• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Birmingham

Started by Kollevåg�, July 17, 2005, 15:16:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kollevåg�

Bare lurer, har vi i det hele tatt noen sjanse mot Birmingham på tirsdag, eller blir engelskmennene for sterke?
#9829;Brann♥
♥Brann♥

el-diego

Selvsagt......... husk at dette er "feriefotball". Masse bytter på begge lag og de tråkker ikke like mye til i duellene som i seriekamper.

Birmingham slo viking 1-0 i går etter at vår gamle kjenning Nhleko brente stoooore sjanser.
udere est facere

Kollevåg�

så, d.v.s, det kan være verdt å gå på stadion på tirsdag...
#9829;Brann♥
♥Brann♥

sekto

Jeg tar no turen innom Stadion. Har ikke noe bedre å gjøre på i ferien, og det kan være litt artig å se Brannspillerne uten press på seg. Kan bli noen artige detaljer og litt sjanser begge veier.

Northside

Quote from: så, d.v.s, det kan være verdt å gå på stadion på tirsdag...


Så du hadde ikke gått dersom du tror vi hadde tapt??? Medgangssupporter kaller vi det.

SKB e BEST!!!

Skal på kampen..håper det ihvertfall blir en del folk. Kor mange tilskuere var det når de spilte mot Viking?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

GamleErik

Quote from: "SKB e BEST!!!"Skal på kampen..håper det ihvertfall blir en del folk. Kor mange tilskuere var det når de spilte mot Viking?


2.853
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

FredrikOslo

noen som vet hvor mange birminghamsupportere som kommer til oss?

møtte faktisk et par av dem på byn i portugal for et par dager siden som regnet med at de ble ca 50 supp. i bergen. de virket sinnsykt hyggelige og sa at de gledet seg til å spille mot brann og spanderte pils etter pils på meg når de hørte jeg var brannsupporter. så dette lover bra. :D
RANN!

Lurkin

Snakket med noen, vet det har fått mails fra casuals, håper ikke dette skremmer de.

Desverre er jeg i Sverige på tirsdag.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4242&brann=68e2eab51afef119b8d1ecb538cfae4e

En viss Robert Ujeneza, landslagsspiller fra Rwanda skal prøvespille for Brann i morgen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

enavgutta

Var da svært så glad Peddilusken var å dra til Afrika da? Spesielt.

Uansett tror jeg vil slår dette Birminghamlaget i morgen - med flere mål faktisk :-)

sekto

Quote from: "Nixon"En viss Robert Ujeneza, landslagsspiller fra Rwanda skal prøvespille for Brann i morgen.

I hvert fall enda en grunn til å gå på kampen i morgen. Kan bli spennende å se hva han har å by på.

jinxter

ser dårlig ut for dylan hvis brann får to nye ikke-eu spillere, men de signerer vel ikke Ujeneza

Nixon

Quote from: "jinxter"ser dårlig ut for dylan hvis brann får to nye ikke-eu spillere, men de signerer vel ikke Ujeneza


Så dårlig som han har vært kan han sikkert få opphold på humanitært grunnlag...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

howieh57

Er ikke Erna brannfan da? Hun fikser det vi trenger :wink:
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Bombefar

Quote from: "el-diego"Nhleko brente stoooore sjanser.


Hvorfor er jeg ikke overrasket??

enavgutta

Nhleko blir en fiasko i Viking. Noe sier meg at han blir sendt på dør om et års tid etter mye brente muligheter og fraværsdager.

Mac burde få seg en ordentlig heldagsjobbi Løv Ham så ikke UDI kommer og henter ham på døren en dag, om han vil bli da. :-D

Kirk

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jinxter"ser dårlig ut for dylan hvis brann får to nye ikke-eu spillere, men de signerer vel ikke Ujeneza


Så dårlig som han har vært kan han sikkert få opphold på humanitært grunnlag...


Konge! :P

krøvel vellevold

Det påstås jo av folk her på forumet at Brann ville hatt 20 000 tilskuere på alle kamper hvis det bare var rikelig med sitteplasser og parkeringsplasser, samt ingen kø til og fra. Regner med at de fleste ser for seg tomme tribuner, tomme parkeringsplasser og ingen køer i dag, så i dag burde i hvert fall 10 000 av disse ta veien... Det er jo en sånn "unik interesse" i denne byen...

Skal vi tippe 1500-2000 i kveld?
Legg ned hele klubben!

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=G1INPQA3BLJ33QFIMUNSFEQ?articleID=82312

Trønderne klager på at treningskampen koster en hundrings.
Kampen i kveld koster kr 150,-.
Jeg får ringe BT...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Toa

Koster det hundre-og-fuckings-femti kroner for kampen ikveld?!? Herregud! Kanskje jeg heller burde se 2 gode filmer på kino istedet for samme pris. Gode myke seter, 4 timers underholding, varmt og godt...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Roffarne

Quote from: "Toa"Koster det hundre-og-fuckings-femti kroner for kampen ikveld?!? Herregud! Kanskje jeg heller burde se 2 gode filmer på kino istedet for samme pris. Gode myke seter, 4 timers underholding, varmt og godt...

"Fartsstriper" og "SÃ¥ Som I Himmelen" er vel filmer som kan passe i plassen for Brann-kamp.

Dette været inviterer ikke til fest akkurat.
Men det skal bli artig å se om det er noe fart i Bergdølmo.

Nixon

Hørt på Stadion om 3 år:
Hvor var du da landslagsvingen TFL debuterte for Brann, og vår snart-solgt-for-25-mill-til-Liverpool-stopperkjempe-Robert Ujeneza spilte seg til kontrakt?

Nja, jeg syntes det var litt dyrt og gikk på kino...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Toa

...og så 2 fete filmer som forandret mitt liv for alltid. Jeg er så lykkelig atte!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

enavgutta


viks

http://www.rbk.no/incoming/article.jhtml?articleID=82323

Trønderne går gratis...Er jo nesten for godt til og være sant. Rune Bratseth må definitivt være på ferie...

Blir nok lenge til vi opplever samme tilstander her nede.Er vel bare og finne frem sjekkheftet og sette kursen for stadda no..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

enavgutta

Brann har fremdeles mye å lære når det gjelder markedsføring.

Per Anders

Ja, MYE.

Kristian Jæger skrev i en mail til meg; stadion blir stor nok, sann mine ord.

De har definitivt ikke de riktige menneskene ansatt innen markedsføring der oppe. SANN MINE ORD.

Det potensialet vi har i Bergen og omegn...... Det er et ord som passer godt: S K A N D A L E ! ! !


KEO

150 spenn for en trenings kamp??  er ikke noe stor økonom men dette mÃ¥ jo være noe av det dummeste jeg har sett av priser. Noen som vet prisen pÃ¥ Barn? var tenkt Ã¥ ta med guttungen i dag sÃ¥ han kunne fÃ¥ sin første Brann kamp, men med disse prisene mÃ¥ jo skremme familier vekk.
Nu kør vi!

Northside

jaja, får ta en tur i banken å fikse et lån så eg får nok penger til kampen.

Syntes Brann tar ALT for mye penger for disse "dritt kampene"!!!! de kunne no for en gangs skyld la oss som støtter de gjennom hele året, burker en masse penger på de osv få minst en treningskamp hvor vi slipper å betale så forbanna mye!

RL kampene og treningskmpene i hele år har jo vært langt over normal pris i forhold til resten av Norge/norden, i tillegg så har de fleste av disse kampene (spesielt treningskampene) vært dritt kjedelig!

Lurer faktisk på hvorfor eg alltid e så dum å gå på disse kampene egentlig, begynner å forstå hvorfor folk driter i de.

Har vært nesten like forbanna etter diverse treningskamper no, dritt vær, møkka spill og en svin dyr billett. Men alikavel kommer eg/vi igjen neste gang....

SuperBrann

Ja måtte til og med betale 100 kr for å se kampen på Dale, dette begrunet Dale IL med at det var for det Brann hadde fått oppholdet og alt rundt det gratis.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

michael

Nå ser det ut som det er 3 prøvespillere hos Brann, og alle skal spille mot birmingham.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4243&brann=7ca75aee20151ce7b4aa79436a7956fc

Vard Haugesunds franske spiss, Mickayël Antoine kommer til Bergen i ettermiddag for å spille en omgang for Brann i kveldens treningskamp mot Birmingham. 22 åringen spilte i går en omgang for Lyn i en kamp mot engelske Millwall, og har overbevist under Lyn-oppholdet.

Antoine er toppscorer for Vard Haugesund som leder sin avdeling i 2.divisjon, han har scoret 11 mål på 12 kamper.
Den franske angriperen har vært innom Paris Saint Germain, Nice, Nottingham Forrest, Sheffield Wednesday, Oldham, Bryne og Grimsby.

egrasdal

noen som vet klokkeslettet for denne kampen? finnar det ikkje noen sted
ansa Z her... Initiativ på nederste felt ;)

SuperBrann

VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Nixon

Quote from: "michael"Den franske angriperen har vært innom Paris Saint Germain, Nice, Nottingham Forrest, Sheffield Wednesday, Oldham, Bryne og Grimsby.


Spillere som Bryne ikke vil ha har vi ikke hatt så gode erfaringer med før...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

fisken74


Bruiser

Cipot blei grisetakla av en lavpanna Birminghamspeler. Kanskje alvorlig.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82337
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bruiser

Like etter vi har bytta 10 spelera og Birmingham kun har gjort eitt bytte frå første omgang, og inn med Pennant, så går vi opp til 2-0 ved Arve Walde. B-laget vårt gjer med andre ord en solid jobb.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Skotten

Kan noen av dere kjekkaser gi meg en grundig vurdering av hvordan prøvespillerne gjorde det?

Og moderator : Det er en jævla fitte som har forsøplet hele forumet, kan dere ikke fjerne både ham og hans intetsigende poster?
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

[bat]

Quote79   Erik Huseklepp skyter knallhardt. Taylor redder mesterlig.


Knallgreier! Erik har hatt skuddfot siden han va 90cm høy. Spennende at unge bergensere fÃ¥r sjangsen  :D
For dere som sÃ¥ kampen: Hvordan synes dere at de nye spillerne klarte seg?  Hvem utmerket seg? (Og pÃ¥ hvilken mÃ¥te..)
stolt og kry-

hostesaft

Og kor e miller? ser han ikkje i troppen?
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

R.I.P.Super-ray

Folger du ikke med?

Har jo skrevet under for dundee han!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Snublefot

hva??? når stakk miller? herregud, nå må jeg våkne.. har jeg jaggu ikke lagt merke til... damn!!

BL

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Folger du ikke med?

Har jo skrevet under for dundee han!


Eller litt småskadet bare...
Hansa-
Felt Z

Skotten

Miller har ikke skrevet under for Dundee, det er bare kødd. Men han har ikke skrevet under for Brann heller.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Snublefot

rettelse av mitt eget utsang;)  har nÃ¥ tittet rundt.. kan ikke se han har skrevet under noe sted...

du din luring;) hehe.. ikke skremme vannet av en stakkars østlending!"!!!:););)

Bolsen

Quote from: "[bat"]
Quote79   Erik Huseklepp skyter knallhardt. Taylor redder mesterlig.


Knallgreier! Erik har hatt skuddfot siden han va 90cm høy. Spennende at unge bergensere fÃ¥r sjangsen  :D
For dere som sÃ¥ kampen: Hvordan synes dere at de nye spillerne klarte seg?  Hvem utmerket seg? (Og pÃ¥ hvilken mÃ¥te..)


Ingen som hadde trodd at han skulle bli en slik spiller som han er blitt no, når han var 10-15år.. Spilte en del me han da..
Men han imponerte meg skikkelig i denne kampen.. Runda backen deres flere ganger... Og de andre nye spillerne. Forsvarspillern va grei nok i forsvar. Ble ikke satt på noen prøver i det hele tatt nesten, men på midtbanen va han nesten isje synnlig. Spissen hadde grei teknikk på bakken, men i luften va han isje spess, me tanke på at han va så høy.. Han får nok isje kontrakt.

R.I.P.Super-ray

SLETTl

Hvorfor kan man ikke slette sine egne innlegg?
7 SUPER RAY - LEGENDE

R.I.P.Super-ray

Neida, Charlie har ikke skrevet under for Dundee.

Grunnen til at han ikke spilte dagens kamp var fordi han var skadet!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Go Up