• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø - Brann

Started by Xminator, July 31, 2005, 18:19:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lurkin

Quote from: "Skotten"Igjen, Bengt Sæternes. Han er helt håpløs, bør benkes umiddelbart. Enhver av spissene Brann har på benken bør få sjansen til å vise at de i hvert fall ikke er mindre vassere enn Sæternes, for det går det strengt tatt ikke an å være. Visakort - motiv er herved byttet ut!


Jada, husk nå at Bengt er toppscorer i Eliteserien. Hadde det ikke vært for dommere så hadde han hatt 2 mål til. 11 mål til sammen faktisk.
Berømte Brann fra Bergen

OnkelÃ?rn

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Skotten"Igjen, Bengt Sæternes. Han er helt håpløs, bør benkes umiddelbart. Enhver av spissene Brann har på benken bør få sjansen til å vise at de i hvert fall ikke er mindre vassere enn Sæternes, for det går det strengt tatt ikke an å være. Visakort - motiv er herved byttet ut!


Jada, husk nå at Bengt er toppscorer i Eliteserien. Hadde det ikke vært for dommere så hadde han hatt 2 mål til. 11 mål til sammen faktisk.


Sæternes har skåret mange mål, men etter 16.Mai har det bare blitt ett. En målløs Sæternes er desverre en middelmådig spiller som ikke bidrar med mye annet enn feilpasninger, dårlige mottak og stusser utover sidelinjen. At en slik ujevn spiss har fast plass på laget belyser desverre Branns største problem, nemlig at stallen er for tynn for en plassering blant de aller beste.

Mr_Soma

Sæternes er fullstendig avhengig av medspillerne - at de også har dagen.

Går det "trått" så er han en stor skygge av seg selv, dessverre.

Det er for tynt rett og slett!

nummer9

Når det heller ikke er noe særlig hjelp å få av "fotballgeniet" Miller "Sirupsen", så går det som det går.

Inn med Helgbe, opp med Winters og inn med Miller etter 70 min.

Lurkin

Quote from:
Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Skotten"Igjen, Bengt Sæternes. Han er helt håpløs, bør benkes umiddelbart. Enhver av spissene Brann har på benken bør få sjansen til å vise at de i hvert fall ikke er mindre vassere enn Sæternes, for det går det strengt tatt ikke an å være. Visakort - motiv er herved byttet ut!


Jada, husk nå at Bengt er toppscorer i Eliteserien. Hadde det ikke vært for dommere så hadde han hatt 2 mål til. 11 mål til sammen faktisk.


Sæternes har skåret mange mål, men etter 16.Mai har det bare blitt ett. En målløs Sæternes er desverre en middelmådig spiller som ikke bidrar med mye annet enn feilpasninger, dårlige mottak og stusser utover sidelinjen. At en slik ujevn spiss har fast plass på laget belyser desverre Branns største problem, nemlig at stallen er for tynn for en plassering blant de aller beste.


Sæternes er en "lat" spiller som f.eks. Alan Shearer, van Nistelrooy osv som ikke jobber like mye som f.eks. Winters. En spiss trenger spilletid og selvtillit, og Bengt kan score mye hvis han er i form, gudene vet at han plutselig kan score 4 mål på søndag. Og Mr. Soma: Ja, en spiss - eller fotballspiller generelt - er avhengig av medspillere, og spesielt spisser som Bengt sliter litt uten Kvisvik, høyrekant, Martin, Charlie i form og Scharner i form.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator


SeTrE

Quote from: "Xminator"
Quote from: "SeTrE"


Unnskyld, men hvilken verden lever du i? Hvilke tabbe av Opdal? Opdal hadde minst 5 kvalifiserte redninger og 2 av dem er direkte resultat i at vi i det hele tatt tar poeng. Få deg bedre bredbånd så du faktisk ser hva som skjer.



Jaaa, tror jeg må det, for fikk ikke med meg alle redningene hans, sååå tar dte tilbake...men mener at han bør stå lenger på beina på årst sitt mål, men er jo elendig forsvarspill av SOMA når jeg ser i ettertid...

mr-bolstad

Quote from: "SeTrE"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "SeTrE"


Unnskyld, men hvilken verden lever du i? Hvilke tabbe av Opdal? Opdal hadde minst 5 kvalifiserte redninger og 2 av dem er direkte resultat i at vi i det hele tatt tar poeng. Få deg bedre bredbånd så du faktisk ser hva som skjer.



Jaaa, tror jeg må det, for fikk ikke med meg alle redningene hans, sååå tar dte tilbake...men mener at han bør stå lenger på beina på årst sitt mål, men er jo elendig forsvarspill av SOMA når jeg ser i ettertid...


Opdal hadde ikke sjanse til å redde det skuddet(headingen), den gikk raskt!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Go Up