• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

gi meg håp.....

Started by Snublefot, July 30, 2005, 20:05:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

akkurat nå gråter jeg inni meg.. dette var så ufattelig trist....

jeg føler nÃ¥ at alt hÃ¥p om gull er ute..  og jeg er livredd for at vi gÃ¥r pÃ¥ den største flausen jeg kan oppleve..

4 tap i løpet av samme sesong for skummet fra engen..

please.. noen, gi meg håp.. gi meg noe statistikk som tilsier at vi fortsatt kan ta gullet.. gi meg noe.... hva som helst.. for dette er så utrolig trist..

jeg vet jeg er pessimist nå... jeg vet at dette sikkerts skyldes hvor utrolig deppa jeg er..

Men jeg hater virkelig vÃ¥lerengen..  spillerne dems, styret dems, og ikke minst treneren dems...  det er sÃ¥ tungt Ã¥ tape over dem..

gi meg håp..""

Høyrebacken

Vet ikke om jeg kan gi deg noe håp, er jeg redd.
VIF spilte rett og slett bedre enn Brann (det er synd å si det), og mange vil kanskje si det er en for lettvint unnskyldning, men alle som så den kampen skjønner at Brann savner Raymond Kvisvik. Gutten fra Greåker er uerstattelig, dere kan si hva dere vil, og det merker vi nå. To tap på rad, og spillerne virker veldig uinspirerte.
Gull tar vi i hvert fall ikke, og ikke sølv. Kan hende vi kan ha et håp om bronse, men jeg føler meg ikke for sikker på det heller.

HEIA BRANN!
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Brems

Brann spilte uten plan på midtbanen! Det var der kampen ble tapt!

Brrrems!

Anti-Brann

Quote from: "Snublefot"please.. noen, gi meg håp.. gi meg noe statistikk som tilsier at vi fortsatt kan ta gullet.. gi meg noe.... hva som helst.. for dette er så utrolig trist..


Den statistikken eksisterer ikke, dere sliter no' jævelig nå! Lykke til i resten av serien (dere blir sikkert naboer med RBK hvis dere har flaks).

Høyrebacken

Quote from: "Anti-Brann"
Quote from: "Snublefot"please.. noen, gi meg håp.. gi meg noe statistikk som tilsier at vi fortsatt kan ta gullet.. gi meg noe.... hva som helst.. for dette er så utrolig trist..


Den statistikken eksisterer ikke, dere sliter no' jævelig nå! Lykke til i resten av serien (dere blir sikkert naboer med RBK hvis dere har flaks).
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Enga i mitt hjerte

Alle slår alle i tippeligaen nå, så Brann kan fortsatt ta sølv ihvertfall. Plutselig rakner Start og Viking.... Så håp bør dere ha.

Takk for kampen.
IF OSLO


Mr_Soma

Hen var Haugen idag?
Ka gjorde Guntveit utpå der?
Scharner? Malplasert gang på gang.
Sæternes? Eneste positive var scoringen.
Opdal.... ka tenker han på når han hopper inn i føttene til Iversen?

Eneste positive idag var Soma og Miller.

I år må vi KJEMPE for 3.plassen! Etter å ha øst ut millioner i hytt og pine.

Gud hjelpe meg.


Mr_Soma

Hvorfor i helvete får ikke Helegbe prøve seg?

Han skulle vært innpå rett etter de gikk opp i 1-2.

Du så jo hvor mye forsvaret til Engen slet med farten til Winters, og Mr.Helegbe er en antilope når det gjelder hurtighet!

Lurkin

Quote from: "Mr_Soma"Hen var Haugen idag?
Ka gjorde Guntveit utpå der?
Scharner? Malplasert gang på gang.
Sæternes? Eneste positive var scoringen.
Opdal.... ka tenker han på når han hopper inn i føttene til Iversen?

Eneste positive idag var Soma
og Miller.

I år må vi KJEMPE for 3.plassen! Etter å ha øst ut millioner i hytt og pine.

Gud hjelpe meg.


Hva tenker Soma på når han slipper markeringen til Ivers og prøver på en idiotisk offsidefelle.. Opdal har ikke noe valg, han må hoppe inn.
Berømte Brann fra Bergen

Brann/Bergen

Faen altså...All håp brast i dag... Er d mulig??? 2 tap på rad, dette va surt, helt grusomt sur... Vi tar ikkje gull i år,ikkje søren. Vi e 6 poeng bak de fleste no... DETTE E GRUSOMT. Hater engaaaaaa!
Som Brann ofte gjør,sÃ¥ kjemper de i slutten ogsÃ¥ i denne kampen, men de fÃ¥r ingenting ut av d....  Kofor????????????????????????????????????????
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Alexåsane

Mitt håp forsvant med kvisvik:(
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

SuperBrann

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Mr_Soma"Hen var Haugen idag?
Ka gjorde Guntveit utpå der?
Scharner? Malplasert gang på gang.
Sæternes? Eneste positive var scoringen.
Opdal.... ka tenker han på når han hopper inn i føttene til Iversen?

Eneste positive idag var Soma
og Miller.

I år må vi KJEMPE for 3.plassen! Etter å ha øst ut millioner i hytt og pine.

Gud hjelpe meg.


Hva tenker Soma på når han slipper markeringen til Ivers og prøver på en idiotisk offsidefelle.. Opdal har ikke noe valg, han må hoppe inn.


Opdal hadde mange valg, det valget han tok var det verste. Han kunne ventet ved stolpen, Ivers hadde ikke nådd ballen. Ivers vet at han kommer og spiller på straffe. Han kunne også trekt hendene for han ser at han er langt fra ballen. Synes ikke Opdal spilte så bra i dag..

Og slaget er ikke tapt, vi får håpe på at Molde tar Satrt i morgen og at Kvisvik ordne seier for FFK. Så kan gjerne Bodøglimt slå RBK og gå forbi de.

Ikke surmul så mye det er enda langt igjen, og vi har alle sjangser til både seriegull, et nytt cupeventyr og nå langt i Ecupen. Se fremover.. Men en ting jeg lurer på er hvorfor vi bare handler spillere fremover, vi skulle gjerne hatt noen forsterkninger bak.. Bli med til Oslo og knus Enga ut av Cupen, la oss reise oss.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Skotten

Store ambisjoner
Mjelde sier at Branns mål er å bli blant de fire beste. Avstanden til serieleder Start og Vålerenga på andreplass er nå seks poeng.

- Jeg har store ambisjoner som trener, og målet vårt har hele tiden vært å bli blant de fire beste som får Royal League-spill, sier Mjelde.

- Vil du vurdere din egen stilling dersom Brann blir dårligere enn nummer fire?

- Det får vi eventuelt ta når den tid kommer. Er ikke folk fornøyd med den jobben jeg gjør, så får de gi beskjed, svarer han.


Store ambisjoner som trener. Bli blant de fire beste. Spille Royal League, ja for det betydde jo jævlig mye for dem sist gang.

Her er det noe som SKURRER! Forslag til Banner : Mons, du skylder oss suksess verdt 38 millioner!

Kan en virkelig bruke så mye penger, og likevel være fornøyd med en fjerdeplass? Har vanskelig for å svelge en slik defensiv holdning!
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

`Nisse

Er også lei Mjeldes store ord og holdning. Føler vi ikke har "rette" spillerer på rett plass. Føler så hele Brann laget er kaos og helt utrolig passive eller feige om du vil. Og byttene til Mjelde er dårlig, er så helt enig med at Helegbe burde vært byttet innpå. Når vi ligger under 2-1 og kampen nærmer seg slutt, hvorfor ikke bytte innpå en fyr som kan bevege seg og løpe, slik som Winters... Dette var en mørk dag, og den vil glemmes så fort som mulig... Akuratt nå er jeg så jævlig lei av Brann og Mjelde!!(Men det varer ikke evig) eg døøøøøøøør........

BrannSupporter

Når vi tapte 3-1 mot Molde forrige helg var det første gang på 13 mnd
(1-5 mot LSK juni 04) at vi tapte en seriekamp med mer en ett mål.

Etter gårsdagens tap mot VIF er det første gang siden 13 september i fjor (1-2 mot Stabæk), at vi taper 2 kamper på rad i serien.

Go Up