• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

DUGNAD!

Started by C@Bøe_79, July 26, 2005, 22:42:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Har du mulighet til dugnad og har lyst å kanskje komme på NRK..
Møt på dugnad på 12 på BMV-Laksevåg Onsdag 27/7-05..


FERDIG


MVH
Tifo-gruppen
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Erik

Så dette på NRK no.. Nokk engang er det banner som skal drite ut en motspiller.. Hva med å lage noe til en Brannspiller? Ikke bare drittslenging gang på gang..

DJ_ADG

Quote from: "Erik"Så dette på NRK no.. Nokk engang er det banner som skal drite ut en motspiller.. Hva med å lage noe til en Brannspiller? Ikke bare drittslenging gang på gang..


Ka vet du om ka som ble gjort i dag? det som ble sagt på NRK.
Sånn du vet det så ble det malt et annet banner også, men det får vi vente te lørdag for å se.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Quote from: "Erik"Så dette på NRK no.. Nokk engang er det banner som skal drite ut en motspiller.. Hva med å lage noe til en Brannspiller? Ikke bare drittslenging gang på gang..


Hva om det kommer noe mer, hva om vi har hatt det før mange ganger (eks super ray). Hva med at du kommer på dugnad så du kan være med, komme med forslag og vite hva vi holder på med?

pusuren

Hvortid kommer det på nrk?

BL

Har noen mulighet til å legge dette ut på nettet? Fikk det ikkje med meg. Blir det vist senere i kveld kanskje?

Klippet ligger på nrk.no, uten bilde då men... Hvertfall på min maskin.
Hansa-
Felt Z

Erik

De laget no en banner til Flo.. Fatter ikke at mann gidder å bry seg om en tid brannspiller som gikk for Brann for mangen år siden.. Som Brann sier, på tide å legge det bak seg no..

gamlefar

De viste det i sporten etter dagsrevyen, de viser det helt sikkert i sporten etter kveldsrevyen også.

Mr_Soma

Ligger på Nett-Tv til NRK.no under "Dagsrevyen" -

BL

Quote from: "Mr_Soma"Ligger på Nett-Tv til NRK.no under "Dagsrevyen" -


Kun eg som ikkje fikk bilde altså?
Hansa-
Felt Z

monzilla

hore andre flo fortjener pepper.

Husker det var for en del år siden da Brann kunne risikere å møte Rangers i UEFAcupen, da var folk helt i hundre fordi at da skulle flo få gjennomgå som ingen andre har fått på stadion.

abe78

Flo fortjener all den dritten han kan få...
.og husk!

mobli

Så nettopp innslaget på nrk.no, og det som ble vist så veldig bra ut.

Gleder meg som en unge til kampen.

C@Bøe_79

Erik måtte du brenne i H......!
Og slutte å uttale deg om ting du OVERHODET ikke har peiling på.
Det som var på Nrk ble fremstilt feil,og det er allerede blitt gitt beskjed videre.
Og ka mener du med nok engang et banner til å drite ut en motspiller?
Vil ha link til:
Når det sist skjedde?
Hvem det var mot?
Og de 2 siste spillere til å bli hetset med banner på stadion?
En utfordring du neppe takler..

En veldig PERSONLIG hilsen fra
Christian Bøe
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BL

Ka skjer her? Er Brann vanskelige? Håper det er mulig å gi litt faen og bruke det anyway.
Hansa-
Felt Z

Northside


rødesk

Tror nok de overdriver saken.. De tror sikkert at det som står på banneret e mye verre enn det egentlig er..
oen må gå...!

Erik

Må ta av hatten, Vestlandsrevyen sa nettopp at banneren IKKE får komme inn på stadion engang.. Så da dreit no tifogruppen seg ut da med å trekke NRK på brifebesøk... Bannere skal kanskje vere hemmlig??? ikke vises over hele norge..

rødesk

helvette vist den ikkje får komme inn.. Då bør forslaget jeg så i en annen tråd gjennom føres.. !!..
At noen står på gratsi haugen med bluss og holder banneret opp?!
oen må gå...!

johanesen

men det er jo ikkje så lurt av tifo gruppen og innvitere nrk med på dugnad då . ein ting til hvor går egentlig pengene som tifo får ? har selv hørt folk i tifo gruppen skrytte av att dei brukker bluss som tilhører bbb i biler på vei til borte kamp på 6 div kamper osv osv så var det lodd bøkene da dei skule jo bli trekt den 1 juli nå er det snart august trenger vel ikkje si mer

capp

Vist du lurer så fælt på akkurat det så kan du vel ta å sende en PM eller ringe en av lederene i TIFO gruppen, så får du nok svar på det... :P
mm...

Northside

altså, 50% av pengene skal jo gå til oss som jobber med tifoen, pizza (mat) brus og øl. I tillegg så kommer jo transport, buss og bil (bensin). En ekstra lapp med på byn etter hard jobbing er jo i grunn en selvfølge etter at vi har brukt nesten hele dagen med hard jobbing. dette blir det då en del 1000kr utav.

Resten er brukt på det vi har hatt til no, kostet litt å leie inn de polakkene som malte 16mai tifoen, men det var verd det! sitte der å spise pizza mens de jobbet ræven av seg for 19kr timen.  

Det er jo selvfølgelig litt penger igjen, men vi sparer de dersom vi kommer i cupfinalen, då må vi bruke de til å betale fly billetten og frakt på flyet for oss som skal frakte tifo med...

Slik er verden, ting koster penger og det er ikke noe vi kan gjøre med det.


(er ikke medlem av tifo-gruppen)

syma

Regner med et endel av dette var ironi?

BL

Hvis det ikkje stinker drit av dette så vet ikkje eg... Stakkars lille Flo må skjermes fra et skummelt banner! Håper tifo-gruppen gir en god faen og bruker banneret.
Hansa-
Felt Z

R.I.P.Super-ray

Quote from: "NorthsideFCDH"altså, 50% av pengene skal jo gå til oss som jobber med tifoen, pizza (mat) brus og øl. I tillegg så kommer jo transport, buss og bil (bensin). En ekstra lapp med på byn etter hard jobbing er jo i grunn en selvfølge etter at vi har brukt nesten hele dagen med hard jobbing. dette blir det då en del 1000kr utav.

Resten er brukt på det vi har hatt til no, kostet litt å leie inn de polakkene som malte 16mai tifoen, men det var verd det! sitte der å spise pizza mens de jobbet ræven av seg for 19kr timen.  

Det er jo selvfølgelig litt penger igjen, men vi sparer de dersom vi kommer i cupfinalen, då må vi bruke de til å betale fly billetten og frakt på flyet for oss som skal frakte tifo med...

Slik er verden, ting koster penger og det er ikke noe vi kan gjøre med det.


(er ikke medlem av tifo-gruppen)


Om dette er fakta bør hele tifo gruppen gå. Det lukter litt "skandale" over denne gruppen...
7 SUPER RAY - LEGENDE

pusuren

Quote from: "NorthsideFCDH"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82808

Forbanna dritt dersom Brann skal ødelegge dette no!!!!

Hva faen? får vi faen ikke bruke et banner som sier hva vi føler for flo? hva blir det neste? forbudt med banne ord inne på staddaren? ikke mer pipping på motsanderlagene?
No må de til helvete skjerpe seg...

Dette viser litt om hvordan de bryr seg om våre menninger :evil:

BL

Hansa-
Felt Z

rødesk

Vist ikkje det kommer inn på store stå e det vel en mulighet for å prøve å få det inn på hansa ?!
oen må gå...!

Stoffi

Fullstendig tåpelig av Brann. Hore er vel ikke noe skjellsord, det er et YRKE!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Northside

Quote from: "syma"Regner med et endel av dette var ironi?


Det var nok ironi du... virker som folk har et voldsomt negativt inntrykk av tifo-gruppen her inne, men sikkert ingen av de som har komt på dugnad eller snakket med noen av de...


Kan nevnes at det stod om dette banneret i dagens BA, men vi får kanskje bruke det dersom vi tar vekk "Din Hore"

mr-bolstad

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "syma"Regner med et endel av dette var ironi?


Det var nok ironi du... virker som folk har et voldsomt negativt inntrykk av tifo-gruppen her inne, men sikkert ingen av de som har komt på dugnad eller snakket med noen av de...


Kan nevnes at det stod om dette banneret i dagens BA, men vi får kanskje bruke det dersom vi tar vekk "Din Hore"


bare for å provosere, så hiv på protistuert istedenfor...
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Lilleheil

Håper at Brann tillater banneret på stadion på lørdag, men vist det står usaklige ord som hore på det så skjønnet eg de litt. bør heller skrive ka vi mener og samtidig være litt konstruktiv...

paf

Quote from: "Lilleheil"Håper at Brann tillater banneret på stadion på lørdag, men vist det står usaklige ord som hore på det så skjønnet eg de litt. bør heller skrive ka vi mener og samtidig være litt konstruktiv...

Helt  enig. Vi kunne godt hatt noe sånt som dette:
Vi ble litt skuffet, men elsker deg fortsatt for den du er, Tore!

--
Ni av ti horer velger Engen

Northside

Quote from: "Lilleheil"Håper at Brann tillater banneret på stadion på lørdag, men vist det står usaklige ord som hore på det så skjønnet eg de litt. bør heller skrive ka vi mener og samtidig være litt konstruktiv...


tja, fostår deg litt, men dersom du leser på reglene utenfor stadion så ser du ikke noe ulovlig med "din hore". dvs at Brann rett og slett lager en ny egen lov før denne kampen :?

At vi skriver hore i slutten av et laken med maling på burde folk tålt, men desverre så er vi fortsatt i Norge, derfor får vi ikke bruke dette.

Neste blir vel bot og utestengelse dersom du buer eller banner under kamp, er jo hets og fy fy ord det...

syma

Mener også det blir barnslig/usaklig/pinlig osv. å bruke et ord som "hore".

SuperBrann

No må dere på Tifo se og vokse litt opp, og begynne å bli litt serriøs. Hvordan kan dere kalle Flo en hore? Hva er grunnlaget? Om du slår opp hore i en ordbok får du dette: I hore f1 [m1] (norr hóra) kvinne som har seksuell omgang med menn mot betaling, gatepike, prostituert; foreld: kvinne som driver hor

Kor kommer Flo inn i bildet? Ikke er han kvinne en gang. Kan dere ikke prøve for en gang skyld å fokusere på det positive, dere trekker hele tiden frem det negative i ting.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

rødesk

Quote from: "SuperBrann"No må dere på Tifo se og vokse litt opp, og begynne å bli litt serriøs. Hvordan kan dere kalle Flo en hore? Hva er grunnlaget? Om du slår opp hore i en ordbok får du dette: I hore f1 [m1] (norr hóra) kvinne som har seksuell omgang med menn mot betaling, gatepike, prostituert; foreld: kvinne som driver hor

Kor kommer Flo inn i bildet? Ikke er han kvinne en gang. Kan dere ikke prøve for en gang skyld å fokusere på det positive, dere trekker hele tiden frem det negative i ting.


vet du at det e tifo gruppen så lagde banneret??
oen må gå...!

SuperBrann

Quote from: "rødesk"
Quote from: "SuperBrann"No må dere på Tifo se og vokse litt opp, og begynne å bli litt serriøs. Hvordan kan dere kalle Flo en hore? Hva er grunnlaget? Om du slår opp hore i en ordbok får du dette: I hore f1 [m1] (norr hóra) kvinne som har seksuell omgang med menn mot betaling, gatepike, prostituert; foreld: kvinne som driver hor

Kor kommer Flo inn i bildet? Ikke er han kvinne en gang. Kan dere ikke prøve for en gang skyld å fokusere på det positive, dere trekker hele tiden frem det negative i ting.


vet du at det e tifo gruppen så lagde banneret??


Ut i fra bildet så var det laget i Tifo sine lokaler hvertfall..
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

DJ_ADG

Quote from: "SuperBrann"
Ut i fra bildet så var det laget i Tifo sine lokaler hvertfall..




Det var også malt i lokalene te Tifo-gruppen. Men det var ikkje tifo gruppen som lagde det.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

SuperBrann

Gidder ikkje dette mer. Om det er laget i lokalene til Tifo gruppen så kjenner hvertfall Tifo til de, og det var Tifo som fikk pressen dit. Og har jo lest her inne innstillingen til Tifo i denne saken. EOS (end of story)
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Tifo-gruppen

Det har hele tiden værtlagt frem at dette ikke er tifo gruppen sitt verk. Synes du ska drive litt researce ( f.eks lese avisen) før du utaler deg om hvem som har laget det å hva tifo gruppen synes om dette. Tifo gruppen har nemlig aldri uttalt seg om banneret.
Mvh Morten Talhaug leder i tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Nixon

Quote from: "Tifo-gruppen"Det har hele tiden værtlagt frem at dette ikke er tifo gruppen sitt verk. Synes du ska drive litt researce ( f.eks lese avisen) før du utaler deg om hvem som har laget det å hva tifo gruppen synes om dette. Tifo gruppen har nemlig aldri uttalt seg om banneret.
Mvh Morten Talhaug leder i tifo gruppen


Tifogruppen har ikke uttalt seg nei. Til det er de for feige. Men dere lo sikkert godt da banneret ble laget på en tifo-dugnad dere var ansvarlig for. Og dere hadde ingenting imot å være linselus heller. Patetisk!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

gjøken

Quote from: "C@Bøe_79"Erik måtte du brenne i H......!
Og slutte å uttale deg om ting du OVERHODET ikke har peiling på.
Det som var på Nrk ble fremstilt feil,og det er allerede blitt gitt beskjed videre.
Og ka mener du med nok engang et banner til å drite ut en motspiller?
Vil ha link til:
Når det sist skjedde?
Hvem det var mot?
Og de 2 siste spillere til å bli hetset med banner på stadion?
En utfordring du neppe takler..

En veldig PERSONLIG hilsen fra
Christian Bøe


Eg har en følelse av at du sier noe du mener der og da, men når andre kommenterer det og du innsera t det var idiotisk så sier du at det blir fremstilt feil/har hørt feil og at det er gitt beskjed videre om. Har enda ikkje hørt noen du har "gitt beskjed til" har gått ut med dementi. kanskje du burde gjøre det....?

Ellers gjør du en god jobb i TIFO gruppen med unntak CUPFINALEN 04. skandale å skylde på tomt batteri. "alle" har en nokia lader et eller annet sted.
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

gjøken

Christian... Ville ikkje svare på det nei..... tenkte meg det ja...
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Northside

Quote from: "gjøken"Christian... Ville ikkje svare på det nei..... tenkte meg det ja...


kanskje han ikke er den mest aktive på forumet?

send han en pm eller ring han dersom du må vite svaret, er ikke verre.

gjøken

spurte eg deg??
ka planer har dere til neste kamp da? flagg no igjen? eller kanskje INGENTING. av og til kunne det vært bra så lenge det andre ikkje er skikkelig?

Og en ting til.... Krepprullene? kor e de hen?
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Northside

Quote from: "gjøken"spurte eg deg??
ka planer har dere til neste kamp da? flagg no igjen? eller kanskje INGENTING. av og til kunne det vært bra så lenge det andre ikkje er skikkelig?

Og en ting til.... Krepprullene? kor e de hen?


svarte deg pga han ikke er innom her å leser slik at du kanskje slipper å lurer på det resten av livet ditt.

Hva som er planlagt til neste kamp får ingen vite, heller ikke sikkert det kommer noe.  Og kreppruller? neh, så vitt eg har fått med meg så er det fortsatt forbudt, om dette er Brann eller NFF sin lille regel vet eg ikke, fikk hvertfall med meg at LSK og Start hadde det denne uken.

gjøken

Det er den svarte plast dingsen inni PAPIR rullene som e ulovlig... de finnes ikkje i KREPPrullene.. og det var forresten KASSAruller som ble brukt sist gang vi hadde det... vi har helt like på jobben...

Det gikk rykter om at forrige TIFO gruppe brukte 11.000kr på det sist... og eg kan skaffe til veie KREPPruller fra sverige 3,750SEK for 500stk røde og 500stk hvite.. Håper TIFO tar dette alvorlig... KREPP er bra når det gjøres skikkelig...
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Northside

Quote from: "gjøken"Det er den svarte plast dingsen inni PAPIR rullene som e ulovlig... de finnes ikkje i KREPPrullene.. og det var forresten KASSAruller som ble brukt sist gang vi hadde det... vi har helt like på jobben...

Det gikk rykter om at forrige TIFO gruppe brukte 11.000kr på det sist... og eg kan skaffe til veie KREPPruller fra sverige 3,750SEK for 500stk røde og 500stk hvite.. Håper TIFO tar dette alvorlig... KREPP er bra når det gjøres skikkelig...


Perfekt til Hamar turen det?

Erik

Perfekt til Store stå mot viking? hvorfor kaste de vekk i Hamar?

Go Up