• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lenge leve Tom Sanne!

Started by Skotten, July 23, 2005, 11:17:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Skotten

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82535

Den spilleren som har fått mest kritikk fra oss, både her inne og på stadion, vurderer nå å legge opp. Og selv om Tom Sannes studier sikkert er like viktig for ham som fotballen, så tror jeg hans valg har mye å gjøre med den mottakelsen har har fått fra oss, som fra første spark på ballen har vært negativ. Vår misnøye med Mjelde og Per Ove som mener at han er god nok for stallen, og laget i dag, har vi latt gå ut over Sanne, som ikke er den som tar ut laget. Han spiller når han får beskjed om det, skulle bare mangle. Dette sier Per Ove om at Sanne kanskje legger opp:



Om dette blir min tråd alene, så gjør det meg ingenting. Jeg har aldri pepet på Tom, men har heller aldri gitt ham den støtten han fortjener som Brannspiller. Dette beklager jeg herved. Har dårlig samvittighet av å være en del av kulturen som får denne greie gutten til å legge opp, og vil gjøre mitt beste for å bidra til at han tar enda flere år med fotball, enten det er i Brann, Løv/Ham eller hvor som helst.

Lenge leve Tom Sanne!
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Toff

Bøyer med i støvet Skotten. Endelig er det en som tar et oppgjør med den ukulturen som er på stadion. Fatter og begriper ikke at folk kan stå å synge at de elsker brann og i samme slengen piper på spillere som tar på seg den vakre rød drakten.
Sanne er en spiller som har mye å komme med det er jeg sikker på. Enkelte trenger litt mer tid enn andre til å finne sin plass og gjøre det bra i kampene. Jeg er overbevist om at om alle gir denne mannen litt tid så kommer han til å bli en hit på stadion. Men ingen blir noe god når bare hører piping når man kommer på banen.

Se på Alex da. Han kunne være strålende for så å bli helt utrolig dårlig når han kom over på siden ved SS. Hvorfor det?? JO en av grunnene til det kan være at når han spilte på ss siden fikk han slengt så utrolig mye dritt etter seg at han mistet helt troen på seg selv. Det er en uting at man skal ha lov til å slenge dritt til spillere som spiller i klubben man synger for. Synes at alle skal hylle Sanne litt ekstra om han spiller neste Lørdag mot Engen,
off

nummer9

La og merke til artikkelen i BT. Synes uttalelsene til Sanne vitner om flotte holdninger. Er nok av andre spillere som setter seg selv foran klubben, det er det iallefall ingen som kan beskylde sanne for.

Håper inderlig han endelig kan slå til, seer ut som om han har fått seg en selvtillits-boost. Mulig det var alt som skulle til? Håper det er fasiten kl 18 idag.

naitsirk

sanne spelte seg ihvertfall ikkje ut av laget i dag.
va verken god elle dårlig som resten av laget.

KEO

Quote from: "naitsirk"sanne spelte seg ihvertfall ikkje ut av laget i dag.
va verken god elle dårlig som resten av laget.

Sanne gjorde en ok innsats, men på lik linje med en del andre ikke noe mer.
Nu kør vi!

naitsirk


BL

Ingen i Brann-drakt fortjener pipekonsert, men sannheten er at Sanne har vel ikkje spilt en eneste bra kamp siden overgangen. Hadde noen bra tendenser mot Birmingham, kampen i dag har eg ikkje sett så vet ikkje kordan det gikk. Det eneste han har per dags dato, som han hvertfall får ut, er fart. Når PVM kommer og Ludvigsen finner seg til rette har han ingen fremtid i Brann, ikkje i 1. 11'ern hvertfall.

Kall meg en idiot, men kamper vinnes på prestasjoner ikkje medlidenhet.

Lenge leve Tom Sanne?? Takk for at du prøvde vil vel heller eg si......

PS. Håper han gjør meg til skamme utover høsten.
Hansa-
Felt Z

naitsirk

BL skreiv:

Lenge leve Tom Sanne?? Takk for at du prøvde vil vel heller eg si......

PS. Håper han gjør meg til skamme utover høsten.

Ehhhh... litt sjølvmotsigande.

BL

Quote from: "naitsirk"BL skreiv:

Lenge leve Tom Sanne?? Takk for at du prøvde vil vel heller eg si......

PS. Håper han gjør meg til skamme utover høsten.

Ehhhh... litt sjølvmotsigande.


Nei, det vil eg ikkje si. Eg mener han ikkje er god nok og ikkje vil bli det. Men kanskje han kan motbevise det utover høsten?
Hansa-
Felt Z

naitsirk

skjønne ka du meine.
men da blir litt som om ein seie at brann ikkje vinn gull i år, men får håpa dei motbevise da og vinn gull.

skjønne?

BL

Quote from: "naitsirk"skjønne ka du meine.
men da blir litt som om ein seie at brann ikkje vinn gull i år, men får håpa dei motbevise da og vinn gull.

skjønne?


Og ka er problemet med det?
Hansa-
Felt Z

Xminator

Glem gull med en gang. Det er absolutt ingenting som tyder på at dette brannlaget er godt nok til å ta de 30-34 poengene som trengs. Spesielt ikke etter å ha lagt igjen 3 poeng i Molde.

* Skadeproblemene
* Mangel på venstrekant
* Høyrekant som må spilles inn
* Generelt for lite trykk i det defensive spillet.

Sanne gjør en grei jobb, men var altfor nølende og feilplasert i det defensive spillet. Samspillet med Hanstveit offensivt skapte jo mye av det vi fikk til i andre. Målet vårt kom etter en Hanstveit/Sanne kombinasjon. Guntveit hadde nok hatt en del bedre kontroll på defensiven.

BrannSupporter

(Så dagens kamp på web-tv.) Synes Sanne åpnet frisk og så ikke ut som en spiller med dårlig selvtillitt. Han turte å holde på ballen og skjere mye inn i banen, men han mistet den desverre for ofte. Han var mer anonym i 2 omgang synes jeg.

naitsirk

gullet trur faktisk eg og ikkje kjem te bergen i år.
brann hadde ein dårlig dag,men med fleire gode sjanser.

såg vif-hamkam og ham-kam va best,men kven vant?
jo som vanlig vif på ein heller dårlig dag, hadde og ein porsjon flaks på målet te iversen. da sama skjedde før pausen mot odd.odd burde leda 3/4-0,men vif vann enkelt 3-0 til slutt.

da e berre te å stikka fingen i jorda og berre innrømma at brann ikkje e gode nok for gull i år.

Lurkin

Quote from: "Xminator"Glem gull med en gang. Det er absolutt ingenting som tyder på at dette brannlaget er godt nok til å ta de 30-34 poengene som trengs. Spesielt ikke etter å ha lagt igjen 3 poeng i Molde.

* Skadeproblemene
* Mangel på venstrekant
* Høyrekant som må spilles inn
* Generelt for lite trykk i det defensive spillet.

Sanne gjør en grei jobb, men var altfor nølende og feilplasert i det defensive spillet. Samspillet med Hanstveit offensivt skapte jo mye av det vi fikk til i andre. Målet vårt kom etter en Hanstveit/Sanne kombinasjon. Guntveit hadde nok hatt en del bedre kontroll på defensiven.


Veldig enig her, mhm.

Når det gjelder Sanne, så virker han som en veldig smart mann. Men jeg kan ikke huske å ha sett han gjøre noe som en TL spiller burde ha gjort. På 1 år så scorte han et selvmål i cupen før han endelig scorte mot B'ham, noe som var ren flaks. Selvfølgelig skal det ikke pipes mot egen spiller, men å kvitte seg med Raymond og bruke Sanne er et klart signal på at man ikke kan ta gull i år.
Berømte Brann fra Bergen

cyp

veldig enig der Lurkin. Man tar ikke gull når man selger en klassespiller som Kvisvik og setter innpå Sanne. Da gir man klart uttrykk for at man ikke er interessert i gull overhodet. Trist, men slik er det bare.
elt O e snobbete!!

Skotten

Quote from: "BL"Ingen i Brann-drakt fortjener pipekonsert, men sannheten er at Sanne har vel ikkje spilt en eneste bra kamp siden overgangen. Hadde noen bra tendenser mot Birmingham, kampen i dag har eg ikkje sett så vet ikkje kordan det gikk. Det eneste han har per dags dato, som han hvertfall får ut, er fart. Når PVM kommer og Ludvigsen finner seg til rette har han ingen fremtid i Brann, ikkje i 1. 11'ern hvertfall.

Kall meg en idiot, men kamper vinnes på prestasjoner ikkje medlidenhet.

Lenge leve Tom Sanne?? Takk for at du prøvde vil vel heller eg si......

PS. Håper han gjør meg til skamme utover høsten.


Selvsagt vinnes kamper på prestasjoner, forstår ikke hvorfor medlidenheten kommer inn i bildet. Jeg ønsker ikke at Sanne skal spille bare fordi jeg synes synd på ham, jeg vil han skal spille dersom han per i dag er en bedre venstrekant enn Guntveit / Helegbe og andre utfordrere.

Er også av den oppfatning at Sannes prestasjoner ville vært mye bedre dersom han ikke ble slaktet for hver minste ting. En forutsetning for å prestere er å få gjøre feil, enda en feil og gjerne da rette opp denne feilen etterhvert. Når Sanne merker at disse betingelsene gjelder for alle andre enn ham, så blir han redd for å tabbe seg ut. Alle kan tenke seg hvordan det er å spille fotball og ikke tørre å feile. Da blir man helt ubrukelig.

Sanne var bra i går, blant de bedre faktisk, men sant skal sies så var det middelmådighet over hele linjen. Noen flotte raid hadde han, og da han var på skuddhold og faktisk skøt, ja da stod jubelen i taket. Det var et håpløst skudd, men likevel. Han turde, og det må en professjonell fotballspiller gjøre.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Northside

Quote from: "Skotten"

Er også av den oppfatning at Sannes prestasjoner ville vært mye bedre dersom han ikke ble slaktet for hver minste ting. En forutsetning for å prestere er å få gjøre feil, enda en feil og gjerne da rette opp denne feilen etterhvert. Når Sanne merker at disse betingelsene gjelder for alle andre enn ham, så blir han redd for å tabbe seg ut. Alle kan tenke seg hvordan det er å spille fotball og ikke tørre å feile. Da blir man helt ubrukelig.


Men hvorfor begynte noen å mobbe han? kanskje fordi han spilte elendig til tross for støtte? Sier ikke at det er noe grunn til å mobbe, du skal heller aldri mobbe egne spillere. Får å være ærlig så håper eg han finner seg en annen klubb, han har bevist opp til flere ganger at han ikke er god nok for Brann, då e det bedre å finne seg en dårligere klubb hvor han kan jobbe mer i "fred" og tenke på fotball, og ikke være redd for å gjøre feil.

R.I.P.Super-ray

En ting bør være klinkende klart:

Sanne kan bare ligge opp.
Tidenes dårligste Brannspiller. Håper han flytter innpå universitet!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Roffarne

Quote from: "R.I.P.Super-ray"En ting bør være klinkende klart:

Sanne kan bare ligge opp.
Tidenes dårligste Brannspiller. Håper han flytter innpå universitet!


Oi. Du må være rimelig fersk.
Jeg tror jeg kan sette sammen to lag med reserver fra 90` og frem til idag hvor samtlige er/ var dårligere enn Sanne.

Sharpy

Quote from: "NorthsideFCDH"Men hvorfor begynte noen å mobbe han? kanskje fordi han spilte elendig til tross for støtte? Sier ikke at det er noe grunn til å mobbe, du skal heller aldri mobbe egne spillere. Får å være ærlig så håper eg han finner seg en annen klubb, han har bevist opp til flere ganger at han ikke er god nok for Brann, då e det bedre å finne seg en dårligere klubb hvor han kan jobbe mer i "fred" og tenke på fotball, og ikke være redd for å gjøre feil.


Man var rimelige bestemte fra begynnelsen av at Tom Sanne, Ja han er en dott som ikke har noe i Brann å gjøre. Sanne har aldri, og kommer aldri til å få oppleve støtten fra tribunen slik eksempelvis Miller gjør. Ei heller om han gjør det bra. Du skjønner det at i Brann er det  bare rom for tekniske vidunderbarn uten framdrift i kroppen...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Xminator

Enhver som har sett amerikanske sportsfilmer av merket Disney vet veldig godt hvem som scorer på overtid i siste kamp og sikrer gullet for Brann.

De litt mer kyniske vil si at samme mann er sannsynlig kandidat til å ta en Berre og bomme på samme sjanse.

Og de realistiske ser at Sanne etter skader og salg i Branntroppen er rykket frem som kandidat til førstelaget. Uten å fovente altfor mye mer enn innsatsen på banen.

Go Up