylan er god på hodet men får ikke spilletid. Uansett. Kom deg videre Dylan.

enavgutta

Etter 90 minutter mot tabelljumbo Tromsø lurte jeg på om jeg skulle le eller gråte. Det endte i tårer. For dette var en svært trist syn av et Brannlag som virkelig mangler guts, ambisjoner og vilje.

Det er utrolig trist å konstatere at vi ikke engang klarer å slå et bunnlag på bortebane. Egentlig rart å tenke på at vi seriøst trodde på gull i vårsesongen.

Det ser vitterlig ut som om Mjelde har et seriøst problem som leder. 1 poeng på de tre siste kampene sier sitt. Laget mot Tromsø fortjente ikke ett poeng en gang når det kom til stykket. Det røde kortet kan ikke bortforklare noen verdens ting. Vi er pr dags dato elendige

Klaus_Brann

Quote from: "sveines"
Quote from: "Idiakez"

Mjelde er en gud!


IKKE MIN GUD!!

Mjelde er for svak taktisk. Har fått tid til og bevise hva han kan no, la oss få en ny trener på plass!


JA!
La oss for all del sparke han vi har, og få en ny en...
det har jo vært kjempesuksess tidligere å sparke og ansette trenere om hverandre!
Håper virkelig ikke Brann driter på draget, og sparker Mjelde med det første..da er jeg redd det kan gå dårligere enn der vi er nå...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

StautKar

Quote from: "Idiakez"Vi må si oss fornøyd med det!

Vi bygger jo for fremtiden. Med unge spillere som Sæternes, Andresen, Winters og Miller ser fremtiden lys ut!

Håper vi klarer en plass på øvre halvdel.

Mjelde er en gud!



Ironi er et velkjendt begrep for alle over 14 år


brutus

Brann ble overkjørt i store deler av kampen, og burde være mer enn fornøyd med det ene poenget. Runar Normann er et kapittel for seg. Personlig var jeg uenig i at han fikk kontrakt, men han valgte en 3-måneders kontrakt fremfor en 18-måneders, og regner vel da med å imponere såpass i høst at han vil få en bedre kontrakt i TIL eller en annen klubb etter sesongen. Det virker som om han innser at dette er absolutt siste sjanse til å få karrieren i gang igjen, og satser seriøst. Vi får se hvordan det går... 8)

Go Up