• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kan det bli 17000 mot VIF 30. juli ?

Started by ikkesitt, July 15, 2005, 13:18:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ikkesitt

Bjørn Dahl var bekymret for at den sene omberammingen av kamptidspunkt for Brann-Vålerengen skulle skape problemer for mange av de som hadde tenkt seg til stadion på denne kampen.
Likevel bør det vel være mulig med fulle hus på denne matchen vel ?
Argumentene bær være mange:

Viktig nøkkelkamp mellom to lag som vil prøve å innhente Start.
Prestisjekamp.
Hoseth-Flo / Ludvigsen-HelgeB i første seriekamp i ny klubb.
Lørdagskamp i ( forhåpentligvis ) varmt vær.
Vrien og gangske avgjørende kamp for Brann.

ikkesitt

Per Anders

Slapp av. Blir stappfullt. Mange er vekkreist på ferie, og bestiller ikke billetter før de er hjemme igjen.

Xminator

Om det er skittvær kjøper ingen billetter kampdagen. Tviler på at det blir solgt mer enn 14-15000 frem til da.

Nixon

Erfaringsmessig har kampen før også litt å si. Storspiller Brann mot Molde vil det gi utslag i flere kjøpte billetter.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Kenny

Jeg stiller selvfølgelig, men det teller jo ikke ettersom jeg har partourkort... Men håper på full tønne og masse av trøkk!

monzilla

Tviler på at det er så veldig mange som bestiller ferien med tanke på når brann spiller, greit nok, noen gjør det, men ikke så mange at det vil få store utslag på tilskuertallet. 16042 tilskuere vil møte....

KennethS

Enkelt svar! Det bør bli 17k + mot Vif.
tå på Brann

ikkesitt

Quote from: "KennethS"Enkelt svar! Det bør bli 17k + mot Vif.


Jeg tenker at bare Flo, den første Bosmannen, får pipekonsert. Andre potensielle mottakere er Hulsker og Hoseth.
Tipper 17100 mot VIF

ikkesitt

Brannfrelst

Blir neppe mer enn 15.000,labert forhåndssalg,ferie samt kampen spilles på en lørdag.
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Quote from: "Brannfrelst"Blir neppe mer enn 15.000,labert forhåndssalg,ferie samt kampen spilles på en lørdag.



At kampen spilles på en lørdag tror eg e en fordel, hvertfall for familier med små barn, de gidder jo ikke gå på en søndagskamp kl 20:00 om kvelden.

Men dersom det blir fint vær hele helgen så turer sikkert veldig mange folk på hytten :(


Xminator

Alt under 16500 er utrolig? Jeg sier heller at alt over 16500 er utrolig - hver gang - selv 16.mai. Synest de som klager når det ikke er over 15000 å faktisk kjøpe en av de siste billettene. Og stille seg bakerst i klokkesvingen mot VIF. Og med hånden på hjertet si at det faktisk var gøy...

SKB e BEST!!!

Har stått bakerst i klokkesvingen mot VIF og kan med hånden på hjertet si at det var gøy..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Xminator

Før eller etter en alder der man fniser når noen nevner navn på kroppsåpninger/utvekster?

Skotten

Quote from: "Xminator"Før eller etter en alder der man fniser når noen nevner navn på kroppsåpninger/utvekster?


Rompe..hihi...

Tidløs humor. Stod selv 10 år i klokkesvingen før jeg satt meg. Møkkaplass, men for en herlig tid. Gjør snart comeback der for å mimre litt før også dette blir en del av historien.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

krøvel vellevold

Det er 11 dager til kamp, og det er solgt 11 243. Det er en økning på omtrent 1000 fra for 5 dager siden.
Legg ned hele klubben!

Per Anders

Føler meg enda mer trygg på at det blir fullt hus, selv om ferien ikke er over for mange. Den siste uken forsvinner billettene. BA og BT kommer til å hause den kampen opp i skyene. Bare vent og se...

Lennono8

4-0 mot PREMIER LEAGUE (wohooo) - laget Birmingham setter nok fart i billettsalget. Med en seier over Molde på lørdag skal man se at folk begynner å reke mot Narvesen (og Mix Sleire på Minde, må huske)...
Når i tillegg ferievikarene i BT og BA får i gang noen saker om "Flo vender tilbake", "Hatkampen", og "Forventer supporterbråk", så blir det nok utsolgt skal man se.

Ser jo ut til at det er late dager i lokalavisene for tiden når BA i en og samme samme avis har både den årlige "badestrandtesten" og bruker to sider på at Mjelde mener Brann er god nok for PL, og i tillegg har hentet ekspertuttalelse fra Tommy Knarvik. Men det har jo egentlig ingenting med saken å gjøre...

Konklusjonen er at gode resultater og hype i avisene (og kanskje fint vær) vil gjøre dette til et utsolgt toppoppgjør...

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Xminator

Og så går vi ut fra at de siste 4000 plassene på dagens stadion er like attraktive som de siste 4000 på nye stadion.

Det blir fullt lørdag om Klanen klarer å fylle sin del av kvoten. Regner nesten med de har fått sine 5% og litt til.

RC

Quote from: "ikkesitt"
Quote from: "KennethS"Enkelt svar! Det bør bli 17k + mot Vif.


Jeg tenker at bare Flo, den første Bosmannen, får pipekonsert. Andre potensielle mottakere er Hulsker og Hoseth.
Tipper 17100 mot VIF

ikkesitt


Hvorfor ikke pipe på alle? Hver gang engen har ballen så piper vi...

Helginho

Umulig å bestille 3 sitteplasser ved siden av hverandre noen steder....
Var noen ledige plasser på store stå sør, det var alt...

Så det blir nok smekkings fullt

KEO

Quote from: "Helginho"Umulig å bestille 3 billetter ved siden av hverandre alle steder, unntatt på store stå sør...
Så det blir nok smekkings fullt


Hmmm rart at du klarte å få 3 billetter ved siden av hverandre på stå sør???  ikke alle som får det til!!
Nu kør vi!

No.16


Helginho


krøvel vellevold

Ser forresten at ba.no har gjort sitt bidrag til at billettsalget skal stoppe opp: "Brann- VIF nesten utsolgt".
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Solgt 14105 billetter nå. Med andre ord, over 3000 billetter igjen dagen før match. Tror ikke det blir helt smekkfullt, men kanskje et sted mellom 16 og 16500.

enavgutta

Folk bør kjenne sin besøkelsestid. Det bør bli fullt !

tintin

ticnet.no står det utsolgt, hvor mange billetter legger de ut?

Stoffi

Quote from: "tintin"ticnet.no står det utsolgt, hvor mange billetter legger de ut?


Ticnet har vist seg som udugelige gang på gang, så ikke stol for mye på de.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

mobli

Quote from: "tintin"ticnet.no står det utsolgt, hvor mange billetter legger de ut?



Quote from: "ticnet.no"Sperret for salg
Denne forestilling ligger så nær i tiden at den ikke kan selges på Internett. Kontakt arenaen eller ombud så får du rede på hvor du kan kjøpe billetter.



Du kan ikke kjøpe på ticnet fordi det er dagen før kampen. Så hvis du skal ha billetter må du kjøpe andre steder.


krøvel vellevold

Quote from: "Per Anders"Føler meg enda mer trygg på at det blir fullt hus, selv om ferien ikke er over for mange. Den siste uken forsvinner billettene. BA og BT kommer til å hause den kampen opp i skyene. Bare vent og se...


For et par uker siden latterliggjorde du undertegnedes påstand om at det kun var solgt litt over 10 000 billetter til VIF-kampen, uten en gang å gidde å sjekke fakta først. Når du var så skråsikker, må du jo ha trodd at det var solgt minst 13-14 000 på det tidspunkt. Etter dette har du ved flere anledninger garantert for fullt hus, og mente at jeg var tøff hvis jeg veddet imot. Vel, fullt hus er 17 500, og det var UNDER 16 000... Rett nok var det lørdagskamp, TV-kamp og sommerferie. Men dette visste du! Og du garanterer jo for 20 000 på alle kamper i fremtiden på et nytt stadion. Selv i fellesferien, søndag kl.2015, TV-kamp, pøsregn, Brann er nr.8 og Bryne er mostander. Når du har så dårlig intuisjon om DAGENS interesse, hvordan kan du da uttale deg så skråsikkert om FREMTIDENS interesse?

Trekker man fra 570 VIF-fans (iflg. vpn.no), så var det rundt 15 400 Brann-fans mot erkerivalen og gullfavoritten. Så vil du nok som vanlig bortforklare det med for få sitteplasser. Og det argumentet kunne jeg skjønt hvis 10 000 partoutkort røk ut på 3 uker i vinter, og de resterende 1400 sitteplasser til Brann-fans forsvant to dager etter at  enkeltbillettsalget startet. Men Brann brukte 3 mnd på å selge 8000 sittepartoutkort, og 4 mnd på å selge de siste 3400 sittebilletter reservert Brann-fans. Det var fremdeles sitteplasser igjen 3 dager før kampen. Riktignok spredte seter oppi diverse hjørner, men hvis dette er for dårlig for folk, så hadde de altså PLENTY med tid på seg til å skaffe gode plasser ved siden av hverandre.  

Men det BURDE vært fullt hus på lørdag! Jeg syns det er for dårlig at det ikke er fullt på en sånn kamp. Det holder ikke å bortforklare det med at det er lørdags-/tv-/fellesferiekamp. Spesielt pinlig er det jo at RBK hadde flere tilskuere mot et bunnlag, og det til tross for at trønderne har vært dårligere enn oss. De hadde riktignok ikke allmennkringkastet tv-kamp (=nrk/tv2), og de spilte på et gunstigere tidspunkt, samt at de nok ville ta farvel med to storheter i deres klubbhistorie. Men likevel: Nesten 17 000 er imponerende på Lerkendal! Hvordan klarer de det? Er det fordi 13 år med gull gjør at de ikke gir opp gullhåpet før det er teoretisk umulig? De har jo vunnet serien klart tidligere, selv sesonger der de har lagt 10 poeng bak. Her i Bergen skjønner jo folk at det ikke blir gull "i år heller" med en gang de ligger 5 poeng bak serielederen! Eller har RBK nok en gang delt ut tusenvis av gratisbilletter og gratis hentet idrettslag med buss i hele Trøndelag? De har jo en tendens til å gjøre det når de vet at Lerkendal ikke blir fullt. Noen som vet?
Legg ned hele klubben!

Go Up