• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Hater Bergen By"

Started by Eivind, July 29, 2005, 11:10:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Eivind

Kom over denne sangen på klanens forum. De er tydligvis utrolig misunnelig på byen vår!

link til sangen: http://www.hawkmanimportz.com/audio/warlocks_engatrack.mp3

rødesk

de spilte den i anledning vif- brann i pausen.. Vist ikkje det e trakasering på akkurat samme måte som flo banneret forstår ikkje eg!!!??
oen må gå...!

enavgutta


SKB e BEST!!!

Den sangen e bare forferdelig stygg.. ikkje fordi den e anti-Bergen, men fordi det e noe av det mest talentløse eg har hørt på lenge!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BrannSupporter

Husker den ble spilt på Ullevaal i forbindelse med seriekampen mot Engen som vi tapte 2-1. Senere i pausen var det noen unger ute på banen som skulle sparke ned noen "bønder" husker jeg.


Enga i mitt hjerte

IF OSLO

Helginho

denne sangen var driiiiiiiiitfet..vi må få spetakkel og stig van eijk til å lage en lignende sang

Alexåsane

Quote from: "Enga i mitt hjerte"Kule greier.


Greit at du syns den e morsom og alt det der. Men selv du, en "engaman" kan inrømme at det er en dårlig sang! rett og slett!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Quote from: "Helginho"denne sangen var driiiiiiiiitfet..vi må få spetakkel og stig van eijk til å lage en lignende sang


Nei, Håkon Njøten kan lage en fin balade ved navn "hater oslo by"
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

enavgutta

Dokkar è på stoff alle mann.

Northside

driter egentlig i sangen, er slik det er å være supporter.... Men at de fikk lov til det og vi får ikke lov å bruke et laken med maling på hvor det er skrevet hore er skandale!

Mr_Soma

Quote from: "NorthsideFCDH"driter egentlig av sangen, er slik det er å være supporter.... Men at de fikk lov til det og vi får ikke lov å bruke et laken med maling på hvor det er skrevet hore er skandale!


Hvem skal stoppe deg i å bruke det?

Kjør på gutt!

haar

vålenga må vere det verste som finst! ska bli så deili å banke di i morgen!!!

BL

De kan hate så mye de vil.

Jeg elsker fortsatt min by og mitt lag like sterkt! Brann er min religion og Bergen er min kirke!!
Hansa-
Felt Z

brann-mann

denne sangen var på lik linje med viking sin sang på nrk juke-boks.. noe av det mest tragiske jeg har hørt på lenge..
oma é vår mann!

andy

Ja, det er helt trist. Og det kommer fra en vaskeekte østlending, som elsker Bergen og BRANN - og det er mange av oss. Om noen timer skal vi gruse blåskjorte-pakket!
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

Enga i mitt hjerte

For dere er denne sangen sikkert ikke noe bra. Akkurat som at jeg ikke synes den sangen hvor det sitter en kar i en sofa og synger om at ditt og datt skal skje om noen år, er så fryktelig fet...

Viking olè olè olè er enda verre...
IF OSLO

DJ_ADG

Quote from: "Enga i mitt hjerte"For dere er denne sangen sikkert ikke noe bra. Akkurat som at jeg ikke synes den sangen hvor det sitter en kar i en sofa og synger om at ditt og datt skal skje om noen år, er så fryktelig fet...

Viking olè olè olè er enda verre...


Denne sangen é vel så vidt eg vet satt isammen av tribunne sanger.
Det at Klanen står å synger "Hater Bergen By" det é noe alle klarer å takle.
Vi synger jo masse gale om Oslo og Enga i våre sanger. Men å starte en cd sang med dette synnes eg é usmakkelig. og gjør det ikkje bedre når det blir brukt en ganske kjent rappe beat som melodi. Så eg vill på stå at sangen é dårlig med eller uten Hater Bergen by

Eg skjønner gått at du ikkje é største fanen av "Det skal Skje". Men i dan sangen bli ingen trakasert eller hatsen. Og eg synnes den sangen é proft laget, men den Enga sangen både hetser Bergen og é sikkelig uprofft produsert.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

SKB e BEST!!!

Syns at cupfinale klassikeren Oslo By e mye bedre enn Hater Bergen by.. Men disse to sangene kan vel ikkje sammenlignes..

Dere hater våres by, men vi spyr på deres by!:p
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

krøvel vellevold

Det er ikke mye som slår de danseband-aktige VIF-sangene de spiller på Ullevaal i pausen. Herregud så talentløst! Du snakker meg om bønder... Men de fleste klansfolk er jo fra flatbygdene utenfor Oslo, så det går vel rett hjem der i gården! :lol:
Legg ned hele klubben!

kula

Quote from: "krøvel vellevold"Det er ikke mye som slår de danseband-aktige VIF-sangene de spiller på Ullevaal i pausen. Herregud så talentløst! Du snakker meg om bønder... Men de fleste klansfolk er jo fra flatbygdene utenfor Oslo, så det går vel rett hjem der i gården! :lol:


jaså? jeg regner med at du kan dokumentere påstanden din om at de aller fleste av oss er bønder og bort langt ute på bygda. eller er dette kanskje noe du bare har hørt og tar sjansen på at er riktig? du er lenger fra sannheten enn du aner. fniz.
lk

krøvel vellevold

Quote from: "kula"
Quote from: "krøvel vellevold"Det er ikke mye som slår de danseband-aktige VIF-sangene de spiller på Ullevaal i pausen. Herregud så talentløst! Du snakker meg om bønder... Men de fleste klansfolk er jo fra flatbygdene utenfor Oslo, så det går vel rett hjem der i gården! :lol:


jaså? jeg regner med at du kan dokumentere påstanden din om at de aller fleste av oss er bønder og bort langt ute på bygda. eller er dette kanskje noe du bare har hørt og tar sjansen på at er riktig? du er lenger fra sannheten enn du aner. fniz.
Legg ned hele klubben!

kula

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "kula"
Quote from: "krøvel vellevold"Det er ikke mye som slår de danseband-aktige VIF-sangene de spiller på Ullevaal i pausen. Herregud så talentløst! Du snakker meg om bønder... Men de fleste klansfolk er jo fra flatbygdene utenfor Oslo, så det går vel rett hjem der i gården! :lol:


jaså? jeg regner med at du kan dokumentere påstanden din om at de aller fleste av oss er bønder og bort langt ute på bygda. eller er dette kanskje noe du bare har hørt og tar sjansen på at er riktig? du er lenger fra sannheten enn du aner. fniz.


oi, hoi da. hvordan vet du at jeg var hissig? var vel egentlig ganske rolig til sinns da jeg svarte deg, men du må gjerne tro noe annet. synes det bare blir litt dumt at man skal legge ut påstander som er så langt unna sannheten som du her kommer med. mange utenfor oslo ja, men mange, mange flere som faktisk er fra oslo. det kan du sikkert få bekreftet av ledelsen i klanen om du vil.

ja, pene sanger ja. vet ikke hva som er best jeg. våre danseband- sanger eller nystemten. skulle jo nesten tro vi var på landstreff for en kristen sekt her på brann stadion på lørdag. apropos sang. når dere synger "byen er bergen" og heia brann" får jeg assosiasjoner til visse håndballkamper. mangler bare kubjeller og klappere så blir det bra.
lk

Sharpy

Hvem i alle dager startet denne "diskusjonen"? Er det noen som tror Brann-supportere og Klansmenn blir enige om hvem som har best supportersanger av VIF og Brann?

Lykke til, karer!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Candyman

Brann ble stiftet 26 september 1908, og VIF ble stiftet 29 juli 1913.
Så la nå lillebror være litt i fred gutter, og la lillebror tro han har de beste sangene, det beste laget og alt det der. Så blir det ikke så mye grining i baksetet på neste tur..... :-)

De vil forstå når de blir litt eldre vettu!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

krøvel vellevold

Quote from: "kula"
oi, hoi da. hvordan vet du at jeg var hissig? var vel egentlig ganske rolig til sinns da jeg svarte deg, men du må gjerne tro noe annet. synes det bare blir litt dumt at man skal legge ut påstander som er så langt unna sannheten som du her kommer med. mange utenfor oslo ja, men mange, mange flere som faktisk er fra oslo. det kan du sikkert få bekreftet av ledelsen i klanen om du vil.

ja, pene sanger ja. vet ikke hva som er best jeg. våre danseband- sanger eller nystemten. skulle jo nesten tro vi var på landstreff for en kristen sekt her på brann stadion på lørdag. apropos sang. når dere synger "byen er bergen" og heia brann" får jeg assosiasjoner til visse håndballkamper. mangler bare kubjeller og klappere så blir det bra.


Landstreff for en kristen sekt? Ja, den var god du! Hvem er det som synger sanger om "du er vår rel'ion" og om en jævla kirke? En sang dere må ha karaoke-tekst på storskjerm for å klare å synge! Nystemten er fra 1700-tallet, og er Bergens nasjonalsang. Den er altså mye eldre enn Ja Vi Elsker.

Vi snakker her om et publikum med lange TRADISJONER. I motsetning til dere: For hvor var alle i Klanen for noen år siden? Her er noen publikumstall for VIF i øverste divisjonen de siste 21 årene: 5228 (i 2003), 4256 (-02), 3765 (i 2000), 3481 (-99), 3331 (-98), 2542 (-96), 3006 (-95), 3017 (-94), 550 - FEM HUNDRE OG FEMTI (-90), 2108 (i -89), 1001 (-88), 1606 (-87), 919 (-86) og 1496 (i gullåret -84). Eller hva sier du til et snitt på 2977 i -86 eller 2546 -87. Og da dere holdt på i nest øverste divisjon på begynnelsen av 90-tallet, var snittet på 1100-1200. Og fjoråret var første sesong med over 10 000 i snitt siden gullåret 1981! Og ikke glem at en vesentlig del av tilskuerne på VIFs hjemmekamper er bortefans! Så hvor var de 11 000 wannabe-medlemmene til Klanen da? Vi tar ikke imot kritikk fra en supportergjeng der 90% av medlemmene kun har gått på fotballkamper i et par år! Har inntrykk av at de fleste i Klanen holder med VIF fordi de er medlem i Klanen. De er ikke med i Klanen fordi de holder med VIF. Dere er jo mer opptatt av dere selv enn laget! Bare dere kan lage skrytevideo med tifo og synging, så er jo dere fornøyd! Hadde det vært Lyn-fansen som hadde et så kult image, så skal jeg vedde på at 90% av dere hadde holdt med Lyn i stedet!

VIF skal liksom stå for arbeiderklasse, østkant og urbanitet. Men veldig mange av dere tilhører jo høyere sosiale klasser, kommer fra vestkanten eller Bærum, eller bor langt faen utpå bondelandet! Og når dere så spiller danseband-VIF-sanger i pausen, må man jo spørre om hvem det er som egentlig er bønder?
Legg ned hele klubben!

azul

Synes det er okei- at rappegruppen i Dissimilis for lov å være med å lage sanger til laget sitt ?
De var dog bedre før, hadde bedre frasering, rytme og trøkk i sangene sine enn denne. Skjerp dere Dissimilis. Vi forventer mer av dere !

"En by, ett lag" - mottoet er jo sjarmerende. Til neste år skal de for seg tallet 2. Og når de mestrer det, skal de flinkeste av Engenbanden for delta på videregående tellekurs og prøve seg på 3....

kom ut og lek

Candyman

Quote from: "krøvel vellevold"Vi tar ikke imot kritikk fra en supportergjeng der 90% av medlemmene kun har gått på fotballkamper i et par år!


Hehe...Kanoninnlegg. Skal si den stakkars klansmannen fikk så hatten passet.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nemesis

En by! En divisjon!  blir vel slagordet nÃ¥r alt rakner for drittlendingene. Neste Ã¥r; Lyn og Vif, red ned i første

Og! Hvorfor prøver alltid Kjetil Rekdal Ã¥ gÃ¥ i forkledning?  Prøver Ã¥ skjule at det er han ved Ã¥ kle seg ut som en heroin-slave. Vi kjenner deg igjen fra landlaget  reka! Du er oppdaget :p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

vif'a

Hvem bestemmer hva slags tifo dere har lov til å vise på stadion? Blir tifo kontrollert av noen før den kan vises? Og hvorfor la avisene trykke bilder og tekst av tifo dagen i forveien, slik at hele overraskelsesmomentet blir borte og man rekker å skape en debatt om den før kampdagen?
Snakker da selvfølgelig om den berømmelige flo-hets-tifo dere hadde planlagt før brann -vif...
re være

Kristoffer M

Registrerte et banner fra engenklanen under Royal League-kampen mot dem i Vestlandshallen i vinter. "By mot land" stod det skrevet på det. Da de under lørdagsens kamp ropte "Hater, hater, hater Bergen BY", forstod jeg med én gang det noe uklare banneret fra Vestlandshallen. Flott å se at de har innsett at Bergen er en storby, mens de selv holder til på landet! :)

vif'a

Quote from: "kris2ffer"Registrerte et banner fra engenklanen under Royal League-kampen mot dem i Vestlandshallen i vinter. "By mot land" stod det skrevet på det. Da de under lørdagsens kamp ropte "Hater, hater, hater Bergen BY", forstod jeg med én gang det noe uklare banneret fra Vestlandshallen. Flott å se at de har innsett at Bergen er en storby, mens de selv holder til på landet! :)


Nå er det vel strengt talt Bergen BYGD vi synger når vi er på tribunen, selvom det kan høres ut som noe annet. Bare til informasjon :)
re være

Candyman

Javel...
Oslo er en by, Bergen er ett land!

Helt greit for oss det byfanter!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

vif'a

Såså....Skrev ikke inn hit for å krangle med noen. Vil egentlig bare ha svar på spørsmålet mitt.
re være

Sharpy

Quote from: "vif'a"Såså....Skrev ikke inn hit for å krangle med noen. Vil egentlig bare ha svar på spørsmålet mitt.


Ingen som vet, viffern. Noen luringer som fant ut at det var smart å avsløre alt på forhånd. Noen vil påstå at det var rein skjær idioti. Jeg er blant disse.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Idioti er vel bare mellomnavnet...

Noen som vet når overgangsvinduet for tifo-folk åpner?
Kanskje Klanen har noen til overs...:)
Rød makt på Hansa

vif'a

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "vif'a"Såså....Skrev ikke inn hit for å krangle med noen. Vil egentlig bare ha svar på spørsmålet mitt.


Ingen som vet, viffern. Noen luringer som fant ut at det var smart å avsløre alt på forhånd. Noen vil påstå at det var rein skjær idioti. Jeg er blant disse.


Jah....der vil jeg våge å si meg enig...
re være

Sharpy

Quote from: "Nixon"Idioti er vel bare mellomnavnet...

Noen som vet når overgangsvinduet for tifo-folk åpner?
Kanskje Klanen har noen til overs...:)


Vi henter Bastionen-medlemmer på bosman etter sesongen.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

vif'a

Quote from: "Nixon"Idioti er vel bare mellomnavnet...

Noen som vet når overgangsvinduet for tifo-folk åpner?
Kanskje Klanen har noen til overs...:)


Heh...vi er så glade i de vi har, så vennligst la oss beholde de :)
re være

Candyman

Noen som vet hva det koster å få slept ett banner bak ett av disse småflyene som holder på med sånt? Hadde jo vært utrolig stilig å fått ett fly til å sirkle over stadda noen runder, vel å merke hvis det var noe vi følte vi måtte få ut/få sagt....

Da hadde jo iallefall ikke tyttebærpolitiet kunne stoppet oss.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Northside

Quote from: "Candyman"Noen som vet hva det koster å få slept ett banner bak ett av disse småflyene som holder på med sånt? Hadde jo vært utrolig stilig å fått ett fly til å sirkle over stadda noen runder, vel å merke hvis det var noe vi følte vi måtte få ut/få sagt....

Da hadde jo iallefall ikke tyttebærpolitiet kunne stoppet oss.


Spør han som kom flygende over oss med røykbombe midt under VIF kampen, han fikser det sikkert for en billig peng :P

UnnamedFeeling

Quote from: "NorthsideFCDH"Spør han som kom flygende over oss med røykbombe midt under VIF kampen, han fikser det sikkert for en billig peng :P


quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

azul

har aldri helt forstått det der med hetsen av bønder... verken vi eller de trygdede fra Engen se ut som vi kunne klare oss uten landbruksprodukter- verken flytende eller mer det mer substansielle....

oslo er liten by i for store klær
mens bergen er en by det kan bli by av, men at det har noe med
de der ustabile snotteungene ut på gresset, fatter eg ikkje....

vif'a

Quote from: "krøvel vellevold"Det er ikke mye som slår de danseband-aktige VIF-sangene de spiller på Ullevaal i pausen. Herregud så talentløst! Du snakker meg om bønder... Men de fleste klansfolk er jo fra flatbygdene utenfor Oslo, så det går vel rett hjem der i gården! :lol:


Når du snakker om "dansband-aktige" sanger som blir spilt i pausen på Ullevål, så regner jeg med at du refererer til de gamle låtene som ble skrevet på 60 og 70-tallet. For dere betyr selvsagt ikke disse sangene noe, men for oss en hel del. De er forbundet med mye historie, ironi og interne saker innad i miljøet som du aldri vil forstå noe av, og ikke forlanger jeg at du skal forstå det heller, for du er ikke en av oss :)
Men jeg sender gladelig over noen cd'r med vif-musikk om du er interessert i å høre noe annet enn det gamle :)
re være


Xminator

Kan ikke noe for det, men jeg gleder meg litt til neste gang VIF tar 3 poeng på 6 kamper :p De er ikke så langt foran oss ;)

Stoffi

Quote from: "engapaatur"


På vegne av Davy Wathne, som tror han er en frontfigur for bergensere, vil jeg få lov til å si unnskyld for oppførselen i Vålerengen garderoben, der han unnskyldte banneret.
Disse "kjendis-supporterene" vi har, har en tendens til å gå veldig imot strømmen og være meget politisk korrekt.

Var vel en Millwall kamp eller noe, der alle hadde med seg blåserør og Q-tips med knappenåler på, og på signal blåste alle av sine piler imot motstanderlaget.
Hos oss, så ser enkelte ned på folk som bruker ordet "Hore" om en hore, og mange ønsker at piping skal forsvinne, det er jo en uting......
Vi er mean machines. Blir det noe verre nå, så tør jeg nesten ikke gå på stadion.


Vålerengen hadde vel ikke vært et topplag hadde det ikke vært for Bergen, siden det tross alt er vårt land som pumper inn penger til Oslo, og lar bønder flytte til byen for å starte fotballag på TL nivå.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

husker på en pressekonferanse for Brann ASA for mange år siden hadde styreformannen i ASA et trapsperant med "Branns fiende nr 1" så et stort bilde av Wathne. Slike bedrevitere greier vi oss foruten.

kula

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "kula"
oi, hoi da. hvordan vet du at jeg var hissig? var vel egentlig ganske rolig til sinns da jeg svarte deg, men du må gjerne tro noe annet. synes det bare blir litt dumt at man skal legge ut påstander som er så langt unna sannheten som du her kommer med. mange utenfor oslo ja, men mange, mange flere som faktisk er fra oslo. det kan du sikkert få bekreftet av ledelsen i klanen om du vil.

ja, pene sanger ja. vet ikke hva som er best jeg. våre danseband- sanger eller nystemten. skulle jo nesten tro vi var på landstreff for en kristen sekt her på brann stadion på lørdag. apropos sang. når dere synger "byen er bergen" og heia brann" får jeg assosiasjoner til visse håndballkamper. mangler bare kubjeller og klappere så blir det bra.


Landstreff for en kristen sekt? Ja, den var god du! Hvem er det som synger sanger om "du er vår rel'ion" og om en jævla kirke? En sang dere må ha karaoke-tekst på storskjerm for å klare å synge! Nystemten er fra 1700-tallet, og er Bergens nasjonalsang. Den er altså mye eldre enn Ja Vi Elsker.

---> hmmm. au da. du skal få tre forsøk på å gjette hvorfor teksten på storskjermen er der. klarer du det skal du få en tur til syden sponset av meg. nystemten ja. den betyr sikkert mye for dere, men på samme måte som dere sikkert synes vålerenga kjerke er ubetydelig synes vi det samme om denne morsomme, rare sangen deres.

Vi snakker her om et publikum med lange TRADISJONER. I motsetning til dere: For hvor var alle i Klanen for noen år siden? Her er noen publikumstall for VIF i øverste divisjonen de siste 21 årene: 5228 (i 2003), 4256 (-02), 3765 (i 2000), 3481 (-99), 3331 (-98), 2542 (-96), 3006 (-95), 3017 (-94), 550 - FEM HUNDRE OG FEMTI (-90), 2108 (i -89), 1001 (-88), 1606 (-87), 919 (-86) og 1496 (i gullåret -84). Eller hva sier du til et snitt på 2977 i -86 eller 2546 -87. Og da dere holdt på i nest øverste divisjon på begynnelsen av 90-tallet, var snittet på 1100-1200. Og fjoråret var første sesong med over 10 000 i snitt siden gullåret 1981! Og ikke glem at en vesentlig del av tilskuerne på VIFs hjemmekamper er bortefans! Så hvor var de 11 000 wannabe-medlemmene til Klanen da? Vi tar ikke imot kritikk fra en supportergjeng der 90% av medlemmene kun har gått på fotballkamper i et par år! Har inntrykk av at de fleste i Klanen holder med VIF fordi de er medlem i Klanen. De er ikke med i Klanen fordi de holder med VIF. Dere er jo mer opptatt av dere selv enn laget! Bare dere kan lage skrytevideo med tifo og synging, så er jo dere fornøyd! Hadde det vært Lyn-fansen som hadde et så kult image, så skal jeg vedde på at 90% av dere hadde holdt med Lyn i stedet!

---> oi da. her trodde du vel nesten at du satte meg fast? egentlig ikke.
90 % av oss har gått på fotballkamper i et par år ja. synes du det er gøy å ty til løgn når du debatterer? selvfølgelig er det en del som er på kamp for å se på klanen. ser rimelig dumt ut når det står en haug med flokkdyr som bare står der uten å kunne sangene eller vite hvorfor de er på kamp.
men ja. kanskje man skulle feie for egen dør litt også? bataljonen eller hva pokker de heter de som står på store stå hos dere er vel ikke akkurat noe å være stolt av. har vært på stadion deres et par- tre ganger. til og med sett den herlige gjengen på tv minst 10 ganger. hva er gjennomsnittsalderen der? 12 år? herlig gjeng. "hei, kanskje vi skal dra på fotballkamp og tazte i mobil sammen" også en enda herligere ting. dere bergensere har det med å støtte laget i både med og motvind. husker jaggu sånn ca. 10-15 min. før kampen mot oss var ferdig da bergensere reiste seg fra tribunen og gikk hjem fra matchen. jepp, herlig supporterkultur vil jeg si. misunner dere den. for en gangs skyld har du ihvertfall skrevet en påstand som det faktisk er en bra sannhet i.

VIF skal liksom stå for arbeiderklasse, østkant og urbanitet. Men veldig mange av dere tilhører jo høyere sosiale klasser, kommer fra vestkanten eller Bærum, eller bor langt faen utpå bondelandet! Og når dere så spiller danseband-VIF-sanger i pausen, må man jo spørre om hvem det er som egentlig er bønder?


---> hehe, du gir deg ikke. du har vel egentlig omtrent null dekke for å skrive at veldig mange av oss er fra bondelandet, sosiale klasser osv. du har vel egentlig ikke peiling på dette. du har bare hørt det fra noen som sa at det stemte som hørte det fra noen andre igjen som sa det stemte. hihi. hmm, og om det skulle stemme. skulle vi stengt ut alle da? ikke latt dem heie på vålerenga? vet ikke om du har hørt uttrykket "klubben for alle" jeg.

skal vi fortsette? dette ble jo riktig så morsomt.
lk

Go Up