• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø - Brann

Started by Xminator, July 31, 2005, 18:19:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Quote from: "Lurkin"
Uansett, 4300 tilskuere? Fy skam..


Spiller i Tromsø, trenger vel ikke si mer?

Xminator

Det som skjer på midtbanen før utligningen er en ren skandale. Hvorfor pokker gir Miller bort ballen der?

Og holder på å rote det til enda en gang...

Leffen

1-1. årst
spiller som lilleputt-jenter i forsvar. patetisk!
og kommentatoren heier på tromsø, det er sant.

naitsirk

faen,få ut miller

øydelegg alle angrep med den jækla driblinga si

Lennono8

Hva er det med han kommentatoren??? Er mer provosert av han enn av målet...(nesten)

Gi beskjed hvis noen hører noen andre sanger enn Heia TIL Heia TIL Heia TIL

Northside

gull, nei....  ikke i Ã¥r.

5.plass e rein skandale med den spillerstallen vi har, og ikke minst alle pengene Mjelde og co har fått bruke de 2 siste årene!

Stein på stein, tror muren din har rast Mjelde.

Xminator


Vidarvalium

Dette kommer å gå til helvete ... IGJEN....Fy faen for en gjeng.....ligger jo igjen på egen 16 m..

Lennono8

Dette er til å grine av... Vi kommer til å tape mot en gjeng Brann-rejects... Arne Vidar Moen, Runar Normann, Joachim Waltin...Jeg sier ikke mer.



Northside

Kan glede oss over at RBK prøver å holde avstant til oss, i form av mer tap....

Xminator

Bjarnason utvist... to billige gule

Vidarvalium

HEHE 10 MANN...patetisk....HELVETES iSLENDINGER!!!

naitsirk

ja ja,rødt kort

om me ikkje hadde nok problem

maks 4 plass i år

angrepsspelet e jo av 3 div klasse

KEO

Nu kør vi!

Vidarvalium

Der reddet Oppdal 1 poeng

Lennono8

Super-Ray leder laget sitt til nok en utklassing av RBK. Og vi sliter i sameland. Vil tro at avisenes freding av Mjelde er over i morgen. Dette holder ikke lenger.

Lennono8

Vi produserer INGENTING.  Blir ikke medalje med to poeng pÃ¥ to kamper mot Tromsø.

KEO

VIST IKKE ørn 2 blir benket nÃ¥  sÃ¥  !!!!!
Nu kør vi!

Lennono8

Hvem skal inn da? Du?

jokken

e redd for at brann e ute av medalje kampen viss da blir uagjort no...
..jokke...

KEO

Quote from: "Lennono8"Hvem skal inn da? Du?


Knudsen
Nu kør vi!

Lennono8

Der ble vi en middelhavsfarer.... Rystende... Ett poeng på tre kamper


Vidarvalium

med den stallen skriver noen her...er den så j... imponerende da?? Martin som ikke spiller, Ray solgt....I tilegg har de brukt opp aløle de resterende pengene på en spiller som kommer ETTER sesongslutt...Men vi har jo Sanne...kjære folk å vene...Vi har for tiden et bunnlag

Northside

jippi....

Tror Mjelde må bygge med større steiner no, dette går ikke.

Xminator

Sigurdson var blant Branns beste. Sier ikke så mye, men det er ikke der problemet ligger. Om alle jobbet som islendingen hadde det pokker ikke vert problemer.

Det blir dyre pølseboder dette Dahl...

SeTrE


naitsirk

spelarane må gå.
hanstveit bruke jo lengre tid på å koma seg opp ette ein takling enn ein mann utan bein.

blir positivt overraska om brann klare royal-league plass.blir ihvertfall ikkje e-cup te neste år.

Vidarvalium

Sigurdson var FAEN sÃ¥ heldig at han ikke gjorde TO store tabber ved Ã¥ smÃ¥spille i eget forsvar...Banens Beste? Oppdal reddet  1 poeng for Brann - det bør kvalifisere for Branns beste pÃ¥ en svart dag

jokken

ja då blei da uagjort i tromsø...
So får me sjå kossen da går i kveld med start og lyn...
Brann må heller ta og satsa på cupen no...kansje da e på tide at mjelde begynna å gjer nåke drastisk eller at han kansje må byttast ut...
..jokke...

Xminator

Quote from: "SeTrE"


Unnskyld, men hvilken verden lever du i? Hvilke tabbe av Opdal? Opdal hadde minst 5 kvalifiserte redninger og 2 av dem er direkte resultat i at vi i det hele tatt tar poeng. Få deg bedre bredbånd så du faktisk ser hva som skjer.


Northside

Quote from: "Vidarvalium"med den stallen skriver noen her...er den så j... imponerende da?? Martin som ikke spiller, Ray solgt....I tilegg har de brukt opp aløle de resterende pengene på en spiller som kommer ETTER sesongslutt...Men vi har jo Sanne...kjære folk å vene...Vi har for tiden et bunnlag


nei, forsnakket meg litt. Vi har ikke den beste stallen, men vi har bedre stall en hva tabellplassen vår tilsier, 5 plass er ikke godt nok! (6 plass dersom Lyn vinner).

Vi har en stall som er 2 ganger dyrere enn både Viking og Start sin, og vi har hatt utrolig mye penger å forsterke mer, alikavel ligger vi under eller nærmt lag som knapt nok har lommebok.

Xminator

Har vi bedre stall enn tabellplasseringen tilsier? Den midtbanen vi stiller om dagen oser ikke akkurat kvalitet. Jeg sier det igjen, det blir dyre pølseboder for oss.

Idiakez

Quote from: "Vidarvalium"med den stallen skriver noen her...er den så j... imponerende da?? Martin som ikke spiller, Ray solgt....I tilegg har de brukt opp aløle de resterende pengene på en spiller som kommer ETTER sesongslutt...Men vi har jo Sanne...kjære folk å vene...Vi har for tiden et bunnlag


Hvem er det som har ansvaret for stallen vi har da? Det er Mjelde og Co. De har fått ressurser som de fleste andre tippeliga trener bare kan drømme om.

power

Mye løpskraft, ingen kreativitet. blir lite poeng av det.

Vidarvalium

Ja det er vi vel ALLE enig om...

Xminator

Da ønsker jeg moderator lykke til og tar noen dagers pause mens doveggskribentene raser fra seg. Det var da ellers stor enighet om taktikken før kampen.

Vidarvalium

Og hvor er Helegbe...er ikke han klar?? Er det en trainee de har hentet mon tro...de finnes nok i nermere avstander enn Afrika....

Skotten

Dette er så tragisk. I 2. Omgang slutter Brann å spille fotball, personlige feil florerer og kvaliteten på pasningsspillet holder skremmende lavt nivå. Knudsen, Haugen, Sigurdsson treffer ikke med en eneste pasning. Scharner bare lunter rundt på banen, Miller bare krangler og Sæternes ser ut som om han har to stokker til bein!

Winters jobber utrettelig hele kampen, Opdal redder oss nok en gang fra å tape mot et bunnlag, og må være vår aller beste spiller denne sesongen. Ellers er dette laget utrolig svakt.

Igjen, Bengt Sæternes. Han er helt håpløs, bør benkes umiddelbart. Enhver av spissene Brann har på benken bør få sjansen til å vise at de i hvert fall ikke er mindre vassere enn Sæternes, for det går det strengt tatt ikke an å være. Visakort - motiv er herved byttet ut!
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Northside


Eivind

Dette er rett og slett for dårlig. Begynner å sette et stort spørsmåltegn bak Mons Ivar Mjelde og Espen Steffensen.

Eg skal ikkje legge all skylden over på trenerapparatet, det er spillerene som spiller kampen, MEN Mjelde å co virker faen ikkje som de klarer å motivere guttene til max innsats. Når mann også ser på hvor mye penger Mons har brukt for å komponere dette laget så kan enhver begynne å lure. Kvisvik selges midt i sesongen, hva gjør Brann? Jo de øser ut 10mill på en ny venstrekant som ikkje kommer før neste sesong. Har de rett og slett bare gidd opp denne sesongen?

Kan også se på de andre investeringene Mjelde har gjort. Eg sitter nok et stort spørsmåltegn til Mjeldes vurderinger av spillerkjøp. Han var muggen til en Christian Grindheim som ville til Brann. Argumentet var hvist at Grindheim ikkje hadde stor nok løpskapasitet. Og dette kommer fra mannen som hentet Charlie Miller til Brann! Latterlig..

En spiller som Tom Sanne, ka i all videste verden så Mjelde i denne mannen? Viking publikumet lo da Brann hentet han, og det var visst vill jubel på Stavanger Stadion hvergang Sanne fikk et innlegg inn i boksen(!)

Før sesongen skulle han styrke forsvaret og hentet inn en rundingsbøye som har feilpassningsprosent på 80%. Ja eg snakker om Sigurdsson. Han har god fart, men utenom det er han for meg en håpløs fotballspiller.

Og ikkje nok med det, 15 millioner hiver han ut etter en Martin Andresen som man visste slet med skader og kunne være lenge til var på fotballbanen igjen. Alle visste jo det, og så det på slutten av sist sesong med Stabæk. Mon tro hvilken 3 andre klassespillere vi kunne hatt i klubben idag for de 15 millionene.

Er også meget kritisk til Espen Steffensen, han ledet Brann2 nesten til nedrykk sist sesong og sliter også i bunnen med de i år. Jeg har selv hatt Steffensen som trener og han er en mann med masse merkelige idèer og rare treningsmetoder.

Eg mener virkelig at trenerapparatet må skiftes nå! Snapp gjerne Per Mathias Høgmo foran nesen på Rosenborg.

Huff, det ble mye negativt på en gang dette her. Men pr dags dato holder ikkje Brann stallen mål, og i henhold til så mye penger som Monsen har brukt så er det utrolig dårlig!

BrannSupporter

Quote from: "Lurkin"..skummelt... men ingenting slår kommentatoren til TV Norge under Brann - OB (oooooog DER skyter Opdal ut ballen).

Uansett, 4300 tilskuere? Fy skam..


Det glemmer jeg ikke så fort nei. Det var vel Espen Tvedt det tror jeg, som TVN hadde lånt fra tv2

daya

Vi må bare innse at vi er hektet av. surmuling fordi at en ikke får penger til spillerkjøp, det er meningsløst. Faen og, så jævla mye bra spillere og ikke greie bedre mot bunnlaget, meningsløst. Hamkam slo de 3-2 på søndag. dette skal ikke skje. Ja ja, vi er vel tilbake der vi var i gode gamle dager, hvor vi handlet og handlet, og fikk gjeld opp etter ørene.
Vi får vel bare håpe på at det skjer en gang med oss og................

BrannSupporter

Quote from: "Lennono8"Hvem skal inn da? Du?


Guntveit

naitsirk

benk miller og gje han maks 500000 i lønn.meir fortjene han ikkje.
miller e ein av dei viktigaste bidragsytarane te at brann ikkje fungere framover for tida. i dag øydela han to 100% sjansar då han måtte dribla som vanlig.

no begynne faktisk eg og å meina at mim og resten av gjengen bør pakka sakene sine og gå.
blir da ikkje full pott på søndag so e eg ikkje i tvil.
mim ser ut som forresten ut som opphavsmannen bak uttrykket " stor i ord,liten på jord"

Obstruksjon


OnkelÃ?rn

Quote from: "Obstruksjon"Jaja, alltid godt Ã¥ fÃ¥r ut litt frustrasjon her. FÃ¥r vel kose meg med at FFK ydmyket Bartegjengen fra Lerkendal! hi hi... :D  Og LYN leder over START.
hehe....


Lyn går forbi oss med seier i Kristiansand, så sånn sett er det vel ikke så bra for oss om de vinner. At Rosenborg taper er alltid gøy, men slik Brann fremstår nå er det stor fare for at også Fredrikstad går forbi oss, og Rosenborg er bare fire poeng bak.

At Brann per 03.08.05 er en middelhavsfarer, med Rosenborg fire poeng bak(!), avviker i stor grad fra det jeg hadde trodd før denne sesongen.

Go Up