• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ut med pakket!!!

Started by viks, July 20, 2005, 09:05:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Syntes det var brukbar stemning i andre omgang mot Birmingham igår, og på slutten av første.

Må bare pressisere at jeg syntes forferdelig synd på Cipot, og det var på sin plass og gi Birmingham spillerne pepper.

Herlig var det da både og se og høre hele Stadion reise seg og synge "ut med pakket", slike sallsang scener skulle utspunnet seg oftere..

Hvordan kan SS bidra til dette? Personlig er jeg av den oppfatningen at om SS flyttes til nedre Hansa, er det mye lettere og få med hele Stadion på slike sanger, for man høres da mye bedre på nordre langside, og Hansa er uansett med..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

SKB e BEST!!!

Ja, det var et sjeldent bra Ut med pakket rop! For å være en treningskamp så ``runget`` det skikkelig bra..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

krøvel vellevold

Stemningen må være den beste på en treningskamp noen sinne. (Brann- ManU i 98 teller ikke, for da var jo Stadion fyllt opp av unger som holdt med bortelaget).

Helt herlig engasjement etter overfallet. Og etter hvert som målene rant inn, var det jo allsang også! Dette var noe annet enn tidligere treningskamper mot Wimbledon, Tottenham, Hovding, etc.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Etter nest siste,eller siste målet,når Hansa startet Byen e Bergen,hvordan hørtes dette på andre tribuner?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nettn

Quote from: "Brannfrelst"Etter nest siste,eller siste målet,når Hansa startet Byen e Bergen,hvordan hørtes dette på andre tribuner?

Ganske bra faktisk. Satt på gamle sitte og derfra hørtes det tøft ut. Hørte Hansa til og med sang "no ser eg rødt, no ser eg hvitt"..
Ganske bra stemning igår ja, for å være treningskamp.

Northside

Tok laaaaaang tid før vi 8 som sang på ss fikk med andre på stadion! Merket at noen sang med til tider bak oss på umbro, det var faktisk litt kult å høre noe synge bak deg fra Umbro.

Ut med pakket var bare herlig (selv om grunnen ikke var like bra), syntes også "Byen e Bergen" som Hansa startet var enorm! Då klarte vi 8 som sang på ss + litt flere å prestere å synge samstemt, tro det eller ei...

Ut mot slutten var det jo bare å starte en sang så fikk du med deg både Umbro og Hansa så fort de hørte deg! (Umbro stod å sang til tider, samme med Hansa).

SKB e BEST!!!

Grunnen ikke like bra? Syns at det var ganske bra grunn å rope det når han nettopp hadde ødelagt (kanskje) karrieren til en potensiell Brannspiller!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Northside

Quote from: "SKB e BEST!!!"Grunnen ikke like bra? Syns at det var ganske bra grunn å rope det når han nettopp hadde ødelagt (kanskje) karrieren til en potensiell Brannspiller!


var ikke det eg mente, dårlig formulert.

årsaken til at vi måtte rope det var lei, altså synd han ble skadet....

SuperBrann

Quote from: "NorthsideFCDH"Tok laaaaaang tid før vi 8 som sang på ss fikk med andre på stadion! Merket at noen sang med til tider bak oss på umbro, det var faktisk litt kult å høre noe synge bak deg fra Umbro.

Ut med pakket var bare herlig (selv om grunnen ikke var like bra), syntes også "Byen e Bergen" som Hansa startet var enorm! Då klarte vi 8 som sang på ss + litt flere å prestere å synge samstemt, tro det eller ei...

Ut mot slutten var det jo bare å starte en sang så fikk du med deg både Umbro og Hansa så fort de hørte deg! (Umbro stod å sang til tider, samme med Hansa).


Dårlig av Dere på SS at bare 8 av dere sang, jeg telte 42 stykker der borte. Dårlig prosent uttelling ;) Jeg var for en gang skyld litt rundt på staddaen og tok bilder av kampen. Hørtes bra ut fra alle kanter. Engelskmennene var imponert.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Roffarne

Quote from: "NorthsideFCDH"Tok laaaaaang tid før vi 8 som sang på ss fikk med andre på stadion! Merket at noen sang med til tider bak oss på umbro, det var faktisk litt kult å høre noe synge bak deg fra Umbro.

Jeg satt, og pleier å sitte, bak der.
Tror litt av grunnen til generell god stemning faktisk hadde litt å gjøre med det tynne oppmøtet på SS. Vi som satt på B startet i alle fall en sang eller to og tok ansvar for hyllest av Huseklepp.
Skjelden vare.

krøvel vellevold

Kanskje det kunne være en idé å oppløse hele supportergjengen, og spre oss rundt hele Stadion. Hadde vært mye lettere å trekke med hele stadionpublikummet hvis folk tok initiativ til å starte sanger og joine sanger som har begynt på en annen tribune. Grunnen til at det var allsang på alle tribunene på Birmingham-kampen, er jo selvsagt at folk fra SS satt spredt rundt hele Stadion.

Ikke det at jeg nødvendigvis vil gå 100% for dette forslaget, det er jo mye man må ta med i betraktningen, men det var nå bare en idé!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Og du som vil ha SS bort til den syngende gjengen som allerede er på Hansa. I stedet for å spre syngingen bort til andre svingen også.
Bestem deg gutt!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Og du som vil ha SS bort til den syngende gjengen som allerede er på Hansa. I stedet for å spre syngingen bort til andre svingen også.
Bestem deg gutt!:)
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "SuperBrann"
Quote from: "NorthsideFCDH"Tok laaaaaang tid før vi 8 som sang på ss fikk med andre på stadion! Merket at noen sang med til tider bak oss på umbro, det var faktisk litt kult å høre noe synge bak deg fra Umbro.

Ut med pakket var bare herlig (selv om grunnen ikke var like bra), syntes også "Byen e Bergen" som Hansa startet var enorm! Då klarte vi 8 som sang på ss + litt flere å prestere å synge samstemt, tro det eller ei...

Ut mot slutten var det jo bare å starte en sang så fikk du med deg både Umbro og Hansa så fort de hørte deg! (Umbro stod å sang til tider, samme med Hansa).


Dårlig av Dere på SS at bare 8 av dere sang, jeg telte 42 stykker der borte. Dårlig prosent uttelling ;) Jeg var for en gang skyld litt rundt på staddaen og tok bilder av kampen. Hørtes bra ut fra alle kanter. Engelskmennene var imponert.


Tror ikke alle som var på ss pleier å være der, mange satt seg heller opp på umbro (hvor stemningen var god) og noen på Hansa

Brannfrelst

Og noen av dem på Bataljon feltet var vel fjortisjenter,pluss noen meget unge barn. Kan ikke ha vert mer enn 20-25 som er fast der.
I England er jo det ingen fast plass hvor supporterne står å synger,der synges det fra alle tribuner. Men i Tyskland får de det virkelig til mangfoldige tusen syngende og hoppende. Hardbanka supportere.
2.10.07-Gullet kom hem!

mobli

Quote from: "Brannfrelst"I England er jo det ingen fast plass hvor supporterne står å synger,der synges det fra alle tribuner.


Det blir litt feil. Greit nok at det kanskje synges fra alle tribunene, men på hver stadion er det en del hvor de fleste syngende supporterne står, f.eks: På Old Trafford er det øverste del av Stretford End, på Anfield er det The Kop, JJB Stadium var det øverst på South Stand (blir flyttet til East Stand denne sesongen).
På Stadion hender det at det blir sunget fra overalt, men det er et mindre antall, og det skal kanskje litt mer til før en synger. Slik er det i England også.

Go Up