• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stoppe kunstgress!

Started by Nummer10, July 14, 2005, 10:14:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nummer10

Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

Toa

Vel. Ting utvikler seg. Ikke lenge siden folk hatet v-stilen i hopp, og skøyting i langrenn. "Slik har det alltid vært, og slik skal det også være i framtiden!"

Kan ikke si jeg ofte ser gresset fly på stadion...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Northside

Vi har jo en av Norges fineste gressmatter, hvertfall før kampene, så eg kjønner ikke hvorfor den skal skiftes.

Til tross for Norges dårligste vær så ser den ganske bra ut!

Kunstgress kan de spille på i vestlandshallen.

Nummer10

ser det bedre på tv! hehe... Nei jeg tror ikke kunstgress er en positiv utvikling! foresten så blir d dobbelt så varmt utpå der! finner ikke noe positivt med det(kunstgras)
Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

Blææ

ont follow me,Im lost too

Grey

Sæternes uttalte noe sånt som at "det var som å kjøre med piggdekk om sommeren" etter kampen borte mot Aalesund.
Maybe a Greyhound could be my way

gamlefar

Med klimaet vi har i Bergen trenger vi ikke kunstgress.  Bare vi fÃ¥r undervarme og bedre drenering kommer det nok ikke til Ã¥ bli store problemer med Ã¥ arrangere kamper pÃ¥ stadin vinterstid.

Klaus_Brann

Quote from: "Nummer10"ser det bedre på tv! hehe... Nei jeg tror ikke kunstgress er en positiv utvikling! foresten så blir d dobbelt så varmt utpå der! finner ikke noe positivt med det(kunstgras)


Det er klart det finnes en del positive ting med kunstgress, ellers hadde man vel ikke vurdert det på stadion...spesielt det at det er lettere å arrangere kamper vinterstid på stadion...Det er jo ikke så dumt med tanke på at vi får masse CL kamper på stadion i årene som kommer:-)
Men, selvfølgelig er det naturgress bedre...
En stor ulempe med kunstgress er jo at det finnes noen spillere som ikke klarer å spille på det, det var jo et par av våre som måtte stå over sist pga. det...
Og det er litt dumt med tanke på fremtidige spillere som kanskje dropper Brann pga kunstgress..(sikkert ikke noe stort problem men...)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Nummer10

Kan vi på noen måte påvirke Brann til å ikkr legge kunstgress på?
Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

mr-bolstad

Jeg har hørt at den nye kuntgressmatten på lyngbøbanen på laksevåg, er ganske bra. hører mye skryt om den ihvertfall.
Det banedekket som blir på stadion blir vel av mye bedre kvalitet og styrke. så det ordner seg vel ganske bra!
Jeg er ikke helt imot kunstgress på stadion, men er litt skeptisk!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Xminator

Nå skulle vel Bjørn Dahl ta med seg ett knippe spillere til tyskland på studietur og se på CL godkjent kunstgress.

Corner


rikstad

d krøllgresset som aalesund har fått e samme som Real-Madrid har på trenings banen sinn så helt jævli kan d no ikkje være!!
i e BRANN fra BERGEN

Kenny

Quote from: "Corner"
Quote from: "Kenny"


For det første spiller jeg ikke i 7 divisjon ;)
For det andre så spiller alle lag på disse banene. Brann spiller kamper i Vestlandshallen og Krohnsminde, og der spiller ofte jeg også, og disse banene holder rett og slett ikke mål. Og ikke ALLE Brannspillerene synes kunstgresset til �lesund var knall... Sæternes hadde sluttet på Brann hadde de lagt kunstgress har han uttalt.

enavgutta



Nummer10

godt at folk he skjønt d! må bare få folket i idrettsveien til å fatta d samma! hvordan kan man gjøre det?
Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

ikkesitt

Håper få en folkeaksjon MOT kunstgress før det er for sent å påvirke beslutningstakerne.
Brann vil ha et vedvarende problem hvis de er så dumme å vurdere kunstgress. Man vil tape i konkurransen om de virkelig gode spillerne. Slike vil ikke til Bergen hvis plastikk blir valgt.

NEI TIL KUNSTGRESS, men ja til en ny og bedre gressmatte.
Naturgressbanene blir bedre og bedre, og flere og flere tiltak benyttes for å holde disse i god stand. Se på Molde og Stavangers stuegulv idag.

ikkesitt

enavgutta

Når nytt underlag legges, er det ingen problem å legge varmekabler og samtidig legge litt arbeid i å få banen rett - noe den ikke er i dag.

Nummer10

Kom til å tenke(utruli men sant :D ) på ein ting; når det står at underlaget skal skiftes. Kan det da også menes med at man vil legge undervarme og slik!? Trenger jo ikke være kunstgress de skal tøyse med...
Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

Go Up