Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Raymond
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Raymond

Started by Kollevåg�, August 02, 2005, 17:36:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kollevåg�

Ka skal vi gjøre når vi får besøk av FFK og Raymond antageligvis er i første elleveren? Vi skal vel ikke pipe mot ham når navnet hans blir ropt opp?
#9829;Brann♥
♥Brann♥

DJ_ADG

pipe mot Kvisvik, ka har du fått i deg.

Personelig skal eg ihvertfall klappe for han og ta med SUperray flagget mitt.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

R.I.P.Super-ray

Seff ikke.
Raymond er fortsatt SUPER-RAY!
7 SUPER RAY - LEGENDE

brannsupporteren:-D

Piping skal han ikke få, han fortjener bedre enn det! Han er og vil alltid være super-ray og fortjener en stor applaus når navnet hans blir ropt opp!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Henki

Klart han får applaus!
Ballen skal fremover!

Lurkin

Den som piper bør bli lynsjet.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

Jeg driver og jobber med et banner: Tøffel-Ray.
Til pass for han slik han har sviktet oss!
Rød makt på Hansa

Lurkin

hahaha, jeg velger å se på det som ironi (før noen andre kommer å hater).
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Tifo - nei, applaus ja :p

tj00m

vi kommer til å bli så glad for å se han igjen at vi jubler når han scorer også..
Brann Bergens Stolthet!

Toa

Kvisvik har fått nok jubel...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

monzilla

er det kvisvik dere heier på eller er det brann dere heier på?

Northside

Quote from: "tj00m"vi kommer til å bli så glad for å se han igjen at vi jubler når han scorer også..


han kommer ikke til å score, dersom han har muligheten så blåser han baller langt over Ulriken og vel så det.

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"han kommer ikke til å score, dersom han har muligheten så blåser han baller langt over Ulriken og vel så det.


Sentimentalt fyllepreik fremført på puben etter solnedgang skal man ikke stole for mye på. Får han sjansen skårer han. Noe annet vil være naivt å tro...
Rød makt på Hansa

BL

klart han får applaus. Kanskje et lite ironisk-banner også. Hadde vært artig det.
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

Bannaret som ble brukt mot Kamma kan brukes, kansje fikkse det bedre sånn det é TO LL'r



for som det står;
Raymond vil alltid være super for oss.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Toa

Quote from: "DJ_ADG"Bannaret som ble brukt mot Kamma kan brukes, kansje fikkse det bedre sånn det é TO LL'r



for som det står;
Raymond vil alltid være super for oss.


Ene kampen bruker vi bannere for å hetse motspillere, neste så hyller man motspillere? Hva med å hylle en brannspiller istedet? Ja, det hadde vært noe det!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Green shirt mush

Hvorfor i helvete bruke tid på en spiller som ikke engang spiller på brann?
Hva faen er det som feiler folk?
Tifo til ære for en motspiller nå når laget vårt trenger all støtte?
Ta dere en pille alle som mener dette.

Har dere tenkt på at hvis alle jubler for kvisvik kan det føre til at han føler seg så hjemme på stadion at han faktisk scorer...? Hadde ikke det vært gøy?

La oss for all del brøle når han scorer og.

Greit nok at vi klapper høflig før kampen,men i kampens hete skal han behandles som hvilken som helst motspiller..


Har følt i det siste at det begynner å koke i topplokket når drittungene,snørrevalpene og bedreviterne i vår lille speidergruppe Brann Ultras begynner å skrive om seg med piss på dette forumet.

god kveld
i!
ACAB

DJ_ADG

Quote from: "Toa"Ene kampen bruker vi bannere for å hetse motspillere, neste så hyller man motspillere? Hva med å hylle en brannspiller istedet? Ja, det hadde vært noe det!


vent å se framover, det kommer tifo som virkelig støtter brann.
Og den offisiele banneret for ENga kampen var ikkje om hetsing og ka e gale å bruke et banner som finnes, ihvertfall for meg é han SUPER, eg e enig med deg at vi ikkje må lage nye ting for å hylle en motstander, men som eg skrev, bruke et som finnes.

Quote from: "Green shirt mush"Har følt i det siste at det begynner å koke i topplokket når drittungene,snørrevalpene og bedreviterne i vår lille speidergruppe Brann Ultras begynner å skrive om seg med piss på dette forumet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Quote from: "Green shirt mush"Hvorfor i helvete bruke tid på en spiller som ikke engang spiller på brann?
Hva faen er det som feiler folk?
Tifo til ære for en motspiller nå når laget vårt trenger all støtte?
Ta dere en pille alle som mener dette.

Har dere tenkt på at hvis alle jubler for kvisvik kan det føre til at han føler seg så hjemme på stadion at han faktisk scorer...? Hadde ikke det vært gøy?

La oss for all del brøle når han scorer og.

Greit nok at vi klapper høflig før kampen,men i kampens hete skal han behandles som hvilken som helst motspiller..


Har følt i det siste at det begynner å koke i topplokket når drittungene,snørrevalpene og bedreviterne i vår lille speidergruppe Brann Ultras begynner å skrive om seg med piss på dette forumet.

god kveld


landet på feil fot i dag?

Vil ikke si det er kampens hete etter kampen eller før kampen når banneret ville blitt brukt. At noen velger å bruke dette banneret om igjen kan jo du bare drite i egentlig, du skal jo ikke løfte en finger for det og har sikkert aldri løftet en finger for tifo heller.

Dersom det skulle blitt brukt så ville eg hatt det etter kampen, då gjør det ikke noe om vi oppmuntrer han litt, han vil sikkert trenge det etter tapet.
Og bruke tid? det vil ta noen få av oss 2 minutter å fikse dette. Nei huff, tenke å "sløse" 2 minutter av vårt dyrbare liv på et dumt laken med malingsflekker.....

Hylle spillere og Brann har vi gjort uttalige ganger, det trenger ikke nødvendigvis være i form av et tekstbanner, men heller ballonger, mosaikk osv. hyller kanskje ingen då, men vi sette Brann sine farger på tribunene.

Og hvorfor skulle plutselig Brann Ultras får gjennomgå her då? Hvordan har noen derfra såret lille deg så mye at du må skrive en haug med dritt om de?

Tror du bør gå å legge deg no, kan jo hende det koker over for lille IQ-fyren oppi der, så får vi håpe du lander på riktig fot i morgen tidlig.

God natt og sov godt *natta klem fra Brann Ultras*

Sharpy

Quote from: "DJ_ADG"

vent å se framover, det kommer tifo som virkelig støtter brann.
Og den offisiele banneret for ENga kampen var ikkje om hetsing og ka e gale å bruke et banner som finnes, ihvertfall for meg é han SUPER, eg e enig med deg at vi ikkje må lage nye ting for å hylle en motstander, men som eg skrev, bruke et som finnes.


Det er vel ikke noen som seriøst vurderer Ã¥ ha TIFO for en motspiller? Ja, vi er glade i Raymond. Ja, han skal fÃ¥ applaus.  Men TIFO? Alvorlig talt...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

DJ_ADG

Quote from: "Sharpy"Det er vel ikke noen som seriøst vurderer Ã¥ ha TIFO for en motspiller? Ja, vi er glade i Raymond. Ja, han skal fÃ¥ applaus.  Men TIFO? Alvorlig talt...
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Sharpy

Quote from: "DJ_ADG"


Vel, jeg syns det blir feil. Og jeg kommer til å si det samme etter kampen også.

Quote from: "DJ_ADG"Eg kan ikkje røpe ka som står på det Brann banneret, men eg kan si: Gled dere.


Personlig håper jeg det står minst mulig, evt. <sensurert>.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

BL

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Sharpy"Det er vel ikke noen som seriøst vurderer Ã¥ ha TIFO for en motspiller? Ja, vi er glade i Raymond. Ja, han skal fÃ¥ applaus.  Men TIFO? Alvorlig talt...


Du har vel røpt ganske mye allerede no.
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

Quote from: "BL"Du har vel røpt ganske mye allerede no.

kan hende at eg tar feil. Kan være det blir brukt pÃ¥ en annen kamp. Og si at det handler om Brann skal være en selvfølge for bannere. Og det har jo vært masse dugnader i sommer sÃ¥  det kan ikkje være en overaskelse at det kommer noe i nærmeste frem tid det vill si; AaFK, Allianssi eller FFK og av de kampene ville eg personelig ha brukt det mot FFK.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Pine meg på høy tid det blir laget banner som virkelig støtter Brann. Vi har hatt nok av mer eller mindre kryptiske meldinger om både fugler, fedreland og spillere som forlater laget.
Rød makt på Hansa

Sharpy

Quote from: "Nixon"Pine meg på høy tid det blir laget banner som virkelig støtter Brann. Vi har hatt nok av mer eller mindre kryptiske meldinger om både fugler, fedreland og spillere som forlater laget.


Du HATER virkelig disse pip-pip-ene, gjør du ikke?:D

Men gi gutta litt tid, Nixon. De er nye i gamet, og kommer til å lære av feilene. Banna bein!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

monzilla

jeg blir nesten dårlig av det jeg leser her. Bruke tid, energi og ressurser på å hylle en motspiller? Er det noe i veien med dere? Dere sier jo selv at "utenfor banen er vi venner, men under kampen er vi bitre fiender". Kjøss meg i ræven. Kvisvik spiller på FFK, hadde det ikke vært for han var så bra likt hos oss hadde han blitt "judas", men realiteten er at han kan faktisk score mot brann, han kan faktisk avgjøre hele kampen.

Nei, jeg kan strekke meg til en høflig applaus denne sesongen da navnet hans blir lest opp, men der stopper goodwillen fra min side ihvertfall.

Toa

Eneste grunnen til at jeg klapper for kvisvik når de leser opp navnet er at jeg var i utlandet den siste kampen han spilte på stadion... (jeg hadde ikke buet uansett, men tatt meg en slurk cola eller noe)
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "Sharpy"Du HATER virkelig disse pip-pip-ene, gjør du ikke?


Hate? Neida, ikke i nærheten engang! Men noen av disse tifo-elskerne virker litt selvhøytidelige. Og da blir det morsomt å pirke litt borti...

Og så lager de mye rart da...:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "monzilla"Nei, jeg kan strekke meg til en høflig applaus denne sesongen da navnet hans blir lest opp, men der stopper goodwillen fra min side ihvertfall.


Helt enig! Greit nok at vi jobbet såpass med oss selv at vi klarte å respektere avgjørelsen hans om å reise hjem. Men avgjørelsen hans får likefullt konsekvenser. Da han forlot Stadion for siste gang sluttet Kvisvik å være en spiller jeg har sympati for. Så lenge han ikke spiller i rødt kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Når det gjelder banner eller ikke får vi vel se hvordan de neste kampene utvikler seg. Taper vi stort sett alle kan jo dette være passende: Takk skal du faen meg ha Raymond!
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: "Nixon"Pine meg på høy tid det blir laget banner som virkelig støtter Brann. Vi har hatt nok av mer eller mindre kryptiske meldinger om både fugler, fedreland og spillere som forlater laget.


Du e bare en latterlig person, greit av folk kan komme med kritikk av og til til tifo-gruppen, men du e der hver gang den blir snakket om, og aldri har du sagt noe som helst positivt om de!

Eneste du forlanger er å ha det slik du vil ha det, ganske latterlig med tanke på at du aldri har vært på en tifo dugnad.

Kanskje på tide at du bruker litt av den nerde tiden din her inne til å gjøre noe fornuftig? som f.eks lage deg et banner hvor du kan hylle så mange spillere du bare vil og samtidig bestemme hvilken spiller du vil hylle? Så kan du heller la tifo-gruppen gjøre som de vil og muligens prøve å smile over at det faktisk er noen som gidder å bruke mange timer frivelig arbeid på dette.

Toa

Bannerne er flotte de, men det er ikke alltid det som står på de er så spennende...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Du e bare en latterlig person, greit av folk kan komme med kritikk av og til til tifo-gruppen, men du e der hver gang den blir snakket om, og aldri har du sagt noe som helst positivt om de!

Eneste du forlanger er å ha det slik du vil ha det, ganske latterlig med tanke på at du aldri har vært på en tifo dugnad.

Kanskje på tide at du bruker litt av den nerde tiden din her inne til å gjøre noe fornuftig? som f.eks lage deg et banner hvor du kan hylle så mange spillere du bare vil og samtidig bestemme hvilken spiller du vil hylle? Så kan du heller la tifo-gruppen gjøre som de vil og muligens prøve å smile over at det faktisk er noen som gidder å bruke mange timer frivelig arbeid på dette.


Sånn ja, var det godt å få det ut lille venn? Jeg håper inderlig det var en voksen og ansvarlig person tilstede da du spydde ut så mye eder og galle. Er ikke bra hvis du er alene med så mye personrettet raseri. Så sinte vi kan bli!

:)
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Så så,rolig her karer. Enig med at TIFO gjengen ikkje er så fantastiske. Men synes de gjør en god jobb utifra kor mange personer som gidder å hjelpe til. Men et lite tips: Det finnes andre TIFOer enn storflagg og tekstbanner. Stripes,kasteruller,flagg,småflagg,konfetti osv osv....
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Quote from: "Brannfrelst"Så så,rolig her karer. Enig med at TIFO gjengen ikkje er så fantastiske. Men synes de gjør en god jobb utifra kor mange personer som gidder å hjelpe til. Men et lite tips: Det finnes andre TIFOer enn storflagg og tekstbanner. Stripes,kasteruller,flagg,småflagg,konfetti osv osv....


kasteruller og konfetti er vansklig pga regler osv osv....

flagg, då må vi enten kjøpe eller så må vi lage. Koster mye penger å kjøpe, og vi trenger flere på dugnad for å lage.
Stripes er en mulighet, koster litt å kjøpe og litt vanskelig å lage noe fett utav det, men det er fult mulig.

Mosaikk, ballonger og slike ting går fint an å kjøpe inn, men det tar så forferdelig lang tid å legge ut når vi e så få.


Og Nixon, det var godt å få det ut.

Xminator

Ikke si de har forbudt kreppruller og konfetti? :p

Northside

Quote from: "Xminator"Ikke si de har forbudt kreppruller og konfetti? :p


tror ikke det er lov på ss pga kommer så mye inn på banen at kampen kan bli forsinket, skjedde på lerkendal i fjor.

Men med 10 folk med rake så burde vi virkelig klart å rydde banen før kampen, tar 5 sekunder å hive ut crapruller, då har vi lagoppstillingen og nystemten vi kan rake på, burde jo holde i massevis men no er jo ikke Knut Iversen kjent for å være smart så det går nok ikke.

Xminator

Vel, det ordner seg når vi får feltet sentralt på Nordre :) Kreppruller og konfetti fra øverste rad, lykke til med å nå banen :p

Lurkin

Flagg og bluss når lagoppstillingen pågår er fint, så synger vi resten av kampen. That's it.
Berømte Brann fra Bergen

BrannSupporter

Raymond hadde en straffescoring i dag. I tillegg hadde han også 2 (eller var det 1) assist.

Klaus_Brann

Quote from: "monzilla"er det kvisvik dere heier på eller er det brann dere heier på?


Brann selvfølgelig, men det er vel egentlig ikke poenget?
Poenget er at det kan vel sies at han har tilført Brann en hel del i løpet av tiden han har spilt her, og i mine og mange andres øyne var en "helt"..
Så jeg synes vi skal synge super-ray i alle fall en gang for å hedre han, og vise at vi ikke har glemt han..
Han har jo sagt at det ikke er umulig at han en gang i fremtiden kommer tilbake..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Xminator"Ikke si de har forbudt kreppruller og konfetti? :p


tror ikke det er lov på ss pga kommer så mye inn på banen at kampen kan bli forsinket, skjedde på lerkendal i fjor.

Men med 10 folk med rake så burde vi virkelig klart å rydde banen før kampen, tar 5 sekunder å hive ut crapruller, då har vi lagoppstillingen og nystemten vi kan rake på, burde jo holde i massevis men no er jo ikke Knut Iversen kjent for å være smart så det går nok ikke.


La nå for all del ikke noen rake under nystemten!!!
Da er det av med luen og hånda på brystet!
Det blir som å klippe plenen på søndag!fy fy!
Og det er ikke ironisk ment!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Hva med å rope Erlend Hanstveit? Du vet han venstrebacken som har spilt på brann i en årrekke. Eller hva med Cato Guntveit? Martin Knudsen? Helge Haugen? Kan nevne hundre navn til, men hva med disse spillerne som "aldri blir sunget for". De som kjemper ræven av seg hver eneste kamp, og er like viktig som Raymond på en annen måte.
Du vil heller bruke tiden din på å hylle raymond, deg om det. Min mening? latterlig. punktum.

hilsen monzilla, brannsupporter, ikke raymondsupporter.

Go Up