• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann fortsatt på utkikk etter spillere...

Started by Nixon, July 30, 2005, 11:32:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Fra Dagbladet i dag:
http://www.dagbladet.no/sport/2005/07/30/438757.html

Nå er Vollvik klar til å kjøpe enda mer og jobber helt konkret med forsterkninger til laget.
-  Vi har noen spillere vi jobber med, men jeg kan ikke si noe om hvem det er. Per Ove Ludvigsen mÃ¥ styre dette.


Lurer på hvilke spillere det er snakk om.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Northside

Får håpe de fikse endå en Scharner de siste minuttene slik som sist :wink:

Tror POL og Monsemann har forstått at vi trenger minst en forsterkning til dersom vi skal kjempe mot gullet!

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Får håpe de fikse endå en Scharner de siste minuttene slik som sist :wink:
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

tintin

hvis det er to stk får eg håpe det blir en god sentral midt (hassan, men d e vel lite sannsynlig etter han fikk tilbud fra bmg) og kanskje en pvm m en gang... ønskedrøm? javel, men lever i håpet

Xminator

PÃ¥ tide Ã¥ ringe Bakke i Sogndal igjen. Og senke forventningen frem til Andresen er tilbake pÃ¥ banen. Om Hassan hadde kommet hadde det vert enda en  sentral midtbanespiller som burde benkes. I dag stilte vi med 4 sentrale midtbanespillere - ikke noen umiddelbar suksess. Enten mÃ¥ de tvinge seg selv til Ã¥ holde bredden, eller sÃ¥ mÃ¥ to av de benkes.

KennethS

Quote from: "Nixon"Fra Dagbladet i dag:
http://www.dagbladet.no/sport/2005/07/30/438757.html

Nå er Vollvik klar til å kjøpe enda mer og jobber helt konkret med forsterkninger til laget.
-  Vi har noen spillere vi jobber med, men jeg kan ikke si noe om hvem det er. Per Ove Ludvigsen mÃ¥ styre dette.


Lurer på hvilke spillere det er snakk om.


Nok en spiller for nesten sesong?? e møkkalei av og høre at neste sesong skal vi vinne...
tå på Brann

Henki

Quote from: "KennethS"
Nok en spiller for nesten sesong?? e møkkalei av og høre at neste sesong skal vi vinne...
Ballen skal fremover!

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Alexåsane

Quote from: "Henki"
Quote from: "KennethS"
Nok en spiller for nesten sesong?? e møkkalei av og høre at neste sesong skal vi vinne...


Som sagt tidligere på dette forumet så virker det som om brann ledelsen allerede har begynt å bygge opp laget for neste sesong. Noe som gjerne ikke gir oss seriegull i år, men som kan gi oss et bedre og mer satbilt lag på sikt, og ikke et "one hit wonder" i år.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Keano

Helt enig i at vi må begynne å se realiteten her og satse på 3/4.plass... Jeg gir egentlig en liten faen i om vi kommer på 2, 3, eller 4. så lenge vi kommer på en av de og kvalifiserer oss til royal league. Det er jo veldig mye som taler for at neste sesong blir en stor sesong for oss! Se for dere Martin helt frisk, to rendyrkede vinger, 3 klassespisser, en midtbane med kjempedekning, et forsvar med kanskje et par nye komponenter, en keeper som blir bedre og bedre kamp for kamp...jeg ser veldig lyst på dette midt opp i alt mørket. Vi har fortsatt 4.plassen! Taper viking idag tenner det enda et håp om medalje, men det er for meg temmelig uvesentlig...Royal League og neste sesong folkens.
`m gonna torture you anyway

Xminator

Det er også litt avhengig av hvilke plassering som gir UEFA-cupplass. Vi kan sikre oss den plassen med ett nytt cupgull, men det er ren lotto å satse på dacapo.

Bare vinneren av årets tippeliga får muligheten til CL neste sesong. Så om det ikke blir gull er antagelig de 3 neste plassene litt likegyldige. Det viktige er RL plass, europacup og en avslutning med stil og pondus.


Stoffi

PO ble observert på flyet fra Bergen til oslo igår kveld.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Er det rart POL har slanket seg med alle springingen på diverse flyplasser ;)

Nemesis

Quote from: "Stoffi"PO ble observert på flyet fra Bergen til oslo igår kveld.


Jepp og i dag er det hesteløp på momarken...........(desverre)

rettelse: forus, så mulig det faktisk er spillere han jakter på
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Pokker, hadde det nå enda vert Dokka :p


Sharpy

Quote from: "arneg"
Er helt enig i at Brann ikke mÃ¥ vinne i Ã¥r.  Jeg mener du kortslutter nÃ¥r du hevder at VÃ¥lerenga mÃ¥ vinne serien.  For det første sÃ¥ har enga brukt mye penger pÃ¥ nye spillere, men ikke sÃ¥ mye enn Brann.


NÃ¥ skal det sies at disse 32 millionene man har hengt seg opp i ikke forteller hele historien.

Kjøpet av Vaagan Moen blir ikke gjennomført før etter sesongen, så da har man vel bare brukt 22 mill. Dessuten har Brann solgt for over 27 millioner i samme tidsrom.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Henki

Quote from: "arneg"Er helt enig i at Brann ikke mÃ¥ vinne i Ã¥r.  Jeg mener du kortslutter nÃ¥r du hevder at VÃ¥lerenga mÃ¥ vinne serien.  For det første sÃ¥ har enga brukt mye penger pÃ¥ nye spillere, men ikke sÃ¥ mye enn Brann.  NÃ¥r du viser til eksemplet om at Brann gjorde det sÃ¥ dÃ¥rlig for 2 Ã¥r siden sÃ¥ finner jeg grunn til Ã¥ minne deg pÃ¥ at det var Ã¥ret enga mÃ¥tte ut i kvalik mot Sandefjord og de mÃ¥tte ha kronerullinger og gjeldssaneringer for Ã¥ unngÃ¥ konkurs.  NÃ¥r det gjelder RBK sÃ¥ er det jo egentlig ikke noen katastrofe at de ikke vinner serien, men nÃ¥ kan det virke som om panikken rÃ¥r i klubben og da kan det bli katastrofe.  Derfor ser jeg ikke bort fra at din analyse nÃ¥r det gjelder barteklubben er korrekt.


Nå er det jo ikke bare det beløpet man har brukt på spillere som er avgjørende for påstanden min om at Vålerengen er i en posisjon der de må vinne serien for at dette skal kunne ses på som en vellykket sesong. Fallhøyden de (godt hjulpet av riksemdia selvfølgelig) har laget for seg selv er enda større enn den Brann har skapt. Man skal tenke på det at hvis man ser på tipsene til de fleste avviser og fra mer eller mindre kompetente synsere før sesongen var det rimelig stor enighet om at gullkampen kom til å stå mellom RBK og VIF. Vålerengen har heller ikke kommet med noen som helst uttalelser som sår tvil om ambisjonene der i gården.
Når det gjelder RBK vil det selvfølgelig være et enormt nederlag å ikke vinne serien i år. Det ville det være for enhver klubb som har vunnet 13 seriemesterskap på rad. Hvis man i tillegg ser på de resursene klubben er i besittelse av og de forsterkningene de skaffet seg før sesongen sier det seg selv at kun gull er godt nok.
Ballen skal fremover!

Xminator

Ikke glem at Rekdal har 2 år lenger i jobben og omtrent eneveldig makt i klubben. Og var minutter fra å klare det i fjor.

Vi må være såpass realistiske å innse at vi ikke meldte oss på som seriøs utfordrer i teten før i midten av august i fjor. :p Før det var jo klubben sett på som blakk av de fleste ;)

Go Up