• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Curier en mann for Brann!!

Started by power, July 19, 2005, 23:55:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

power

Selv om kampen ble preget av en viss takling rakk Mickael Curier (22) å imponere de 45 minuttene han fikk spille. Curier var teknisk god, hurtig og god på hodet. Med tanke på at han spiller i 2.divisjon for Vard-Haugesund tilpasset han seg nivået utmerket og potensialet er det ingen tvil om. Per Ove: Løp og kjøp, en mann for fremtiden!!

Robert Ujneza derimot overbeviste ingen, han var konstant feilplassert og på etterskudd. Han funket dårlig både som stopper og på midten, Send han hjem på første fly.

Ellers var Huseklepp meget god, han må ikle deg den rød trøyen så fort som mulig. Av de andre ungguttene var Storesund og Dylan meget bra i 2 omgang. Imponerende 2 omgang av "juniorlaget".

Eirik_88

syns curier imponerte i dag eg og. tror han kunne vert ein bra mann for Brann. Men me har vel egentlig goe nok spissa frå før av.

Kenny

Curier er absolutt en mann Brann bør vurdere mer ja. Bevegelig, grei nok styrke i kroppen, og veldig hissig på å stikke i bakrommet. Synes han var den av utlendingene som prøvde seg som kom seg best ut av det.

mr-bolstad

leser i papir-utgaven av BA at han vil til Brann, men da må Brann handle raskt fordi Lyn vil veldig gjerne ha ham!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

KennethS

Brann bør heller satse på Arve Walde spør du meg. Betyr vel at A.Walde blir skviset ut slik som mange andre talenter på stadion. Walde har et stort potensialet som spiss.
tå på Brann

Xminator

Walde og Curier er forskjellige spisstyper. Bet meg merke i Curier allerede under oppvarmingen. Så virkelig ut til å finne tonen med Winters, og veldig kjapp i steget (de kjørte noen løpsøvelser på kjegler med kort avstand, og man ser lett hvilke spillere som har rytme :p)

Utrolig sterk i kroppen og virket rolig med ballen. Helt klart bedre i luften enn noen av de vi har angrepslinjen i dag. Tror dette er en spiller som er ideell de kampene Sæternes er skadet eller enkelt og greit ute av form. Så får heller Lyn prøve seg på Dylan istedenfor ;)

ostraume

Helt enig med deg Xm, gi bort Big Mac til noen og hent den godeste Curier istedet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

viks

Quote from: "mr-bolstad"leser i papir-utgaven av BA at han vil til Brann, men da må Brann handle raskt fordi Lyn vil veldig gjerne ha ham!


Halve England og hele Skottland vil jo ha CHarlie Miller og. Min konklusjon blir da at England og Skottland må være to veldig små land...

Courier virket bra han, men vi behøver ikke hive oss rundt i panikk av den grunn.

Lyn er jo allerede i forhandlinger med to spillere, en argentiner og en annen, og Berg uttalte seinest i dag at de ikke på død og liv må handle da de er fornøyd med stallen slik den fremstår...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

enavgutta

Jeg synes vi bør legge denne franskmannen på is. Vi har god nok dekning på spissplassene nå. Winters, Sæternes og Miller som kniver om 2 plasser. Vi får neppe så store skadeforviklinger at vi må grave dypt ned i Brann 2 for å fylle opp på topp.

Xminator

Du mener bortsett fra at Sæternes knapt trener mellom kampene, Miller har gått skadet siden siste kontraktsforslag fra Brann og Winters garantert får trøbbel med lyskene utover høsten?

enavgutta


Bruiser

Der tapte du så det SANG enavgutta.

Curier vil vere god å ha i bakhand, og har potensiale til å utvikle seg til en slepen spiss. Kan bli mange viktige kamper i år med serie, nm og e-cup og.

Spørsmål, kvifor er en franskmann med fortid i PSG i Vard Haugesund sin stall?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Andrés

Var vel noe med at han fant seg ei kjekse i haugesund, og så var han bare en av de mange lovende spillerene til PSG som aldri slo igjennom i Frankrike..
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

enavgutta

Jeg tapte nok ikke så det sang mister Bacardi bruiser. Vi har god nok bredde på spiss-plass pr. idag. Vi trenger ikke flere backuper som ikke overbeviser.

P-K

Curier imponerte mot et Birminghamlag som hadde sluttet å spille fotball!

Skal det ikke mer til enn som så før vi kaster penger etter en mann som spiller i andredivisjon?

La han gjerne komme på et lengre prøvespill, men gi ham for Guds skyld ikke noen kontrakt nå.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Straffe!!!

Franskmannen imponerte meg og mine naboer på tribunen stort med fart, bevegelighet og innsats. Viste i tillegg fotballforståelse og ønske om å gjøre medspillerne gode, i tillegg til å forsøke selv.

Absolutt en fyr jeg har lyst til å se mer til!

Og for ordens skyld, P-K, Curier spilte førsteomgangen, mens Birmingham slettes ikke var interessert i å tape for et norsk lag, uansett hva tullebukken Bruce sier om andre omgang.

Roffarne

Jeg får bare gjenta det jeg skrev i en av de andre Curier-trådene;
mannen virket OK men slett ikke imponerendes ut.
Mulig andre her har sett mer til ham enn Birmingham-kampen, men hvis den alene ligger til grunn for folks kjøpelyst, så må de ta seg et tebrød.

Dessuten er det drøyt å kalle 1. omgangsutgaven av Birmingham et godt lag. Sett oppimot andre lag som har gjestet Staddaen i år var de klart i gruppen "svak".

Bruiser

Quote from: "enavgutta"Jeg tapte nok ikke så det sang mister Bacardi bruiser. Vi har god nok bredde på spiss-plass pr. idag. Vi trenger ikke flere backuper som ikke overbeviser.

Samtlige 4 spisser sliter med skader, i tillegg til at en vil vekk og en lurer på om han vil vekk. Vi har ikkje nok breidde på spissplass, og det er derfor Curier og Suffo prøvespeler.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

enavgutta

Hvem vil vekk og hvem lurer på om han vil vekk`?

naitsirk


Go Up