• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fnyser av Erik Solér

Started by KNUDSEN, July 25, 2005, 21:51:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KNUDSEN

Brann-ledelsen reagerer på at Erik Solér går ut i mediene og kritiserer Branns måte å styre på. - Nå må Solér konsentrere seg om frisyren sin, så kan vi ta oss av Brann, sier Mons Ivar Mjelde.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82647
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Brann/Bergen

For en dust... Han e bare tøffi kjeften fordi start leder serien,men d blir ikkje lenge. Han mÃ¥ bare passe kjeften sin. Man kan ikkje gÃ¥ ut i mediene og kritisere ka andrel ag gjør  sÃ¥nn uten grunn,dessuten har ikkje mannen peiling pÃ¥ ka han snakker om.
Han snakker om at han ville flydd kvisvik frem og tilbake om det var nødvendig, men ka søren man, de hadde ikkje hatt penger til d :P
Ut med pakket....
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

BL

Stakkars Solèr... Plutselig er han verdensmester. Men vi får se, når budene begynner å renne inn på Doffen.
Hansa-
Felt Z

andy

Pipa får nok en ganske annen låt når vi sender hjem serieleder Start som slakt fra Bergen!
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

Green shirt mush

og der begynte start nedturen......måtte erik soler brenne i helvete....haha
i!
ACAB

Ã?

Soler har til de grader et poeng.
Her har han truffet et ømt punkt, og det er derfor Mjelde & co føler seg så truffet. Alle skjønner at det han sier er riktig.

Uansett hva vi vet eller ikke vet om Kvisvik og samboer, så er det opplagt at de hadde klart å holde ut i 3 måneder til hvis Brann ikke fikk fatt i erstatter.
Det er og blir en skandale at Brann solgte Kvisvik.

Nixon

SÃ¥ du mener at dette skjedde:

Kvisvik: - Jeg kan sikkert bli ut sesongen dersom dere insisterer.
Brann: - Nei, det er greit. Bare reis du. Vi klarer oss.
Kvisvik: - Ok.

Høres jo fornuftig ut...
Rød makt på Hansa

Ã?

Brann og Kvisvik hadde en kontrakt.
Selvfølgelig kunne Kvisvik spørre om det var mulig å slippe fra før tiden, og hvis det er spesielle grunner så bør arbeidsgiver strekke seg langt.
Det hadde de gjort ved å si at OK du får gå når sesongen er over, eventuelt før hvis vi klarer å skaffe en erstatter.

Kvisvik var jo ikke i en posisjon hvor han kunne stille noen krav i det hele tatt, og burde vært mer enn fornøyd hvis Brann slapp ham ved sesongslutt.
De praktiske problemene med samboers sykdom skulle det være mulig å ordne opp i i en tremånedersperiode.

naitsirk

gjort e gjort og eg trur me klare oss utmerka uten kvisvik.
oppskrytt og mediaskapt problemstilling

abe78

Denne Kvisvik-saken stikker MYE dypere en det fremgår her. Når det er sagt så tror jeg vi bare skal legge denne saken død.

En hver idiot ser at Brann sliter med skader og at det er et mye større problem en at Kvisvik måtte dra midt i sesongen. Jeg hører ofte at spillere som Sæternes har tapt seg osv. Da er det på tide å våkne litt, han har gått veldig mye skadet. Guntveit er i samme båt.
.og husk!

Roffarne

Quote from: De praktiske problemene med samboers sykdom skulle det være mulig å ordne opp i i en tremånedersperiode.

Dæven, det var cocky!
Hvis det er slik at folk flest føler for Ã¥ uttale seg som indremedisinere og whatnot pÃ¥ grunn av en fotballovergang midt i sesongen, sÃ¥ har vi kommet langt..  :roll:

Ã?

Andre arbeidstakere klarer å takle dette, han hadde jo tross alt fri 22 og en halv time pr døgn.
En dags reise borte fra damen hver 14. dag blir en bagatell.
Vi har sjøfolk, Nordsjøarbeidere, anleggsarbeidere osv, som ikke kan tillate seg slike primadonnafakter selv om et familiemedlem ikke er helt frisk (hun var jo ikke alvorlig syk).

Ellers er jeg enig i at vi nå må glemme Kvisvik, han får bare fortsette å sitte på hytten til onkelen og spise kremkaker.
Hvis ungdommen, som nå ser ut til å være spilleklar, er bra, vil savnet av Kvisvik fort være glemt.

Xminator

Igjen så uttaler du deg om ting du ikke har peiling på. Om det verker slik i deg, så er det jo bare å ringe Kvisvik. Han slår sikkert av en prat og gir deg en forklaring du kan leve med.

Etter 20 år med massiv kritikk for dårlig personalbehandlig tar Brann ansvar - og det ble galt det også. Hva sier det mest om? De som bestemmer hva som er galt eller klubben?

BL

Quote from: Andre arbeidstakere klarer å takle dette, han hadde jo tross alt fri 22 og en halv time pr døgn.
En dags reise borte fra damen hver 14. dag blir en bagatell.
Vi har sjøfolk, Nordsjøarbeidere, anleggsarbeidere osv, som ikke kan tillate seg slike primadonnafakter selv om et familiemedlem ikke er helt frisk (hun var jo ikke alvorlig syk).


Tydelig at du ikkje har helt kontroll på det du preiker om. De trener mer enn 1 1/2 time om dagen, treningsleirer, landskamper, bortekamper, hjemmekamper +++. Og når du har en liten jævel som trenger oppmerksomhet 20 av 24 timer i døgnet + dårlig helse så skjønner eg godt at hun ville hjem og få hjelp av besteforeldre og søsken.

Og du kan jo spørre sjøfolkene, plattformarbeidere osv, ka de ville valgt om de kunne velge. Sånn som Kvisvik kunne og gjorde.....
Hansa-
Felt Z


SKB e BEST!!!

Soler e jo bare en ekkel klyse som føler seg sås tor no når Start leder.. Så får vi vente å se ka han sier når Start begynner å tape og Brann tar gull;)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Ã?

Jeg synes det er flott at supporterne setter spillerne og deres familiers velferd foran klubbens resultater.

Så håper jeg at alle har vett til å holde kjeft når Brann raser nedover tabellen.

Jeg vil ellers understreke at det er helt greit at Kvisvik fikk gå, men da under forutsetning at en erstatter var på plass.

Stoffi

Quote from: Jeg synes det er flott at supporterne setter spillerne og deres familiers velferd foran klubbens resultater.

Så håper jeg at alle har vett til å holde kjeft når Brann raser nedover tabellen.

Jeg vil ellers understreke at det er helt greit at Kvisvik fikk gå, men da under forutsetning at en erstatter var på plass.


Helt enig. Latterlig å la en nøkkelspiller gå når Tom Sanne er sannsynlig erstatter. Selger seg vekk fra gullet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Klaus_Brann

Quote from: Jeg synes det er flott at supporterne setter spillerne og deres familiers velferd foran klubbens resultater.

Så håper jeg at alle har vett til å holde kjeft når Brann raser nedover tabellen.

Jeg vil ellers understreke at det er helt greit at Kvisvik fikk gå, men da under forutsetning at en erstatter var på plass.


Du virker som en allvitende, sympatisk og god Brann supporter!
Bra du tror og håper på laget i våre hjerter...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nemesis

Erik Soler aka Dirty Sanchez treffer bra med det utspillet sitt så lenge en fullverdig erstatter ikke er på plass. Frustrasjonen her går jo ut på at en sørliands gringo uttaler seg negativt om Brann, Fy! Det vil vi ikke ha noe av, uansett om det han sier er rett eller galt!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Går ut fra at frustrasjonen til Mjelde og POL går på at det ikke er første gang de blir spurt om dette. Og at Soler overhode ikke har peiling på hvilken situasjon Kvisvik var i.

Hva med denne Premier League toppspilleren som Start sendte til sveits for å tilbringe mer tid med familien? Har Mjelde, POL eller noen andre i Brann kommentert den saken? De har garantert meninger om den, men de vet også hvor forbannet lite lurt det er å kritisere fremgangsmåten til en konkurrent.

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Jupp, tror det er nærmest sannheten Nemesis.

Når det gjelder PVM så fikk vel Brann den beste dealen som er mulig. Det var Branns vilje til å vente til etter sesongen, og at de stakk litt penger til hamkam nå som satte RBK og VIF i sjakk-matt. Ikke først og fremst pris. At Vollvik må selge den gule bilen sin for å hente PVM nå (sitat fra en av toppene i hamkam) får heller være. Det ser ut som om Brann er opptatt av å ikke presse pris ytterligere. Enda ett eksempel på at de har moral i Brann for tiden.

Egentlig mye etikk fra guttene der om dagen. Vi hadde jo Suffo også som ble sendt hjem da det viste seg at ikke alt var stuerent.

azul

Solér er ikke dum. Han vet utmerket godt hva hans uttalelse setter igang her i byen. Vi kan jo bli like dumme som de der oppe i Bartebyen; vunnet kamp: "no har vi snudd trenden, no bli vi seriemestre" og tap: "poll i adresseavisen om perry må gå".

kvisvik har forsvunnet fra brann for godt-
vi har fremdeles ballfordelere på laget; miller og andresen, men så lenge sistnevnte er sjuk og førstnevnte er litt for ujevn, samtidig med andre skader og scharner som tenker som en gepard, vil prestasjonene svinge

nå gjelder det rett og slett å huske det fine kvisen har gjort her i byen, og glemme ham som en aktuell årsak til eventuell tilbakegang

1 spillers betydning i enkeltkamper kan være viktig, men over tid - en hel eller halv sesong, er det lagets innsats og trenerens evne til å bruke de ferdigheter som ER i laget som teller...

når det gikk til H på lørdag, må en se etter årsakene hos de som spiller og han som leder laget-
dessuten møtte vi et lag i framgang, dobling av publikumstall i forhold til vårens snitt og hjemvendt gammel "moldehelt" som ville vise seg fram¨

Det kan meget godt hende at årets seriemester har både 5 og 6 tap -
det har blitt jevnt og det er uendelig mye mer morsomt når enn de siste årene

jeg skulle gjerne sett hanstveit på kvisvik sin plass
ingen annen brannspilelr med unntak av svante gorde kvisvik bedre - og hanstveit har femdeles et utviklingspotensial, men er etter min mening for ujevn defensiv- som ballfordeler på venstre siden tror jeg han har absolutt et utviklingspotensial

så må vi gi TFL mer tid enn det rbk gjorde -
han har farten og trenger støtten

se bare hvordan alex har utviklet seg på start og husk hvor mye pepper han fikk den siste tiden på brann

Xminator

Det eneste han fyrer oppunder er "folkekravet" om en kvalitetsspiller nå :p Kan ikke helt se den store taktikken i det ;)

Texas

Quote from: Jeg synes det er flott at supporterne setter spillerne og deres familiers velferd foran klubbens resultater.

Så håper jeg at alle har vett til å holde kjeft når Brann raser nedover tabellen.

Jeg vil ellers understreke at det er helt greit at Kvisvik fikk gå, men da under forutsetning at en erstatter var på plass.


klubbens resultater er er svært avhenging av spillerenes velferd. Folk må jo skjønne at de ikkje nytter særlig mye å ha kvisvik fortsette i brann mot sin vilje. Leit for laget at hans situasjon ble slik den ble, men slik jeg ser det så var et salg til fredrikstad den beste løsningen slik situasjonen ble.

Må inrømme at eg ikke vet så veldig mye om Helegbe, men har en følelse av at han kan gjøre mye bra for brann denne sesongen. Virker relativt ydmyk, og som en fin fyr. Talent viker det som han også har nok av. Blir spennede å se...

Go Up